en dan hier posten ipv die snorlax vangen?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:01 schreef Norrage het volgende:
Spawns zijn echt wel sterk vergroot
In mijn nearby zie ik nu een Chansey, een Snorlax en een Kabuto. Voorheen zag ik nooit iets dat zeldzamer was dan een Seel ofzo.
Succes ermee.quote:
Dat nests alleen slechte IV's geven was een onbedoelde bug, die nu opgelost is door Niantic.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Succes ermee.
Het voormalige nest in mijn achtertuin gaf alleen Rhyhorns met waardeloze IV's.
Daarna waardeloze Goldeens en nu zijn het Scythers (wat moet ik daar mee?)
Sinds een week zouden de IV´s nu totaal random moeten zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Succes ermee.
Het voormalige nest in mijn achtertuin gaf alleen Rhyhorns met waardeloze IV's.
Daarna waardeloze Goldeens en nu zijn het Scythers (wat moet ik daar mee?)
Corpusquote:Op woensdag 28 september 2016 12:42 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Dat nests alleen slechte IV's geven was een onbedoelde bug, die nu opgelost is door Niantic.
Volgens mij zit dat nest in Oegstgeest, of niet?
Ben je wel eens bij de golfbaan in Middelburg geweest? Ik lees nog steeds berichten over bijzondere pokemon die bij golfbanen spawnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat er een stuk meer Rattata spawnen.
Feit.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat er een stuk meer Rattata spawnen.
Even naar Corpus toequote:Op woensdag 28 september 2016 12:48 schreef Hitsumi het volgende:
Hmm.. ik moet nog 4 Rhyhorn candy voor een Rhydon. Buddy of nest? Dilemma
Onix ook weer toe kunnen voegen aan m'n dexTweede spawn binnen 24 uur.
Die verhalen heb ik ook gelezen, maar die bij ZEP daar zit niets bijzonders, in ieder geval niet dat je op de weg kan bereiken. Ben er nog niet daadwerkelijk heengelopen.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij de golfbaan in Middelburg geweest? Ik lees nog steeds berichten over bijzondere pokemon die bij golfbanen spawnen.
Hier regent het op mijn vaste rondje juist Magikarps en Staryu's, met regelmatig een Poliwag/whirl er tussenquote:Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit.
Van 15% naar 20% gestegen, ten koste van Magikarps, Poliwags en Staryu's.
Wie doen ze daar een plezier mee....quote:Op woensdag 28 september 2016 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit.
Van 15% naar 20% gestegen, ten koste van Magikarps, Poliwags en Staryu's.
Denk dat de tags daar dan niet geschikt voor zijn, op maps kan in ieder geval niet zo snel zien dat het een "golf course" betreft, het spawnsysteem ziet dat dan ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die verhalen heb ik ook gelezen, maar die bij ZEP daar zit niets bijzonders, in ieder geval niet dat je op de weg kan bereiken. Ben er nog niet daadwerkelijk heengelopen.
Klopt, een andere golfbaan hebben we hier toch niet?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat de tags daar dan niet geschikt voor zijn, op maps kan in ieder geval niet zo snel zien dat het een "golf course" betreft, het spawnsysteem ziet dat dan ook niet.
evolutie van Machop bij de Suikerpoort.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat de tags daar dan niet geschikt voor zijn, op maps kan in ieder geval niet zo snel zien dat het een "golf course" betreft, het spawnsysteem ziet dat dan ook niet.
Was nog maar 30 secondenquote:Op woensdag 28 september 2016 12:33 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
en dan hier posten ipv die snorlax vangen?
Domburg is de enige op Walcheren verder.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, een andere golfbaan hebben we hier toch niet?
Ben je daar al eens geweest? Ik nog niet namelijk. Eens kijken op de kaart.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Domburg is de enige op Walcheren verder.
Jammer.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je daar al eens geweest? Ik nog niet namelijk. Eens kijken op de kaart.
Edit: Nu zitten er 3 Pidgey. En Venonat, Kakuna en Eevee er net buiten.
Zeker weten dat het niet altijd al zo is geweest?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier regent het op mijn vaste rondje juist Magikarps en Staryu's, met regelmatig een Poliwag/whirl er tussen
En af en toe gooit iemand een hand weedles/caterpies/pidgeys/ratatatatatas naar beneden
Dat is echt de laatste tijd met mijn hond uitlaat rondje, maar heb nog genoeg magikarps nodig voor een evolvequote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier regent het op mijn vaste rondje juist Magikarps en Staryu's,
Gaan wandelen met Squirtle.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:11 schreef Eden_88 het volgende:
Hoop dat er snel een update komt waarin er eens wat meer bijzondere pokémon in normale gebieden verschijnen.
Het 4 KM rondje in het bos levert nog steeds alleen maar Weedle's, Pidgeys, Venonat en Rattata op. Ben twee keer naar Kijkduin geweest deze zomer, maar niet van plan dat ooit nog een keer te gaan doenEchter kun je in dat geval het spel net zo goed verwijderen, want op dit tempo gaat het dertig jaar duren voordat ik mijn 70 Squirtle candy bij elkaar heb gespaard.
quote:Op woensdag 28 september 2016 15:34 schreef Rabieluh het volgende:
Bohboh, op lvl 28 kom ik een lvl 834 Eevee tegen, beestachtig.
Met een IV van 14/14/10.
Tis nu een Flareon van 2064 CP geworden, Ember + Fire Blast.
Zelfde hier... 1x kijkduin dan. Dan gaat ineens even snel. Maar eenmaal weer terug in het dorp waar ik woon precies het bovenstaande.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:11 schreef Eden_88 het volgende:
Hoop dat er snel een update komt waarin er eens wat meer bijzondere pokémon in normale gebieden verschijnen.
Het 4 KM rondje in het bos levert nog steeds alleen maar Weedle's, Pidgeys, Venonat en Rattata op. Ben twee keer naar Kijkduin geweest deze zomer, maar niet van plan dat ooit nog een keer te gaan doenEchter kun je in dat geval het spel net zo goed verwijderen, want op dit tempo gaat het dertig jaar duren voordat ik mijn 70 Squirtle candy bij elkaar heb gespaard.
Tja maar dan ben je dus 70 x 3 = 210 kilometer verder, dat is dus 210 gedeeld door 4 plus nog wat extra kilometers in het weekend : bijna 2 maanden bezig om van een wartortle een blastoise te maken.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan wandelen met Squirtle.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:46 schreef Eden_88 het volgende:
[..]
Tja maar dan ben je dus 70 x 3 = 210 kilometer verder, dat is dus 210 gedeeld door 4 plus nog wat extra kilometers in het weekend : bijna 2 maanden bezig om van een wartortle een blastoise te maken.
En dan heb je alleen nog maar een blastoise, en waarschijnlijk honderden pidgeys etc. Beetje uit verhouding.
Was zelf een vrij fanatieke Pokemon Go speler, maar uit mijn omgeving ben ik volgens mij de enige die nog dagelijks de app opent. Als Niantic het spel nog een beetje aantrekkelijk wil houden, zullen ze toch echt iets royaler moeten worden in hun spawns denk ik.
Oh echt? Misschien moet ik ook weer ff gaan spelen danquote:Op woensdag 28 september 2016 16:27 schreef Norrage het volgende:
Meer zeldzame pokemon in 1 dag gezien dan in de voorgaande 2 maanden. Spawns echt bizar veranderd. Net lapras gevangen, alakazam op de radar gezien en nóg een snorlax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er betere pagina's dan deze? heb het idee dat ie behoorlijk hapert.Die is stervende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er betere pagina's dan deze? heb het idee dat ie behoorlijk hapert.Fastpokemap krijgt binnenkort een grotere server en dan zou het moeten werken zoals het hoort. Wel valt te verwachten dat de API van PoGo veranderd gaat worden zodat die radars niet meer gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutleven.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:06 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Dratini 699cp 98% IV geëvolueert in een Dragonite 2494cp met steel wing en dragon claw.
quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn park is veranderd van een Seel en Machop-nest naar een Ponyta en Pinsir-nest.
Buh, wat ben je met een Pinsirquote:
Veel afwisseling!quote:Op woensdag 28 september 2016 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rondje gelopen en daarbij het volgende gevangen:
Rattata (1)
Staryu (2)
Pidgey (4)
Spearow (1)
Caterpie (1)
Squirtle (1)
Eevee (1)
Poliwag (1)
Bellsprout (1)
Drowzee (2)
Magikarp (1)
Tevens heeft Squirtle 2 candy gevonden.
Daarnaast kwam mijn 5 km ei uit en daar zat een Paras in.
Ben nog wel meer Rattata, Weedle en Pidgey tegengekomen, maar die heb ik veelal genegeerd. Of ze konden ontsnappen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef Unites het volgende:
[..]
Veel afwisseling!
Goed om te zien
Ik vang ze eigenlijk nooit meerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben nog wel meer Rattata, Weedle en Pidgey tegengekomen, maar die heb ik veelal genegeerd. Of ze konden ontsnappen.
Dat is wel zo inderdaad. Ik vang ze nu puur omdat ik binnenkort een lucky egg aan wil zetten.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vang ze eigenlijk nooit meer
Ik weet niet wat het is, maar sowieso kosten ze me te veel Pokéballen... Bij mij ontsnappen die krengen echt té vaak
Ja, echt hequote:Op woensdag 28 september 2016 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel zo inderdaad. Ik vang ze nu puur omdat ik binnenkort een lucky egg aan wil zetten.
Een Drowzee van 372 met één Poké Ball gevangen en een Rattata van 68 ontsnapt en rent weg...
Ja precies. Daar is de "quote:Op woensdag 28 september 2016 20:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, echt he
Dat vind ik altijd echt van die letterlijke ""-momenten...
En je zou toch verwachten dat je die juist het gemakkelijkste vangtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, begin er niet over
Irritante klote ratten en wormen die me veel te veel ballen kosten
Er was één Weedle die ontsnapte twee keer uit mijn bal, toen ben ik zelf maar weggegaan. Ik had toen echt zo iets van: "ja, rot nou maar op dan, hč."quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Unites het volgende:
[..]
En je zou toch verwachten dat je die juist het gemakkelijkste vangt
Maar daarom levert het waarschijnlijk ook zoveel irritatie op
Ligt er eten open en bloot in de kelder?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:31 schreef Morrigan het volgende:
Binnen 5 minuten gewoon 5 rattata in huis. En daarna gelijk 3 pidgey. Waar komen die krengen toch vandaan.
Of dat je een reeds gevangen Pokémon kan gebruiken om de nog vrije Pokémon te verzwakken alvorens je een Poké Ball eraan verspilt.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Soms wel jammer dat je geen stenen kunt gooien ipv pokeballs.
Of verzwakken en gewoon kapot achterlaten, irritant gespuis dat het is.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of dat je een reeds gevangen Pokémon kan gebruiken om de nog vrije Pokémon te verzwakken alvorens je een Poké Ball eraan verspilt.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of verzwakken en gewoon kapot achterlaten, irritant gespuis dat het is.
Die omanytes komen soms per 3 trouwens, ik heb er 3 gevangen om 17:37, Om 19:22 was er in ieder geval één, en nu om 20:41 ook een.quote:
Op de tijden dat ik er ben, zijn ze er in ieder geval niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die omanytes komen soms per 3 trouwens, ik heb er 3 gevangen om 17:37, Om 19:22 was er in ieder geval één, en nu om 20:41 ook een.
Even als persoonlijk logje zodat ik kan kijken of het over precies 24 uur weer zo is.
Daarom probeer ik je op deze wijze te helpenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de tijden dat ik er ben, zijn ze er in ieder geval niet.
Dat is heel fijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daarom probeer ik je op deze wijze te helpen.
Alles voor je stardust!quote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vang ze eigenlijk nooit meer
Ik weet niet wat het is, maar sowieso kosten ze me te veel Pokéballen... Bij mij ontsnappen die krengen echt té vaak
Api? Wat is datquote:Op woensdag 28 september 2016 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Fastpokemap krijgt binnenkort een grotere server en dan zou het moeten werken zoals het hoort. Wel valt te verwachten dat de API van PoGo veranderd gaat worden zodat die radars niet meer gaan werken
Mijn record na een dagje scannen was 4quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend maar eens Rhyhorns ga hamsteren bij Corpus. Echt bizar wat daar ineens zit, net stonden er gewoon 5 tegelijk op de kaart.
Klinkt niet bemoedigend maar proberen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn record na een dagje scannen was 4
En ik ben er drie keer langsgereden, en slechts één keer kon ik er eentje onderscheppen
Moest daarvoor wel illegaal de busbaan op rijden
Ik heb er meerdere keren drie tegelijk gezien, dus ik weet wel wat ik morgen ga doen als ik meer vrije tijd heb dan vandaagquote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Klinkt niet bemoedigend maar proberen kan geen kwaad.
Zonet in huis een Dewgong gevangen, vrij bizar aangezien ik hier zelden tot nooit een Seel zie.
Update, ze zitten er weerquote:
Ik probeer al een tijdje om de spawngeheimen te kraken, maar heb tot dusver nog geen verband gevonden. Dus ook niet elke x uurquote:Op woensdag 28 september 2016 23:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Update, ze zitten er weer2 uur geleden zag ik ze ook.
Lijkt erop dat ze vanaf een uur of half 5 tot half 12 om 't uur spawnen, morgen ga ik dat even bevestigen!
Lijkt nogal random ja, rond een uur of 3 lijkt er nergens wat te zijn, niet in Souburg en niet inquote:Op donderdag 29 september 2016 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje om de spawngeheimen te kraken, maar heb tot dusver nog geen verband gevonden. Dus ook niet elke x uur
De eigenaar van fpm claimt het 100% op basis van spawnprediction te doen... dus er is een verband.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt nogal random ja, rond een uur of 3 lijkt er nergens wat te zijn, niet in Souburg en niet in
Middelburg, de boulevard en de Commandoweg bij Vlissingen blijven op dat tijdstip wel bijzondere pokekon spawnen: magnemite, voltorb/elektrode, sandshrew, graveler en de evolutie van Cubone.
quote:De gemeente Den Haag wil via een kort geding een eind maken aan de overlast van Pokémon-jagers in Kijkduin, schrijft het AD. Gisteren is spelletjesmaker Niantic gedagvaard. Het geding dient op 11 oktober.
Den Haag eist dat er 's avonds en 's nachts geen virtuele wezentjes meer rondlopen op en rond het Deltaplein in Kijkduin. In het beschermde duingebied wil de gemeente helemaal geen Pokémon meer hebben.
Opladers
De afgelopen maand is geprobeerd in contact te komen met Niantic over minder Pokémon in Kijkduin, maar volgens de gemeente reageert de spelletjesmaker niet op de verzoeken.
Spelers van Pokémon Go veroorzaken veel overlast in Kijkduin. Ze maken lawaai en laten troep achter. Ook beschadigen ze lantaarnpalen. Die worden gesloopt om hun opladers voor de telefoon te kunnen aansluiten.
Inderdaad. Misschien dat het 's nachts gebeurt, maar overdag en in de avond heb ik niks raars gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je dan in Kijkduin bent zie je een grote gezellige mensenmassa. De enige klagers zijn bejaarden die het niet begrijpen.
Volgens mij zijn de klachten heel redelijk. Niet alles hoeft te wijken voor een spelletje. Ik kan me best voorstellen dat het enorm irritant is voor bewoners en ondernemers, zeker als ze zich asociaal gedragen en de "echte toeristen" wegjagen.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je dan in Kijkduin bent zie je een grote gezellige mensenmassa. De enige klagers zijn bejaarden die het niet begrijpen.
Neeeeeee!!!! Dan kan ik het spel echt uninstallenquote:Op donderdag 29 september 2016 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ze inderdaad lantaarnpalen beschadigen dan snap ik het wel.
Niantic moet heel Den Haag maar ontdoen van Pokémon.
Er is meer dan alleen Den Haag.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neeeeeee!!!! Dan kan ik het spel echt uninstallen
Ook dat is vreemd. NS heeft gewoon stops laten verwijderen zonder problemen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Den Haag.
Wat ik Wel slecht vind,is dat Niantic blijkbaar totaal niet heeft gereageerd op de verzoeken van de gemeente.
Wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook dat is vreemd. NS heeft gewoon stops laten verwijderen zonder problemen bijvoorbeeld.
Den Haag is gewoon raar. Eerst een bordje hoofdstad ophangen en dan huilen.
Dat sowieso inderdaad.quote:Vandalisme gewoon aanpakken maar niet de lol van honderden mensen verneuken.
Prima, en dan de spawnplekken van daar overzetten naar waar ik woonquote:Op donderdag 29 september 2016 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ze inderdaad lantaarnpalen beschadigen dan snap ik het wel.
Niantic moet heel Den Haag maar ontdoen van Pokémon.
Dit idd. En de NS heeft het weken geleden al voor elkaar gekregen... Misschien moet Den Haag eens contact opnemen met de NS.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook dat is vreemd. NS heeft gewoon stops laten verwijderen zonder problemen bijvoorbeeld.
Waarom niet netjes verdelen over waar jij woont en waar ik woon.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:29 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Prima, en dan de spawnplekken van daar overzetten naar waar ik woon
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op donderdag 29 september 2016 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet netjes verdelen over waar jij woont en waar ik woon.
Ik kom niet veel buiten Den Haag en Rotterdam. Niet echt tijd voor. En als ik ergens anders ben, is dat meestal bij/met vrienden en familie en die spelen geen PoGOquote:Op donderdag 29 september 2016 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Den Haag.
Wat ik Wel slecht vind,is dat Niantic blijkbaar totaal niet heeft gereageerd op de verzoeken van de gemeente.
Dat zijn ze zeker. Zoals ik al eerder zei, wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja ze zijn wel deels hypocriet. Eerst trots pokemon hoofdstad willen zijn. Nu aanklagen.
Er is natuurlijk een verschil tussen veiligheid en overlastquote:Op donderdag 29 september 2016 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit idd. En de NS heeft het weken geleden al voor elkaar gekregen... Misschien moet Den Haag eens contact opnemen met de NS.
Er zijn genoeg ondernemers die aangaven dat ze wel degelijk er van proviterenquote:Op donderdag 29 september 2016 07:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de klachten heel redelijk. Niet alles hoeft te wijken voor een spelletje. Ik kan me best voorstellen dat het enorm irritant is voor bewoners en ondernemers, zeker als ze zich asociaal gedragen en de "echte toeristen" wegjagen.
Voorlopig krijgen ze nog niks voor elkaarquote:Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Redbullkid het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Nederland dat de grootste huilies altijd het meest voor elkaar krijgen.
Altijd maar andermans plezier wegnemen
Wijzerik.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Klopt.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Gemeente kan toch gewoon boetes uitdelen daar? 1 of 2 politiemannen zijn genoeg, en met boetes haal je dat er echt wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Gaat over 's avonds en 's nachts he...quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Valerie. het volgende:
Oh shit, wilde mijn neefje en nichtje nog verrassen met een dagje kijkduin maar dat moeten we dus rap rap rap doen. Oh em geeeeee, zaterdag dan maar.
Ohquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Gaat over 's avonds en 's nachts he...
Voor die tijd nog maar een keertje naartoe gaan dusquote:Op donderdag 29 september 2016 04:06 schreef Kijkertje het volgende:
Den Haag sleept maker Pokémon voor de rechter om overlast jagers
[..]
Hoe gaat dat zo hard bij sommige mensen, ik kom ze amper tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend een Magikarp van 156CP gevangen met goede stats... dat wordt gyarados nummer 2 denk ik, als ik ooit weer genoeg candy heb.
Heb ik kennelijk weinig in mijn omgevingquote:Op donderdag 29 september 2016 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Sloten en grachten zijn magikarpbroedplaatsen.
Nee, niet rond vijvers.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ook, misschien bij de plaatselijke vijvers nog, maar volgens mij niet uitbundig veel.
en waarschijnlijk meer goldeens dan magikarp
Slootjes en grachten. Langs vijvers en rivieren amper.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
zou je toch wel verwachten, bij openwater toch?
Ik heb tijdje terug 1 dratini gevangen, en daar is het tot op heden ook bij gebleven.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Er is al minstens 30 minuten geen Dratini verschenen, en ik maar wachten met draaiende motor
* Nattekat naar huis gaat en nog eens scheldt op de halvering van waterspawns.
twitter:AFP twitterde op donderdag 29-09-2016 om 16:05:31Dutch take Pokemon Go makers to court as gamers flood beaches https://t.co/AhqKrvxOgo reageer retweet
Hier ook een stuk minder Magikarps dus ook een veel minder Dratini's.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Er is al minstens 30 minuten geen Dratini verschenen, en ik maar wachten met draaiende motor
Sinds ik thuis ben, is er nog maar één langsgekomen gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2016 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[/quote
En dan ben je net thuis en kijk je op Fastpokemap en zitten er ineens 3
Idd. Behalve klagen is het misschien ook wel typisch Nederlands om situaties 'slim' te misbruiken tot men geen keus met heeft dan om de hele boel maar dicht te gooien.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Bulbasaur zat in selwerd (net voor/na het hele uur) bij de flats tegenover het Reitdiepcollege. En charmander dr hofstede de grootkade (xx:20)/ grote rozenstraat (xx;28) / wilgenlaan (xx:47) / west indischekade (xx:50 ofzo). Maar mogelijk dat het onlangs gewijzigd is, sowieso spawnde ze de laatste 2 weken al een stuk minder op die plekkenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:05 schreef turance het volgende:
Ik kan in Groningen nergens Bulbasaur- en Charmander-spawnplaatsen vinden, Squirles genoeg, dat wel
Ik ben nog niet eens op de helft van de benodigde snoepjes voor een Gyarados hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe gaat dat zo hard bij sommige mensen, ik kom ze amper tegenHeb hem nu maar m'n buddy gemaakt zodat ik af en toe wat Candy binnen hark.
Had vanmorgen wel ineens een Weepingbell en m'n tweedePikachu
Tering hequote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef sssshady het volgende:
[..]
Als je die instelling blijft volhouden... krijg ik concurentie ;p
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef sssshady het volgende:
[..]
Als je die instelling blijft volhouden... krijg ik concurentie ;p
[ afbeelding ]
Voor elke dratini/dragonair gaan rennen op kijkduin, en bij mij buurt/ stad spawned veel ( alkmaar-heerhugowaard)quote:Op donderdag 29 september 2016 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering heWaar haal je die allemaal vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |