Bellingcat onderzoekers noemen en mij naar BNW verwijzenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit past meer in BNW.
Bellingcat zijn onderzoekers, als hun onderzoeken niet deugen, laat maar zien wat er niet klopt. Maar goed, ik zal wel niet neutraal zijn, want toen nog niemand van Bellingcat had gehoord heb ik ze ooit ondersteund met een paar euro.
Gewoon een rasechte (succesvolle) Nederlander met gezond verstand.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je schrijft erg goed Nederlands voor een Rus?
Huh? Hoe werkt zoiets? Een rebellengroep claimt een stukje land en dan is het automatisch niet meer van Oekraïne?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Bovendien was het land waar MH17 neergeschoten was, op dat moment niet van Oekraïne.
Bedankt voor je uitstekende onderbouwing waarom Bellingcat geen onderzoekers zijn!quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:24 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Bellingcat onderzoekers noemen en mij naar BNW verwijzen
Die snap ik niet. Is toch neergestort rond Hrabove in de provincie Donetsk?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
Bovendien was het land waar MH17 neergeschoten was, op dat moment niet van Oekraïne.
Rebellengroep? Mijnwerkers en boeren die zich verzetten tegen het Fascistische (door Amerika gestuurd) Kiev.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh? Hoe werkt zoiets? Een rebellengroep claimt een stukje land en dan is het automatisch niet meer van Oekraïne?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volksrepubliek_Donetskquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Is toch neergestort rond Hrabove in de provincie Donetsk?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Rebellengroep? Mijnwerkers en boeren die zich verzetten tegen het Fascistische (door Amerika gestuurd) Kiev.
Keer op keer, verbaas ik mij dat de rechtsgang kennelijk drijft op tactiek...... echt helemaal fout. Schoenmaker, houdt je bij je lees. Verzamel bewijs, presenteer dat en laat het verder aan de rechter over.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:54 schreef trein2000 het volgende:
Zal ongetwijfeld tactiek zijn. Je wil niet dat er tijdens het proces ineens iets bovenkomt drijven wat op moord wijst terwijl je dat niet ten laste hebt gelegd. Dat risico kun je als land niet lopen.
Welke Dat er tenlasteleggingen zijn... is kennelijk zo.... op grond van welk subsidiair bewijs dan ?quote:Er zullen ongetwijfeld subsidiaire tenlasteleggingen zijn. Dat is heel gebruikelijk.
Oekraïnse leger heeft MH17 neergehaald en vanaf het begin de schuld bij de Russiche seperatisten geschoven. En daarna in Rusland.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef capricia het volgende:
Nou, kom maar op met hoe het dan wel gegaan is.
Het is echt standaard techniek om meerdere feiten ten laste te leggen. Gewoon op basis van hetzelfde bewijs.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Keer op keer, verbaas ik mij dat de rechtsgang kennelijk drijft op tactiek...... echt helemaal fout. Schoenmaker, houdt je bij je lees. Verzamel bewijs, presenteer dat en laat het verder aan de rechter over.
[..]
Welke Dat er tenlasteleggingen zijn... is kennelijk zo.... op grond van welk subsidiair bewijs dan ?
Zoals oook nu in Maleisië wordt gesteld.... noiemand heeft het gezien en toch ga je dan verdachten aanwionzen die (volgensde NOS) worden vervolgd.
Uiteraard niet. Zoveelste gedebunkte Russische versie.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De eerste wat?
Heb je de theorie over de straaljager van Oekraïne gemist?
Same.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit past meer in BNW.
Bellingcat zijn onderzoekers, als hun onderzoeken niet deugen, laat maar zien wat er niet klopt. Maar goed, ik zal wel niet neutraal zijn, want toen nog niemand van Bellingcat had gehoord heb ik ze ooit ondersteund met een paar euro.
En hoe hebben ze dat precies gedaan? En met welke intenties.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Oekraïnse leger heeft MH17 neergehaald en vanaf het begin de schuld bij de Russiche seperatisten geschoven. En daarna in Rusland.
Getuigen zijn niet gehoord, wrakstukken liggen er nog steeds en zijn nooit geanalyseerd. Onderzoek kan niet serieus genomen worden.
Oekraïne, Amerika en Europa zijn bang voor de uitbreiding van Rusland. Zoals Baudet al een paar keer heeft uitgesproken.
Nee, roekeloosheid van de daders.... die immers beter hadden moeten opletten wat er rondvloog, net als bij verkeersongelukken waar een bestuurder die iemand tijdens een race iemand doodrijdt etc.etc.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roekeloosheid. Ja, want als MH17 er niet had gevlogen maar een militair vliegtuig, waren er geen doden gevallen?
Als ik op straat iemand neer schiet, maar vervolgens in de rechtszaak beweer dat het perongeluk was, omdat ik eigenlijk iemand anders wou neerschieten.. ik denk niet dat ik er dan afkom met een taakstraf.
De bron waar je je over alles kunt inlezen heb ik inmiddels TIG keer in dit topic deel gepost. Doe eens moeite.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik mis de bron daarvan even
Het net sluit zich? Trieste opmerking man
Er zijn Oekraïense straaljagers vlak voor de crash gedetecteerd door enorm veel getuigen. Deze zijn nooit gehoord. Of het de straaljagers was, geen idee. Misschien inderdaad de BUK. Wel vreemd dat er nooit iets over de straaljagers wordt gezegd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe hebben ze dat precies gedaan? En met welke intenties.
Moordwapen en motief ontbreken nog in jouw verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |