Sfeermakert met een t erbij is elfletterigquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als fok's enige echte Sfeermakert doe ik dat uiteraard
Ja sowieso wordt het steeds rustiger en rustiger op FOK!.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef Sfeermaker het volgende:
maar meestal is het drukker rond dit tijdstip
De jeugd zit tegenwoordig alleen op instagram/snapchat foto's te plaatsen van leuke dingen die ze meemaken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso wordt het steeds rustiger en rustiger op FOK!.
ja en wij zitten gewoon te fok!kenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
De jeugd zit tegenwoordig alleen op instagram/snapchat foto's te plaatsen van leuke dingen die ze meemaken.
Als fok! de mobiele site ff goed onderhanden neemt met makkelijk smileys toevoegen enzo dat het aantrekkelijk blijft om op de mobiel te fok!ken...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
ja en wij zitten gewoon te fok!ken
ja, ik gooi er morgen weer een appje uitquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, spontane show. In plaats van stilte (want Gup doet weer eens aan werkweigering)
jeugd moet eens die mobieltjes uit hun handen leggen en gewoon sociaal doenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Als fok! de mobiele site ff goed onderhanden neemt met makkelijk smileys toevoegen enzo dat het aantrekkelijk blijft om op de mobiel te fok!ken...
Dit was de titeltrack van haar debuut-ep, waar ook Royals op stond. Ik heb deze track altijd beter gevonden, eigenlijk...quote:
Ik vind Royals echt waanzinnig!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was de titeltrack van haar debuut-ep, waar ook Royals op stond. Ik heb deze track altijd beter gevonden, eigenlijk...
beste top40 lied dat jaar!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:26 schreef Sfeermaker het volgende:
deze van Lorde kende ik niet, Royals is goed, maar deze is ook wel chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |