Frank doet nachtshiftsquote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Eerst huge hier en dan bijna direct daarna Gibson. Zouden ze soms ploegendiensten draaien om ons in toom te houden?
Maar we hebben ons al zeker 1 week gedragenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Eerst huge hier en dan bijna direct daarna Gibson. Zouden ze soms ploegendiensten draaien om ons in toom te houden?
Gewoon nergens je dick insteken kan ook hequote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah minder man, sterkte !
[..]
Preventief. Ik moet er niet aandenken om mijn nazaat onder ogen te moeten komen. Blegh !
Soms hebben we verplichte snipperdagen.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Ja wollah halloooowww, gun mij ook mijn noiq !quote:Op donderdag 29 september 2016 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon nergens je dick insteken kan ook he
Ik weet nog dat LudoSanders 300 snipperdagen hadquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Soms hebben we verplichte snipperdagen.
Oh, jullie hebben snipperdagen. Dat terwijl wij elke dag hard werken om FOK! levend te houdenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Soms hebben we verplichte snipperdagen.
Ik ben een misgunnerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja wollah halloooowww, gun mij ook mijn noiq !
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet nog dat LudoSanders 300 snipperdagen had
Managment les 1: verdeel en heers. Verschil mot er wezenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben snipperdagen. Dat terwijl wij elke dag hard werken om FOK! levend te houden
Zullen we van positie wisselen?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]wauw, jaloers
[..]
Managment les 1: verdeel en heers. Verschik mot er wezen
van klb?quote:
Neuh dankje, ik zit wel goed in het zadel zoquote:Op donderdag 29 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we van positie wisselen?
hehehequote:
ben je niet bang dat iedereen over je heen zou lopen ;squote:
ja vind je het gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |