Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.quote:
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Opso vertrouw ik ook nooit. Die had de eerste maanden een gemiddelde van 200 posts per dag
Vond Ziba leukerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.
nee ze haakt altijd afquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebben
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zekerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat je er weer bent. Rustig aan
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsuquote:
Wowquote:
Geen ideequote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen hequote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsu
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Vind ze beide echt niet meer dan stront.
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen danquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internetquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen dan
Daar heb je wel een punt idd. Dat heeft die opso niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.
was een user.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef HPLC het volgende:
Is ziba een user of een afkorting van user?
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internet
vas beweerde dat ze ziba wel eens gezien hadquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Ziba is van '93.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |