quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Sprookjes. Lang wachten op je ware liefde.Zij waren al die tijd al bij elkaar, alleen kwam Diana er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Angelina er meer voor aan eigenhandig world peace te verstoren als Brad terug zou gaan naar zijn ex....
quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Sprookjes. Lang wachten op je ware liefde.Ja. Zie. Het kan. En zo zal geschieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Of die andere Aniet, die HET SPIJT ME VERGEEF ME zingt van dat andere programma. Of allebei de Anieten! Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:45 schreef Jane het volgende:
Zullen we gewoon Anita er alvast op afsturen?
[ afbeelding ]
Doe nou niet zo realistisch!quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Jenn zou wel gek zijn om hem terug te willen, no way
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Jenn zou wel gek zijn om hem terug te willen, no way
Oeh! Ja! Dat zou zo mooi zijn! Ik bid tot alle goden (oud EN nieuw) dat daar camera's bij zijn!!quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.
Voor wie?quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:04 schreef ato het volgende:
Ik denk dat zij wel zo slim is, zij blijft een zwak houden voor Bratt...
ze is nu toch in relatie/getrouwd?quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heeft ze elf jaar gewacht om hem keihard af te wijzen.
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niksquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze is nu toch in relatie/getrouwd?
ja maar ja maar ja maar, dan krijg je fucking ZES kinderen over de vloer als de bezoekregeling er door is.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niks
Bastiaan Ragas was net vader en Tooske was verloofd op het moment dat die twee bij elkaar kwamen. NIKS IS ONMOGELIJK MENSEN!
Jen lijkt me wel het type dat dat heel gezellig vindt. Ik zie al Von Trapp taferelen voor me, met gordijnjurken!quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, dan krijg je fucking ZES kinderen over de vloer als de bezoekregeling er door is.
ze heeft er nul, dat kan met opzet zijnquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jen lijkt me wel het type dat dat heel gezellig vindt. Ik zie al Von Trapp taferelen voor me, met gordijnjurken!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Angelina er meer voor aan eigenhandig world peace te verstoren als Brad terug zou gaan naar zijn ex....
Jen & Justin zijn vorig jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet getrouwd volgens mij. Maar zelfs als ze dat was, dat is Brad op dit moment ook nog. Dat zegt niks
Bastiaan Ragas was net vader en Tooske was verloofd op het moment dat die twee bij elkaar kwamen. NIKS IS ONMOGELIJK MENSEN!
Oh! Nou dat komt allemaal goed mensenquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Jen & Justin zijn vorig jaar getrouwd.
En Tooske was ook getrouwd toen ze haar man verliet voor Bastiaan.
quote:Brad Pitt and Angelina Jolie have agreed to a temporary custody deal that was laid down by the L.A. County Dept. of Children and Family Services, and it involves therapists and random drug testing. Sources familiar with the situation tell us, DCFS has made its recommendations and Brad and Angelina had 2 options ... agree or fight it out in court. We're told they both agreed with DCFS.
Here are the terms of the temporary agreement:
-- Angelina gets temporary physical custody of the 6 kids until Oct 20th.
-- Brad gets visitation, with strings attached. The initial visit is with a therapist present and the therapist then has the power to either allow Brad subsequent unmonitored visits or insist on being present whenever he's around the kids.
-- Brad is subject to random drug/alcohol testing. As we reported, Angelina believes Brad has issues with alcohol and weed. Our law enforcement sources say Brad's first test was negative for drugs and alcohol.
-- Brad and Angelina will each submit to individual counseling. In addition, Brad, Angelina and the kids will undergo family counseling together.
We're told Angelina agreed with recommendation because her focus is to "heal" her family and her children. We're told the agreement will only last for another 3 weeks. At that point DCFS could impose new ground rules or possibly turn the matter over to the courts.
Nou inderdaad. Poeh.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
jeetje.... bezoek onder begeleiding, alsof hij al veroordeeld is voor misbruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |