Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes hebquote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Jaja, arisch jongetje dat je bent. Je viel meteen in de smaak bij de chineesjes
ik kom wel een restaurant beginnenquote:Op zondag 18 september 2016 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker, iedere dag zelfde etenof t is niet lekker, of t is rampzalig klaargemaakt
ben al 5 kilo kwijt sinds ik hier ben
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n eentje, even tot de rust komen is niks mis mee
Dat chinees stalkertje is opgehouden nadat ik n keertje beetje boos werd en opnieuw vroeg te ophouden. Sindsdien doet ie normaal
Maar kan ook liggen aan t feit dat ie grindr heeft ontdekt, want ja in China is t geblokkeerd
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes heb
helaas voor ze val ik op twinkjes
Zo chill dit.quote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
waarom zou je dat doet. Dat laatstequote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
kan je goed kokenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kom wel een restaurant beginnen
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.quote:
Gwn kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou je dat doet. Dat laatste
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.
Zit je nou Paxcon te emogiffen?quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoor![]()
Twinkjes
en niet kopen. Hollanderquote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.
[..]
Gwn kijken
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikhele tijd mij aanraken, als ik iets liet vallen, pakte hij het voor mij op, hele tijd over m'n blauwe ogen beginnen, hele tijd vragen welke jongens ik knap vind als er toevallig een groepje jongens langsliepen en van die dingen
Opso gebruikte dat woordquote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.Bij stalken denk ik meer aan iemand thuis bezoeken, tyfusvaak mailen en meer van dat soort onzin.
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.quote:
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoor
Haha. Ik kan lievvv zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |