ik heb een informatica opleiding gedaan en ik kan ook een hoop wachtwoorden niet onthouden zeker van degene die ik niet vaak gebruik zoals bijvoorbeeld die voor mijn mail omdat ik daar bijna nooit hoef in te loggen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een wachtwoord kunnen onthouden kan zelfs een digibeet.
Ja dat besef ik zeker.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je beseft wat voor functies ze heeft bekleed?
Ik wou je even duidelijk maken dat mevrouw Clinton niet te maken heeft met een enkel wachtwoordje maar dat de zaak iets complexer is. En dat is voor een digibeet op leeftijd niet altijd eenvoudig bij te benen. Ik snap dat haat je een beetje verblindt, dat is verder geen ramp, ik leg het graag even uitquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja dat besef ik zeker.
Maar jij geeft er gelijk je eigen invulling aan dat ze wachtwoorden moest onthouden voor tientallen systemen. Waarom die drang?
Wachtwoorden onthouden is overigens helemaal niet zo moeilijk, helemaal niet voor personen die op zo'n hoog niveau moeten opereren (veel namen, gezichten, feiten, etc onthouden). Die zijn vaak wat slimmer en kunnen wel wat meer dingen onthouden. Of is haar intellect zeer selectief en alleen goed wanneer het haar uitkomt?
Ik ben zo iemand die niet dol is op Trump, maar een hekel heeft aan Clinton.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel echte Trump fanboys zijn hier nu ook weer niet.
Meeste zijn niet echt dol op Trump, maar hebben helemaal een hekel aan Clinton. Beetje zoals jij maar dan omgedraaid.
Dat doe ik zeker wel en dat geeft minder aanleiding voor hoon of spot dan types als Trump of Paul.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waarom pas je niet dezelfde kritieke blik toe op Clinton?
Over verblind zijn gesproken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik wou je even duidelijk maken dat mevrouw Clinton niet te maken heeft met een enkel wachtwoordje maar dat de zaak iets complexer is. En dat is voor een digibeet op leeftijd niet altijd eenvoudig bij te benen. Ik snap dat haat je een beetje verblindt, dat is verder geen ramp, ik leg het graag even uit.
Nee, dat toont het helemaal niet aan. En daarom krijg je hier ook tegenwicht als het gaat om Clinton. Niet omdat hier fanboys zitten, want die zijn er niet, maar omdat je te hard inzet op Clinton en daardoor veel te coulant bent voor Trump.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:56 schreef Refragmental het volgende:
Het feit dat ze er nog niet zit en dat ze constant weg kan komen met al haar shit betekent overigens niet dat ze onschuldig is maar toont eerder aan dat de corruptie heel erg diep gaat.
Trump wordt hier al genoeg kritisch benaderd, daar ben ik niet meer bij nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat toont het helemaal niet aan. En daarom krijg je hier ook tegenwicht als het gaat om Clinton. Niet omdat hier fanboys zitten, want die zijn er niet, maar omdat je te hard inzet op Clinton en daardoor veel te coulant bent voor Trump.
Potverdikke, ik ben even de link naar het "Donald Trump, geschikt voor het presidentschap" topic kwijt, kun je me die ook even geven?quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:06 schreef Euribob het volgende:
En ik niet zo. Dit kan besproken worden in het Clinton-topic mensen.
POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
POL / Donald Trump Gevaarlijke Gek ? 2#quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Potverdikke, ik ben even de link naar het "Donald Trump, geschikt voor het presidentschap" topic kwijt, kun je me die ook even geven?
Ja vervelend hé, mensen die de waarheid boven water proberen te krijgen, verschrikkelijk meid.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Toen al. Een jaar geleden nu bijna.
De rest moet dan meedoen aan een anti-Clinton echochamber? Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server terwijl dat al helemaal uitgekauwd is en er bij Trump elke dag wel een nieuw schandaal opduikt. Ik snap bv niet dat je je niet wat drukker maakt om iets als dit: https://www.washingtonpos(...)-general-of-florida/quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Trump wordt hier al genoeg kritisch benaderd, daar ben ik niet meer bij nodig.
Ik ga dan ook niet meedoen aan de anti-Trump echochamber.
Kritiek op Clinton daarentegen wordt regelmatig weggelachen of zelfs in een apart topic gestopt.
Ah mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
POL / Donald Trump Gevaarlijke Gek ? 2#
Zeker. Geen probleem.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah mooi.
Alleen jammer dat er daar zo weinig activiteit is, misschien moet je dat topic hier ook vaker posten wanneer het weer over Trump gaat.
Kan hem niet meer lezen, alhoewel ik de inhoud wel ken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Mike het volgende:
[..]
De rest moet dan meedoen aan een anti-Clinton echochamber? Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server terwijl dat al helemaal uitgekauwd is en er bij Trump elke dag wel een nieuw schandaal opduikt. Ik snap bv niet dat je je niet wat drukker maakt om iets als dit: https://www.washingtonpos(...)-general-of-florida/
Of het gemarchandeer met zijn beladtingaangifte. Zijn dubieuze Ruslandconnecties (Ga amerikanen maar hacken, meneer Poetin. Weet je nog?)quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Mike het volgende:
[..]
De rest moet dan meedoen aan een anti-Clinton echochamber? Het is telkens hetzelfde gehamer op de onhandigheden van Clinton met d'r server terwijl dat al helemaal uitgekauwd is en er bij Trump elke dag wel een nieuw schandaal opduikt. Ik snap bv niet dat je je niet wat drukker maakt om iets als dit: https://www.washingtonpos(...)-general-of-florida/
"Onhandigheden"quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Mike het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Trump die niet zo heel veel daadwerkelijke connecties heeft met Rusland, heeft Clinton veel meer connecties met het nog veel ergere Saudi-Arabië.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of het gemarchandeer met zijn beladtingaangifte. Zijn dubieuze Ruslandconnecties (Ga amerikanen maar hacken, meneer Poetin. Weet je nog?)
quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah mooi.
Alleen jammer dat er daar zo weinig activiteit is, misschien moet je dat topic hier ook vaker posten wanneer het weer over Trump gaat.
Die twee posts per topic waar een recente uitspraak van Trump wordt besproken ga ik niet bemodereren. Er is ook nog zo iets als live and let live. Maar nu gaat het alweer drie van de drie pagina's over Clinton's emails en dan wordt er ingegrepen.quote:
Die belastingaangifte moet hij inderdaad zo snel mogelijk maar eens vrijgeven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of het gemarchandeer met zijn beladtingaangifte. Zijn dubieuze Ruslandconnecties (Ga amerikanen maar hacken, meneer Poetin. Weet je nog?)
Het is van alle kanten onderzocht en er is niks gevonden. Natuurlijk twijfelen Black Lives Matter-figuren aan de integriteit van de politie, maar hoor jij daar ook bij?quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Onhandigheden"
Dit bedoel ik nou met die volkomen kritiekloze blik en mantel der liefde wanneer het Clinton betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |