misschien wil die ginger met de hond t wel voor je betalenquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel collegegeld in 1 x betalen dus beetje letterlijk rib uit mn lijf
Ben geblokkeerd door hemquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien wil die ginger met de hond t wel voor je betalen
daar zou je mij blij mee makenquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe volgende keer wel boy voor jou
hou je bekquote:Op zondag 18 september 2016 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw in OP heeft cellulitis asser
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpquote:
Make mequote:
stop er wel iets inquote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpen toen ruzie tsjah
[..]
Make me
quote:Op zondag 18 september 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Creep wilde steeds mij opzoeken tijdens mn werk en ik had echt iets van stahpen toen ruzie tsjah
[..]
Make me
NOOOOOOOoooooooooooooquote:Op zondag 18 september 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
verboden om deze foto uit de OP te halen, tenzij tijdelijk ter vervanging door Rusnak
Welkom in de hommel SC. Mosselprikkers ook welkom.
In de rits?quote:Op zondag 18 september 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds ze daar oudere kalende mannen kan hosselen
Ja dat zag ik pas in tweede instantiequote:Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jongen heb nog rekening met je gehouden
Wispelturig hoorquote:Op zondag 18 september 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas in tweede instantie
Ging beetje zo van
1. Aargh die Mortaxx heeft m'n fantastische pic eruit gehaald
2. Boze post aan Mortaxx sturen
3. Hey wacht ff, heeft ie nou Troye erin geplaatst die ik laatst in de KLB SC noemde?
4. Niicee
Haal ze, eet ze op en wees dan blij dat je dat genot aan mij te danken hebt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd kaas door jou wil ik mozarellasticks
Oh jongen, 30 euro verzendkosten voor een potje pindakaas.quote:
Nee ben kilootjes afgevallen en heb zojuist stroopwafels verorberd dus nee. Je hebt een slechte invloed op mijquote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haal ze, eet ze op en wees dan blij dat je dat genot aan mij te danken hebt.
Ja je hebt nu geld tochquote:Op zondag 18 september 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jongen, 30 euro verzendkosten voor een potje pindakaas.
Elke x dat ik in noorderplantsoen was moest ik aan je denken, rip onze picknickplannen
Ja nu wel maar 2k wordt volgende week afgeschreven want collegegeld + ik moet morgen mn reis naar Tsjechie betalenquote:Op zondag 18 september 2016 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja je hebt nu geld toch
Enne dat is je eigen schuld, je kon nooit en als je wel kon, durfde je niet
Ik ben ook kilootjes afgevallenquote:Op zondag 18 september 2016 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ben kilootjes afgevallen en heb zojuist stroopwafels verorberd dus nee. Je hebt een slechte invloed op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |