Ga je money maken dan !quote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood zooitje hier weer zeg.
wnnr nietquote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood zooitje hier weer zeg.
Ben ik al mee bezig.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga je money maken dan !
kun je ook wat voor mij maken als je toch bezig bentquote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Ohw nice !quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Maak je scriptje zodat je niet meer op FOK! kan komen?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
Nog 1 scriptje maken, maar ik neem even een paar uurtjes pauze.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je ook wat voor mij maken als je toch bezig bent
het is gewoon allemaal de schuld van wch die opeens weggingquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet nog dat jij, Hermann en WCH hier altijd waren, rip
bedankt vriendquote:
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar Crip heeft dus ban door belager?
Dit is mijn samenvatting uit enkele posts
Alsof jij er nachts bentquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een par jaar terug
Bijna iedereen heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een par jaar terug
JavaScript folder look up loop.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak je scriptje zodat je niet meer op FOK! kan komen?
Zelfs wanneer hij er niet is is hij de schuldige, kale klootzak dat ie isquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is gewoon allemaal de schuld van wch die opeens wegging
Cool, al meer verdiend dan Rembrandt in zijn hele carrièrequote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja. Via mn neefje die bij een vereniging zit.
Er werd 80 euro gevraagd voor 4 tekeningen. Maar heb het op 50 gehouden.
Toen wel, nu nog zelden.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij er nachts bent
Beetje raar om naar anderen te wijzen. Begin bij jezelf
Kut Marokkanen altijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.
Rtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een paar jaar terug
Daarom zeg ik; begin bij jezelf beste Gibson. Als je dingen terug wil halen moet je er zelf mee aan de slagquote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen wel, nu nog zelden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gooi er zo wel effe 1 minuutje een slotje op, gewoon voor de stilteVond het wel mooi dat Opa_B vorig jaar LompeHork gewoon voor 1 minuut ofzo had gebandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
grapje tochquote:
Van Goghquote:Op donderdag 29 september 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool, al meer verdiend dan Rembrandt in zijn hele carrière
werkzequote:
Ik ga eens kijken of het mij in de weekenden lukt. Lekker bierfoto's posten, voor de rokers hun rokertje en een chat openenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; begin bij jezelf beste Gibson. Als je dingen terug wil halen moet je er zelf mee aan de slag
Sommige users vallen gewoon nooit opquote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
kan me niet herinneren gibson ooit in een nachtbagger gezien te hebben maar oke
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat Opa_B vorig jaar LompeHork gewoon voor 1 minuut ofzo had geband
Geen tieten?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij in de weekenden lukt. Lekker bierfoto's posten, voor de rokers hun rokertje en een chat openenZo rolde dat
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
kan me niet herinneren gibson ooit in een nachtbagger gezien te hebben maar oke
Doe normaal ik ben geen gelukzoeker die vrouwen verkrachtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal. Is gewoon een dame hoor, geen sekspop
Nu val je ook nooit op omdat je er niet bent haha.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |