twitter:aravosis twitterde op zondag 25-09-2016 om 17:51:13Head of Commission on Presidential Debates doesn't want moderators correcting lies because "what is a big fact, wha… https://t.co/3mnilbkZn8 reageer retweet
Waar blijkt precies uit dat Hillary dit niet zou willen?quote:Op zondag 25 september 2016 19:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Weet ik nog zo net niet.
Hij wil de baantjes in de US houden en de middenstand helpen.
De middenstand levert de meeste banen op.
Gelukkig wel, maar what difference does it makes?quote:Op zondag 25 september 2016 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je ziet geen wezenlijk verschil tussen Trump en Clinton?
Jammer, ik had het wel leuk gevonden.quote:Op zondag 25 september 2016 19:09 schreef Nintex het volgende:
Over feiten gesproken. Het debat comite ziet niets in het fact checken van de kandidaten on stage.twitter:aravosis twitterde op zondag 25-09-2016 om 17:51:13Head of Commission on Presidential Debates doesn't want moderators correcting lies because "what is a big fact, wha… https://t.co/3mnilbkZn8 reageer retweet
Trumpfans.quote:Op zondag 25 september 2016 19:27 schreef OMG het volgende:
Best een aparte manier van communiceren. Dingen beweren zonder bronnen, een wedervraag krijgen en daar dan op bronnen hameren.
Ik heb het over Trumpfans in het algemeen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef Euribob het volgende:
En het is weer mooi geweest met al dat persoonlijke geneuzel.
Even wat opgezocht. Zoek de verschillen en het geflip-flop.quote:Op zondag 25 september 2016 19:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Waar blijkt precies uit dat Hillary dit niet zou willen?
quote:General Election: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
ABC News/Wash Post
Clinton 46, Trump 44, Johnson 5, Stein 1
Clinton +2
General Election: Trump vs. Clinton
ABC News/Wash Post
Clinton 49, Trump 47
Clinton +2
Pennsylvania: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs.
Stein Morning Call
Clinton 40, Trump 38, Johnson 8, Stein 3
Clinton +2
Pennsylvania: Trump vs. Clinton Morning Call
Clinton 44, Trump 41
Clinton +3
Colorado: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
CBS News/YouGov
Clinton 40, Trump 39, Johnson 7, Stein 2
Clinton +1
Virginia: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
CBS News/YouGov
Clinton 45, Trump 37, Johnson 7, Stein 1
Clinton +8
Missouri: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
CBS News/YouGov
Trump 46, Clinton 37, Johnson 5, Stein 2
Trump +9
Maine: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
Press Herald/UNH
Clinton 40, Trump 37, Johnson 12, Stein 3
Clinton +3
Maine CD2: Trump vs. Clinton
Press Herald/UNH
Trump 48, Clinton 34
Trump +14
Maine CD1: Trump vs. Clinton
Press Herald/UNH
Clinton 50, Trump 28 Clinton +22
Over belastingen: Het ziet er naar uit dat Trump de kleine man meer netto laat verdienen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:27 schreef OMG het volgende:
Best een aparte manier van communiceren. Dingen beweren zonder bronnen, een wedervraag krijgen en daar dan op bronnen hameren.
500 pop voor het middensegment erbij, een tonnetje of zo voor de rijken.quote:According to the plan, the top 1 percent of taxpayers would see a 10.2 percent to 16 percent boost in their after-tax incomes from the plan, assuming a steady economy. The middle class, or those in the 40 percent to 60 percent quintile, would only see a 1.3 percent increase.
Using $1.2 million as the average income for the top 1 percent, members of this group would get an average tax cut between $122,400 and $192,000, according to the Tax Foundation. The middle-quintile taxpayers, who earn an average $38,000, would get a $494 break.
The tax cut for the 1 percent would be even larger using the Trump campaign's assumptions about economic growth under the plan. Using so-called dynamic scoring, which assumes a larger economy and broader tax base, the top 1 percent would get a tax cut between 12.2 percent and 19.9 percent. That works out to savings between $146,400 and $238,800.
Using the Trump campaign's economic forecast, which calls for 3.5 percent annual GDP growth, the middle quintile would get a tax cut between 7.7 percent and 9 percent, or $2,926 to $3,420. Last year, U.S. GDP increased roughly 2 percent.
Dat valt nog te bezien.quote:Op zondag 25 september 2016 19:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Over belastingen: Het ziet er naar uit dat Trump de kleine man meer netto laat verdienen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Clinton tax brackets ------------------------- Trump tax brackets
Earnings under $9,275 - pay 0% -------------- Earnings under $29,000 - pay 0%
$9,275 to $37,650 - pay 15% ---------------- $29,000 to $54,000 - pay 12%
$37,650 to $91,150 - pay 25% ---------------- $54,000 to $154,000 - pay 25%
$91,150 to $190,150 - pay 28% -------------- Over $154,000 - pay 33%
$190,150 to $413,350 - pay 33%
$413,350 to $415,050 - pay 35%
$415,050 to $5,000,000 - pay 39.6%
Over $5,000,000 - pay 43.6% (new bracket)
Als mensen meer overhouden gaan ze meer besteden en dat is weer prima voor de handel.quote:Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Maar afgezien daarvan is het standaardpopulisme. De plannen van Trump zouden over het geheel leiden tot een nog veel verdere toename van de staatsschuld en dat zonder het economische zware weer en de ellende van Bush waar Obama mee geconfronteerd wordt. Die belastingverlagingen moeten weer worden bekostigd door flink hakken in de uitgaven van de overheid.
'Trickle down' is al wel een tijdje doodverklaard. Maar afgezien daarvan had het gelinkte artikel ook aan waarom voor veel minder verdienende gezinnen de belastingen helemaal niet omlaag gaan.quote:Op zondag 25 september 2016 19:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als mensen meer overhouden gaan ze meer besteden en dat is weer prima voor de handel.
Dus zal dat ook meer banen scheppen voornamelijk bij de middenstand.
Nick Hanauer geeft hier een goede uitleg over, o.a. bij TED en TYT interviews. Type het in op Youtube en je zal het wel vinden.quote:Op zondag 25 september 2016 19:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als mensen meer overhouden gaan ze meer besteden en dat is weer prima voor de handel.
Dus zal dat ook meer banen scheppen voornamelijk bij de middenstand.
Geen idee, ik ken niet iedereen persoonlijk.quote:Op zondag 25 september 2016 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie morgennacht allemaal kijken?
Het is voor iedereen die niet dwangmatig struisvogelgedrag vertoont wel duidelijk dat mevrouw Clinton als secretary of state speciale gunsten verleende in ruil voor donaties en dat (onder andere?) om die reden ze die informatie niet op een publiekelijk beheerde server wou hebben staan. Het probleem is dat je het moet kunnen bewijzen, tenzij een van haar mensen heeft geprutst zijn alle kruimeltjes netjes opgeruimd.quote:Op zondag 25 september 2016 19:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lees alle topics maar eens door en google eens flink zou ik zeggen.
Heel wat zaakjes aan de hand waar een normaal persoon al in de bak geslingerd was maar de Clintons kunnen gewoon door gaan.
Ik bedoelde bij wijze van spreken. Weet niet of hier veel mensen hebben gezegd dat ze gaan kijken(?) Ik wil het zelf wel zien, maar ik ben niet zo'n fan van gebroken nachten.quote:Op zondag 25 september 2016 20:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet iedereen persoonlijk.
Nee. Twee waardeloze en inspiratieloze kandidaten waarvan een met het nodige ellebogenwerk de nominatie heeft verkregen, er zal hier en daar wat sensatie en moddergooien zijn maar dat krijg je wel mee via de samenvattingen en analyses.quote:Op zondag 25 september 2016 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie morgennacht allemaal kijken?
Ik heb nachtdienst, dus is zet de stream wel aan.quote:Op zondag 25 september 2016 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij wijze van spreken. Weet niet of hier veel mensen hebben gezegd dat ze gaan kijken(?) Ik wil het zelf wel zien, maar ik ben niet zo'n fan van gebroken nachten.
Het zou inderdaad veel makkelijker zijn als we niet van die ellendige zaken als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' hadden.quote:Op zondag 25 september 2016 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is voor iedereen die niet dwangmatig struisvogelgedrag vertoont wel duidelijk dat mevrouw Clinton als secretary of state speciale gunsten verleende in ruil voor donaties en dat (onder andere?) om die reden ze die informatie niet op een publiekelijk beheerde server wou hebben staan. Het probleem is dat je het moet kunnen bewijzen, tenzij een van haar mensen heeft geprutst zijn alle kruimeltjes netjes opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |