Kook jij eigenlijk ooit voor hem?quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee nog, loop nu naar het huis van m'n vriend die iets staat te koken.
Dit vind ik wel serieus leuk om te horen, moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel lief ja, echt zo'n stoere vent met een klein hartje haha.
Best regelmatig hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kook jij eigenlijk ooit voor hem?
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!quote:Op zondag 18 september 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook prima de frima.
Ik heb hier voor te kiezen tussen de homos, leuk he?
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pics en Dickpics. Ik help je graag met deze lastige beslissing!
Piemel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
Hey flikkers.Wat schaft de pot vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Wauw. Enkel blondjes?quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, lastig is het niet, want ik hoef ze niet.
Niemand hier is blond.
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bruin mag ook wel.
Ik ben echt heel kieskeurig.
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Merk het. Maar ik help alsnog wel met kiezen hoor.
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Piemel.Zijn dat pancakes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nogmaals: (dick)pics. pls,quote:Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen een neger of een Chinees, wat zou je dan kiezen?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Paxcon het volgende:
Kaas, ik zie nu pas dat over Rusnak in de OP en dat jij dat er een paar delen terug hebt ingezet
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
[..]
Zijn dat pancakes?
quote:Op zondag 18 september 2016 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Een mix van Candied bacon, blueberry's, banaan, kaas en chocolade chip.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel bittergarnituur eten
quote:Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierstoofpotje dan.
Grimmig? Ehhh het gaat over eten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar weer. De sfeer wordt mij hier te grimmig.
quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel bittergarnituur eten
4 grote eieren/5 medium, gescheiden,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |