Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op donderdag 29 september 2016 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet netjes verdelen over waar jij woont en waar ik woon.
Ik kom niet veel buiten Den Haag en Rotterdam. Niet echt tijd voor. En als ik ergens anders ben, is dat meestal bij/met vrienden en familie en die spelen geen PoGOquote:Op donderdag 29 september 2016 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Den Haag.
Wat ik Wel slecht vind,is dat Niantic blijkbaar totaal niet heeft gereageerd op de verzoeken van de gemeente.
Dat zijn ze zeker. Zoals ik al eerder zei, wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja ze zijn wel deels hypocriet. Eerst trots pokemon hoofdstad willen zijn. Nu aanklagen.
Er is natuurlijk een verschil tussen veiligheid en overlastquote:Op donderdag 29 september 2016 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit idd. En de NS heeft het weken geleden al voor elkaar gekregen... Misschien moet Den Haag eens contact opnemen met de NS.
Er zijn genoeg ondernemers die aangaven dat ze wel degelijk er van proviterenquote:Op donderdag 29 september 2016 07:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de klachten heel redelijk. Niet alles hoeft te wijken voor een spelletje. Ik kan me best voorstellen dat het enorm irritant is voor bewoners en ondernemers, zeker als ze zich asociaal gedragen en de "echte toeristen" wegjagen.
Voorlopig krijgen ze nog niks voor elkaarquote:Op donderdag 29 september 2016 08:54 schreef Redbullkid het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Nederland dat de grootste huilies altijd het meest voor elkaar krijgen.
Altijd maar andermans plezier wegnemen
Wijzerik.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Klopt.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel naar de gemeente zitten wijzen, maar wat dacht je van die randdebielen die lantaarnpalen slopen, door beschermd duingebied walsen en geluidsoverlast veroorzakend midden op straat gevaarlijk situatietje gaan spelen?
Als iemand de schuld moet krijgen als kijkduin straks geen pokies meer heeft, zijn zij het, niet de gemeente.
Gemeente kan toch gewoon boetes uitdelen daar? 1 of 2 politiemannen zijn genoeg, en met boetes haal je dat er echt wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Gaat over 's avonds en 's nachts he...quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Valerie. het volgende:
Oh shit, wilde mijn neefje en nichtje nog verrassen met een dagje kijkduin maar dat moeten we dus rap rap rap doen. Oh em geeeeee, zaterdag dan maar.
Ohquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Gaat over 's avonds en 's nachts he...
Voor die tijd nog maar een keertje naartoe gaan dusquote:Op donderdag 29 september 2016 04:06 schreef Kijkertje het volgende:
Den Haag sleept maker Pokémon voor de rechter om overlast jagers
[..]
Hoe gaat dat zo hard bij sommige mensen, ik kom ze amper tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend een Magikarp van 156CP gevangen met goede stats... dat wordt gyarados nummer 2 denk ik, als ik ooit weer genoeg candy heb.
Heb ik kennelijk weinig in mijn omgevingquote:Op donderdag 29 september 2016 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Sloten en grachten zijn magikarpbroedplaatsen.
Nee, niet rond vijvers.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ook, misschien bij de plaatselijke vijvers nog, maar volgens mij niet uitbundig veel.
en waarschijnlijk meer goldeens dan magikarp
Slootjes en grachten. Langs vijvers en rivieren amper.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
zou je toch wel verwachten, bij openwater toch?
Ik heb tijdje terug 1 dratini gevangen, en daar is het tot op heden ook bij gebleven.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Er is al minstens 30 minuten geen Dratini verschenen, en ik maar wachten met draaiende motor
* Nattekat naar huis gaat en nog eens scheldt op de halvering van waterspawns.
twitter:AFP twitterde op donderdag 29-09-2016 om 16:05:31Dutch take Pokemon Go makers to court as gamers flood beaches https://t.co/AhqKrvxOgo reageer retweet
Hier ook een stuk minder Magikarps dus ook een veel minder Dratini's.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Er is al minstens 30 minuten geen Dratini verschenen, en ik maar wachten met draaiende motor
Sinds ik thuis ben, is er nog maar één langsgekomen gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2016 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[/quote
En dan ben je net thuis en kijk je op Fastpokemap en zitten er ineens 3
Idd. Behalve klagen is het misschien ook wel typisch Nederlands om situaties 'slim' te misbruiken tot men geen keus met heeft dan om de hele boel maar dicht te gooien.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Bulbasaur zat in selwerd (net voor/na het hele uur) bij de flats tegenover het Reitdiepcollege. En charmander dr hofstede de grootkade (xx:20)/ grote rozenstraat (xx;28) / wilgenlaan (xx:47) / west indischekade (xx:50 ofzo). Maar mogelijk dat het onlangs gewijzigd is, sowieso spawnde ze de laatste 2 weken al een stuk minder op die plekkenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:05 schreef turance het volgende:
Ik kan in Groningen nergens Bulbasaur- en Charmander-spawnplaatsen vinden, Squirles genoeg, dat wel
Ik ben nog niet eens op de helft van de benodigde snoepjes voor een Gyarados hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe gaat dat zo hard bij sommige mensen, ik kom ze amper tegenHeb hem nu maar m'n buddy gemaakt zodat ik af en toe wat Candy binnen hark.
Had vanmorgen wel ineens een Weepingbell en m'n tweedePikachu
Tering hequote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef sssshady het volgende:
[..]
Als je die instelling blijft volhouden... krijg ik concurentie ;p
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef sssshady het volgende:
[..]
Als je die instelling blijft volhouden... krijg ik concurentie ;p
[ afbeelding ]
Voor elke dratini/dragonair gaan rennen op kijkduin, en bij mij buurt/ stad spawned veel ( alkmaar-heerhugowaard)quote:Op donderdag 29 september 2016 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering heWaar haal je die allemaal vandaan?
Exact 0. Dat zal alleen veranderen als er eentje uit een ei komt want vangen doe ik ze niet meer. 400 candy grinden was meer dan genoeg voor deze jongen.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel Magikarp Candy hebben jullie? Ik blijf doorsparen tot ik een veel betere Magikarp heb.
[ afbeelding ]
179. Nog even doorsparen dusquote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel Magikarp Candy hebben jullie? Ik blijf doorsparen tot ik een veel betere Magikarp heb.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Gemeente den Haag heeft eigenlijk wel gelijk, als je op geen enkele manier contact kunt krijgen met de maker van het spel, dan moet je soms dit soort maatregelingen treffen.
Wow! Nice!quote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende Gyrados-kandidaat is binnen
Ik up eigenlijk alleen de gyradosjes met hoog IV, maar ik maak een uitzondering voor mijn Dragon Breath / Twister combiquote:Op donderdag 29 september 2016 20:48 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik heb 975 Magicarp candy.
Ben ook nog steeds opzoek naar een goede. Heb er al 4 maar moet er nog steeds 1 hebben met Hydro pump.
quote:
Is serieus hoor, dat gaat mijn gymleveldosje wordenquote:
Twister word ik helemaal gek van, 3 van de 4 kreeg twister.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik up eigenlijk alleen de gyradosjes met hoog IV, maar ik maak een uitzondering voor mijn Dragon Breath / Twister combiTwister is kut maar DB ga ik nooit meer tegen komen ;'(
De anderen hebben bite/twister, db/hydro, en bite/hydro.
[..]
[..]
Is serieus hoor, dat gaat mijn gymleveldosje worden
Ik leef met je meequote:Op donderdag 29 september 2016 21:09 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Twister word ik helemaal gek van, 3 van de 4 kreeg twister.
Betere CP ? Waarom ? Gooi er 30 candy tegenaan en je zit ook op max na evolvequote:Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 6quote:Op donderdag 29 september 2016 21:43 schreef superkimmi het volgende:
Om even aan te geven hoe dramatisch dratini in mijn omgeving is: ik ben lvl 28, hoef nog maar 6 pokemon... En 1 van die 6 is dragonite
Ik ben lvl 25 en ik heb sinds vorige week mijn eerste dragonite.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:43 schreef superkimmi het volgende:
Om even aan te geven hoe dramatisch dratini in mijn omgeving is: ik ben lvl 28, hoef nog maar 6 pokemon... En 1 van die 6 is dragonite
Opschepperquote:Op donderdag 29 september 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Niet als lvl15 al een Dragonite hebben
Niet als lvl18 al een Weezing hebben
Op die plek van de Weezing was het best druk met fietsers en andere 'toevallige' voorbijgangers
Heb je al een omastar he, hey, he?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Niet als lvl15 al een Dragonite hebben
Niet als lvl18 al een Weezing hebben
Op die plek van de Weezing was het best druk met fietsers en andere 'toevallige' voorbijgangers
Wel als ik niet zo lui was toen ik hem zagquote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je al een omastar he, hey, he?
83.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OpschepperWat is je pokedex stand dan?
Omanyte ook primaquote:Op donderdag 29 september 2016 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als ik niet zo lui was toen ik hem zag
Telt een Omanyte ook?
Gelukkig. Ik voelde me al even inferieurquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Omanyte ook prima.
Al eens een Diglett gevangen? Vandaag 2 maal tegengekomen, Vlissingen en in Souburg, das een nieuwe spawn in deze hoek van Zeeland lijkt het.
Ik heb dat met aerodactyl. Dat is de enige die ik nog moet waarvoor ik niet kan sparen. Als dat uiteindelijk de laatste is blijf ik er ook niet speciaal voor spelen.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog maar 6Ik moet er nog 10..
Charizard, Blastoise, Venusaur sowieso![]()
En dan nog Nidoqueen, Machamp, Omastar en Kabutops, maar die kan ik met het lopen bij elkaar sparen.
En ik ben nog nooit een chansey, een Hitmonlee of een Hitmonchan tegen gekomen.. daar valt niet voor te sparen
Ja ik dacht dat het net als die Muk weer zo'n anomalie zou zijn, zo'n one-time dingquote:Op donderdag 29 september 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat vertelt ie me niet even.![]()
Wat is de juiste moveset volgens jou dan? Want ik dacht eerst altijd dat water gun + Psychic niet goed was maar dat is hij juist wel om gyms aan te vallen. Consusion + Psychic is dan weer goed om gyms te verdedigen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef Valerie. het volgende:
Eindelijk een goede Poke. Ving de laatste tijd alleen maar room for improvement, en ook al heb ik fucking veel bros, geen enkele heeft de juiste move set
690cp/98iv Poke krijgt hopelijk de goede moves
Volgens mijn internetwereld is water gun + psychic juist wat je moet hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wat is de juiste moveset volgens jou dan? Want ik dacht eerst altijd dat water gun + Psychic niet goed was maar dat is hij juist wel om gyms aan te vallen. Consusion + Psychic is dan weer goed om gyms te verdedigen.
Dit is wat ik gebruik:quote:Op donderdag 29 september 2016 22:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Volgens mijn internetwereld is water gun + psychic juist wat je moet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Dit is wat ik gebruik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nice, daar staan wat meerdere moves, dat mis ik wel bij mijn site. Staan deze plaatjes ook ergens op een site toevallig, handig samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar staat ook water gun psychic jaI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Weet alleen dat ik het van reddit heb, ik zelf heb toen die plaatjes gedownload.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:27 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh nice, daar staan wat meerdere moves, dat mis ik wel bij mijn site. Staan deze plaatjes ook ergens op een site toevallig, handig samen?
Maar daar staat ook water gun psychic ja![]()
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Dit is wat ik gebruik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best goeie om te volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gamepress heeft laatst allemaal nieuwe simulaties gedraait(en daar zit het hem dan net in, misschien iets te veel cleane theorie die in de praktijk net iets anders kan uitpakken), daar is de volgende ranglijst uit gekomen:
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-attackers-tier-list
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wat betreft die Slowbro als defender, water gun zal best een hogere DPS hebben, Confusion vind ik, en velen met mij, schijtirritant om te dodgen.
En ik denk dat veel mensen een Slowbro zullen aanvallen met brute force (gewoon hoogste dps) of een bug attacker, mocht je slowbrow Ice Beam hebben, dan hakt dat er wel opeens in.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ah thanks, downloaden dan maar.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Weet alleen dat ik het van reddit heb, ik zelf heb toen die plaatjes gedownload.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik ben dol op ice beam, maar zie dat nooit ergens als beste move terwijl dat voor mij best wel een goede move is. Gebruik mijn bro met ice beam ook veel. En een Golduckje en Jynx.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat betreft die Slowbro als defender, water gun zal best een hogere DPS hebben, Confusion vind ik, en velen met mij, schijtirritant om te dodgen.
En ik denk dat veel mensen een Slowbro zullen aanvallen met brute force (gewoon hoogste dps) of een bug attacker, mocht je slowbrow Ice Beam hebben, dan hakt dat er wel opeens in.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
![]()
Zien we al verbanden?
Dat getal erboven is spawnpoint_id, en niet elke spawn is even vaak aangedaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als defender:quote:Op donderdag 29 september 2016 22:33 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik ben dol op ice beam, maar zie dat nooit ergens als beste move terwijl dat voor mij best wel een goede move is. Gebruik mijn bro met ice beam ook veel. En een Golduckje en Jynx.Maar ik zet mijn Slowbro's met Ice Beam en Water Pulse (die is ook tergend om te dodgen) graag in gyms hoor. Probleem is alleen dat er best wat fanatieke spelers hier zijn, paar lvl 28, lvl 30 en 31 ook gezien, die fietsen er zo doorheen, wat je er ook neerzet.quote:Tier 1.5 Rating Explanation
SlowbroSlowbro Pros:
Typing is near-perfection for the current metagame; provides resistance to Fire and Water as well as access to STAB Psychic moves.
Psychic moves are resisted only by Psychic and Steel Pokemon in this generation.
Type-disadvantages vs Bug, Electric, Ghost, and Dark are EASILY overcome due to a lack of elite attackers of those types
Favorable matchup vs Vaporeon
Cons:
Base stats are very good but not elite.
Though no Pokemon is a direct counter, Exeggutor with Solar Beam or Seed Bomb does well.
Optimal Moveset
Confusion + PsychicRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja die lijst was ik ook al tegen gekomen. Opzich best wel hetzelfde, alleen wat me opviel was dat Wigglytuff en Omastar zo hoog staan vergeleken met die van mij.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Best goeie om te volgen.
Gamepress heeft laatst allemaal nieuwe simulaties gedraait(en daar zit het hem dan net in, misschien iets te veel cleane theorie die in de praktijk net iets anders kan uitpakken), daar is de volgende ranglijst uit gekomen:
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-attackers-tier-list
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list![]()
Dan mag je nu naar mijn plaatje starenquote:
Ik heb al wat ontdekt omtrent de top 3-volgorde
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoelang heb je die plekken bij gehouden? Want eigenlijk best wel weinig verschillende in sommige spawns, vooral die 3e en 5e.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zien we al verbanden?
Dat getal erboven is spawnpoint_id, en niet elke spawn is even vaak aangedaan![]()
Als er een Zubat is is er meestal meer leuks, alleen bij die eerste niet want daar zit een Scyther en dat is er toch ook een waar veel mensen op jagen.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag je nu naar mijn plaatje staren
Ik heb al wat ontdekt omtrent de top 3-volgorde
Qua spawns lijkt het hier nog het meeste op dat laatst spawnpoint, alleen zie ik ook geregeld een Gastly en een Jigglypuff, natuurlijk ook die Raichu ooit
[ Bericht 8% gewijzigd door Rabieluh op 29-09-2016 22:49:53 ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: