SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ik hou die er wel in...quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef Melting het volgende:
Dus nu hebben we een Henk én een Kees.
dan ken je noobie slechtquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had niet gedacht dat deze zo snel geraden zou worden.
Maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
River deep..Tina. andere versie
En dus zeker niet de versie die bij dat hoesje hoortquote:
Bijna goed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Papa Was A Rolling Stone - Gorge Michael versie?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Temptations papa was a roling stone
En dat voor hetzelfde geld hè?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat schattig, die ondertiteling erbij
Ik zag laatst nog een stukje Countdown uit 1983, de liedjes werden toen ook nog gewoon ondertiteld.quote:
Heb nu alweer zin in Kleine Jongen eind decemberquote:
geweldig he?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een stukje Countdown uit 1983, de liedjes werden toen ook nog gewoon ondertiteld.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb nu alweer zin in Kleine Jongen eind december
Nu sta ik op scherp hequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of de komende 5 nummers snel geraden zullen worden.
Ga N00bie een beetje pushen...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of de komende 5 nummers snel geraden zullen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga N00bie een beetje pushen...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga N00bie een beetje pushen...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Martika - Love---thy will be done
Dit was de makkelijkste van de 5.quote:
Gelukkig, want ik voelde nog druk snel te typenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit was de makkelijkste van de 5.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De invloed van Prince is niet te missen
quote:
Zijn er ook nummers die jij niet kent?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik voelde nog druk snel te typen
Het is dan ook princejesdagquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
binnenkort echt 1 account en dan doe ik het typewerk wel
Was ik al bang voorquote:
Ik dacht echt dat jij alle nummers kende. Ben blij dat je ook gewoon menselijk blijkt te zijn.quote:
HA-HA-GOE-IE-GRAP-A-DRI-AANquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij alle nummers kende. Ben blij dat je ook gewoon menselijk blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
HA-HA-GOE-IE-GRAP-A-DRI-AAN
no problemquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die paste niet in het thema en Bonnie ben ik vergeten.
Sorry...
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arthur Conley - Sweet Soul Music
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Woodstock - Matthews Southern Comfort
ja, al die elkaar coverende incest 60's blijkt nog wel eens pittigquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
Netjes hoor...... bijna alles goed geraden.
Typisch gegeven, toen kwamen er soms wel 4 versies van dezelfde song tegelijk uit...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, al die elkaar coverende incest 60's blijkt nog wel eens pittig
Wat was gisteren?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That was Yesterday, Foreigner
Toen wisten we nog niks over de Braxitquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat was gisteren?![]()
[ afbeelding ]
de enige muziekencyclopedie die hier niet in de kast pastquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Wist ik, maar alle eer voor n00bie...
Deze niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was deze ook beneden mn stand, maar ik zat er nog zo lekker in..
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vind ik meer iets voor MadMaster
Kmismunslippie was van Pussycatquote:
zo raarquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vreemd dat deze uit het collectief geheugen verdwenen is
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Oh, dit is ddm, die de Samsung gekaapt heeft
Ik heb me stilletjes teruggetrokken elders...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vind ik meer iets voor MadMaster
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was leuk, kon weer even testen 'of ik het nog had'
Praat je weer met jezelf?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Leo heeft andere kwaliteiten, maar dit zou 'ie me niet nadoen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
symph vroeg of jij een soort Leo Blokhuis bent. Heb hem even uitgelegd dat Leo niet aan jou kan tippen
Be my guest, maar ik ga even niet interactief meedoen hier...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zal ik een spontane show draaien of heeft verder niemand behoefte daaraan op dit moment?
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou graag een show draaien nu, maar dan moet iemand me wel even inroosteren...
Graagquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat iemand het wel zou doen.
Ik slinger het rooster ff aan!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Eén eenzame luisteraar
ToT, ik neem maar aan dat jij dat bent.
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuquote:
Hehehe het bevalt me wel zo!quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Je hebt gewoon je eigen privéshow nuAls je bepaalde muzikale wensen hebt, hoor ik het wel hè?
Remixje dat ik toevallig tegenkwam. Ik draai ze met enige regelmaat. Heb ook al eens een solo-nummer van Tunde gedraaid.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:08 schreef Sfeermaker het volgende:
leuk om de lighthouse family te horen: adult contemporary uit 2001 - een cd die m'n ouders scheel draaiden in de auto naar Spanje
Spontane show. Veel luisteraars van de vorige show zijn al weg. Maar wees welkomquote:
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraardquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Daar ga jij zeker verandering in brengen?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |