abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187520366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, bij de Krim speelt voor de Russen wel meer dan alleen machtsverhouding. Dat is gewoon Russisch.
Ooit Russisch maar ze hadden het cadeau gegeven aan de Oekraïne met mogelijk wel bepaalde voorwaarden dat die Marine haven etc een zekerheid zou zijn. Maar de Russen vertrouwen het niet en dus gaan maar weer over tot harde middelen die niet geoorloofd zijn, nadat mevrouw Nuland, Fuck the EU zich ook niets aantrok van de EU die in de kern helemaal niet die coupe zagen zitten. Want de VS heeft natuurlijk wel een coupe gepleegd waar de EU en met name de Duitsers en Fransen het totaal niet mee eens waren. Maar ja, je zult als EU zijnde de lijn van de VS moeten volgen.

Overigens bepaalde mevrouw Nuland ook maar even dat Klitschko die notabene de opstand deels organiseerde niet thuishoorde bij de nieuwe leiders van de Oekraine. :) En dat zegt dan iemand vanuit een land die de democratie hoog in het vaandel hebben staan. Bovendien was het ook in in die periode dat Merkel afgeluisterd werd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cherni op 20-06-2019 15:40:49 ]
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 15:16:48 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187520378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is het een indoor- of outdoorbaan?
het is een half land waar ze met halfdomme ex-soviet raketten op alles wat beweegt staan te schieten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187520618
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is een half land waar ze met halfdomme ex-soviet raketten op alles wat beweegt staan te schieten
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_187520625
Eigenlijk is het wel gek dat MH17 wereldnieuws is, terwijl bijna niemand iets weet over de Iraanse vlucht 655. Rusland vs Amerika.
pi_187520665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dat is Oekrains grondgebied. Dat de Russen dat anders zien is wat anders maar dat maakt het nog niet meteen Russisch.
Er speelt daar wel wat meer dan ‘de Russen zien het zo’.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 15:39:20 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187520706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
lijkt een beetje een dingetje te zijn vandaag
pi_187520712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:33 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk is het wel gek dat MH17 wereldnieuws is, terwijl bijna niemand iets weet over de Iraanse vlucht 655. Rusland vs Amerika.
Toen de Vincennes dat toestel in 1988 neerschoot was het gewoon wereldnieuws. De VS hebben toen ook gewoon hun verantwoordelijkheid genomen.

Dus wat lul je nou?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2019 15:40:29 ]
pi_187520764
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Toen de Vincennes dat toestel in 1988 neerschoot was het gewoon wereldnieuws. De VS hebben toen ook gewoon hun verantwoordelijkheid genomen.

Dus wat lul je nou?
Ik zeg dit omdat vlucht 655 bij mij helemaal geen wereldnieuws was, juist omdat de Amerikanen deze vliegtuig uit de lucht hebben geschoten. Ja misschien wereld nieuws voor 1 dag, maar daarna alweer snel vergeten omdat het Amerika is ( good guys ) . Maar als het om Russen gaat...
pi_187520813
Het was weken in het nieuws. Zeker in Iran.
pi_187521834
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:16 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ooit Russisch maar ze hadden het cadeau gegeven aan de Oekraïne met mogelijk wel bepaalde voorwaarden dat die Marine haven etc een zekerheid zou zijn. Maar de Russen vertrouwen het niet en dus gaan maar weer over tot harde middelen die niet geoorloofd zijn, nadat mevrouw Nuland, Fuck the EU zich ook niets aantrok van de EU die in de kern helemaal niet die coupe zagen zitten. Want de VS heeft natuurlijk wel een coupe gepleegd waar de EU en met name de Duitsers en Fransen het totaal niet mee eens waren. Maar ja, je zult als EU zijnde de lijn van de VS moeten volgen.

Overigens bepaalde mevrouw Nuland ook maar even dat Klitschko die notabene de opstand deels organiseerde niet thuishoorde bij de nieuwe leiders van de Oekraine. :) En dat zegt dan iemand vanuit een land die de democratie hoog in het vaandel hebben staan. Bovendien was het ook in in die periode dat Merkel afgeluisterd werd.
Het is (door een Oekraïner ;)) in de Sovjet tijd onder Oekraïens bestuur geplaatst. Maar daarmee bleef het simpelweg onder hetzelfde hoofdbestuur vallen (Sovjet-Unie).

Toen die uiteen viel wilde de bevolking (ruime meerderheid Russen) niet onder Oekraïne blijven. Dat is toen door de Oekraïne met geweld afgedwongen.

Rusland is vanaf het begin voorstander geweest van dat de Krim bij Rusland bleef of onder eigen bestuur, maar vanwege de vriendschappelijke relaties zag men het door de vingers.

Toen de EU zich ermee ging bemoeien was de maat echter vol.

Zo bezien is er echt geen goed of kwaad in dezen.
pi_187521854
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:44 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik zeg dit omdat vlucht 655 bij mij helemaal geen wereldnieuws was, juist omdat de Amerikanen deze vliegtuig uit de lucht hebben geschoten. Ja misschien wereld nieuws voor 1 dag, maar daarna alweer snel vergeten omdat het Amerika is ( good guys ) . Maar als het om Russen gaat...
Hypocretie is niemand vreemd.
pi_187522056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hypocretie is niemand vreemd.
En KAL007?

Daar zeiden de Russen niks over.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 18:01:34 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187522563
uss vincennes was gewoon wereldnieuws hoor ... dat dat ons als land/volk minder kan boeien dan de Iraniers lijkt me niet zo raar net als het me niet zou verbazen als ze in Iran ook niet meer zo met mh17 bezig zijn atm

beetje een raar rookgordijn dit
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:14:14 #264
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_187522813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

En KAL007?

Daar zeiden de Russen niks over.
TWA800 hoor je ook niemand over, mislukte oefening USNavy
Feyenoord!!! * Barça
pi_187524059
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 07:31 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Voor zover ik weet was Rusland geen vertrekland, geen aankomstland en is het toestel ook niet neergekomen in Rusland. Het is me, kortom, een raadsel waarom zij dan in de JIT moeten zitten. Tanzania, Argentinië en Zuid-Korea zitten toch ook niet in de JIT?

Tevens, zowel Bellingcat als de JIT hebben er enorm veel tijd inzitten. Het zou juist gek zijn als hun conclusies totaal van elkaar af zouden wijken.

Als je 2 groepen onderzoek laat doen naar de kleur van gras zou t nogal gek zijn als de ene groep met rood en de andere met groen als uitkomst komt.

Qua je boek: Niemoller is een idioot. Heeft eigenlijk tot gisteren altijd vastgehouden aan het "Oekraïne-is-schuldig"-scenario en de laayste 24 uur draaiy hij naar " dit was een ongeluk, hoe kan de JIT ooit een Rus voor moord aanklagen??!"

Die man waait steeds met het verhaal mee
naar gelang het hem uitkomt. Ging eerst vol voor het SU25 verhaal en toen bleek dat ook de Russen dat niet meer geloofden ging Niemoller vrolijk mee in het frame dat het dan alsnog Oekraïne moest zijn. Die 4,95 in de sloot gooien is nog een betere bestemming.
Oekraïne was net zoals Rusland een verdachte, hoe kan een verdachte zijn eigen zaak behandelen?

MH17 is aangepakt om de Rusland-Oekraïne rel te doen escaleren. Dit om Rusland in toom te houden, door de Amerikanen. Maar wanneer Rusland reageert dan wijst de hele wereld met het vingertje naar Rusland.

"Kijk wat die gekke Russen nou weer doen."

Laat de oost Oekraïners lekker bij Rusland horen, want dat willen ze. Laat ze met rust.

En als je een beetje research doet dan kom je erachter dat bijna alle getuigen zeggen dat het een Oekrains vliegtuig was die MH17 neerhaalde. Getuigen die door het JIT nooit zijn gehoord.

Het stuk van bellingcat is gewoon niet serieus te nemen en dat is juist allang debunked.

Jammer dat je niet even reageert op het filmpje.

Trouwens, de enige politicus die dit allemaal inziet is Baudet. De enige die zich kritisch af durft te vragen wat er oprecht met MH17 is gebeurd. Maar de russen zijn sinds dag één deze moorden al in de schoenen geschoven. Door de beelden van de Nederlandse media worden we al vroeg ingepeperd dat Rusland de vijand is. Onzin.

Kijk hier maar eens naar, komt uit VMBO boeken:

Zodra het woord Rusland valt zijn we aangeleerd om het negatieve in te zien. Je wordt gehersenspoeld waar je bij staat. MH17 is een politiek spel geworden, maar een gevoelig onderwerp in Nederland. Wanneer je ook maar uitspreekt dat je het onderzoek in twijfel trekt dan valt iedereen over je heen.

Rusland is onschuldig, Oekraïne did it.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2019 19:13:59 ]
pi_187524123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 00:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zeker. Van de Spaanse luchtverkeersleider tot Altay Almaz, Oekrainse Buk en het schieten op een vliegtuig. Allemaal debunked.

Heeft effe geduurd, maar je bent de eerste.
De eerste wat?

Heb je de theorie over de straaljager van Oekraïne gemist?
pi_187524624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat ontkent hij volgens mij niet...

Behalve dat hij letterlijk

"En hoe zit het met de verantwoordelijkheid van Schiphol en Malaysia Airlines? Elk ander vliegtuig van elke andere maatschappij ontweek dit oorlogsgebied (en blijkbaar niet onterecht). Wat deed dit vliegtuig daar?"

zegt, ontkent hij inderdaad niet dat er meerdere vliegtuigen vlogen, nee. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door kalinhos op 20-06-2019 19:40:05 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_187524829
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Oekraïne was net zoals Rusland een verdachte, hoe kan een verdachte zijn eigen zaak behandelen?

MH17 is aangepakt om de Rusland-Oekraïne rel te doen escaleren. Dit om Rusland in toom te houden, door de Amerikanen. Maar wanneer Rusland reageert dan wijst de hele wereld met het vingertje naar Rusland.

Laat de oost Oekraïners lekker bij Rusland horen, want dat willen ze. Laat ze met rust.

En als je een beetje research doet dan kom je erachter dat bijna alle getuigen zeggen dat het een Oekrains vliegtuig was die MH17 neerhaalde. Getuigen die door het JIT nooit zijn gehoord.

Het stuk van bellingcat is gewoon niet serieus te nemen en dat is juist allang debunked.

Trouwens, de enige politicus die dit allemaal inziet is Baudet. De enige die zich kritisch af durft te vragen wat er oprecht met MH17 is gebeurd. Maar de russen zijn sinds dag één deze moorden al in de schoenen geschoven. Door de beelden van de Nederlandse media worden we al vroeg ingepeperd dat Rusland de vijand is. Onzin.

[ afbeelding ]

Zodra het woord Rusland valt zijn we aangeleerd om het negatieve in te zien. Je wordt gehersenspoeld waar je bij staat. MH17 is een politiek spel geworden, maar een gevoelig onderwerp in Nederland. Wanneer je ook maar uitspreekt dat je het onderzoek in twijfel trekt dan valt iedereen over je heen.

Zelfs Rusland zelf heeft het verhaal van die fighter naar het rijk der fabelen verwezen. Niemand ontkent meer dat het een BUK was. Enigen die nog in de straaljagers geloven zijn de echte complotwappies.

Overigens is het gewoon vastgelegd in internationale burgerluchtvaart regels dat het land waar de crashsite is, het onderzoek op zich neemt.

Grappig ook dat je plaatje nét afgeknipt is bij de vraagstelling. Daardoor zegt het hele plaatje niks.

Verder kijk je maar ff met je filmpjes en fighters etc. Het net sluit zich steeds meer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_187525098
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O jee, Russen die liegen. Nog nooit vertoond!
Dank je, Hans.
pi_187525108
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit past meer in BNW :').

Bellingcat zijn onderzoekers, als hun onderzoeken niet deugen, laat maar zien wat er niet klopt. Maar goed, ik zal wel niet neutraal zijn, want toen nog niemand van Bellingcat had gehoord heb ik ze ooit ondersteund met een paar euro.
pi_187525316
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Je schrijft erg goed Nederlands voor een Rus?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_187525797
quote:

Wanneer je ook maar uitspreekt dat je het onderzoek in twijfel trekt dan valt iedereen over je heen.
Nee, mensen vallen over je heen omdat je niet bent ingelezen in de zaak. Daarmee ben je dus ook geen serieuze discussiepartner. Als je dat wel had gedaan had je geweten dat geen enkele partij ter wereld nog beweert dat er een straaljager bij de MH17 vloog. Zelfs Rusland heeft significant bewijs aangedragen die deze theorie ontkracht. Over de rest ga ik het niet eens hebben, ga je eerst maar eens inlezen, lees de verslagen en rapporten van de OVV en JIT maar eens. Doe eens een klein beetje moeite.
Incelfrikandel
pi_187525966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Bellingcat zijn onderzoekers, als hun onderzoeken niet deugen, laat maar zien wat er niet klopt. Maar goed, ik zal wel niet neutraal zijn, want toen nog niemand van Bellingcat had gehoord heb ik ze ooit ondersteund met een paar euro.
Bellingcat maakt bij hun onderzoek gebruik van openbare bronnen dus andere onderzoekers kunnen daar ook mee aan de slag. Blijkbaar is het toch lastig om gaten in het onderzoek van Bellingcat te schieten want serieuze onderzoeken die Bellingcat ontkrachten zijn er volgens mij niet.
pi_187526000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bellingcat maakt bij hun onderzoek gebruik van openbare bronnen dus andere onderzoekers kunnen daar ook mee aan de slag. Blijkbaar is het toch lastig om gaten in het onderzoek van Bellingcat te schieten.
Dat dus. En toen ik ze nog volgde gebruikten ze ook een factchecking website, openbaar. Dus je kon alles nalezen hoe ze tot bepaalde conclusies kwamen.
pi_187526085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Zelfs Rusland zelf heeft het verhaal van die fighter naar het rijk der fabelen verwezen. Niemand ontkent meer dat het een BUK was. Enigen die nog in de straaljagers geloven zijn de echte complotwappies.

Overigens is het gewoon vastgelegd in internationale burgerluchtvaart regels dat het land waar de crashsite is, het onderzoek op zich neemt.

Grappig ook dat je plaatje nét afgeknipt is bij de vraagstelling. Daardoor zegt het hele plaatje niks.

Verder kijk je maar ff met je filmpjes en fighters etc. Het net sluit zich steeds meer.
Ik mis de bron daarvan even

Bovendien was het land waar MH17 neergeschoten was, op dat moment niet van Oekraïne.

Het net sluit zich? Trieste opmerking man

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2019 20:24:12 ]
pi_187526111
quote:

[..]

Bellingcat onderzoekers noemen en mij naar BNW verwijzen :')
pi_187526129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je schrijft erg goed Nederlands voor een Rus?
Gewoon een rasechte (succesvolle) Nederlander met gezond verstand.
pi_187526132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Bovendien was het land waar MH17 neergeschoten was, op dat moment niet van Oekraïne.

Huh? Hoe werkt zoiets? Een rebellengroep claimt een stukje land en dan is het automatisch niet meer van Oekraïne?
pi_187526141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:24 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Bellingcat onderzoekers noemen en mij naar BNW verwijzen :')
Bedankt voor je uitstekende onderbouwing waarom Bellingcat geen onderzoekers zijn! :)
pi_187526182
quote:

Die snap ik niet. Is toch neergestort rond Hrabove in de provincie Donetsk?
pi_187526187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Huh? Hoe werkt zoiets? Een rebellengroep claimt een stukje land en dan is het automatisch niet meer van Oekraïne?
Rebellengroep? Mijnwerkers en boeren die zich verzetten tegen het Fascistische (door Amerika gestuurd) Kiev.
pi_187526201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die snap ik niet. Is toch neergestort rond Hrabove in de provincie Donetsk?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volksrepubliek_Donetsk

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2019 20:30:45 ]
pi_187526202
:') :') :')
pi_187526203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:28 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Rebellengroep? Mijnwerkers en boeren die zich verzetten tegen het Fascistische (door Amerika gestuurd) Kiev.
_O-

Tja. :')
pi_187526217
Ik trek me terug uit deze discussie.
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:30:38 #286
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_187526243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 07:54 schreef trein2000 het volgende:
Zal ongetwijfeld tactiek zijn. Je wil niet dat er tijdens het proces ineens iets bovenkomt drijven wat op moord wijst terwijl je dat niet ten laste hebt gelegd. Dat risico kun je als land niet lopen.
Keer op keer, verbaas ik mij dat de rechtsgang kennelijk drijft op tactiek...... echt helemaal fout. Schoenmaker, houdt je bij je lees. Verzamel bewijs, presenteer dat en laat het verder aan de rechter over.

quote:
Er zullen ongetwijfeld subsidiaire tenlasteleggingen zijn. Dat is heel gebruikelijk.
Welke Dat er tenlasteleggingen zijn... is kennelijk zo.... op grond van welk subsidiair bewijs dan ?
Zoals oook nu in Maleisië wordt gesteld.... noiemand heeft het gezien en toch ga je dan verdachten aanwionzen die (volgensde NOS) worden vervolgd. :X
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 20:31:28 #287
236264 crew  capricia
pi_187526262
Nou, kom maar op met hoe het dan wel gegaan is. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187526269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

_O-

Tja. :')
pi_187526295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef Harlekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja leuk. Ga nu maar naar BNW.
pi_187526316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef capricia het volgende:
Nou, kom maar op met hoe het dan wel gegaan is. :+
Oekraïnse leger heeft MH17 neergehaald en vanaf het begin de schuld bij de Russiche seperatisten geschoven. En daarna in Rusland.

Getuigen zijn niet gehoord, wrakstukken liggen er nog steeds en zijn nooit geanalyseerd. Onderzoek kan niet serieus genomen worden.

Oekraïne, Amerika en Europa zijn bang voor de uitbreiding van Rusland. Zoals Baudet al een paar keer heeft uitgesproken.
pi_187526334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja leuk. Ga nu maar naar BNW.
Goed verhaal man.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 20:34:29 #292
236264 crew  capricia
pi_187526340
Maar verder hebben we geen bias. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187526346
quote:
12s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Vallon het volgende:

[..]

Keer op keer, verbaas ik mij dat de rechtsgang kennelijk drijft op tactiek...... echt helemaal fout. Schoenmaker, houdt je bij je lees. Verzamel bewijs, presenteer dat en laat het verder aan de rechter over.
[..]

Welke Dat er tenlasteleggingen zijn... is kennelijk zo.... op grond van welk subsidiair bewijs dan ?
Zoals oook nu in Maleisië wordt gesteld.... noiemand heeft het gezien en toch ga je dan verdachten aanwionzen die (volgensde NOS) worden vervolgd. :X
Het is echt standaard techniek om meerdere feiten ten laste te leggen. Gewoon op basis van hetzelfde bewijs.
zie email 27 oktober
pi_187526347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Harlekien het volgende:

[..]

De eerste wat?

Heb je de theorie over de straaljager van Oekraïne gemist?
Uiteraard niet. Zoveelste gedebunkte Russische versie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_187526356
quote:

[..]

Same.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 20:35:42 #296
236264 crew  capricia
pi_187526380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Oekraïnse leger heeft MH17 neergehaald en vanaf het begin de schuld bij de Russiche seperatisten geschoven. En daarna in Rusland.

Getuigen zijn niet gehoord, wrakstukken liggen er nog steeds en zijn nooit geanalyseerd. Onderzoek kan niet serieus genomen worden.

Oekraïne, Amerika en Europa zijn bang voor de uitbreiding van Rusland. Zoals Baudet al een paar keer heeft uitgesproken.
En hoe hebben ze dat precies gedaan? En met welke intenties.

Moordwapen en motief ontbreken nog in jouw verhaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:35:56 #297
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_187526387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 07:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Roekeloosheid _O-. Ja, want als MH17 er niet had gevlogen maar een militair vliegtuig, waren er geen doden gevallen?

Als ik op straat iemand neer schiet, maar vervolgens in de rechtszaak beweer dat het perongeluk was, omdat ik eigenlijk iemand anders wou neerschieten.. ik denk niet dat ik er dan afkom met een taakstraf.
Nee, roekeloosheid van de daders.... die immers beter hadden moeten opletten wat er rondvloog, net als bij verkeersongelukken waar een bestuurder die iemand tijdens een race iemand doodrijdt etc.etc.

Let wel, ik benader het hier strikt feitelijk en wat koude grond juridisch. Het is nooit verstandig je te laten meeslepen door emotie, laat staan JIT spelletjes. Het JIT beticht de benoemd de aangeduide *chain-of command) erdachten van moord.... op grond waarvan is compleet drijfzand. Kan natuurlijk zijn dat zij meer weten dan wij hier, inclusief alle debunking, nu hebben gehoord. Ik schep daar verder geen vertrouwen in. Het had/is beter wanneer je allereerst de uitvoerders aanhoudt die je naar de opdrachtgever kan laten wijzen etc.etc. Omgekeerd, gaat het sws niet werken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_187526414
quote:

[..]

Ik mis de bron daarvan even

Het net sluit zich? Trieste opmerking man
De bron waar je je over alles kunt inlezen heb ik inmiddels TIG keer in dit topic deel gepost. Doe eens moeite.
pi_187526436
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:35 schreef capricia het volgende:

[..]

En hoe hebben ze dat precies gedaan? En met welke intenties.

Moordwapen en motief ontbreken nog in jouw verhaal.
Er zijn Oekraïense straaljagers vlak voor de crash gedetecteerd door enorm veel getuigen. Deze zijn nooit gehoord. Of het de straaljagers was, geen idee. Misschien inderdaad de BUK. Wel vreemd dat er nooit iets over de straaljagers wordt gezegd.

Het motief? Simpelweg de demonisering van Rusland. Waarschijnlijk als ongeluk neergehaald, daarna als politiek spelletje bij Rusland in de schoenen geschoven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')