Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes hebquote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
Jaja, arisch jongetje dat je bent. Je viel meteen in de smaak bij de chineesjes
ik kom wel een restaurant beginnenquote:Op zondag 18 september 2016 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker, iedere dag zelfde etenof t is niet lekker, of t is rampzalig klaargemaakt
ben al 5 kilo kwijt sinds ik hier ben
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n eentje, even tot de rust komen is niks mis mee
Dat chinees stalkertje is opgehouden nadat ik n keertje beetje boos werd en opnieuw vroeg te ophouden. Sindsdien doet ie normaal
Maar kan ook liggen aan t feit dat ie grindr heeft ontdekt, want ja in China is t geblokkeerd
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen bij de Chineesjes, heb ook van n paar latino's en amerikanen gehoord dat ik mooie blauwe ogen en schattige krulletjes heb
helaas voor ze val ik op twinkjes
Zo chill dit.quote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
waarom zou je dat doet. Dat laatstequote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik tinder weer ga downloaden maar dan dit keer met mijn echte profiel. Had veel likes en leuke gesprekken met mijn fake caviaprofiel.
kan je goed kokenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kom wel een restaurant beginnen
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.quote:
Gwn kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou je dat doet. Dat laatste
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikquote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had een stalker? Gewoon aangifte doen of in elkaar rammen, nare mensen dat het zijn.
Zit je nou Paxcon te emogiffen?quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge Latino Mario Lopez lookalikes zijn lekker hoor![]()
Twinkjes
en niet kopen. Hollanderquote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was echt leuk hoor, vooral dat het zo obvi fake was + dat mensen alsnog een leuk gesprekje aangingen.
[..]
Gwn kijken
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij vond mij wel reuze interessant denk ikhele tijd mij aanraken, als ik iets liet vallen, pakte hij het voor mij op, hele tijd over m'n blauwe ogen beginnen, hele tijd vragen welke jongens ik knap vind als er toevallig een groepje jongens langsliepen en van die dingen
Opso gebruikte dat woordquote:Op zondag 18 september 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, das toch geen stalker maar gwn een leuke flirt.Bij stalken denk ik meer aan iemand thuis bezoeken, tyfusvaak mailen en meer van dat soort onzin.
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.quote:
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oeps, had ik niet gezien. Maar waarschuw je broeder Kaas als het wel zo'n enge stalker wordt en dan kom ik overvliegen om die persoon wat klappen te geven. Potverdrie.
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal t onthouden. Maar als t te erg wordt, kan ik ook wel bitchy zijn hoor
Haha. Ik kan lievvv zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreetquote:Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij altijd lievvv was.
nou zeg, ik ben bijna 2 meter hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreet
neequote:Op zondag 18 september 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
mortaxx is gewoon jaloers omdat ie klein geschapen is
Weer een illusie armer.quote:Op zondag 18 september 2016 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ken je etsu slecht. Is een klein secreet
als mod was ie best bitchy hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Nu denk ik alleen nog van Mortaxx dat 'ie liev is.
Hoi Bram.quote:Op zondag 18 september 2016 17:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Helaas is engeltje niet online geweest. Hij had ook wel een flinke boodschappentas van de Emte.
Hallo Etsu.quote:
haha, ja KLBquote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar was Mortaxx mod dan, KLB of ONZ zeker?
Prima de frima. En daar?quote:
nee ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Nu denk ik alleen nog van Mortaxx dat 'ie liev is.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben ik niet
Alleen Bram is lief
Ik ook hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben ik niet
Alleen Bram is lief
Geen idee nog, loop nu naar het huis van m'n vriend die iets staat te koken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
Hey flikkers.Wat schaft de pot vanavond?
Jij bent wel lief ja, echt zo'n stoere vent met een klein hartje haha.quote:
Kook jij eigenlijk ooit voor hem?quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee nog, loop nu naar het huis van m'n vriend die iets staat te koken.
Dit vind ik wel serieus leuk om te horen, moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel lief ja, echt zo'n stoere vent met een klein hartje haha.
Best regelmatig hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kook jij eigenlijk ooit voor hem?
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!quote:Op zondag 18 september 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook prima de frima.
Ik heb hier voor te kiezen tussen de homos, leuk he?
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!
Piemel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
Hey flikkers.Wat schaft de pot vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Wauw. Enkel blondjes?quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.
Niemand hier is blond.
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bruin mag ook wel.
Ik ben echt heel kieskeurig.
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Piemel.Zijn dat pancakes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nogmaals: (dick)pics. pls,quote:Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Paxcon het volgende:
Kaas, ik zie nu pas dat over Rusnak in de OP en dat jij dat er een paar delen terug hebt ingezet
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
[..]
Zijn dat pancakes?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel bittergarnituur eten
quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
Grimmig? Ehhh het gaat over eten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar weer. De sfeer wordt mij hier te grimmig.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel bittergarnituur eten
4 grote eieren/5 medium, gescheiden,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |