quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Sprookjes. Lang wachten op je ware liefde.Zij waren al die tijd al bij elkaar, alleen kwam Diana er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Angelina er meer voor aan eigenhandig world peace te verstoren als Brad terug zou gaan naar zijn ex....
quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Sprookjes. Lang wachten op je ware liefde.Ja. Zie. Het kan. En zo zal geschieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Of die andere Aniet, die HET SPIJT ME VERGEEF ME zingt van dat andere programma. Of allebei de Anieten! Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:45 schreef Jane het volgende:
Zullen we gewoon Anita er alvast op afsturen?
[ afbeelding ]
Doe nou niet zo realistisch!quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Jenn zou wel gek zijn om hem terug te willen, no way
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Jenn zou wel gek zijn om hem terug te willen, no way
Oeh! Ja! Dat zou zo mooi zijn! Ik bid tot alle goden (oud EN nieuw) dat daar camera's bij zijn!!quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.
Voor wie?quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:04 schreef ato het volgende:
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt...
ze is nu toch in relatie/getrouwd?quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niksquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze is nu toch in relatie/getrouwd?
ja maar ja maar ja maar, dan krijg je fucking ZES kinderen over de vloer als de bezoekregeling er door is.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niks
Bastiaan Ragas was net vader en Tooske was verloofd op het moment dat die twee bij elkaar kwamen. NIKS IS ONMOGELIJK MENSEN!
Jen lijkt me wel het type dat dat heel gezellig vindt. Ik zie al Von Trapp taferelen voor me, met gordijnjurken!quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, dan krijg je fucking ZES kinderen over de vloer als de bezoekregeling er door is.
ze heeft er nul, dat kan met opzet zijnquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jen lijkt me wel het type dat dat heel gezellig vindt. Ik zie al Von Trapp taferelen voor me, met gordijnjurken!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Angelina er meer voor aan eigenhandig world peace te verstoren als Brad terug zou gaan naar zijn ex....
Jen & Justin zijn vorig jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niks
Bastiaan Ragas was net vader en Tooske was verloofd op het moment dat die twee bij elkaar kwamen. NIKS IS ONMOGELIJK MENSEN!
Oh! Nou dat komt allemaal goed mensenquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Jen & Justin zijn vorig jaar getrouwd.
En Tooske was ook getrouwd toen ze haar man verliet voor Bastiaan.
quote:Brad Pitt and Angelina Jolie have agreed to a temporary custody deal that was laid down by the L.A. County Dept. of Children and Family Services, and it involves therapists and random drug testing. Sources familiar with the situation tell us, DCFS has made its recommendations and Brad and Angelina had 2 options ... agree or fight it out in court. We're told they both agreed with DCFS.
Here are the terms of the temporary agreement:
-- Angelina gets temporary physical custody of the 6 kids until Oct 20th.
-- Brad gets visitation, with strings attached. The initial visit is with a therapist present and the therapist then has the power to either allow Brad subsequent unmonitored visits or insist on being present whenever he's around the kids.
-- Brad is subject to random drug/alcohol testing. As we reported, Angelina believes Brad has issues with alcohol and weed. Our law enforcement sources say Brad's first test was negative for drugs and alcohol.
-- Brad and Angelina will each submit to individual counseling. In addition, Brad, Angelina and the kids will undergo family counseling together.
We're told Angelina agreed with recommendation because her focus is to "heal" her family and her children. We're told the agreement will only last for another 3 weeks. At that point DCFS could impose new ground rules or possibly turn the matter over to the courts.
Nou inderdaad. Poeh.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
jeetje.... bezoek onder begeleiding, alsof hij al veroordeeld is voor misbruik
Nou ja, het staat tussen aanhalingstekens dus ik neem het met een korrel zoutquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Hoe betrouwbaar is zoiets eigenlijk? Hoe kan het dat dit soort privé afspraken tot in detail op straat komen te liggen? Kan me dat niet voorstellen. Zouden die instanties die dit besloten hebben dat zo uit de doeken mogen doen?
Het komt allemaal via 'bronnen die bekend zijn met de situatie'. Kennelijk een bron die op hand is van Ansj, aangezien er nog even vermeld wordt dat ze haar familie wil healen.
Haar spindoctor zal dit wel naar buiten gebracht hebben.
Ik denk dat dat eerste ook Brads redenatie is. Bij de eerste tests bleek hij al clean.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
Voor die paar weken zou ik ook meewerken. Het voorkomt dat de ex (verder) doordraait en geeft je de mogelijkheid te bewijzen dat je geen verslaafde en agressieve gek bent.
En mocht hij dat wel zijn, dan is het sowieso een goede regeling.
Als je beroemd bent, geld hebt en VN ambassadeur bent dan ben je voor veel instanties geloofwaardig dan een noodruftige nobody...en dan kan er veel hoor..ook dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Poeh.
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen.
Eigenlijk heeft ze helemaal niet voor elkaar gekregen wat ze wilde, want dit is maar voor 3 weken en dan gaat men de boel al opnieuw beoordelen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Poeh.
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze helemaal niet voor elkaar gekregen wat ze wilde, want dit is maar voor 3 weken en dan gaat men de boel al opnieuw beoordelen.
Als hij deze 3 weken gewoon een geschikte ouder blijkt verwacht ik dat de lokale kinderbescherming die het advies moet uitbrengen gewoon een advies voor co-ouderschap uitbrengt, en dan gaat Angelina daar voor een rechter niet positief uitkomen.
Is wel zo wenselijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze helemaal niet voor elkaar gekregen wat ze wilde, want dit is maar voor 3 weken en dan gaat men de boel al opnieuw beoordelen.
Als hij deze 3 weken gewoon een geschikte ouder blijkt verwacht ik dat de lokale kinderbescherming die het advies moet uitbrengen gewoon een advies voor co-ouderschap uitbrengt, en dan gaat Angelina daar voor een rechter niet positief uitkomen.
Het lijkt me ook dat wordt meegewogen dat hij jarenlang kennelijk (ook volgens zijn vrouw) wel goed voor de kinderen kon zorgen. Vraag me af of de kinderen ook nog gehoord worden, want die oudsten zijn daar mondig genoeg voor, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het überhaupt al waar is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:26 schreef totebel het volgende:
Och heden...een keer een tik van een gefrustreerde ouder van een puber( die zoals iedereen weet het bloed onder je nagels vandaan kunnen klieren)...ik zou het niet bepaald als mishandeling willen bestempelen.
Precies..en dat ansj niet mee wil werken is eerder een bewijs van niet dan van wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het überhaupt al waar is..
Amber had ook volop bewijs dat Depp haar geslagen had maar niemand heeft het bewijs ooit gezien.
"Aldus de bron".quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Jolie wilde Aniston laten getuigen'
Ik mag toch hopen dat dit soort sekreetfratsen Brad, maar ook de kinderen, bespaard blijft. Wat een luizenstreek zou dat zijn, zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Jolie wilde Aniston laten getuigen'
quote:Viel ANGELINA voor geheime miljonair?
Vandaag, 05:30 Sander Tromp
ANGELINA JOLIE (41) zou de afgelopen maanden - achter de rug van haar man BRAD PITT - gevallen zijn voor een geheime minnaar, een nog getrouwde miljonair. Het zou gaan om LORD WILLIAM HAGUE, de voormalig minister van buitenlandse zaken van Groot-Britannië.
Hague en Jolie kwamen elkaar vaak tegen in hun beider politieke werk, hij nog als zeer gerespecteerd politicus (hij trok zich in 2015 overigens terug uit die wereld), zij - namens de VN - als zo ongeveer de redder van de wereld. Ze werkten samen aan projecten en plannen, werden volgens ingewijden die hun samenzijn meermaals aanschouwden, steeds meer soulmates.
Ze werden aan elkaar voorgesteld door een gemeenschappelijke vriendin, barones ARMINKA HELIC, toen Angelina haar film In the Land of Blood of Honey - over de Bosnië-oorlog - kwam tonen aan het Britse departement van Buitenlandse Zaken. Hij - ondanks zijn humor en groot talent voor speechen - de gruize muis in een stropdassenpak, zij de diva in een galajurk. Maar een klík dat ze hadden.
Die Jen is er maar druk mee.quote:Ouders Brad Pitt woedend op Angelina Jolie
1 uur geleden
Brad Pitt is niet de enige die niet blij is met de scheidingsaanvraag van Angelina Jolie. Naar verluidt is moeder Jane Pitt 'uitermate woest' op schoondochter Angie, omdat ze de reputatie van haar zoon heeft aangetast.
Een insider van Radar Online weet te vertellen dat ook vader Bill Pitt ziedend is en hij samen met Jane Angelina nooit zal vergeven voor de pijn die zij de familie heeft bezorgd. "Jane's hart is gebroken door het hele gebeuren. Ze heeft haar zoon maar mondjesmaat gezien sinds hij is getrouwd en kinderen heeft. Bill en zij waren dan ook overrompeld en kapot hierdoor, net zoals Brad dat is."
Volgens de ingewijde vindt Jane het vooral ook erg dat Brad door het slijk wordt gehaald, door de aantijgingen van de vermeende mishandeling en drugsverslaving. "Ze snapt er niets van. Ze heeft Brad dagelijks gesproken. Hij voelt zich zwaar klote en ze maakt zich dan ook zorgen om hem."
Maar nog ver voor de scheiding liep het al niet tussen Jane en Angelina. "Jane heeft echt geprobeerd om contact te maken en haar binnen de familie te verwelkomen, maar niets leek te werken", aldus de bron. Dat in tegenstelling tot Brads ex Jennifer Aniston, waar ze wél goed mee overweg kon. "Jane heeft Jen zelfs om advies gevraagd, ze is nog steeds close met haar en nu hoeft ze dat tenminste niet meer te verbergen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |