Het is meer dat het een combiding is, er zit alleen een verwarmingselement aan de achterkant. Ovenschaal vertrouw ik nog wel, maar een hele kip niet.quote:
Jeetje. Je pakt geen hete kip. Bij de aldi en Emte heb je gepaneerde kipstukken kant en klaar. Die leg je in de combimagnetron op een grilrek en dan doe je hem op ovenstand 220/230. Na 10 minuten fucking malse en krokante kip.quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is meer dat het een combiding is, er zit alleen een verwarmingselement aan de achterkant. Ovenschaal vertrouw ik nog wel, maar een hele kip niet.
Bij Grieks hoort ook een snor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]had zo m'n best gedaan
maar ben de eerste om toe te geven dat die mislukt was
Hij maakt nu Grieks trouwens, of gaat dat zo doen. Hij dacht (terecht) dat ik dat wel leuk zou vinden na m'n vakantie.
Overigens laat hij een snor (voor zover dat kan) groeien en daar ben ik echt totaal niet blij mee, maar hij luistert nier naar dat het weg moet van mij.
Nja niks moet natuurlijk maar toch...
Normaal = broodje kaas en komkommer?quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, dat zou ik nooit weigeren
Maar soms moet er wel normaal gegeten worden
Hmmm. Die oven is gewoon zo kut.quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Je pakt geen hete kip. Bij de aldi en Emte heb je gepaneerde kipstukken kant en klaar. Die leg je in de combimagnetron op een grilrek en dan doe je hem op ovenstand 220/230. Na 10 minuten fucking malse en krokante kip.
Rot op.quote:Op zondag 18 september 2016 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm. Die oven is gewoon zo kut.Kan vast wel hoor, maar gedoe altijd.
Is dat braddie?quote:
Rustaaagh.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Rot op.
Kip in de oven leggen en 10 minuten wachten.
Ik heb nu shoarmabroodjes onder de grill liggen. Goed hè.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga even m'n eten in de magnetron doen
quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij Grieks hoort ook een snor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik doe stamppot boerenkoolquote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nu shoarmabroodjes onder de grill liggen. Goed hè.
A-N-A-A-Lquote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op zondag 18 september 2016 18:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Normaal = broodje kaas en komkommer?
Is dit die met kaas in een zakje?quote:
Moet je niet koken jongemanquote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga even m'n eten in de magnetron doen
quote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]Daar ben je homo voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
https://nl.m.wiktionary.org/wiki/op_zijn_Grieksquote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je smijt een paar borden kapot tijdens het neuken? Of hoe moet ik dat voor me zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |