doe een lekkere twinkquote:Op zondag 18 september 2016 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga ook nog de op aanpassen maar wat niet wie ik erin zal zetten
smaakt t anders dan de andere mossels?quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee want ik hou wel van mn eigen mossel
kloptquote:Op zondag 18 september 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik in privemodus iemand wil stalken op linkedin dan ziet hij niet dat ik op zn profiel heb gekeken toch
zijn Taylor Hill en Troy sivan idiootquote:Op zondag 18 september 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets teveel gegeten en dan zoiets smerigs
Hahaha ew hey ben niet zo lenig om mn eigen mossel te proeven hequote:Op zondag 18 september 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
smaakt t anders dan de andere mossels?
Oke nicequote:
Troy lakt z'n nagelsquote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn Taylor Hill en Troy sivan idioot
Laat een rib uithalenquote:Op zondag 18 september 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha ew hey ben niet zo lenig om mn eigen mossel te proeven he![]()
[..]
Oke nice
doe volgende keer wel boy voor jouquote:Op zondag 18 september 2016 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ben daarop afgeknapt
kaas blij, is er minder concurrentie voor hem
misschien wil die ginger met de hond t wel voor je betalenquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel collegegeld in 1 x betalen dus beetje letterlijk rib uit mn lijf
Ben geblokkeerd door hemquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien wil die ginger met de hond t wel voor je betalen
daar zou je mij blij mee makenquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe volgende keer wel boy voor jou
hou je bekquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw in OP heeft cellulitis asser
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpquote:
Make mequote:
stop er wel iets inquote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpen toen ruzie tsjah
[..]
Make me
quote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpen toen ruzie tsjah
[..]
Make me
NOOOOOOOoooooooooooooquote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
verboden om deze foto uit de OP te halen, tenzij tijdelijk ter vervanging door Rusnak
Welkom in de hommel SC. Mosselprikkers ook welkom.
In de rits?quote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds ze daar oudere kalende mannen kan hosselen
Ja dat zag ik pas in tweede instantiequote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jongen heb nog rekening met je gehouden
Wispelturig hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas in tweede instantie
Ging beetje zo van
1. Aargh die Mortaxx heeft m'n fantastische pic eruit gehaald
2. Boze post aan Mortaxx sturen
3. Hey wacht ff, heeft ie nou Troye erin geplaatst die ik laatst in de KLB SC noemde?
4. Niicee
Haal ze, eet ze op en wees dan blij dat je dat genot aan mij te danken hebt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd kaas door jou wil ik mozarellasticks
Oh jongen, 30 euro verzendkosten voor een potje pindakaas.quote:
Nee ben kilootjes afgevallen en heb zojuist stroopwafels verorberd dus nee. Je hebt een slechte invloed op mijquote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haal ze, eet ze op en wees dan blij dat je dat genot aan mij te danken hebt.
Ja je hebt nu geld tochquote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jongen, 30 euro verzendkosten voor een potje pindakaas.
Elke x dat ik in noorderplantsoen was moest ik aan je denken, rip onze picknickplannen
Ja nu wel maar 2k wordt volgende week afgeschreven want collegegeld + ik moet morgen mn reis naar Tsjechie betalenquote:Op zondag 18 september 2016 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja je hebt nu geld toch
Enne dat is je eigen schuld, je kon nooit en als je wel kon, durfde je niet
Ik ben ook kilootjes afgevallenquote:Op zondag 18 september 2016 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ben kilootjes afgevallen en heb zojuist stroopwafels verorberd dus nee. Je hebt een slechte invloed op mij
In december/januari ga ik gourmetmeet organiseren, je komt gwn ok?quote:Op zondag 18 september 2016 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nu wel maar 2k wordt volgende week afgeschreven want collegegeld + ik moet morgen mn reis naar Tsjechie betalen
Hmpf
Ben je dan al terug?quote:Op zondag 18 september 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
In december/januari ga ik gourmetmeet organiseren, je komt gwn ok?
Ik doe niks, ik 'ben' hier alleen maar.quote:Op zondag 18 september 2016 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ben kilootjes afgevallen en heb zojuist stroopwafels verorberd dus nee. Je hebt een slechte invloed op mij
Ik voel jouw aanwezigheid hier in het hoge noordenquote:Op zondag 18 september 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik 'ben' hier alleen maar.
Voor even, 4 januari ga ik met Johannes naar Lissabon voor 4 dagen, daarna ga ik weer naar Amerikaquote:Op zondag 18 september 2016 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je dan al terug?ja is goed
En nu werken voor die sixpack he hotstuff
Misschien, ik ga binnenkort datumprikker aanmakenquote:Op zondag 18 september 2016 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Komt onze beste vriend johannes en zn chickie dan auch?
omg hoezoquote:Op zondag 18 september 2016 16:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga waarschijnlijk verkassen naar Den Bosch he rip Groningerleef
Kom je dan nog wel terug?quote:Op zondag 18 september 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stage
Het is serieus een droomstage en heb het er wel voor over
Ja wel oke, ik slaap dit weekend in een hotel want ik had zin in een bad en een lekker, ruim, zacht tweepersoonsbed en m'n bed is gister vervangen (was kapot). Eten is nog steeds vies.quote:Op zondag 18 september 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is the american dream verder, ets
kun je niet zelf koken?quote:Op zondag 18 september 2016 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel oke, ik slaap dit weekend in een hotel want ik had zin in een bad en een lekker, ruim, zacht tweepersoonsbed en m'n bed is gister vervangen (was kapot). Eten is nog steeds vies.
Verder druk met school, zo hele middag weer huiswerken
In je eentje of ben je nog met iemand daar? Nice hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel oke, ik slaap dit weekend in een hotel want ik had zin in een bad en een lekker, ruim, zacht tweepersoonsbed en m'n bed is gister vervangen (was kapot). Eten is nog steeds vies.
Verder druk met school, zo hele middag weer huiswerken
Vast wel, maar als ik daar een baan aangeboden krijg en het leuk is, ga ik wel verhuizen denk ikquote:[..]
Kom je dan nog wel terug?
zeker, iedere dag zelfde etenquote:Op zondag 18 september 2016 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
Takeout en kantine voedsel gaat wel vervelen
The spirit of the cheesequote:Op zondag 18 september 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel jouw aanwezigheid hier in het hoge noorden
In m'n eentje, even tot de rust komen is niks mis meequote:Op zondag 18 september 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In je eentje of ben je nog met iemand daar? Nice hoor.
Huiswerkleef, herkenbaarik moet zo nog paar dingen doornemen en heb er zoooo geeeeen zin in
.
Hoe is het met je chinese stalkertje?
[..]
Vast wel, maar als ik daar een baan aangeboden krijg en het leuk is, ga ik wel verhuizen denk ikmaar het komt vast niet zo ver
Godverdommequote:Op zondag 18 september 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n eentje, even tot de rust komen is niks mis mee
Dat chinees stalkertje is opgehouden nadat ik n keertje beetje boos werd en opnieuw vroeg te ophouden. Sindsdien doet ie normaal
Maar kan ook liggen aan t feit dat ie grindr heeft ontdekt, want ja in China is t geblokkeerd
Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes hebquote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Jaja, arisch jongetje dat je bent. Je viel meteen in de smaak bij de chineesjes
ik kom wel een restaurant beginnenquote:Op zondag 18 september 2016 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker, iedere dag zelfde etenof t is niet lekker, of t is rampzalig klaargemaakt
ben al 5 kilo kwijt sinds ik hier ben
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n eentje, even tot de rust komen is niks mis mee
Dat chinees stalkertje is opgehouden nadat ik n keertje beetje boos werd en opnieuw vroeg te ophouden. Sindsdien doet ie normaal
Maar kan ook liggen aan t feit dat ie grindr heeft ontdekt, want ja in China is t geblokkeerd
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes heb
helaas voor ze val ik op twinkjes
Zo chill dit.quote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
waarom zou je dat doet. Dat laatstequote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
kan je goed kokenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kom wel een restaurant beginnen
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.quote:
Gwn kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou je dat doet. Dat laatste
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.
Zit je nou Paxcon te emogiffen?quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoor![]()
Twinkjes
en niet kopen. Hollanderquote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.
[..]
Gwn kijken
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikhele tijd mij aanraken, als ik iets liet vallen, pakte hij het voor mij op, hele tijd over m'n blauwe ogen beginnen, hele tijd vragen welke jongens ik knap vind als er toevallig een groepje jongens langsliepen en van die dingen
Opso gebruikte dat woordquote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.Bij stalken denk ik meer aan iemand thuis bezoeken, tyfusvaak mailen en meer van dat soort onzin.
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.quote:
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoor
Haha. Ik kan lievvv zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreetquote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.
nou zeg, ik ben bijna 2 meter hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreet
neequote:Op zondag 18 september 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
mortaxx is gewoon jaloers omdat ie klein geschapen is
Weer een illusie armer.quote:Op zondag 18 september 2016 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreet
als mod was ie best bitchy hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Nu denk ik alleen nog van Mortaxx dat 'ie liev is.
Hoi Bram.quote:Op zondag 18 september 2016 17:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Helaas is engeltje niet online geweest. Hij had ook wel een flinke boodschappentas van de Emte.
Hallo Etsu.quote:
haha, ja KLBquote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar was Mortaxx mod dan, KLB of ONZ zeker?
Prima de frima. En daar?quote:
nee ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Nu denk ik alleen nog van Mortaxx dat 'ie liev is.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben ik niet
Alleen Bram is lief
Ik ook hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben ik niet
Alleen Bram is lief
Geen idee nog, loop nu naar het huis van m'n vriend die iets staat te koken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
Hey flikkers.Wat schaft de pot vanavond?
Jij bent wel lief ja, echt zo'n stoere vent met een klein hartje haha.quote:
Kook jij eigenlijk ooit voor hem?quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee nog, loop nu naar het huis van m'n vriend die iets staat te koken.
Dit vind ik wel serieus leuk om te horen, moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel lief ja, echt zo'n stoere vent met een klein hartje haha.
Best regelmatig hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kook jij eigenlijk ooit voor hem?
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!quote:Op zondag 18 september 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook prima de frima.
Ik heb hier voor te kiezen tussen de homos, leuk he?
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!
Piemel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
Hey flikkers.Wat schaft de pot vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Wauw. Enkel blondjes?quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.
Niemand hier is blond.
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bruin mag ook wel.
Ik ben echt heel kieskeurig.
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Piemel.Zijn dat pancakes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nogmaals: (dick)pics. pls,quote:Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Paxcon het volgende:
Kaas, ik zie nu pas dat over Rusnak in de OP en dat jij dat er een paar delen terug hebt ingezet
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
[..]
Zijn dat pancakes?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel bittergarnituur eten
quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
Grimmig? Ehhh het gaat over eten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar weer. De sfeer wordt mij hier te grimmig.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
4 grote eieren/5 medium, gescheiden,quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]had zo m'n best gedaan
maar ben de eerste om toe te geven dat die mislukt was
Hij maakt nu Grieks trouwens, of gaat dat zo doen. Hij dacht (terecht) dat ik dat wel leuk zou vinden na m'n vakantie.
Overigens laat hij een snor (voor zover dat kan) groeien en daar ben ik echt totaal niet blij mee, maar hij luistert nier naar dat het weg moet van mij.
Nja niks moet natuurlijk maar toch...
Stouterd!quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wait wut? Toppings bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
4 grote eieren/5 medium, gescheiden,
140g bloem en een theelepel bakpoeder
120ml melk
Snufje zout
En je topics.
De gescheiden eieren beide luchtig kloppen. Eigeel vouwen met bloem en melk. 50% bloem en 50% melk erbij, vouwen, overige 50% erbij + zout en weer vouwen. Dan het eiwit er doorheen vouwen en bakken op laag/medium vuur.
Wij mogen geen frituur hebben in Het Lab, dus ze verkopen tosti's.quote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan borrels waarbij ze een beetje quasi-exclusief willen lopen doen met allemaal van die bijzondere hapjes, terwijl iedereen gewoon bitterballen, bamiballen en mini-frikandellen wil.
De chocolade, kaas, fruit, etc. Ja. Sorry was een typo.quote:
Tosti's zijn goeie.quote:Op zondag 18 september 2016 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij mogen geen frituur hebben in Het Lab, dus ze verkopen tosti's.
Dat heb ik te lang niet meer gehadquote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]I knew it!
Ik ga shoarma eten.#ookviesdik
Ik ben ook te lomp voor van die restaurant met van dat high class eten in kleine portiesquote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan borrels waarbij ze een beetje quasi-exclusief willen lopen doen met allemaal van die bijzondere hapjes, terwijl iedereen gewoon bitterballen, bamiballen en mini-frikandellen wil.
Haha cool kid Paxcon.quote:
Is goed, ik begin vandaag. Zo tegen aankomend weekend zal het wel een vieze harige bedoeling zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]Zeg dat jij dan ook niks meer scheert!
Protest!!11!quote:Op zondag 18 september 2016 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij mogen geen frituur hebben in Het Lab, dus ze verkopen tosti's.
Ja, vooral je bij benen zeker?quote:Op zondag 18 september 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is goed, ik begin vandaag. Zo tegen aankomend weekend zal het wel een vieze harige bedoeling zijn.
Hulde.quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook te lomp voor van die restaurant met van dat high class eten in kleine porties
Ik wil gewoon een normaal bord eten
Ohh, bij bier hoort geen tosti.quote:
Het Lab is onze nieuwe faculteitsbar.quote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh, bij bier hoort geen tosti.
Rot op. Jij wil enkel Mc.quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook te lomp voor van die restaurant met van dat high class eten in kleine porties
Ik wil gewoon een normaal bord eten
Mijn oven kan dat niet handelen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je kan ook krokante kip uit de oven krijgen! Dat is gezond en KAPOT lekk0r
Kan hij 220/230 graden?quote:
Het is meer dat het een combiding is, er zit alleen een verwarmingselement aan de achterkant. Ovenschaal vertrouw ik nog wel, maar een hele kip niet.quote:
Jeetje. Je pakt geen hete kip. Bij de aldi en Emte heb je gepaneerde kipstukken kant en klaar. Die leg je in de combimagnetron op een grilrek en dan doe je hem op ovenstand 220/230. Na 10 minuten fucking malse en krokante kip.quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is meer dat het een combiding is, er zit alleen een verwarmingselement aan de achterkant. Ovenschaal vertrouw ik nog wel, maar een hele kip niet.
Bij Grieks hoort ook een snor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]had zo m'n best gedaan
maar ben de eerste om toe te geven dat die mislukt was
Hij maakt nu Grieks trouwens, of gaat dat zo doen. Hij dacht (terecht) dat ik dat wel leuk zou vinden na m'n vakantie.
Overigens laat hij een snor (voor zover dat kan) groeien en daar ben ik echt totaal niet blij mee, maar hij luistert nier naar dat het weg moet van mij.
Nja niks moet natuurlijk maar toch...
Normaal = broodje kaas en komkommer?quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, dat zou ik nooit weigeren
Maar soms moet er wel normaal gegeten worden
Hmmm. Die oven is gewoon zo kut.quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Je pakt geen hete kip. Bij de aldi en Emte heb je gepaneerde kipstukken kant en klaar. Die leg je in de combimagnetron op een grilrek en dan doe je hem op ovenstand 220/230. Na 10 minuten fucking malse en krokante kip.
Rot op.quote:Op zondag 18 september 2016 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm. Die oven is gewoon zo kut.Kan vast wel hoor, maar gedoe altijd.
Is dat braddie?quote:
Rustaaagh.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Rot op.
Kip in de oven leggen en 10 minuten wachten.
Ik heb nu shoarmabroodjes onder de grill liggen. Goed hè.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga even m'n eten in de magnetron doen
quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij Grieks hoort ook een snor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik doe stamppot boerenkoolquote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nu shoarmabroodjes onder de grill liggen. Goed hè.
A-N-A-A-Lquote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Normaal = broodje kaas en komkommer?
Is dit die met kaas in een zakje?quote:
Moet je niet koken jongemanquote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga even m'n eten in de magnetron doen
quote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]Daar ben je homo voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
https://nl.m.wiktionary.org/wiki/op_zijn_Grieksquote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?
is nieuwe in het Engelsquote:Op zondag 18 september 2016 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Oh laat maar volgens mij is dat zelfs op de thumbnail
Oh, die kende ik nog niet.quote:Op zondag 18 september 2016 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
https://nl.m.wiktionary.org/wiki/op_zijn_Grieks
Alleen Hutspot en rooie bieten, voor de rest niks.quote:
stamppot is genietenquote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede oud-Hollandsche stamppot boerenkool is wel echt heeeerlijk.
Nee, zo nasty. Bah.quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede oud-Hollandsche stamppot boerenkool is wel echt heeeerlijk.
gewoon uit magnetronquote:Op zondag 18 september 2016 18:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als iemand anders hem maakt ja.
Niet om een flauwe cliché-opmerking te maken, maar dan heb je serieus gewoon nog nooit een goede gehad. Kan echt zoooo vreselijk lekker zijn he. Die van m'n opa is zo'n beetje m'n lievelingseten.quote:
Nee. /r/quityourbullshit.quote:
watquote:Op zondag 18 september 2016 18:24 schreef Etsu het volgende:
Zo dat zijn nog eens sappige details in de PM.
Iemand anders ook?
Dat weten we.quote:Op zondag 18 september 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is echt een heerlijke combinatie
Graag.quote:Op zondag 18 september 2016 18:24 schreef Etsu het volgende:
Zo dat zijn nog eens sappige details in de PM.
Iemand anders ook?
Nee. Welke sappige details. Over Paxcon en jij? Over je pielemans? Over een goede amerikaanse worst?quote:
Nee, iets anders. Dan ken je het niet blijkbaar.quote:Op zondag 18 september 2016 18:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Welke sappige details. Over Paxcon en jij? Over je pielemans? Over een goede amerikaanse worst?
Heb je nog nooit een crappy oven gezien of zo?quote:
Jawel. Ik heb er een. Maak nog steeds vaak genoeg dingen uit de oven.quote:Op zondag 18 september 2016 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een crappy oven gezien of zo?
Dat lukt dus nog niet zo goed.quote:Op zondag 18 september 2016 18:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb er een. Maak nog steeds vaak genoeg dingen uit de oven.
Je moet hem leren kennen.
Blijven doen.quote:
Ja, ja en ja. Maar ik gebruik de oven eigenlijk helemaal niet zo vaak, zal ook wel meespelen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Blijven doen.
Neem aan dat je niet de gril aan zet, maar de oven? Laat je hem goed voorverwarmen? Routeer je de shit aan de binnenkant?
Hopelijk zijn roeitwink wel danquote:Op zondag 18 september 2016 19:00 schreef praisethebooty het volgende:
Rez kan gewoon niet koken, denk ik
Koken wel, ovenen niet.quote:Op zondag 18 september 2016 19:00 schreef praisethebooty het volgende:
Ja, maar die maakt enkel pasta.quote:Op zondag 18 september 2016 19:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Hopelijk zijn roeitwink wel dan. Van de liefde kun je niet leven..
Oh nee hoor, het is wel degelijk ook een stukje talent en inzicht. Nou ja, als je onder koken meer dan enkel een recept volgen verstaat.quote:Op zondag 18 september 2016 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet kunnen koken bestaat niet. Ik denk dat het meer een gebrek is aan interesse.
Hoe is het trouwens? Tijdje niet gezien ptb.quote:Op zondag 18 september 2016 19:00 schreef praisethebooty het volgende:
koken is kunstquote:Op zondag 18 september 2016 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het is wel degelijk ook een stukje talent en inzicht. Nou ja, als je onder koken meer dan enkel een recept volgen verstaat.
Mag hopen van wel.quote:
Uiteraard is talent voor koken net als met andere dingen ook wel handig om te hebben, maar alles is aan te leren.quote:Op zondag 18 september 2016 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het is wel degelijk ook een stukje talent en inzicht. Nou ja, als je onder koken meer dan enkel een recept volgen verstaat.
Mijn puntquote:Op zondag 18 september 2016 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dingen uit de oven zijn vaak juist heel simpel te maken. Je hebt er amper omkijken naar.
Maar duren meestal ook lang om te maken, dus je hebt geduld nodig, wat ik niet heb. Ik ben meer van de wok, eten binnen 20 minuten op tafel.quote:Op zondag 18 september 2016 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dingen uit de oven zijn vaak juist heel simpel te maken. Je hebt er amper omkijken naar.
> Wokquote:Op zondag 18 september 2016 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar duren meestal ook lang om te maken, dus je hebt geduld nodig, wat ik niet heb. Ik ben meer van de wok, eten binnen 20 minuten op tafel.
quote:
quote:
Inclusief groente snijden en zo hè. Gewoon alles bij mekaar.quote:
Bram koopt alles kant en klaarquote:Op zondag 18 september 2016 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inclusief groente snijden en zo hè. Gewoon alles bij mekaar.
Good boy!quote:Op zondag 18 september 2016 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die komt kant-en-klaar uit de lucht vallen terwijl je oven de hele dag automagisch op de juiste temperatuur staat klaar om te gaan? Dacht het niet hè.quote:Op zondag 18 september 2016 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In 20 minuten kun je een gevulde varkenshaas garen in de oven.
Varkenshaas insnijden en vullen met knoflook, zongedroogde tomaat en fijngesneden olijf. In de tijd dat de oven aan het voorverwarmen is kun jij dat ding gevuld hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die komt kant-en-klaar uit de lucht vallen terwijl je oven de hele dag automagisch op de juiste temperatuur staat klaar om te gaan? Dacht het niet hè.
Klinkt wel lekker maar sowieso te duur. Skere student hè.quote:Op zondag 18 september 2016 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Varkenshaas insnijden en vullen met knoflook, zongedroogde tomaat en fijngesneden olijf. In de tijd dat de oven aan het voorverwarmen is kun jij dat ding gevuld hebben.
Niet K&K wok groente pakken, gerookte kip, Woknoodles en wat saus maken/kopen om binnen 1,5 minuut klaar te zijnquote:Op zondag 18 september 2016 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is echt GEEN rede om ongesneden groente te kopen.quote:
Varkenshaas is soms echt best cheap.quote:Op zondag 18 september 2016 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker maar sowieso te duur. Skere student hè.
Kun je je vent een keertje verrassen met een romantisch etentje uit de oven.quote:Op zondag 18 september 2016 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker maar sowieso te duur. Skere student hè.
Goedkoper valt tegenwoordig wel mee. Het heeft er ook mee te maken dat ik dan een variatie van groente wil en ik deze niet allemaal los ga kopen, want dan houd ik 3/4e van alles over of moet ik 4x hetzelfde eten.quote:Op zondag 18 september 2016 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Groenten snijden heeft ook wel iets therapeutisch. Is vaak goedkoper en uiteraard veel lekkerder.
Oh, doe ik soms wel hoor. Maar snijden heeft ook wat.quote:Op zondag 18 september 2016 21:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet K&K wok groente pakken, gerookte kip, Woknoodles en wat saus maken/kopen om binnen 1,5 minuut klaar te zijn
Als je alleen voor jezelf kookt dan snap ik het wel, maar jij lijk me juist het type die met een overgebleven paprika de volgende dag weer wat anders in elkaar draait?quote:Op zondag 18 september 2016 21:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Goedkoper valt tegenwoordig wel mee. Het heeft er ook mee te maken dat ik dan een variatie van groente wil en ik deze niet allemaal los ga kopen, want dan houd ik 3/4e van alles over of moet ik 4x hetzelfde eten.
Voor 1,30 koop ik 2 paprika's, niet 400g gesneden groente. En lekkerder proef ik dan weer niet
De laatste tijd weet ik nooit waar ik de volgende dag in de avond weer ben. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik veel verse dingen weg gooi uiteindelijk. Ben dus echt weer terug gegaan naar van dag op dag leven/koken. Want ik wil mijzelf niet limiteren om naar bv mijn vriend te gaan/op school te eten, maar ik vind het zonde om weg te gooien.quote:Op zondag 18 september 2016 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je alleen voor jezelf kookt dan snap ik het wel, maar jij lijk me juist het type die met een overgebleven paprika de volgende dag weer wat anders in elkaar draait?
Want....?quote:Op zondag 18 september 2016 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben geestelijk nog niet toe aan de Lidl. Alleen als ik in de bijstand zou komen, zou ik het overwegen.
Wat is jouw lengte, gewicht, vetpercentage?quote:Op zondag 18 september 2016 22:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Jemig, een heel topic volpleuren over eten.
Stelletje dikkerdjes
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 18 september 2016 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is jouw lengte, gewicht, vetpercentage?
Jaaa jaaaquote:Op zondag 18 september 2016 22:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Bedoel het meer geinig. Moet je niks achter willen zoeken
Ik vind de sfeer ontzettend vervelend en daarbij heb ik geen zin om 2 supermarken af te gaan voor bepaalde merken die ze bij de lidl niet verkopen.quote:
Wist niet dat jouw ervaring bij de Lidl zo oud was dat de slavernij nog van toepassing was. Ik zou snel maar weer eens naar de Lidl gaan, het assortiment is veel beter geworden sinds de 17e eeuw en de kwaliteit van het groente en fruit is echt heel goed.quote:Op zondag 18 september 2016 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer ontzettend vervelend en daarbij heb ik geen zin om 2 supermarken af te gaan voor bepaalde mensen die ze bij de lidl niet verkopen.
typoquote:Op zondag 18 september 2016 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wist niet dat jouw ervaring bij de Lidl zo oud was dat de slavernij nog van toepassing was. Ik zou snel maar weer eens naar de Lidl gaan, het assortiment is veel beter geworden sinds de 17e eeuw en de kwaliteit van het groente en fruit is echt heel goed.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 18 september 2016 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op het moment dat mijn beurs smaller zou worden dan zou ik er dus gewoon geen gaan. Zeker omdat een mens niet kan leven op pizza's.
Hoe fijn het soms is om lekker makkelijk een pizza laat bezorgen, moet er zeker een maand of 32 tussen zitten voor ik er weer trek in heb. Een mens wil variatie.quote:
Bij Bram eten.quote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
Het snelste gerecht is:
Gyros bakken in 4 minuten
1-minuut-rijst in de magnetron doen
Griekse salade en tsatziki eraan toevoegen
Kaar
32 maanden? Ik 2x per maand ofzoquote:Op zondag 18 september 2016 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe fijn het soms is om lekker makkelijk een pizza laat bezorgen, moet er zeker een maand of 32 tussen zitten voor ik er weer trek in heb. Een mens wil variatie.
Heb je een turboverbranding?quote:Op zondag 18 september 2016 22:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
32 maanden? Ik 2x per maand ofzo
Ik denk het welquote:Op zondag 18 september 2016 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je een turboverbranding?
Je kan ook gewoon een rijstwafel kopen, ook zo klaar.quote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
Het snelste gerecht is:
Kaar
Bij jou hebben ze niet eens de kans om aan je ass te kleven.quote:Op zondag 18 september 2016 22:48 schreef Kaas- het volgende:
Zit in september al gewoon op 3 pizza's.
Wel even in de oven doen he?quote:Op zondag 18 september 2016 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een rijstwafel kopen, ook zo klaar.
Maar heb je ook ervaring met het oogsten van rijst?quote:Op zondag 18 september 2016 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een rijstwafel kopen, ook zo klaar.
1-minuut-rijstquote:Op zondag 18 september 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
Het snelste gerecht is:
Kaar
Zelfscan is wel echt een toevoeging. Bij de meeste Aldi's vind ik de rij ook echt een afknapper, de Lidl in Den Bosch heeft het wel redelijk goed onder controlle.quote:Op zondag 18 september 2016 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
typo
Het is voornamelijk dat ik gewoon hekel heb aan supermarkten en dat ik bij de AH zelfscannen kan doen en dus niet in een rij hoef te staan. Het geduld wat ik waarmee weer bespaar gebruik ik dan weer bij de slager, groenteman en poelier.
Sinds wanneer is dat een optie?quote:
DUN ALL THE WAY.quote:
Sinds we weten wat jij zoal kooktquote:Op zondag 18 september 2016 23:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een optie?
Nog nooit opquote:
Vorige week was ik met twee vriendinnen ergens in de stad eten en toen zag ik ergens dat ze tzatziki verkochten. Toen heb ik een bakje gehaald voor op mijn kamer, en toen wilden die meisjes het ook proeven. Toen kochten ze ook een bakjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |