Kmismunslippie was van Pussycatquote:
zo raarquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vreemd dat deze uit het collectief geheugen verdwenen is
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Oh, dit is ddm, die de Samsung gekaapt heeft
Ik heb me stilletjes teruggetrokken elders...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vind ik meer iets voor MadMaster
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was leuk, kon weer even testen 'of ik het nog had'
Praat je weer met jezelf?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Leo heeft andere kwaliteiten, maar dit zou 'ie me niet nadoen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Be my guest, maar ik ga even niet interactief meedoen hier...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou graag een show draaien nu, maar dan moet iemand me wel even inroosteren...
Graagquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.
Ik slinger het rooster ff aan!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Eén eenzame luisteraar
ToT, ik neem maar aan dat jij dat bent.
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuquote:
Hehehe het bevalt me wel zo!quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuAls je bepaalde muzikale wensen hebt, hoor ik het wel hè?
Remixje dat ik toevallig tegenkwam. Ik draai ze met enige regelmaat. Heb ook al eens een solo-nummer van Tunde gedraaid.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:08 schreef Sfeermaker het volgende:
leuk om de lighthouse family te horen: adult contemporary uit 2001 - een cd die m'n ouders scheel draaiden in de auto naar Spanje
Spontane show. Veel luisteraars van de vorige show zijn al weg. Maar wees welkomquote:
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraardquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Daar ga jij zeker verandering in brengen?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |