Welquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:41 schreef DO2 het volgende:
Is ie nu wel of niet gereekst? Heb echt geen idee...
Maar hoeveel albums zijn er gemaakt ten opzichte van films?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:14 schreef Beregd het volgende:
Alweer de vgl met netflix, LR
Ik heb het even opgezocht. In NL staan 1.675 films op netflix, op spotify staan meer dan 3 mio albums.
Als ik de laatste schattingen mag geloven komen er ruim 10.000 films per jaar uit. Daar zit uiteraard wel on-tieg-lijk veel zooi tussen wat nauwelijks mag doorgaan voor n film, maar toch... Dat betekent dus zo'n 30 per dag. Kortom: het is onmogelijk om ze allemaal te zien.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar hoeveel albums zijn er gemaakt ten opzichte van films?
Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk dat er 2000 albums per film worden uitgebracht.
Nou..?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DO2 het volgende:
Weten jullie trouwens wat het beste is aan Die Antwoord?
Die artiest maakt toch een product en biedt dat te koop aanquote:Ik download ook niet wat die artiest te koop zet. Of denk je soms dat ik in een kamer vol met gedownloade LP's zit
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar hoeveel albums zijn er gemaakt ten opzichte van films?
Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk dat er 2000 albums per film worden uitgebracht.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DO2 het volgende:
Weten jullie trouwens wat het beste is aan Die Antwoord?
Ja hier ook zeg. Wat lekker zegquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:49 schreef DO2 het volgende:
Valt niet tegen, dan.
- Album ( zie TT ) klinkt veelbelovend op het eerste gehoor, trouwens.
Wat loop je nou dom te doen? Jouw ervaring zegt zeer weinig over wat feitelijk is. Wat is volgens jou de grote meerderheid 51%, 70%, 90%? Mijn ervaring die ongeveer even betrouwbaar is als de jouwe leert juist dat als je Spotify gebruikt een groot gedeelte van de muziek die je wilt horen er niet opstaat. Probeer maar een keer Keep It Like A Secret te vinden van Built To Spill. Of dat bij oude muziek vaker voorkomt dan bij nieuwe muziek weet ik niet, ik vind het moeilijk in te schatten en heb weinig zin om een urenlang onderzoek te doen naar hoe falend Spotify precies is. Dat ze in de buurt van de 50% komen wil ik nog wel geloven maar om dat de overgrote meerderheid te noemen lijkt me zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 06:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
Je kan anders blijven het daglicht ontkennen. De ervaring leert dat van alle nieuwe releases de grote meerderheid op spotify komen, wat bij netflix totaal niet het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |