abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 22:46:42 #176
368283 ato
pi_165679451
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Voor wie? :?
Eh Brad?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 23:10:48 #177
43556 miss_dynastie
pi_165680030
Ergens verwacht ik dat Angelina als ongeschikte ouder uit deze poespas gaat komen :')
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 23:13:28 #178
368283 ato
pi_165680083
Deze regeling is voor 3 weken, ik denk dat Brad er goed vanaf komt.
pi_165680837
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Hoe betrouwbaar is zoiets eigenlijk? Hoe kan het dat dit soort privé afspraken tot in detail op straat komen te liggen? Kan me dat niet voorstellen. Zouden die instanties die dit besloten hebben dat zo uit de doeken mogen doen?

Het komt allemaal via 'bronnen die bekend zijn met de situatie'. Kennelijk een bron die op hand is van Ansj, aangezien er nog even vermeld wordt dat ze haar familie wil healen.

Haar spindoctor zal dit wel naar buiten gebracht hebben.
Nou ja, het staat tussen aanhalingstekens dus ik neem het met een korrel zout :P
Tap tap tap
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:11:07 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_165684500
Voor die paar weken zou ik ook meewerken. Het voorkomt dat de ex (verder) doordraait en geeft je de mogelijkheid te bewijzen dat je geen verslaafde en agressieve gek bent.
En mocht hij dat wel zijn, dan is het sowieso een goede regeling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:11:54 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165684503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
Voor die paar weken zou ik ook meewerken. Het voorkomt dat de ex (verder) doordraait en geeft je de mogelijkheid te bewijzen dat je geen verslaafde en agressieve gek bent.
En mocht hij dat wel zijn, dan is het sowieso een goede regeling.
Ik denk dat dat eerste ook Brads redenatie is. Bij de eerste tests bleek hij al clean.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165685078
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Poeh. :o
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen.
Als je beroemd bent, geld hebt en VN ambassadeur bent dan ben je voor veel instanties geloofwaardig dan een noodruftige nobody...en dan kan er veel hoor..ook dingen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:09:09 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165685210
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Poeh. :o
Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen.
Eigenlijk heeft ze helemaal niet voor elkaar gekregen wat ze wilde, want dit is maar voor 3 weken en dan gaat men de boel al opnieuw beoordelen.
Als hij deze 3 weken gewoon een geschikte ouder blijkt verwacht ik dat de lokale kinderbescherming die het advies moet uitbrengen gewoon een advies voor co-ouderschap uitbrengt, en dan gaat Angelina daar voor een rechter niet positief uitkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:03:52 #184
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_165685863
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft ze helemaal niet voor elkaar gekregen wat ze wilde, want dit is maar voor 3 weken en dan gaat men de boel al opnieuw beoordelen.
Als hij deze 3 weken gewoon een geschikte ouder blijkt verwacht ik dat de lokale kinderbescherming die het advies moet uitbrengen gewoon een advies voor co-ouderschap uitbrengt, en dan gaat Angelina daar voor een rechter niet positief uitkomen.
Ja, dit.

Ik denk dat het echt maar zeer de vraag is of Angelina straks krijgt wat ze wil. Of lijkt te willen. Zoals een paar Amerikaanse commenters op de Daily Mail (ja, I know :')) van de week al zeiden, de kans is groot dat de rechter bepaalt dat de kinderen de staat Californië niet uit mogen zonder Brads toestemming. Daar is co-ouderschap niet eens voor nodig. Oeps, daar gaat je 'global lifestyle' met de kids. Zeker omdat Brad, volgens de geruchten, juist vindt dat de kinderen meer regelmaat en een thuisbasis nodig hebben.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:26:50 #185
368283 ato
pi_165688016
quote:

[..]

Is wel zo wenselijk.
pi_165688262
quote:

[..]

Het lijkt me ook dat wordt meegewogen dat hij jarenlang kennelijk (ook volgens zijn vrouw) wel goed voor de kinderen kon zorgen. Vraag me af of de kinderen ook nog gehoord worden, want die oudsten zijn daar mondig genoeg voor, lijkt me.

Angelina kan zoveel willen, met verhuizingen e.d., maar je ziet aan dat gedoe tussen Madonna en haar zoon dat kinderen zich daar ook ineens tegen kunnen gaan afzetten. Als jij altijd maar mee moet met de levensstijl van je ouder(s) en er verder geen rekening wordt gehouden met wat jij wil... Die zoon van Madonna woont nu bij zijn vader, die een meer stabiel thuis kan geven.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:07:42 #187
368283 ato
pi_165688668
'Angelina Jolie wil niet dat Brad Pitt wordt vervolgd voor kindermishandeling'
Foto: AFP
Gepubliceerd: 01 oktober 2016 11:10
Laatste update: 01 oktober 2016 11:10

Angelina Jolie zal niet meewerken aan een onderzoek dat kan leiden tot een officiële aanklacht tegen Brad Pitt van kindermishandeling.
Jolie en Pitt gaan na een huwelijk van meer dan twee jaar uit elkaar, mogelijk vanwege een voorval in een privévliegtuig van het stel. Pitt zou tijdens een ruzie fysiek geweld hebben gebruikt tegen hun vijftienjarige zoon Maddox.

De kinderbescherming en de FBI onderzoeken het voorval, maar Jolie heeft volgens TMZ al aangegeven hier niet aan te zullen meewerken. Ze heeft volgens bronnen wel toegegeven aan de kinderbescherming dat Pitt hem heeft geslagen in het gezicht.

Andere bronnen vertellen weer dat Pitt Maddox niet in het gezicht sloeg, maar alleen naar hem uithaalde toen Jolie voor hun zoon ging staan. Hierdoor raakte de 52-jarige Pitt enkel de schouders.

De belangrijkste reden voor Jolie om niet aan het onderzoek te willen meewerken is voor de bescherming van haar gezin. Het straffen van Pitt draagt daar niet aan bij.

Kinderbescherming
Hoewel de kinderbescherming een aanbeveling kan doen om over te gaan tot het vervolgen van Pitt, lijkt dit steeds onwaarschijnlijker te worden volgens de entertainmentsite.

Pitt en Jolie gingen vrijdag akkoord met de eerste voorwaarden van hun scheiding. Hierin werd onder meer een tijdelijke voogdijregeling afgesproken.

Bron nu..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:56:41 #188
163650 Greys
pi_165689372
Het is door al dat soort berichten vast de bedoeling dat 'we' Angelina de heilige gaan vinden die nu weer voor hun zoon ging staan toen hij wilde slaan (volgens de 'bronnen') maar bij mij werkt het eerder averechts :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:07:16 #189
43556 miss_dynastie
pi_165689501
Ik gok er maar zo op dat zo'n onderzoek negatiever uit gaat pakken voor Angelina dan voor Brad. Als zij hem beschermt, heeft ze zélf iets te verbergen.

Over het algemeen worden ouders niet uit het ouderschap ontslagen vanwege één klap aan een puber. Maar haar opvoedmethoden zullen bij zo'n onderzoek heel wat wenkbrauwen doen fronsen, gok ik. Inclusief snoepreisjes naar oorlogsgebieden :+
pi_165690611
Och heden...een keer een tik van een gefrustreerde ouder van een puber( die zoals iedereen weet het bloed onder je nagels vandaan kunnen klieren)...ik zou het niet bepaald als mishandeling willen bestempelen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 16:28:20 #191
163650 Greys
pi_165690637
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:26 schreef totebel het volgende:
Och heden...een keer een tik van een gefrustreerde ouder van een puber( die zoals iedereen weet het bloed onder je nagels vandaan kunnen klieren)...ik zou het niet bepaald als mishandeling willen bestempelen.
Als het überhaupt al waar is..
Amber had ook volop bewijs dat Depp haar geslagen had maar niemand heeft het bewijs ooit gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165690815
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het überhaupt al waar is..
Amber had ook volop bewijs dat Depp haar geslagen had maar niemand heeft het bewijs ooit gezien.
Precies..en dat ansj niet mee wil werken is eerder een bewijs van niet dan van wel.
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:39:40 #193
368283 ato
pi_165692788
Ik vind het juist mooi dat zij steeds meer terug krabbelt en dat het meer positief uitpakt voor Brad.
Daarom heb ik ook het artikel geplaatst.
pi_165791055
quote:
"Aldus de bron".

Ik neem het nog even met een korrel zout.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:51:09 #196
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165791065
Ik vind dit een Sylvie-move, 'ik vergeef het Raf'.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165791220
Goede vrouw is Angelina.
pi_165793324
quote:
Ik mag toch hopen dat dit soort sekreetfratsen Brad, maar ook de kinderen, bespaard blijft. Wat een luizenstreek zou dat zijn, zeg. :r
Is dat zo?
pi_165812014
quote:
Viel ANGELINA voor geheime miljonair?
Vandaag, 05:30 Sander Tromp
ANGELINA JOLIE (41) zou de afgelopen maanden - achter de rug van haar man BRAD PITT - gevallen zijn voor een geheime minnaar, een nog getrouwde miljonair. Het zou gaan om LORD WILLIAM HAGUE, de voormalig minister van buitenlandse zaken van Groot-Britannië.

Hague en Jolie kwamen elkaar vaak tegen in hun beider politieke werk, hij nog als zeer gerespecteerd politicus (hij trok zich in 2015 overigens terug uit die wereld), zij - namens de VN - als zo ongeveer de redder van de wereld. Ze werkten samen aan projecten en plannen, werden volgens ingewijden die hun samenzijn meermaals aanschouwden, steeds meer soulmates.

Ze werden aan elkaar voorgesteld door een gemeenschappelijke vriendin, barones ARMINKA HELIC, toen Angelina haar film In the Land of Blood of Honey - over de Bosnië-oorlog - kwam tonen aan het Britse departement van Buitenlandse Zaken. Hij - ondanks zijn humor en groot talent voor speechen - de gruize muis in een stropdassenpak, zij de diva in een galajurk. Maar een klík dat ze hadden.
Is dat zo?
pi_165812041
quote:
Ouders Brad Pitt woedend op Angelina Jolie
1 uur geleden
Brad Pitt is niet de enige die niet blij is met de scheidingsaanvraag van Angelina Jolie. Naar verluidt is moeder Jane Pitt 'uitermate woest' op schoondochter Angie, omdat ze de reputatie van haar zoon heeft aangetast.

Een insider van Radar Online weet te vertellen dat ook vader Bill Pitt ziedend is en hij samen met Jane Angelina nooit zal vergeven voor de pijn die zij de familie heeft bezorgd. "Jane's hart is gebroken door het hele gebeuren. Ze heeft haar zoon maar mondjesmaat gezien sinds hij is getrouwd en kinderen heeft. Bill en zij waren dan ook overrompeld en kapot hierdoor, net zoals Brad dat is."

Volgens de ingewijde vindt Jane het vooral ook erg dat Brad door het slijk wordt gehaald, door de aantijgingen van de vermeende mishandeling en drugsverslaving. "Ze snapt er niets van. Ze heeft Brad dagelijks gesproken. Hij voelt zich zwaar klote en ze maakt zich dan ook zorgen om hem."

Maar nog ver voor de scheiding liep het al niet tussen Jane en Angelina. "Jane heeft echt geprobeerd om contact te maken en haar binnen de familie te verwelkomen, maar niets leek te werken", aldus de bron. Dat in tegenstelling tot Brads ex Jennifer Aniston, waar ze wél goed mee overweg kon. "Jane heeft Jen zelfs om advies gevraagd, ze is nog steeds close met haar en nu hoeft ze dat tenminste niet meer te verbergen."
Die Jen is er maar druk mee. :D
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')