quote:Op woensdag 28 september 2016 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit The Sims (met cheats) gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Alleen een masochist zal zo'n woning leuk kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
DIt hele merkwaardige huis is om compleet je coördinatie en evenwicht kwijt te raken laat staan dat het zacht gezegd nogal deprimerend is
kijk nou toch
(ik krijg trouwens de andere foto's niet geplakt, ik hang nog in het "oude" Fundatijdperk wat dat betreft )
En dan toch die prijs...? Of is er een 1 weggevallen aan de voorkant?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://www.kro-ncrv.nl/bi(...)30-146012-12-05-2016
[..]
Vergeet je het knikarm-zonnescherm rechts te noemen, naast de airco-unitquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef k_man het volgende:
Markiezen? Luiken? Rolluiken? We doen het gewoon allemaal!
[ afbeelding ]
Ook dat. Plus de enorme dakoverstekken, die ook al heel veel zon weg zullen houden. Ik gok op het huis van een ondernemer in zonwering.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Vergeet je het knikarm-zonnescherm rechts te noemen, naast de airco-unit
Huis van een ijsbeer?
Inderdaad nooit, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 28 september 2016 16:53 schreef Candaasje het volgende: [..]
Jij hebt zeker nooit The Sims (met cheats) gespeeld?![]()
Loopt ook niet echt lekker zo'n vloerquote:Op woensdag 28 september 2016 17:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wat een akelig huis. Ze houden er daar volgens mij ook niet van om op blote voeten te lopen.
[ afbeelding ]
multifunctioneel
[ afbeelding ]
claustrofobisch geval
[ afbeelding ]
fijne vloer
[ afbeelding ]
het lijkt wel een bunker.
Brrr...
Dat kan wel eens een verkapte carport zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook dat. Plus de enorme dakoverstekken, die ook al heel veel zon weg zullen houden. Ik gok op het huis van een ondernemer in zonwering.
Dat zonnescherm is trouwens gigantisch!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je (met cheats) enorme villa's kon bouwen/ontwerpen, en je dan vervolgens van gekkigheid niet meer wist wat je met al die ruimte moest. Dus dan heb je een woonkamer, een eetkamer, een giga keuken (met uiteraard hoekje met 'ontbijttafel'), een slaapkamer (een stuk of 4), 5 badkamers, 6 toiletten (altijd handig..), een bibliotheek (evt meerdere verdiepingen), een biljartkamer, een computer/speel kamer, een feestkamer, een kinderspeelkamer, een binnenzwembad en een buitenzwembad, een laboratorium, een werkplaats, een garage en ohja, en dan had je nog een kelder over.... Dat ideequote:Op donderdag 29 september 2016 00:15 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Inderdaad nooit, wat heb ik gemist?![]()
En jeetje wat onpraktisch en kil is dat 'bijzondere' huisIk loop altijd op blote voeten, dus ik zou er gillend wegrennen. (En ik mis op die bovenverdieping met die roostervloer en dat weefgetouw geloof ik ook iets van een reling... ) En om nu midden in de slaapkamer te staan douchen.... ik weet het niet...
@ al die zonweringen. Overdrijven is ook een kunst!
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
En jeetje wat onpraktisch en kil is dat 'bijzondere' huisIk loop altijd op blote voeten, dus ik zou er gillend wegrennen. (En ik mis op die bovenverdieping met die roostervloer en dat weefgetouw geloof ik ook iets van een reling... ) En om nu midden in de slaapkamer te staan douchen.... ik weet het niet...
En een hond kun je ook vergetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik op meerdere punten iets van een reling, doodeng huis. Het huis lijkt me daarom ook maar voor een hele beperkte doelgroep geschikt. Niet met kinderen, niet als je niet al te goed ter been bent, niet als je hoogtevrees hebt.
Yep. Evenals kat, konijn, hamster en aanverwanten. Dus gewoon iedereen die huisdieren heeft: ook niet reageren.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En een hond kun je ook vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |