SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
The love you take is equal to the love you make.
Hier bij Omschrijving.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, maar ik denk GebruiksOppervlakte.
Van Wikiquote:
Nogal een uitnodiging voor inbraak die fotoserie, meer aandacht voor apparatuur, meubels en wijnvoorraad dan voor het huisquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef joers1 het volgende:
Verkoop je een huis van een paar miljoen, plaatst de makelaar zo'n foto...
[ afbeelding ]
Dat was dus exact wat ik ook dachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal een uitnodiging voor inbraak die fotoserie, meer aandacht voor apparatuur, meubels en wijnvoorraad dan voor het huis
Staat er zulke bijzondere apparatuur dan? Er zullen niet veel dieven zijn die er vandoor gaan met de wijn of de meubels.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogal een uitnodiging voor inbraak die fotoserie, meer aandacht voor apparatuur, meubels en wijnvoorraad dan voor het huis
Dat was dus exact wat ik ook dacht! :-pquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Staat er zulke bijzondere apparatuur dan? Er zullen niet veel dieven zijn die er vandoor gaan met de wijn of de meubels.
Wat een pauper-pand zeg....quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:14 schreef R2R het volgende:
Dit ziet eruit als een profi geplaatst potje.
[ afbeelding ]
Als de wc verbouwen lukt, kan de badkamer ook wel. Mooie afvoer onder het meubel en de leidingen links ervan zien er ook goed uit...
Nog even een stopcontactje doorgetrokken over het plafond voor een lampje.
[ afbeelding ]
Hier nog een verdwaald stukje slang wat uit de muur komt en de grond in gaat.
[ afbeelding ]
We zwaaien nog even naar de fotograaf.
[ afbeelding ]
Klik
Als inbrekers intelligente mensen waren zouden het geen inbrekers zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Staat er zulke bijzondere apparatuur dan? Er zullen niet veel dieven zijn die er vandoor gaan met de wijn of de meubels.
Leuk? Lelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:22 schreef joers1 het volgende:
Leuk zo'n ingebouwde vrieskast/wijnklimaatkast......
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat i serieus was????quote:
Ik vind het persoonlijk een hele schrale inrichting, niet echt veel te halen. Valt me trouwens vaker op bij grote huizen; hier en daar een zit-hoekje om dan maar het een beetje op te vullen, maar nooit echt een samenhangend gezellig geheel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat was dus exact wat ik ook dacht
Het zal als whitewash bedoeld zijn. Lijkt me wel een koude kamer met die twee buitendeuren tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:30 schreef exode het volgende:
Makelaar: verf even die deur wit.
Verkoper: 1 laag is meer dan genoeg toch?
[ afbeelding ]
Hij is flauw, ik weet hetDe foto erna heeft ook een deur die nog niet helemaal af was. Misschien is dat de stijl?
Het hele huis is voorzien van een aparte smaak zeg maar. Je moet er van houden.
Valt mij ook vaak op, hele grote huizen met overal van die zit-hoekjes die niet bij elkaar of de rest van de inrichting passen.quote:Op woensdag 28 september 2016 00:19 schreef The_vice het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een hele schrale inrichting, niet echt veel te halen. Valt me trouwens vaker op bij grote huizen; hier en daar een zit-hoekje om dan maar het een beetje op te vullen, maar nooit echt een samenhangend gezellig geheel.
Let maar op, hoe groter, hoe "kaler" de inrichting.
Oh,
dan nog maar even een kaasplankje uit de steriel lege keuken, gezèllig.
Een doorsnee rijtjeshuis kan er ook wat van hoor. De zithoek, de eethoek, de keuken en de tuin volgepropt met zithoek, eethoek, buitenkeuken. Daarvan vraag ik me ook steeds af hoe vaak dat buitenmeubilair gebruikt wordt.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:45 schreef Synasthesia het volgende:
[..]
Valt mij ook vaak op, hele grote huizen met overal van die zit-hoekjes die niet bij elkaar of de rest van de inrichting passen.
Vraag me dan ook vaak af hoe veel ruimtes en hoekjes van zo'n gigantisch huis nou eigenlijk echt regelmatig gebruikt worden...
Jij hebt zeker nooit The Sims (met cheats) gespeeld?quote:Op woensdag 28 september 2016 16:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Een doorsnee rijtjeshuis kan er ook wat van hoor. De zithoek, de eethoek, de keuken en de tuin volgepropt met zithoek, eethoek, buitenkeuken. Daarvan vraag ik me ook steeds af hoe vaak dat buitenmeubilair gebruikt wordt.
Veel villa's zijn sowieso raar met bijvoorbeeld drie woonzalen waarvan een om te eten, een keuken met grote eethoek, een hobby'skelder, een slaapzaal annex badkamer annex kleedkamer en de rest in hokjes met gezamenlijke douche. Of wel een normale kamerverdeling, maar al op de eerste etage loop je krom door het schuine dak.
Wat een akelig huis. Ze houden er daar volgens mij ook niet van om op blote voeten te lopen.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat hele huis is om compleet je coördinatie kwijt te raken laat staan dat het zacht gezegd nogal deprimerend is
kijk nou toch
(ik krijg trouwens de andere foto's niet geplakt, ik hang nog in het "oude" Fundatijdperk wat dat betreft )
http://www.kro-ncrv.nl/bi(...)30-146012-12-05-2016quote:Op woensdag 28 september 2016 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
DIt hele merkwaardige huis is om compleet je coördinatie en evenwicht kwijt te raken laat staan dat het zacht gezegd nogal deprimerend is
kijk nou toch
(ik krijg trouwens de andere foto's niet geplakt, ik hang nog in het "oude" Fundatijdperk wat dat betreft )
quote:Waar eerst een kale vlakte was, staat nu het kunstzinnige huis van Tijs en Paula. Als ze de grond jaren geleden kopen, staat Katendrecht nog bekend als één van de slechte wijken van Nederland. Inmiddels bruist het in de wijk en is hun zogenaamde Body-house een eye-catcher waar architecten uit heel de wereld naar komen kijken. Het huis is zo uniek dat zelfs de gemeente besloot het hoofdpad van het tegenoverliggend parkje recht op hun huis uit te laten komen.
Ik had het net ook al opgezocht om te postenquote:Op woensdag 28 september 2016 17:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://www.kro-ncrv.nl/bi(...)30-146012-12-05-2016
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2016 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit The Sims (met cheats) gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Alleen een masochist zal zo'n woning leuk kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
DIt hele merkwaardige huis is om compleet je coördinatie en evenwicht kwijt te raken laat staan dat het zacht gezegd nogal deprimerend is
kijk nou toch
En dan toch die prijs...? Of is er een 1 weggevallen aan de voorkant?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://www.kro-ncrv.nl/bi(...)30-146012-12-05-2016
[..]
Vergeet je het knikarm-zonnescherm rechts te noemen, naast de airco-unitquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef k_man het volgende:
Markiezen? Luiken? Rolluiken? We doen het gewoon allemaal!
[ afbeelding ]
Ook dat. Plus de enorme dakoverstekken, die ook al heel veel zon weg zullen houden. Ik gok op het huis van een ondernemer in zonwering.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Vergeet je het knikarm-zonnescherm rechts te noemen, naast de airco-unit
Huis van een ijsbeer?
Inderdaad nooit, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 28 september 2016 16:53 schreef Candaasje het volgende: [..]
Jij hebt zeker nooit The Sims (met cheats) gespeeld?![]()
Loopt ook niet echt lekker zo'n vloerquote:Op woensdag 28 september 2016 17:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wat een akelig huis. Ze houden er daar volgens mij ook niet van om op blote voeten te lopen.
[ afbeelding ]
multifunctioneel
[ afbeelding ]
claustrofobisch geval
[ afbeelding ]
fijne vloer
[ afbeelding ]
het lijkt wel een bunker.
Brrr...
Dat kan wel eens een verkapte carport zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook dat. Plus de enorme dakoverstekken, die ook al heel veel zon weg zullen houden. Ik gok op het huis van een ondernemer in zonwering.
Dat zonnescherm is trouwens gigantisch!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je (met cheats) enorme villa's kon bouwen/ontwerpen, en je dan vervolgens van gekkigheid niet meer wist wat je met al die ruimte moest. Dus dan heb je een woonkamer, een eetkamer, een giga keuken (met uiteraard hoekje met 'ontbijttafel'), een slaapkamer (een stuk of 4), 5 badkamers, 6 toiletten (altijd handig..), een bibliotheek (evt meerdere verdiepingen), een biljartkamer, een computer/speel kamer, een feestkamer, een kinderspeelkamer, een binnenzwembad en een buitenzwembad, een laboratorium, een werkplaats, een garage en ohja, en dan had je nog een kelder over.... Dat ideequote:Op donderdag 29 september 2016 00:15 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Inderdaad nooit, wat heb ik gemist?![]()
En jeetje wat onpraktisch en kil is dat 'bijzondere' huisIk loop altijd op blote voeten, dus ik zou er gillend wegrennen. (En ik mis op die bovenverdieping met die roostervloer en dat weefgetouw geloof ik ook iets van een reling... ) En om nu midden in de slaapkamer te staan douchen.... ik weet het niet...
@ al die zonweringen. Overdrijven is ook een kunst!
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
En jeetje wat onpraktisch en kil is dat 'bijzondere' huisIk loop altijd op blote voeten, dus ik zou er gillend wegrennen. (En ik mis op die bovenverdieping met die roostervloer en dat weefgetouw geloof ik ook iets van een reling... ) En om nu midden in de slaapkamer te staan douchen.... ik weet het niet...
En een hond kun je ook vergetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.
Yep. Evenals kat, konijn, hamster en aanverwanten. Dus gewoon iedereen die huisdieren heeft: ook niet reageren.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En een hond kun je ook vergeten
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Hinder het volgende:
Hang de vlag uit! De buren gaan eindelijk verhuizen.
[ afbeelding ]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjesquote:Op donderdag 29 september 2016 17:04 schreef R2R het volgende:
Zo te zien in die reportage (die hier ook gelinkt werd) hebben ze zelf een kat.
Hè, lekker even zeiken op mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjes
Ik ben benieuwd hoe lang dit gedrocht te koop blijft staan. Apart en ánders wonen is in deze nou niet bepaald ook comfortabel wonen. En: waarom staat het te koop als het zo hun ultieme droom is? Of wordt dat afgedaan met de o zo al oude :wij zijn toe aan een nieuwe uitdaging" De vraag naar zoiets waar je toch echt een soort van suïcidaal van wordt op den duur lijkt mij nou niet bepaald groot.
Afijn, next
Trap zonder leuning is echt een nachtmerriequote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.
Ze hebben er 10 jaar gewoond, dus als ze het echt zo rampzalig hadden gevonden waren ze al wel eerder vertrokken lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjes
Ik ben benieuwd hoe lang dit gedrocht te koop blijft staan. Apart en ánders wonen is in deze nou niet bepaald ook comfortabel wonen. En: waarom staat het te koop als het zo hun ultieme droom is? Of wordt dat afgedaan met de o zo al oude :wij zijn toe aan een nieuwe uitdaging" De vraag naar zoiets waar je toch echt een soort van suïcidaal van wordt op den duur lijkt mij nou niet bepaald groot.
Afijn, next
In 10 jaar kan veel veranderen, toch kinderen willen (of een hondquote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze hebben er 10 jaar gewoond, dus als ze het echt zo rampzalig hadden gevonden waren ze al wel eerder vertrokken lijkt me.
Schindler's lift:quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef GSbrder het volgende:
Leuke sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
Overenthousiaste eigenaren of ingehuurde acteurs?
Advertentie: Funda
Ja? Je punt?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Schindler's lift:
[ afbeelding ]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekampquote:Op donderdag 29 september 2016 20:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja? Je punt?Schindler is een van de grootste liftproducenten ter wereld, dus daar is niks opmerkelijks aan.
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekamp
ik kom op funda zeer zelden een foto van een lift tegen maar ik ben dan ook licht kalendquote:Op donderdag 29 september 2016 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.
Zag er nog eentje waar de vrouw des huizes nog snel door het huis loopt:quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef joers1 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/t-harde/huis-85114962-ten-passeweg-5/
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 1.375.000 en dan is dit de keuken...
Eeuhmmm. je weet toch wel wanneer je het toestel hebt laten installeren lijkt mijquote:c.v. ketel (circa 2002)
Vreselijk, lekker energiezuinig huis ook. Voorlopig energielabel is G. :[quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Energielabel zegt genoegquote:Op donderdag 29 september 2016 21:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Eeuhmmm. je weet toch wel wanneer je het toestel hebt laten installeren lijkt mij
Heb dat huis even bekeken. Los van die vrouw: donders, wat een woning. Maar toch vraag ik me af: heb je daar nou echt lol van? Dan heb je een bank waarop 15 mensen plaats kunnen nemen. Heb jij dagelijks (zin in) 15 mensen over de vloer? Of zo'n bioscoop? Heb je genoeg vrienden om die plekken te vullen? Maar hebben die niet zo'n zelfde levensstijl waardoor je eigenlijk ook bij een ander thuis een filmpje kan kijken? Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de leefstijl van de bewoners van dit soort huizen...quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef joers1 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/t-harde/huis-85114962-ten-passeweg-5/
Nou, de stad is beeldschoon (ik woon er al 35 jaar op hoest- dan wel spuugafstand en werk(en) en werkte er al 30 jaar midden in het hart maar na werk snel naar huis in het durp) maar onlangs paar dagen toerist in eigen stad uitgehangen en ik heb serieus in-en intens genoten!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vreselijk, lekker energiezuinig huis ook. Voorlopig energielabel is G. :[
Dat huis in Rotterdam daar zou ik echt niet durven wonen. Lelijk als de nacht, geen reling op de trap en een woonkamer waar je spontaan claustrofobie van krijgt. En dan die vloer, echt compleet sfeerloos. Huis is net zo lelijk als de stad waar het in staat
Ben Amsterdammer dus dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 21:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, de stad is beeldschoon (ik woon er al 35 jaar op hoest- dan wel spuugafstand en werk(en) en werkte er al 30 jaar midden in het hart maar na werk snel naar huis in het durp) maar onlangs paar dagen toerist in eigen stad uitgehangen en ik heb serieus in-en intens genoten!Prachtige stad, indrukwekkende architectuur, indrukwekkend qua alles en vooral fantastische, vriendelijke, toegankelijke en ook opvallende mensen en een opvallend schone stad. Ik ben van Rotterdam gaan houden en wil er ooit gaan wonen maar dan wel daar waar iedereen wil wonen. Rotterdam is echt imposant, mooi en vooral opvallend vriendelijk
(ja, in het hart maar dat geldt voor alle grote steden)
Ja, de SS Rotterdam om de hoekquote:Op donderdag 29 september 2016 21:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ben Amsterdammer dus dat zal het wel zijn
Haven naast het huis was trouwens wel leuk.
Dat "list" in de titel slaat niet op de list die Schindler uitvoerde maar op de lijst (list) van mensen die hij probeerde te redden.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekamp
Zuurpruimpjequote:Op donderdag 29 september 2016 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.
De routing van deze pijp is ook wel apart daar:quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Inbreekbuurt misschien?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef k_man het volgende:
Markiezen? Luiken? Rolluiken? We doen het gewoon allemaal!
[ afbeelding ]
Oho!! List in het Nederlands zo overnemen in het engels en daarmee de titel verklaren!! (Ik mist de geshokeerde spookjes emoticon...)quote:Op donderdag 29 september 2016 22:13 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat "list" in de titel slaat niet op de list die Schindler uitvoerde maar op de lijst (list) van mensen die hij probeerde te redden.
zijn die beide rooddak gedrochten te koop/1perceel?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Inbreekbuurt misschien?
Kijk zijn bootje ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel zo, maar de kadastrale kaart geeft een ander beeld.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
zijn die beide rooddak gedrochten te koop/1perceel?
Iedereen heeft dus kunnen oefenen op luxe dromen. Maar niet ieder weet dat een theorische droom in het echt een ramp kan zijn. Ik heb geen idee wat ik toen gebouwd zou hebben. Dat wel net zo raar geweest zijn, gewoon omdat het maar virtueel was en nooit echt zou worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Dat je (met cheats) enorme villa's kon bouwen/ontwerpen, en je dan vervolgens van gekkigheid niet meer wist wat je met al die ruimte moest. Dus dan heb je een woonkamer, een eetkamer, een giga keuken (met uiteraard hoekje met 'ontbijttafel'), een slaapkamer (een stuk of 4), 5 badkamers, 6 toiletten (altijd handig..), een bibliotheek (evt meerdere verdiepingen), een biljartkamer, een computer/speel kamer, een feestkamer, een kinderspeelkamer, een binnenzwembad en een buitenzwembad, een laboratorium, een werkplaats, een garage en ohja, en dan had je nog een kelder over.... Dat idee![]()
@ al die zonweringen. Overdrijven is ook een kunst!
Dunne horizontale kabels. Dus aan dat weefgetouw laat je wat vallen en je kan gelijk omlaag gaan om het op te zoeken.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Een kat is een evenwichtskunstenaar en doet niet aan hoogtevrees. Soms zie je akelige filmpjes van katten in een torenflat op de balkonrailing.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:04 schreef R2R het volgende:
Zo te zien in die reportage (die hier ook gelinkt werd) hebben ze zelf een kat.
Wat is er dan mis mee? 3,8 x 4,3m2, lijkt me ruim genoeg met een grote bijkeuken van 3,5 x 4,3m2 ernaast. Bouwjaar 1935 en zo te zien al eens gemoderniseerd, al staat er niet bij wanneer dat was. Ik zou het lekker zo laten, hoogstens dat hout weglakken zodat je de deurtjes makkelijker onderhouden kan.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 1.375.000 en dan is dit de keuken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Ruime twee-onder-1-kap in Amstelveen.. Waar de verkopers geen gehoor gaven aan de oproep van makelaar om in en rond het huis een beetje te poetsen, voor de foto's.. je weet wel, je eerste indruk enzo.Dat was afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best een aardig huis maar wát een terungzooi.
Waarschijnlijk is dit nog opgeruimd ook.![]()
Hoezo verzameldrift.![]()
kijk eens naar de spolier van meike, twee vijf posts boven je?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:14 schreef DaMart het volgende:
Een huishouden van Jan Steen anno 2016. Dat een makelaar dit zo op Funda durft te zetten![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik ook alquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:07 schreef vencodark het volgende:
Btw. Dat rotzooi huis kom ik net ineens op Facebook ook tegen.
Ik zou hem hier ook net melden nav Facebookquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:07 schreef vencodark het volgende:
Btw. Dat rotzooi huis kom ik net ineens op Facebook ook tegen.
Ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zou hem hier ook net melden nav Facebook
oh dus er is een facebook pagina die weer bron voor dit topic is?quote:
Ik heb nog teruggelezen om te kijken of ik er al foto's van zag, maar moet voortaan dan ook maar de spoilers openenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk eens naar de spolier van meike, twee vijf posts boven je?
Neeh oor, het was geen pagina, het was gewoon een status-update van iemand. Blijkbaar van iemand met veel vriendenquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh dus er is een facebook pagina die weer bron voor dit topic is?
Ik dacht dat die pareltjes gevonden werden door urenlang door Funda spitten
Weet niet of er een speciale pagina voor is. Kwam het ineens tegen via via via via en jet had blijkbaar zoveel duizenden likes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh dus er is een facebook pagina die weer bron voor dit topic is?
Ik dacht dat die pareltjes gevonden werden door urenlang door Funda spitten
Ja, die was ook gisteren al gepost.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:35 schreef PJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je kan je natuurlijk altijd zelf mee verkopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |