Kmismunslippie was van Pussycatquote:
zo raarquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vreemd dat deze uit het collectief geheugen verdwenen is
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Oh, dit is ddm, die de Samsung gekaapt heeft
Ik heb me stilletjes teruggetrokken elders...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vind ik meer iets voor MadMaster
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was leuk, kon weer even testen 'of ik het nog had'
Praat je weer met jezelf?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Leo heeft andere kwaliteiten, maar dit zou 'ie me niet nadoen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Be my guest, maar ik ga even niet interactief meedoen hier...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou graag een show draaien nu, maar dan moet iemand me wel even inroosteren...
Graagquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.
Ik slinger het rooster ff aan!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Eén eenzame luisteraar
ToT, ik neem maar aan dat jij dat bent.
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuquote:
Hehehe het bevalt me wel zo!quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuAls je bepaalde muzikale wensen hebt, hoor ik het wel hè?
Remixje dat ik toevallig tegenkwam. Ik draai ze met enige regelmaat. Heb ook al eens een solo-nummer van Tunde gedraaid.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:08 schreef Sfeermaker het volgende:
leuk om de lighthouse family te horen: adult contemporary uit 2001 - een cd die m'n ouders scheel draaiden in de auto naar Spanje
Spontane show. Veel luisteraars van de vorige show zijn al weg. Maar wees welkomquote:
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraardquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Daar ga jij zeker verandering in brengen?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraard
Sfeermakert met een t erbij is elfletterigquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraard
Ja sowieso wordt het steeds rustiger en rustiger op FOK!.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Sfeermaker het volgende:
maar meestal is het drukker rond dit tijdstip
De jeugd zit tegenwoordig alleen op instagram/snapchat foto's te plaatsen van leuke dingen die ze meemaken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso wordt het steeds rustiger en rustiger op FOK!.
ja en wij zitten gewoon te fok!kenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
De jeugd zit tegenwoordig alleen op instagram/snapchat foto's te plaatsen van leuke dingen die ze meemaken.
Als fok! de mobiele site ff goed onderhanden neemt met makkelijk smileys toevoegen enzo dat het aantrekkelijk blijft om op de mobiel te fok!ken...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
ja en wij zitten gewoon te fok!ken
ja, ik gooi er morgen weer een appje uitquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, spontane show. In plaats van stilte (want Gup doet weer eens aan werkweigering)
jeugd moet eens die mobieltjes uit hun handen leggen en gewoon sociaal doenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Als fok! de mobiele site ff goed onderhanden neemt met makkelijk smileys toevoegen enzo dat het aantrekkelijk blijft om op de mobiel te fok!ken...
Dit was de titeltrack van haar debuut-ep, waar ook Royals op stond. Ik heb deze track altijd beter gevonden, eigenlijk...quote:
Ik vind Royals echt waanzinnig!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was de titeltrack van haar debuut-ep, waar ook Royals op stond. Ik heb deze track altijd beter gevonden, eigenlijk...
beste top40 lied dat jaar!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:26 schreef Sfeermaker het volgende:
deze van Lorde kende ik niet, Royals is goed, maar deze is ook wel chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze track komt van het eerste album van Charlie Winston, Hobo, uit 2009.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
* just me hoort nog steeds nieuwe muziek hier
Ja fijne tunes zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:37 schreef just me het volgende:
* just me hoort nog steeds nieuwe muziek hier
lekker bijkomen na een hoop gezwetsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:44 schreef just me het volgende:
LOLGrijp je kans...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de kinderen één ding moeten beloven en dat is nooit op tinder te gaanquote:
hahahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de kinderen één ding moeten beloven en dat is nooit op tinder te gaan
Spotify daarentegen heb ik wel
Hé Sjoef, je bent hier vroeg vanavondquote:
quote:
Bedankt voor het meeluisteren en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef Sfeermaker het volgende:
thnks voor de leuke muziek alvast
Ik zag j post verder zit ik Spaans voetbal te kijken zonder muziek.. Misschien later nog evenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Hé Sjoef, je bent hier vroeg vanavond
[..]welterusten
Jij hebt een alarm als ik postquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag j post verder zit ik Spaans voetbal te kijken zonder muziek.. Misschien later nog even
Vroeger als kind had ik vaak ook het idee van: "Waarom zijn mensen die ZO zingen eigenlijk beroemd?", maar als je opgroeit hoor je dat niet eens meer en zie je die nummers als klassiekers!quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
De half-valse zang van Róisín Murphy in deze track heeft iets aparts.
Veel artiesten krijgen niet de erkenning die ze verdienen. En te veel sukkels, zoals omhoog gevallen straatrappers, krijgen het stempel "artiest" en worden op een voetstuk geplaatst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger als kind had ik vaak ook het idee van: "Waarom zijn mensen die ZO zingen eigenlijk beroemd?", maar als je opgroeit hoor je dat niet eens meer en zie je die nummers als klassiekers!
Thanksquote:
Draai maar, ik luister wel. Dit is prima. Goed alternatief, hou ik wel van....quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksIk ben maar zo wat aan het freewheelen, als alternatief voor de stilte van Gup. Ideeën / suggesties zijn altijd welkom.
dat dusquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Draai maar, ik luister wel. Dit is prima. Goed alternatief, hou ik wel van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |