32 jarige fok maagdquote:Tongzoenen? Hoe moet dat? Ik weet dat het belachelijk klinkt maar hoe moet ik dat doen?
gebeurde ook wel met tiet en kont foto's in TC hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Salah die vas een dickpick stuurt en vervolgens stuurt vas hem door naar iedereen in de sc![]()
dagquote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
Maar het was weer erg gezellig allemaal. Ik ga even iets nuttigs doen. Tot straks
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaaktquote:
Tongzoenen? Hoe moet dat?quote:
Ik kwam nooit in die TC.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
gebeurde ook wel met tiet en kont foto's in TC hoor![]()
veel gesnitched altijd haha
Baaj?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaakt
Daag.quote:
Baajguardian¿quote:
Hij is getrouwd en heeft bijna 2 kinderen nuquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaakt
Ja, dat zalquote:Op donderdag 29 september 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft bijna 2 kinderen nu
denk dat ie wel veel weet van WoWquote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat niet... ook al ben je maagd.. je weet toch wel ietS!?
waddan?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
Hoe oud ben jij nou eigenlijk, Hugo? Hoeft niet precies, je mag ook een range geven
volgens sg zijn huge en ik dezelfde persoon, dus 33quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
Hoe oud ben jij nou eigenlijk, Hugo? Hoeft niet precies, je mag ook een range geven
Hij zit in een range onder de Niels tot Frank range.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
bietje draaien bietje kwijlenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
Tongzoenen? Hoe moet dat?
nou, met je voet
Ahquote:Op donderdag 29 september 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil gewoon weten of ik u of je moet typen
En of madeliefff op toyboys valt natuurlijk
Dus zo'n oude kale Rotterdammer dusquote:Op donderdag 29 september 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zit in een range onder de Niels tot Frank range.
ben jij niet het liefje van madeliefff?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah1985 is mijn geboortejaar
Aight, bedankt. Kan ik toch nog wat in Excel invullen vandaagquote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah1985 is mijn geboortejaar
Joh.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mensen denken te veel bij dit soort dingen na.
Wel een toffe gast was dat trouwensquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Baaj ja, was z'n naam ff kwijt. Moest aan hem denken toen je het over 32-jarige maagd had
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aight, bedankt. Kan ik toch nog wat in Excel invullen vandaag
Yequote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij niet het liefje van madeliefff?
Z'n moeder in d'r blote tettenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh.
[..]
Wel een toffe gast was dat trouwenszijn moeder
![]()
foto van zijn moeder¿quote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
wutquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Z'n moeder in d'r blote tetten
Ik ben nooit 1nutz geweest man.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog 1NutZ was
die liet d'r tieten toen zien op foktv ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Heb ik nietquote:
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Ye
[..]
Z'n moeder in d'r blote tetten
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die liet d'r tieten toen zien op foktv ofzo?
Ehm?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar Braddies moeder eerlijk gezegd, maar dan niet per s e haar tieten. Hoewel die vast heel goed zullen zijn aangezien Braddie zo kritisch over boezems is.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Halve filmpje liep ze gewoon in de achtertuin in haar bh rond.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij trok ze haar shirt gwn uit om een FOK!-T-shirt aan te trekken
schaamteloos en zo
Waarom zo naar doen?quote:
Vaak herhaald iddquote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was een bijzonder moment
Doe gewoon wat jij me hebt geleerdquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo naar doen?
[..]
Vaak herhaald idd
Nou, mij benieuwdquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-3-3.html
kan je nog downloaden ook
hmm, straks maar eens even kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raar dat je altijd alleen de slechte dingen overneemt. Rotjong.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe gewoon wat jij me hebt geleerd
Oedipuscomplex heeft hijquote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar Braddies moeder eerlijk gezegd, maar dan niet per s e haar tieten. Hoewel die vast heel goed zullen zijn aangezien Braddie zo kritisch over boezems is.
die filmpjes bij baajguardian thuis wittewelquote:
hij is toch nog niet zo gek lang hier weggegaan? dook nog wel een aantal keer op zo'n 2 jaar terug?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
oh god, baajguardian iddwat zou met hem gebeurd zijn
vorig jaar ergens kondigde hij zijn vertrek aanquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij is toch nog niet zo gek lang hier weggegaan? dook nog wel een aantal keer op zo'n 2 jaar terug?
das toch die pedoquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die filmpjes bij baajguardian thuis wittewel
duikt vast wel weer ergens op, maar 't was wel echt een rare kwibusquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
vorig jaar ergens kondigde hij zijn vertrek aan
jaquote:
huh watquote:Op donderdag 29 september 2016 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
en met zn ma die dr tetten laat zien in een van die filmpjes
quote:
Geen idee precies, kreeg alleen wat steken in mijn piemel hihiquote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, je raakt helemaal in de stemming, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee precies, kreeg alleen wat steken in mijn piemel hihi
hier deze shitquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee die is volgens mij tegelijk met linkse_boomknuffelaar verdwenenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
over pedo's gesproken, die babewatcher zie ik ook nooit meer
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die is volgens mij tegelijk met linkse_boomknuffelaar verdwenen
toevallig wel
quote:
Zit gewoon op google te zoeken naar baajguardian en vind allemaal fok fotos van fobos van vrouwen op fok.quote:
vgm was dat gewoon dezelfde persoonquote:
copthornequote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef deadprez het volgende:
net als nastico en copthorne bijvoorbeeld
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al langquote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef deadprez het volgende:
net als nastico en copthorne bijvoorbeeld
ja en dit hoef je nou weer niet te delenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn
yehquote:Op donderdag 29 september 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al lang
wtf wie is datquote:
Aberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |