quote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Hinder het volgende:
Hang de vlag uit! De buren gaan eindelijk verhuizen.
[ afbeelding ]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjesquote:Op donderdag 29 september 2016 17:04 schreef R2R het volgende:
Zo te zien in die reportage (die hier ook gelinkt werd) hebben ze zelf een kat.
Hè, lekker even zeiken op mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjes
Ik ben benieuwd hoe lang dit gedrocht te koop blijft staan. Apart en ánders wonen is in deze nou niet bepaald ook comfortabel wonen. En: waarom staat het te koop als het zo hun ultieme droom is? Of wordt dat afgedaan met de o zo al oude :wij zijn toe aan een nieuwe uitdaging" De vraag naar zoiets waar je toch echt een soort van suïcidaal van wordt op den duur lijkt mij nou niet bepaald groot.
Afijn, next
Trap zonder leuning is echt een nachtmerriequote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.
Ze hebben er 10 jaar gewoond, dus als ze het echt zo rampzalig hadden gevonden waren ze al wel eerder vertrokken lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, een kat...als dat alles is wat in je "huis" kan is het toch armoe. Het zal wel een buitenkat zijn, zo één die andere mensen lastig valt en diens tuin vol schijt want ook een poezel heeft zachte voetjes met kussentjes dus die zit vast niet graag in die bunker met die gevangenisvloeren. Ook een kat heeft zo zijn/haar grenzen qua vloercomfort bij de baasjes
Ik ben benieuwd hoe lang dit gedrocht te koop blijft staan. Apart en ánders wonen is in deze nou niet bepaald ook comfortabel wonen. En: waarom staat het te koop als het zo hun ultieme droom is? Of wordt dat afgedaan met de o zo al oude :wij zijn toe aan een nieuwe uitdaging" De vraag naar zoiets waar je toch echt een soort van suïcidaal van wordt op den duur lijkt mij nou niet bepaald groot.
Afijn, next
In 10 jaar kan veel veranderen, toch kinderen willen (of een hondquote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze hebben er 10 jaar gewoond, dus als ze het echt zo rampzalig hadden gevonden waren ze al wel eerder vertrokken lijkt me.
Schindler's lift:quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef GSbrder het volgende:
Leuke sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
Overenthousiaste eigenaren of ingehuurde acteurs?
Advertentie: Funda
Ja? Je punt?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Schindler's lift:
[ afbeelding ]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekampquote:Op donderdag 29 september 2016 20:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja? Je punt?Schindler is een van de grootste liftproducenten ter wereld, dus daar is niks opmerkelijks aan.
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekamp
ik kom op funda zeer zelden een foto van een lift tegen maar ik ben dan ook licht kalendquote:Op donderdag 29 september 2016 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.
Zag er nog eentje waar de vrouw des huizes nog snel door het huis loopt:quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef joers1 het volgende:
Verkoop je een huis van een paar miljoen, plaatst de makelaar zo'n foto...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/t-harde/huis-85114962-ten-passeweg-5/
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 1.375.000 en dan is dit de keuken...
Eeuhmmm. je weet toch wel wanneer je het toestel hebt laten installeren lijkt mijquote:c.v. ketel (circa 2002)
Vreselijk, lekker energiezuinig huis ook. Voorlopig energielabel is G. :[quote:Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 1.375.000 en dan is dit de keuken...
Energielabel zegt genoegquote:Op donderdag 29 september 2016 21:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Eeuhmmm. je weet toch wel wanneer je het toestel hebt laten installeren lijkt mij
Heb dat huis even bekeken. Los van die vrouw: donders, wat een woning. Maar toch vraag ik me af: heb je daar nou echt lol van? Dan heb je een bank waarop 15 mensen plaats kunnen nemen. Heb jij dagelijks (zin in) 15 mensen over de vloer? Of zo'n bioscoop? Heb je genoeg vrienden om die plekken te vullen? Maar hebben die niet zo'n zelfde levensstijl waardoor je eigenlijk ook bij een ander thuis een filmpje kan kijken? Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de leefstijl van de bewoners van dit soort huizen...quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef joers1 het volgende:
Verkoop je een huis van een paar miljoen, plaatst de makelaar zo'n foto...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/t-harde/huis-85114962-ten-passeweg-5/
Nou, de stad is beeldschoon (ik woon er al 35 jaar op hoest- dan wel spuugafstand en werk(en) en werkte er al 30 jaar midden in het hart maar na werk snel naar huis in het durp) maar onlangs paar dagen toerist in eigen stad uitgehangen en ik heb serieus in-en intens genoten!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vreselijk, lekker energiezuinig huis ook. Voorlopig energielabel is G. :[
Dat huis in Rotterdam daar zou ik echt niet durven wonen. Lelijk als de nacht, geen reling op de trap en een woonkamer waar je spontaan claustrofobie van krijgt. En dan die vloer, echt compleet sfeerloos. Huis is net zo lelijk als de stad waar het in staat
Ben Amsterdammer dus dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 21:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, de stad is beeldschoon (ik woon er al 35 jaar op hoest- dan wel spuugafstand en werk(en) en werkte er al 30 jaar midden in het hart maar na werk snel naar huis in het durp) maar onlangs paar dagen toerist in eigen stad uitgehangen en ik heb serieus in-en intens genoten!Prachtige stad, indrukwekkende architectuur, indrukwekkend qua alles en vooral fantastische, vriendelijke, toegankelijke en ook opvallende mensen en een opvallend schone stad. Ik ben van Rotterdam gaan houden en wil er ooit gaan wonen maar dan wel daar waar iedereen wil wonen. Rotterdam is echt imposant, mooi en vooral opvallend vriendelijk
(ja, in het hart maar dat geldt voor alle grote steden)
Ja, de SS Rotterdam om de hoekquote:Op donderdag 29 september 2016 21:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ben Amsterdammer dus dat zal het wel zijn
Haven naast het huis was trouwens wel leuk.
Dat "list" in de titel slaat niet op de list die Schindler uitvoerde maar op de lijst (list) van mensen die hij probeerde te redden.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt één van de bekendste en beste films van Steven Spielberg gemist. Spielberg is heel bekende regisseur en producer, zijn vermogen wordt geschat op 4 miljard dollar. Schindler's List, heet die film, gaat over een fabriekseigenaar tijdens de tweede wereldoorlog die door een truc (list) een hoop Joden behoedt van een trip naar een concentratiekamp
Zuurpruimpjequote:Op donderdag 29 september 2016 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snapte de verwijzing heel goed, maar een foto van een Schindlerlift hoort niet thuis in dit topic. Zo ongeveer elke andere lift is een Schindler. Niets opmerkelijks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |