Jammer.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je daar al eens geweest? Ik nog niet namelijk. Eens kijken op de kaart.
Edit: Nu zitten er 3 Pidgey. En Venonat, Kakuna en Eevee er net buiten.
Zeker weten dat het niet altijd al zo is geweest?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier regent het op mijn vaste rondje juist Magikarps en Staryu's, met regelmatig een Poliwag/whirl er tussen
En af en toe gooit iemand een hand weedles/caterpies/pidgeys/ratatatatatas naar beneden
Dat is echt de laatste tijd met mijn hond uitlaat rondje, maar heb nog genoeg magikarps nodig voor een evolvequote:Op woensdag 28 september 2016 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier regent het op mijn vaste rondje juist Magikarps en Staryu's,
Gaan wandelen met Squirtle.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:11 schreef Eden_88 het volgende:
Hoop dat er snel een update komt waarin er eens wat meer bijzondere pokémon in normale gebieden verschijnen.
Het 4 KM rondje in het bos levert nog steeds alleen maar Weedle's, Pidgeys, Venonat en Rattata op. Ben twee keer naar Kijkduin geweest deze zomer, maar niet van plan dat ooit nog een keer te gaan doenEchter kun je in dat geval het spel net zo goed verwijderen, want op dit tempo gaat het dertig jaar duren voordat ik mijn 70 Squirtle candy bij elkaar heb gespaard.
quote:Op woensdag 28 september 2016 15:34 schreef Rabieluh het volgende:
Bohboh, op lvl 28 kom ik een lvl 834 Eevee tegen, beestachtig.
Met een IV van 14/14/10.
Tis nu een Flareon van 2064 CP geworden, Ember + Fire Blast.
Zelfde hier... 1x kijkduin dan. Dan gaat ineens even snel. Maar eenmaal weer terug in het dorp waar ik woon precies het bovenstaande.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:11 schreef Eden_88 het volgende:
Hoop dat er snel een update komt waarin er eens wat meer bijzondere pokémon in normale gebieden verschijnen.
Het 4 KM rondje in het bos levert nog steeds alleen maar Weedle's, Pidgeys, Venonat en Rattata op. Ben twee keer naar Kijkduin geweest deze zomer, maar niet van plan dat ooit nog een keer te gaan doenEchter kun je in dat geval het spel net zo goed verwijderen, want op dit tempo gaat het dertig jaar duren voordat ik mijn 70 Squirtle candy bij elkaar heb gespaard.
Tja maar dan ben je dus 70 x 3 = 210 kilometer verder, dat is dus 210 gedeeld door 4 plus nog wat extra kilometers in het weekend : bijna 2 maanden bezig om van een wartortle een blastoise te maken.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaan wandelen met Squirtle.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:46 schreef Eden_88 het volgende:
[..]
Tja maar dan ben je dus 70 x 3 = 210 kilometer verder, dat is dus 210 gedeeld door 4 plus nog wat extra kilometers in het weekend : bijna 2 maanden bezig om van een wartortle een blastoise te maken.
En dan heb je alleen nog maar een blastoise, en waarschijnlijk honderden pidgeys etc. Beetje uit verhouding.
Was zelf een vrij fanatieke Pokemon Go speler, maar uit mijn omgeving ben ik volgens mij de enige die nog dagelijks de app opent. Als Niantic het spel nog een beetje aantrekkelijk wil houden, zullen ze toch echt iets royaler moeten worden in hun spawns denk ik.
Oh echt? Misschien moet ik ook weer ff gaan spelen danquote:Op woensdag 28 september 2016 16:27 schreef Norrage het volgende:
Meer zeldzame pokemon in 1 dag gezien dan in de voorgaande 2 maanden. Spawns echt bizar veranderd. Net lapras gevangen, alakazam op de radar gezien en nóg een snorlax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er betere pagina's dan deze? heb het idee dat ie behoorlijk hapert.Die is stervende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er betere pagina's dan deze? heb het idee dat ie behoorlijk hapert.Fastpokemap krijgt binnenkort een grotere server en dan zou het moeten werken zoals het hoort. Wel valt te verwachten dat de API van PoGo veranderd gaat worden zodat die radars niet meer gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutleven.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:06 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Dratini 699cp 98% IV geëvolueert in een Dragonite 2494cp met steel wing en dragon claw.
quote:Op woensdag 28 september 2016 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn park is veranderd van een Seel en Machop-nest naar een Ponyta en Pinsir-nest.
Buh, wat ben je met een Pinsirquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |