Toeval zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij heeft wel wat weg van mannetje Pechtold.
Hij heeft zijn dialect flink verloochent.. Valt me vies tegen van iemand 'uur deemtr'quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt deze jongen uit een kansarm of een kansrijk gezin komen?
Deventer hoor ik net.
Ah Deventer.. zou wel een Turk uit de achterstandswijk zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt deze jongen uit een kansarm of een kansrijk gezin komen?
Deventer hoor ik net.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dialect flink veroorzaakt.. Valt me vies tegen van iemand 'uur deemtr'
Hij is opgevoed met het dickens festival en de boekenmarkt...quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]Ik ken bijna niemand uit Deventer zelf met dat accent. En wsl komt hij uit de vijfhoek of zo.
Dus?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij is opgevoed met het dickens festival en de boekenmarkt...
Genoeg die wel zo praten op Blauwenoord en Colmschate na is het allemaal volksbuurten in en rondom het centrum vooral.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]Ik ken bijna niemand uit Deventer zelf met dat accent. En wsl komt hij uit de vijfhoek of zo.
Je hebt vast ook geen amerikaans accent zoals deze meneer... die een weekje in amerika "resides"quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus?Ik ook, maar heb ook geen accent, te weinig in de buurt gehad om daadwerkelijk op te pikken.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij heeft eigenlijk nog niet iets boeiends gezegd...
connected...
quote:
quote:IEDER1 - Nasrdin Dchar
De maatschappelijke organisatie IEDER1 wil een stem geven aan al die Nederlanders die de verschillen in de samenleving zien als een kracht. IEDER1 wil de eenheid in de samenleving bevorderen. Acteur Nasrdin Dchar is initiatiefnemer van deze beweging en roept alle mensen op om aanstaande zondag mee te lopen met de Parade van IEDER1 in Amsterdam.
Totti 40 jaar
Volgende week wordt voetballer Francesco Totti 40 jaar. De Italiaan debuteerde in 1993 op 16-jarige leeftijd bij AS Roma. Nu, 25 seizoenen later staat hij nog steeds op het veld én speelt hij nog steeds in het shirt van AS Roma. De legende is nooit verhuisd naar andere club. Totti won de Gouden Schoen en werd in 2006 Wereldkampioen met Italië. We praten vanavond over de voetbalvedette met Bruno Giuntoli, eigenaar van een Rotterdamse pizzeria én Totti-fan.
Theatervoorstelling ‘Getekend’: Marc-Marie Huijbregts
Marc-Marie is weer terug in het theater! In zijn zesde theaterprogramma ‘Getekend’ heeft hij weer veel te vertellen over zijn omgeving, zijn familie, zijn werk en zijn leven. Het leven dat ons allemaal tekent. Vanavond zit Marc-Marie bij ons aan tafel.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Even serieus ik ben later ingestroomd. Is dit acteerwerk voor een toneelstuk of wat?
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Even serieus ik ben later ingestroomd. Is dit acteerwerk voor een toneelstuk of wat?
Veel Amerikaanse pathos zit er in.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef thedeedster het volgende:
Dchar speelt Dchar.
Hier zit niets spontaans in.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:18 schreef richolio het volgende:
De selectie van 2006
o. Naam Club Positie W
Green up.png
Red down.png
D A
Gelekaart.gif
Geelrood.gif
Rodekaart.gif
1. Gianluigi Buffon
Vlag van Italië
Juventus Doelman 7 0 0 0 0 0 0 0
2. Cristian Zaccardo
Vlag van Italië
Palermo Verdediger 3 0 0 0 0 0 0 0
3. Fabio Grosso
Vlag van Italië
Palermo Verdediger 6 0 0 1 0 1 0 0
4. Daniele De Rossi
Vlag van Italië
AS Roma Middenvelder 3 0 0 0 0 0 0 1
5. Fabio Cannavaro
Vlag van Italië
Juventus Verdediger 7 0 0 0 0 0 0 0
6. Andrea Barzagli
Vlag van Italië
Palermo Verdediger 2 0 0 0 0 0 0 0
7. Alessandro Del Piero
Vlag van Italië
Juventus aanvaller 5 0 0 1 0 0 0 0
8. Gennaro Gattuso
Vlag van Italië
AC Milan Middenvelder 6 0 0 0 0 2 0 0
9. Luca Toni
Vlag van Italië
Fiorentina aanvaller 6 0 0 2 0 0 0 0
10. Francesco Totti
Vlag van Italië
AS Roma aanvaller 7 0 0 1 0 0 0 0
11. Alberto Gilardino
Vlag van Italië
AC Milan aanvaller 5 0 0 1 0 0 0 0
12. Angelo Peruzzi
Vlag van Italië
Lazio Doelman 0 0 0 0 0 0 0 0
13. Alessandro Nesta
Vlag van Italië
AC Milan Verdediger 3 0 0 0 0 0 0 0
14. Marco Amelia
Vlag van Italië
Livorno Doelman 0 0 0 0 0 0 0 0
15. Vincenzo Iaquinta
Vlag van Italië
Udinese aanvaller 5 0 0 1 0 0 0 0
16. Mauro Camoranesi
Vlag van Italië
Juventus Middenvelder 6 0 0 0 0 0 0 0
17. Simone Barone
Vlag van Italië
Palermo Middenvelder 2 0 0 0 0 0 0 0
18. Filippo Inzaghi
Vlag van Italië
AC Milan aanvaller 1 0 0 1 0 0 0 0
19. Gianluca Zambrotta
Vlag van Italië
Juventus Verdediger 6 0 0 1 0 1 0 0
20. Simone Perrotta
Vlag van Italië
AS Roma Middenvelder 7 0 0 0 0 0 0 0
21. Andrea Pirlo
Vlag van Italië
AC Milan Middenvelder 7 0 0 1 0 0 0 0
22. Massimo Oddo
Vlag van Italië
Lazio Verdediger 1 0 0 0 0 0 0 0
23. Marco Materazzi
Vlag van Italië
Internazionale Verdediger
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:22 schreef superniger het volgende:
[..]
GROSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Pirlogodquote:
MM moet weer wat verkopen. Huisvrienden van de Vara mogen dan altijd onbeperkt hun troep pluggen op nationale tv.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:45 schreef Szura het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over? Pleur toch een end op, Marc-Marie.
quote:
Nee, maar sowieso geen vrouwen lieverquote:Op donderdag 22 september 2016 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zou d'r geen smeertje geven?
Liever? Ok..:Dquote:Op donderdag 22 september 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso geen vrouwen liever
Die kan bij ome Paul V. wel een potje breken.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:06 schreef schoolstudent het volgende:
Halina is één van die weinige authentieke tafeldames bij dwdd.
met der rookstemquote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze vrouw gelijk irritant.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:18 schreef Remzz het volgende:
Podcast dat was toch iets van 10 jaar terug?
Wind van links of rechts ?quote:
Lesbische actrice toch ?quote:
De podcast werd populair in de hoogtijdagen van de iPod, vooral dankzij radio-amateurs die hun kans schoon zagen zonder dure apparatuur en bezit van frequenties hun uitzendingen naar een groot publiek te brengen. Door de verdringing van de iPod door de smartphone daalde ook de populariteit van de podcast. Maar de podcast is terug! Zo is de Amerikaanse podcastserie ‘Serial’ een ongekend succes en gaat de VPRO actief inzetten op podcasts. Aan tafel Paulien Cornelisse, groot fan én maker.quote:
Urn me er niet op vast.quote:
Wel eens een wijs kutitem gezien ?quote:
Waarom zit ie er nu weer? Geweldige schrijver. Maar heeft op tv nooit iets te zeggen. Wedden dat ie zo weer zegt dat ie ergens geen verstand van heeft.quote:
Ken je Scro ?quote:
Ho ho, de joden waren ook geen lieverdjesquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Godverdomme de bijbeldie bijbel is nog gruwlijker dan Mein Kampf
Nee toen was ze ook al kutquote:
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee toen was ze ook al kut
Deze post was leuker dan die hele actquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:51 schreef Max23 het volgende:
Dit loopt nog slechter dan Lucille Werner
Zit je nu nog steeds te juichen?quote:
Ze had vandaag helaas niet haar dag. Volgende week weer een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds te juichen?
http://www.mediacourant.n(...)-nieuwkerk-opvolgen/quote:Als Matthijs van Nieuwkerk na dit seizoen stopt met De Wereld Draait Door, dan zou Claudia de Breij de beste optie zijn om hem op te volgen. Dat zeggen Gerry en Rim, die door De Wereld Draait Door in het zonnetje gezet zijn omdat ze al 75 keer in het publiek zaten, op de VARA-website. Het gerucht over het vertrek van Van Nieuwkerk is hardnekkig, waardoor zelfs Gerry en Rim al hebben nagedacht over zijn opvolging. Zij denken dat de cabaretière het heel goed zou doen.
quote:Op zondag 25 september 2016 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-nieuwkerk-opvolgen/
Froukje Jansenquote:Op maandag 26 september 2016 16:22 schreef MCH het volgende:
Gewoon Froukje Jansen. Prima meid, veel ervaring.
[ afbeelding ]
Toen het programma nog Vara Laat als naam had presenteerde zij en Mathijs om de dag.quote:Op maandag 26 september 2016 15:43 schreef Michie_ het volgende:
Kelderden de kijkcijfers niet als Claudia het presenteerde?
Hou je erbuiten Sean.quote:
Sibbelquote:
Niet-negatieve berichten op pagina 101 van Teletekst.quote:
Lebbis mag even een showtje opvoeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |