ja dat zou kunnen, maar jij hebt het sws over de nachtbaggers in onz denk ik ofniequote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.
Het wordt sws meer waard na de doodquote:
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar jij hebt het sws over de nachtbaggers in onz denk ik ofnie
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :squote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.
En altijd wel weer andere users die gingen joinen, mooie tydequote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
geforceerde nachtbagger was altijd kut het was veel leuker als haas en smack en ik enzo gwn topic pakten
Waar woon je ook alweer?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het wordt sws meer waard na de dood
iddquote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En altijd wel weer andere users die gingen joinen, mooie tyde
moet jij wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg gewoon; vanaf nu gaat het over alpaca's en post ik 10 gifjes van alpaca's
haha vanaf nu gaat het over birdsquote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg gewoon; vanaf nu gaat het over alpaca's en post ik 10 gifjes van alpaca's
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :s
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
oh dus dat gaat niet doorquote:Op donderdag 29 september 2016 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.
Is je fetish zeker dat het woord valt en jij post.quote:
Goed zo. Of in drievoud aanvragen als je er over wil praten.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :s
Kunnen mods niet meelezen, alleen fa en a'squote:Op donderdag 29 september 2016 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |