Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op donderdag 29 september 2016 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet netjes verdelen over waar jij woont en waar ik woon.
Ik kom niet veel buiten Den Haag en Rotterdam. Niet echt tijd voor. En als ik ergens anders ben, is dat meestal bij/met vrienden en familie en die spelen geen PoGOquote:Op donderdag 29 september 2016 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Den Haag.
Wat ik Wel slecht vind,is dat Niantic blijkbaar totaal niet heeft gereageerd op de verzoeken van de gemeente.
Dat zijn ze zeker. Zoals ik al eerder zei, wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja ze zijn wel deels hypocriet. Eerst trots pokemon hoofdstad willen zijn. Nu aanklagen.
Er is natuurlijk een verschil tussen veiligheid en overlastquote:Op donderdag 29 september 2016 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit idd. En de NS heeft het weken geleden al voor elkaar gekregen... Misschien moet Den Haag eens contact opnemen met de NS.
Er zijn genoeg ondernemers die aangaven dat ze wel degelijk er van proviterenquote:Op donderdag 29 september 2016 07:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de klachten heel redelijk. Niet alles hoeft te wijken voor een spelletje. Ik kan me best voorstellen dat het enorm irritant is voor bewoners en ondernemers, zeker als ze zich asociaal gedragen en de "echte toeristen" wegjagen.
Voorlopig krijgen ze nog niks voor elkaarquote:Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Redbullkid het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Nederland dat de grootste huilies altijd het meest voor elkaar krijgen.
Altijd maar andermans plezier wegnemen
Wijzerik.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Klopt.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Gemeente kan toch gewoon boetes uitdelen daar? 1 of 2 politiemannen zijn genoeg, en met boetes haal je dat er echt wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Gaat over 's avonds en 's nachts he...quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Valerie. het volgende:
Oh shit, wilde mijn neefje en nichtje nog verrassen met een dagje kijkduin maar dat moeten we dus rap rap rap doen. Oh em geeeeee, zaterdag dan maar.
Ohquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Gaat over 's avonds en 's nachts he...
Voor die tijd nog maar een keertje naartoe gaan dusquote:Op donderdag 29 september 2016 04:06 schreef Kijkertje het volgende:
Den Haag sleept maker Pokémon voor de rechter om overlast jagers
[..]
Hoe gaat dat zo hard bij sommige mensen, ik kom ze amper tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend een Magikarp van 156CP gevangen met goede stats... dat wordt gyarados nummer 2 denk ik, als ik ooit weer genoeg candy heb.
Heb ik kennelijk weinig in mijn omgevingquote:Op donderdag 29 september 2016 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Sloten en grachten zijn magikarpbroedplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |