abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165647115
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Re het volgende:

[..]

en Yemen?, Algerije?, Pakistan?, Afghanistan?, Uzbekistan?, Libië?, Gaza?, Libanon?, Bahrein?, Jordanië?, Filippijnen? (oh nee daar doet die andere megalomaan al zijn best voor), India?, Tunesië?

en vast wel nog meer plekken...
Die beste jongen heeft inderdaad vrij simplistisch beeld van het bestrijden van IS. De terreurorganisatie heeft inmiddels cellen in tal van landen. Syrië en Irak binnenvallen zal de macht van IS absoluut doen inperken, maar het blijft uiteindelijk een 'wack the weasel'-tactiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165647242
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er geen wetten dat dat hoeft. Sinds Nixon doet iedere kandidaat het en sindsdien is het altijd een soort van traditie geworden dat iedere kandidaat het doet. Maar het is op vrijwillige basis.
Dat is niet de vraag. Mijn vraag is of de senaat het kan opeisen.
Ik kan me voorstellen dat de senaat wil weten of Trump zijn eigen bedrijf of de VS vertegenwoordigt bij staatsbezoeken.

Als het kan zie ik een impeachment aan de horizon.
pi_165647404
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is niet de vraag. Mijn vraag is of de senaat het kan opeisen.
Ik kan me voorstellen dat de senaat wil weten of Trump zijn eigen bedrijf of de VS vertegenwoordigt bij staatsbezoeken.

Als het kan zie ik een impeachment aan de horizon.
Maar aangezien er geen wetten zijn waarin staat dat hij als president(skandidaat) dat soort informatie openbaar moet maken lijkt me dat er vrij weinig te eisen valt.

Tijdens een rechtszaak zie ik hem en z'n mensen het nog zo spinnen dat we het maar met één van z'n vele (de beste!) woorden moeten doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 29 september 2016 @ 15:19:24 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165647614
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:06 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar aangezien er geen wetten zijn waarin staat dat hij als president(skandidaat) dat soort informatie openbaar moet maken lijkt me dat er vrij weinig te eisen valt.

Tijdens een rechtszaak zie ik hem en z'n mensen het nog zo spinnen dat we het maar met één van z'n vele (de beste!) woorden moeten doen.
kunnen we hem wel lekker 5 jaar laten spinnen en hem er mee blijven achtervolgen want ach dat is hem niet vreemd toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165647718
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef Re het volgende:

[..]

kunnen we hem wel lekker 5 jaar laten spinnen en hem er mee blijven achtervolgen want ach dat is hem niet vreemd toch?
Zou wel mooi zijn. "Ik heb nu mensen bij de IRS, de beste mensen, en die kunnen niet geloven wat ze allemaal vinden!".

Ben nog steeds benieuwd wie er op Hawaii aan het zoeken waren en wat ze nou precies hebben gevonden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 29 september 2016 @ 15:25:51 #281
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165647726
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:
Lijkt me evident dat Trump datgene vertegenwoordt wat op dat moment het meeste in zijn eigen belang is?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165647951
De senaat kan trouwens gewoon een subpoena sturen en die gegevens opeisen lijken de artikelen die ik heb gevonden over de Senaat te zeggen.
In dat geval zou het zo maar eens het eerste kunnen zijn wat de senaat doet mocht Trump winnen.
pi_165648175
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:27 schreef Delibird het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze een alternatief hebben, Clinton was voor de opheffing van het embargo door Obama.
ze zouden ook thuis kunnen blijven dat kan de verkiezing ook beïnvloeden.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_165648190
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:11 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je moet eens snel de nieuwste feiten gaan controleren.
Bimbo aantijgingen zijn allang al weer onderuti gehaald. Bimbo brak haar contract dus was het einde show.
Dat is niet waar het over gaat. Als ze haar contract had gebroken dan had Trump haar kunnen ontslaan. Maar het is totaal onfatsoenlijk om haar dan belachelijk te gaan maken en haar voor een groep opgetrommelde journalisten te laten sporten.

Dat is het probleem met Trump. Die gast lijkt te geilen op het kapot maken van anderen. En dat is wat hem totaal ongeschikt maakt als leider.
pi_165648285
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:46 schreef Re het volgende:

[..]

en Yemen?, Algerije?, Pakistan?, Afghanistan?, Uzbekistan?, Libië?, Gaza?, Libanon?, Bahrein?, Jordanië?, Filippijnen? (oh nee daar doet die andere megalomaan al zijn best voor), India?, Tunesië?

en vast wel nog meer plekken...
ja hoor. En wat wil je hier nu mee zeggen?
pi_165648298
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die beste jongen heeft inderdaad vrij simplistisch beeld van het bestrijden van IS. De terreurorganisatie heeft inmiddels cellen in tal van landen. Syrië en Irak binnenvallen zal de macht van IS absoluut doen inperken, maar het blijft uiteindelijk een 'wack the weasel'-tactiek.
Nee jij bent een helder licht.
maar ik begrijp dat we van jouw een super idee kunnen verwachten omtrent de bestrijding van IS.
Laat maar horen dan...
  donderdag 29 september 2016 @ 16:05:12 #287
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_165648352
Het niveau van de discussie daalt, heren.
Kunnen we daar iets aan doen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:07:07 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165648387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

ja hoor. En wat wil je hier nu mee zeggen?
het was een kostenplaatje toch?, en stoppen met oorlogje spelen overal etc.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:25:05 #289
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_165648746
Gekke vraag:

Zijn er hier Trumpsupporters die interesse hebben in een interview(zowel tv, radio of tijdschrift)?
Zoja, neem contact met mij op.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_165648831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Goed te praten niet. Of de gemiddelde belangrijke indep voter in de rust belt dat ook vindt moet ik nog maar zien.
Nou ja, als de support onder Republikeinen daar daalt, dan heeft dat ook effect natuurlijk. Men doet altijd alsof enkel de independents buigzaam zijn en de registered dems / reps standaard 100% op komen dagen en op hun kandidaat stemmen, maar dat is verre van het geval.

Verder is het bovenal ook gewoon strafbaar om een dergelijk handelsembargo te schenden, dus als het serieuze aantijgingen zijn die ook naar Trump te herleiden zijn, dan kan dat wel problematisch worden. Al heb ik geen idee wat de verjaringstermijn is en dit vermeende geval uit 1998 zou stammen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165649295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat is niet waar het over gaat. Als ze haar contract had gebroken dan had Trump haar kunnen ontslaan. Maar het is totaal onfatsoenlijk om haar dan belachelijk te gaan maken en haar voor een groep opgetrommelde journalisten te laten sporten.

Dat is het probleem met Trump. Die gast lijkt te geilen op het kapot maken van anderen. En dat is wat hem totaal ongeschikt maakt als leider.
Tja als je je niet aan een contract houdt dan kan in de land of the free er een behoorlijke afstraffing aan over houden.
pi_165649304
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:07 schreef Re het volgende:

[..]

het was een kostenplaatje toch?, en stoppen met oorlogje spelen overal etc.
klopt.
Wil jij dan doorgaan met deze onzin?
pi_165649402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Tja als je je niet aan een contract houdt dan kan in de land of the free er een behoorlijke afstraffing aan over houden.
Vertel dat aan de honderden mensen die door Trump zijn gefraudeerd en die er mee blijven zitten omdat een rechtszaak tegen Trump simpelweg niet te betalen is.

En je begrijpt het verschil tussen het contract verbreken en de waardigheid van mensen slopen? Want dat is nou net Trump's zwakke kant en waardoor er een grote groep mensen is die nooit op hem zullen stemmen.
pi_165649479
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:55 schreef kipknots het volgende:

[..]

Vertel dat aan de honderden mensen die door Trump zijn gefraudeerd.

En je begrijpt het verschil tussen het contract verbreken en de waardigheid van mensen slopen? Want dat is nou net Trump's zwakke kant en waardoor er een grote groep mensen is die nooit op hem zullen stemmen.
Dan moeten die mensen dat toch zelf weten?
Maar om nou een of andere miss universe te gebruiken om je tegenstander naar beneden te halen....sjonge jonge .....andersom ook hoor....
pi_165649553
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:55 schreef kipknots het volgende:

[..]

Vertel dat aan de honderden mensen die door Trump zijn gefraudeerd en die er mee blijven zitten omdat een rechtszaak tegen Trump simpelweg niet te betalen is.

Die rechtszaak mag niet te betalen zijn, maar je kunt nu wel gratis in Trump's hotels verblijven. Gewoon aan het eind zeggen dat het kut was en ze hun werk niet goed deden. Die logica houdt hij er zelf immers ook op na.
  donderdag 29 september 2016 @ 17:05:16 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165649625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

klopt.
Wil jij dan doorgaan met deze onzin?
nee maar het ging niet om mij maar de retoriek van Trump en zijn "geheime plannen "
pi_165649742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, als de support onder Republikeinen daar daalt, dan heeft dat ook effect natuurlijk. Men doet altijd alsof enkel de independents buigzaam zijn en de registered dems / reps standaard 100% op komen dagen en op hun kandidaat stemmen, maar dat is verre van het geval.

Verder is het bovenal ook gewoon strafbaar om een dergelijk handelsembargo te schenden, dus als het serieuze aantijgingen zijn die ook naar Trump te herleiden zijn, dan kan dat wel problematisch worden. Al heb ik geen idee wat de verjaringstermijn is en dit vermeende geval uit 1998 zou stammen.
Ben benieuwd wat er van dit verhaal wordt gemaakt de komende dagen.
pi_165650957
Republikeinen lopen met early vorting in North Carolina achter vergeleken 2012, terwijl democraten voorlopen. Aantallen zeggen nog niet veel uiteraard

donderdag 29 september 2016 @ 18:22:59 #300
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165651251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:06 schreef L3gend het volgende:
Republikeinen lopen met early vorting in North Carolina achter vergeleken 2012, terwijl democraten voorlopen. Aantallen zeggen nog niet veel uiteraard

[ afbeelding ]

Dat dit soort dingen zomaar gepubliceerd worden. Beïnvloedt toch behoorlijk de verkiezingen.

Wel grappig dat jongeren aartslui blijken te zijn en niet vrij vlot hun gerequeste verkiezingsformulier inleveren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')