abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165532700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een wachtwoord kunnen onthouden kan zelfs een digibeet.
ik heb een informatica opleiding gedaan en ik kan ook een hoop wachtwoorden niet onthouden zeker van degene die ik niet vaak gebruik zoals bijvoorbeeld die voor mijn mail omdat ik daar bijna nooit hoef in te loggen.

ik vind het niet raar dat iemand dat niet kan onthouden
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_165532729
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je beseft wat voor functies ze heeft bekleed?
Ja dat besef ik zeker.

Maar jij geeft er gelijk je eigen invulling aan dat ze wachtwoorden moest onthouden voor tientallen systemen. Waarom die drang?
Wachtwoorden onthouden is overigens helemaal niet zo moeilijk, helemaal niet voor personen die op zo'n hoog niveau moeten opereren (veel namen, gezichten, feiten, etc onthouden). Die zijn vaak wat slimmer en kunnen wel wat meer dingen onthouden. Of is haar intellect zeer selectief en alleen goed wanneer het haar uitkomt?
pi_165532798
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja dat besef ik zeker.

Maar jij geeft er gelijk je eigen invulling aan dat ze wachtwoorden moest onthouden voor tientallen systemen. Waarom die drang?
Wachtwoorden onthouden is overigens helemaal niet zo moeilijk, helemaal niet voor personen die op zo'n hoog niveau moeten opereren (veel namen, gezichten, feiten, etc onthouden). Die zijn vaak wat slimmer en kunnen wel wat meer dingen onthouden. Of is haar intellect zeer selectief en alleen goed wanneer het haar uitkomt?
Ik wou je even duidelijk maken dat mevrouw Clinton niet te maken heeft met een enkel wachtwoordje maar dat de zaak iets complexer is. En dat is voor een digibeet op leeftijd niet altijd eenvoudig bij te benen. Ik snap dat haat je een beetje verblindt, dat is verder geen ramp, ik leg het graag even uit :).
pi_165532811
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Veel echte Trump fanboys zijn hier nu ook weer niet.

Meeste zijn niet echt dol op Trump, maar hebben helemaal een hekel aan Clinton. Beetje zoals jij maar dan omgedraaid.
Ik ben zo iemand die niet dol is op Trump, maar een hekel heeft aan Clinton.

Met als reden dat Trump tot nu toe alleen maar wat debiele dingen heeft geroepen zonder echte impact op echte wereld, daar waar Clinton politiek gezien de afgelopen decennia voor veel puinhopen heeft gezorgd wereldwijd en er constant vanwege corruptie op alle niveaus er weg mee lijkt te komen.

Zoals ik eerder heb gezegd, ik kan niet tegen onrecht en ben van mening dat als je crimineel bent je in de gevangenis hoort te zitten en niet de POTUS positie verdient.

Het feit dat ze er nog niet zit en dat ze constant weg kan komen met al haar shit betekent overigens niet dat ze onschuldig is maar toont eerder aan dat de corruptie heel erg diep gaat. En ja, in de grote mensen wereld, ook de VS, bestaan er mensen die er alles aan doen om hun macht en geld te behouden, dus ook de hogere regionen van de VS politiek.
pi_165532815
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waarom pas je niet dezelfde kritieke blik toe op Clinton?
Dat doe ik zeker wel en dat geeft minder aanleiding voor hoon of spot dan types als Trump of Paul.
pi_165532913
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik wou je even duidelijk maken dat mevrouw Clinton niet te maken heeft met een enkel wachtwoordje maar dat de zaak iets complexer is. En dat is voor een digibeet op leeftijd niet altijd eenvoudig bij te benen. Ik snap dat haat je een beetje verblindt, dat is verder geen ramp, ik leg het graag even uit :).
Over verblind zijn gesproken.

Wat is jou mening over de Clinton IT aid die op reddit heeft gevraagd om hulp bij het manipuleren van email archives? Dat deze aid dan ook, zodra dit uitkwam, zijn gehele postgeschiedenis heeft verwijderd.

En nog leuker, waarom heeft de FBI, een onderzoeks bureau, dit niet gevonden?

Een andere niet gerelateerd iets, vind je het ook niet apart dat een hoop FBI agents NDA's (Non Disclosure Agreements) moesten tekenen voor de Clinton-email zaak? Iets wat normaal nooit binnen de FBI wordt toegepast volgens FBI bronnen.

Ik hoor graag je kritische mening :)
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:06:15 #57
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165532938
En ik niet zo. Dit kan besproken worden in het Clinton-topic mensen.

POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator zaterdag 24 september 2016 @ 12:06:52 #58
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165532944
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 11:56 schreef Refragmental het volgende:

Het feit dat ze er nog niet zit en dat ze constant weg kan komen met al haar shit betekent overigens niet dat ze onschuldig is maar toont eerder aan dat de corruptie heel erg diep gaat.
Nee, dat toont het helemaal niet aan. En daarom krijg je hier ook tegenwicht als het gaat om Clinton. Niet omdat hier fanboys zitten, want die zijn er niet, maar omdat je te hard inzet op Clinton en daardoor veel te coulant bent voor Trump.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165532955
Oh ja, het brugje naar het manipuleren van email archives.

Obama was blijkbaar wel op de hoogte van Clinton's server en een alias gebruikte op die server, daar waar hij in interviews aangaf dit niet te zijn.
En het lijkt er sterk op dat het manipuleren van de archives gericht was op het verwijderen van deze alias en gerelateerde zaken.
pi_165532998
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:06 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, dat toont het helemaal niet aan. En daarom krijg je hier ook tegenwicht als het gaat om Clinton. Niet omdat hier fanboys zitten, want die zijn er niet, maar omdat je te hard inzet op Clinton en daardoor veel te coulant bent voor Trump.
Trump wordt hier al genoeg kritisch benaderd, daar ben ik niet meer bij nodig.
Ik ga dan ook niet meedoen aan de anti-Trump echochamber.

Kritiek op Clinton daarentegen wordt regelmatig weggelachen of zelfs in een apart topic gestopt.
pi_165533010
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:06 schreef Euribob het volgende:
En ik niet zo. Dit kan besproken worden in het Clinton-topic mensen.

POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
Potverdikke, ik ben even de link naar het "Donald Trump, geschikt voor het presidentschap" topic kwijt, kun je me die ook even geven?
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:11:44 #62
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165533017

Toen al. Een jaar geleden nu bijna.
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:12:10 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165533026
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Potverdikke, ik ben even de link naar het "Donald Trump, geschikt voor het presidentschap" topic kwijt, kun je me die ook even geven?
POL / Donald Trump Gevaarlijke Gek ? 2#

Zeker. Geen probleem.
pi_165533064
13 uur oude poll die toch ook in wat andere staten een kleine terugval liet zien waar trump net aan de weg timmerde :

pi_165533065
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]

Ja vervelend hé, mensen die de waarheid boven water proberen te krijgen, verschrikkelijk meid.

We moeten het inderdaad niet meer over die emails hebben, waar steeds nieuwe lekken van zijn en steeds nieuwe feiten bij naar boven komen.
Emails waarin het gaat over zaken die echt in de wereld hebben gespeeld en waarbij er ook slachtoffers zijn gevallen.

In plaats daarvan moeten we het weer hebben over Trump die weer eens iemands gevoelens heeft gekwetst met een uitspraak.
En uiteraard ook tig keer per dag polls plaatsen die totaal nikszeggend zijn.
  Moderator zaterdag 24 september 2016 @ 12:15:16 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165533070
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump wordt hier al genoeg kritisch benaderd, daar ben ik niet meer bij nodig.
Ik ga dan ook niet meedoen aan de anti-Trump echochamber.

Kritiek op Clinton daarentegen wordt regelmatig weggelachen of zelfs in een apart topic gestopt.
De rest moet dan meedoen aan een anti-Clinton echochamber? Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server terwijl dat al helemaal uitgekauwd is en er bij Trump elke dag wel een nieuw schandaal opduikt. Ik snap bv niet dat je je niet wat drukker maakt om iets als dit: https://www.washingtonpos(...)-general-of-florida/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165533078
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:12 schreef Euribob het volgende:

[..]

POL / Donald Trump Gevaarlijke Gek ? 2#

Zeker. Geen probleem.
Ah mooi.
Alleen jammer dat er daar zo weinig activiteit is, misschien moet je dat topic hier ook vaker posten wanneer het weer over Trump gaat. :)
pi_165533082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah mooi.
Alleen jammer dat er daar zo weinig activiteit is, misschien moet je dat topic hier ook vaker posten wanneer het weer over Trump gaat. :)
Hier ben ik het mee eens.
pi_165533099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Mike het volgende:

[..]

De rest moet dan meedoen aan een anti-Clinton echochamber? Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server terwijl dat al helemaal uitgekauwd is en er bij Trump elke dag wel een nieuw schandaal opduikt. Ik snap bv niet dat je je niet wat drukker maakt om iets als dit: https://www.washingtonpos(...)-general-of-florida/
Kan hem niet meer lezen, alhoewel ik de inhoud wel ken.

Ja het is opvallend en dit is ook wel langskomen bij de meeste media, maa rop de een of andere manier blijft het gewoon niet plakken bij Trump. Waarschijnlijk omdat er gewoon zoveel langskomt dat we het .... gewend zijn?
pi_165533119
quote:

[..]

Of het gemarchandeer met zijn beladtingaangifte. Zijn dubieuze Ruslandconnecties (Ga amerikanen maar hacken, meneer Poetin. Weet je nog?)
pi_165533131
quote:

[..]

"Onhandigheden" _O-
Dit bedoel ik nou met die volkomen kritiekloze blik en mantel der liefde wanneer het Clinton betreft.

En in eenzelfde post dat praten over 1 geval van corruptie door Trump.
Daar waar de Clinton Foundation 1 groot pay-to-play speelveld is waarmee meerdere miljarden gemoeid zijn en waar ook heel veel van in die emails staan, waar we het hier blijkbaar niet over mogen hebben.

Waarom, als je je druk maakt over Trumps omkoopschandaal, maak je je niet nog harder druk om de tientallen, zoniet honderden omkoopschandalen van Clinton?
pi_165533147
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of het gemarchandeer met zijn beladtingaangifte. Zijn dubieuze Ruslandconnecties (Ga amerikanen maar hacken, meneer Poetin. Weet je nog?)
In tegenstelling tot Trump die niet zo heel veel daadwerkelijke connecties heeft met Rusland, heeft Clinton veel meer connecties met het nog veel ergere Saudi-Arabië.
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:21:37 #73
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165533156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah mooi.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
Die twee posts per topic waar een recente uitspraak van Trump wordt besproken ga ik niet bemodereren. Er is ook nog zo iets als live and let live. Maar nu gaat het alweer drie van de drie pagina's over Clinton's emails en dan wordt er ingegrepen.

Lijkt me allemaal niet zo heel raar. Mocht je nog verder commentaar hebben in Feedback ajb.
pi_165533188
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die belastingaangifte moet hij inderdaad zo snel mogelijk maar eens vrijgeven.

En Clinton mag dan ook eens haar wallstreet transcripts vrijgeven :)

Die uitspraak over het hacken vond ik in de context niet eens zo vreemd.
Wanneer de FBI haar werk niet doet moet dat maar terecht via andere wegen gebeuren, bv wikileaks.

Wat ik kwalijker vind is dat Clinton Rusland bedreigt omdat hackers uit Rusland de vuile was van de DNC hebben uitgehangen.
pi_165533196
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"Onhandigheden" _O-
Dit bedoel ik nou met die volkomen kritiekloze blik en mantel der liefde wanneer het Clinton betreft.

Het is van alle kanten onderzocht en er is niks gevonden. Natuurlijk twijfelen Black Lives Matter-figuren aan de integriteit van de politie, maar hoor jij daar ook bij?
pi_165533231
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het is van alle kanten onderzocht en er is niks gevonden.
:N Zie een paar posts terug wat ik daarover te zeggen heb.

quote:
Natuurlijk twijfelen Black Lives Matter-figuren aan de integriteit van de politie, maar hoor jij daar ook bij?
Waarom gaat het opeens over BLM?
pi_165533245
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:31:48 #78
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165533316
quote:
Ik zeg ook niet dat het geen issue is in de Amerikaanse verkiezingen, maar ondertussen is het onderwerp sinds toen al zo'n twintig keer uitgekakt en met wat groene snippers opnieuw opgediend waardoor het uiteindelijk niet echt veel meer bijdraagt aan de discussie.
pi_165533336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:26 schreef Refragmental het volgende:

Waarom gaat het opeens over BLM?
Jij en BLM figuren twijfelen aan de integriteit van de politie.
Ik had ook aluhoedjes kunnen noemen, maar dat leek me vragen om een flamewar.
pi_165533412
Politifact giving Trump a rating of "Mostly False" for claiming black youth unemployment is 59% (claims it's 18.7) and giving Bernie a "Mostly True" for saying it's 51% (claims it may be even higher)

Objectief.
pi_165533416
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi fragment, wat laat zien waarom de oude baas ongeschikt was voor het hoogste ambt.

Waar zou Putin mee wegkomen bij een onderhandeling met Sanders?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_165533524
quote:

[..]

Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server
Eh ja:

* Een prive email-server opzetten
* Top secret documenten onversleuteld verzenden
* Obama die onder een pseudoniem aan het mailen is, ipv onder zijn officiele account
* 30000 verwijderde emails
* FBI onderzoek
* House hearing
* Lid van IT team die zijn sporen aan het schoonvegen is

en:
stafleden die op hoog niveau immuniteit krijgen:

politico twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 03:31:05 Five is the new number of people known to receive a form of immunity connected to the FBI probe of Clinton's emails… https://t.co/WadnpVGDh2 reageer retweet
en het laatste feit:

politico twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 11:18:22 Clinton lawyer rejects subpoena for current server security details https://t.co/c8l5jxxiFu | Getty https://t.co/n5LGOWjmG3 reageer retweet
en dat allemaal vanwege een vrouw die wat 'onhandig' is volgens Fok forum, een digibeet. Een oude vrouw die niets van computers weet.

Ik begrijp dat sommigen hier Hillary zien als het beste sinds gesneden brood, maar je kunt overdrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door antiderivative op 24-09-2016 13:07:41 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165533534
Wie zien hier Hillary zien als het beste sinds gesneden brood?
pi_165533580
Waarom betaalde Trump geen belasting?
pi_165533606
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:48 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Eh ja:

* Top secret document onversleuteld verzenden
* Obama die onder een pseudoniem aan het mailen is, ipv onder zijn officiele account
* FBI onderzoek
* House hearing

en:

politico twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 03:31:05 Five is the new number of people known to receive a form of immunity connected to the FBI probe of Clinton's emails… https://t.co/WadnpVGDh2 reageer retweet
en het laatste feit:

politico twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 11:18:22 Clinton lawyer rejects subpoena for current server security details https://t.co/c8l5jxxiFu | Getty https://t.co/n5LGOWjmG3 reageer retweet
en dat allemaal vanwege een vrouw die wat 'onhandig' is volgens Fok forum, een digibeet. Een oude vrouw die niets van computers weet.

Ik begrijp dat sommigen hier Hillary zien als het beste sinds gesneden brood, maar je kunt overdrijven.
Maar jij bent er dus van overtuigd dat Clinton dit allemaal expres heeft gedaan? dan is mijn eerste vraag waarom zou ze dat doen?
- Rudyard Kipling
pi_165533672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:54 schreef Ulx het volgende:
Waarom betaalde Trump geen belasting?
?
pi_165533743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:48 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Eh ja:

* Top secret document onversleuteld verzenden
* FBI onderzoek
* House hearing

en:

en het laatste feit:

Logisch dat de Hillary-aanhangers hier niet over willen praten, want dan zouden ze moeten toegeven dat ze een straf moet krijgen en dan wint Trump. En Hillary-aanhangers zijn nu eenmaal angstige mensen die bang zijn voor Trump.
pi_165533748
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

?
De enige reden dat hij zijn aangifte zo krampachtig geheim probeert te houden.

Of weet jij een beter excuus?
pi_165533752
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij en BLM figuren twijfelen aan de integriteit van de politie.
Ik had ook aluhoedjes kunnen noemen, maar dat leek me vragen om een flamewar.
Waarom gaat het opeens over de politie?

Ik sta trouwens lijnrecht tegenover BLM, maar dat maakt jou natuurlijk niks uit zolang je maar aannames kunt maken om een flamewar uit te lokken :)
pi_165533753
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Hoe rijk hij echt is.
pi_165533756
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:56 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Maar jij bent er dus van overtuigd dat Clinton dit allemaal expres heeft gedaan? dan is mijn eerste vraag waarom zou ze dat doen?
Dan is mijn eerste vraag hoe je zo naïef kunt zijn.
pi_165533782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:56 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

In ieder geval bewust. Obama was er blijkbaar ook van op de hoogte (hij zei van niet), maar liet het gewoon doorgaan ook al was het tegen de regels. Daar gaat het hier om. Er wordt gewoon al maanden lang gelogen en gedraaid over dit onderwerp. Eerst ontkende Hillary het ronduit, toen was het allemaal niet work related (bleek later wel zo te zijn), toen was het niet classified (bleek wel zo te zijn), toen wist ze opeens niet wat (C) (classified) betekende, etc. Al het gedraai erom en de schijn van corruptie / voorkeursbehandeling die eromheen hangt maakt het alleen maar erger.
pi_165533785
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom gaat het opeens over de politie?

Ik sta trouwens lijnrecht tegenover BLM, maar dat maakt jou natuurlijk niks uit zolang je maar aannames kunt maken om een flamewar uit te lokken :)
Omdat de FBI ook politie is?
pi_165533795
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja. Hoe rijk hij echt is.
Hoezo wil je dat verbergen?
pi_165533806
Voor de idioten/leugenaars die van mening zijn dat de republikeinen enkel aansporen tot geweld:

http://www.nydailynews.co(...)ut-article-1.2802200
pi_165533849
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo wil je dat verbergen?
Uhhh als je er prat opgaat dat je 8 miljard hebt, een van de rijkste ter wereld en dat je zo succesvol bent en dat uiteindelijk blijkt dat het miss """maar""" 1 miljard of minder is?
pi_165533865
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat de FBI ook politie is?
Is inderdaad exact hetzelfde waar het om gaat bij BLM.
pi_165533921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:11 schreef fixatoman het volgende:

[..]

In ieder geval bewust. Obama was er blijkbaar ook van op de hoogte (hij zei van niet), maar liet het gewoon doorgaan ook al was het tegen de regels. Daar gaat het hier om. Er wordt gewoon al maanden lang gelogen en gedraaid over dit onderwerp. Eerst ontkende Hillary het ronduit, toen was het allemaal niet work related (bleek later wel zo te zijn), toen was het niet classified (bleek wel zo te zijn), toen wist ze opeens niet wat (C) (classified) betekende, etc. Al het gedraai erom en de schijn van corruptie / voorkeursbehandeling die eromheen hangt maakt het alleen maar erger.
ik vraag waarom ze bewust een eigen email server op zou zetten en vervolgens bewust geheime berichten onversleuted zou doorsturen.

dat ze een fout heeft gemaakt dat ontkent hier niemand denk ik en dat ze vervolgens haar best heeft gedaan om die fout niet naar buiten te laten komen is ook niet netjes maar vanuit haar standpunt gezien wel begrijpelijk. Maar om haar dan meteen de gevangenis in te gooien zoals sommige (en Trump) wil doen dat lijkt me nogal overdreven.

als er echte grond was geweest om Clinton te vervolgen dan was dat heus wel gebeurd want ook binnen de FBI en andere politie instanties zitten echt wel mensen die naam willen maken door een van de bekendste mensen van amerika voor het gerecht te slepen.
- Rudyard Kipling
pi_165533924
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

We hebben iets officieels van eerder dit jaar: https://assets.donaldjtrump.com/Tax_Doc.pdf

Zijn zoon zegt het volgende:

When asked why his father has not released his tax returns as presidential candidates have traditionally done, Trump Jr. said, “Because he's got a 12,000-page tax return that would create … financial auditors out of every person in the country asking questions that would detract from (his father's) main message.”

M.a.w. als zogenaamde kenners of journalisten iets denken te hebben zonder het te begrijpen dan ziet hij de headlines alweer voor zich.

Ik denk overigens niet dat hij iets loopt te verbergen, want als je voor het het presidentschap gaat of voor 'public office' in het algemeen dan weet je dat je nat gaat als je iets te verbergen hebt wat niet door de beugel kan. De IRS zit er sowieso boven op.
pi_165533971
Wat Clinton wil voor de VS is redelijk helder:

quote:
She has focused her platform on several issues, including expanding racial and women's rights, raising wages and ensuring equal pay for women, and improving healthcare
Maar van Trump?

Een muur om Mexico. Geen mossimiimigranten, oh nee, toch wel. Afschaffen ziekenfonds, voor pistolen en tegen abortus, Rijken betalen minder belasting. En we stoppen de handel met China en we maken Poetin niet boos want Poetin is lief.

Zoiets was het wel, toch? Niet echt iets waarvan ik nou moet juichen of zo.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 13:27:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')