In het vorige topic toevallig?quote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Vicky het volgende:
Ik zag voorbij komen dat Ben Saunders een 2e kindje krijgt
Die foto van Ben Sauders is zó ordinair, maar je verwacht ook eigenlijk niks anders van die familiequote:Op donderdag 15 september 2016 17:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
In het vorige topic toevallig?.
Kan iemand de juiste OP er in zetten? Ik heb de afgelopen weken de wiki steeds bijgewerkt.
Wat ik trouwens erg vreemd vond, is dat er wel een aankondiging te vinden was van november 2015 (?) dat James Blunt vader zou worden, maar daarna helemaal niks meer. Wat zou daarmee gebeurd zijn?
Klopt hij zo?quote:Op donderdag 15 september 2016 17:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
In het vorige topic toevallig?.
Kan iemand de juiste OP er in zetten? Ik heb de afgelopen weken de wiki steeds bijgewerkt.
Wat ik trouwens erg vreemd vond, is dat er wel een aankondiging te vinden was van november 2015 (?) dat James Blunt vader zou worden, maar daarna helemaal niks meer. Wat zou daarmee gebeurd zijn?
Dat is de vriendin van Nev Schulmann (die van Catfish)quote:Op donderdag 15 september 2016 19:24 schreef Molo het volgende:
wie zijn die rechter twee in de banner?
zegt me niksquote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Nev Schulmann (die van Catfish)
Had geen zin om nog een nieuwe te maken.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef potjecreme het volgende:
Wow ik nog snel bekendere dames zoeken voor banner. Al mijn werk voor niks.
Nee hoor, leuk al die foto's op een rij. Er mogen van mij meer foto's in dit topicquote:Op donderdag 15 september 2016 20:48 schreef potjecreme het volgende:
Wow ik nog snel bekendere dames zoeken voor banner. Al mijn werk voor niks.
Mel Gibson is ook goed op dreef, net als Eddie Murphy.quote:Mel Gibson wordt voor de negende keer vader. Zijn vriendin Rosalind Ross is zwanger.
Woordvoerders van Gibson hebben het nieuws aan People bevestigd.
De baby wordt het negende kind van de 60-jarige Gibson en de eerste van de 26-jarige Ross. De 36-jarige Hannah is het oudste kind van de acteur en de 6-jarige Lucia is zijn jongste.
"Mel vindt het vaderschap heerlijk en Rose kan niet wachten om met hem ouder te worden", zegt een bekende van het stel. "De laatste twee jaar lijken de gelukkigste van zijn leven."
Gibson en Ross kregen twee jaar geleden een relatie.
Tegenwoordig zangeres in een Finse metalband (Nightwish). In Finland en daar buiten in metalkringen een heel bekende band. Ze zat in een aflevering van De reünie met Patrick Lodiers en ze kon in Finland niet over straat zonder aangesproken te worden.quote:
En voorheen bekend van After Forever:quote:Op zondag 18 september 2016 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tegenwoordig zangeres in een Finse metalband (Nightwish). In Finland en daar buiten in metalkringen een heel bekende band. Ze zat in een aflevering van De reünie met Patrick Lodiers en ze kon in Finland niet over straat zonder aangesproken te worden.
Zijn meer mensen die haar niet kennen maar ze is wereldberoemd, was ze tijdens haar After Forever periode alquote:
Ik heb ook niks met het genre, maar ze zat dus in een uitzending van De reünie.quote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die haar niet kennen maar ze is wereldberoemd, was ze tijdens haar After Forever periode alMaar mensen die niet bekend zijn in het muziek genre kennen haar veelal niet.
quote:Meisje Adam Levine en Behati Prinsloo geboren
De dochter van Maroon 5-frontman Adam Levine (37) en topmodel Behati Prinsloo (27) is geboren. Dit meldt E! News. Het is het eerste kind voor het beroemde koppel. De naam van het meisje is nog niet bekend.
Behati en Adam wisten al dat hun eerste spruit een meisje zou worden. De twee trouwden in juli 2014 en dromen van een groot gezin. ,,Ik wil honderd kinderen", zei Adam een paar weken na zijn bruiloft. ,,En ik wil meer kinderen dan maatschappelijk verantwoord is."
Maroon 5 heeft een optreden maandag in Hartford afgezegd omdat frontman Adam Levine elk moment vader kon worden. De band toert de komende maanden door de Verenigde Staten. Op 3 oktober staat de eerstkomende show op het programma, in St. Louis.
Adam Levine and Behati Prinsloo got creative when it came to naming their new baby!quote:
Dit is trouwens een goede vraag.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:27 schreef Burdie het volgende:
Is Janet Jackson btw ooit met babybump gespot?
Oh waauw. Dat luisterde ik vroegah.quote:Op zondag 18 september 2016 14:29 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
En voorheen bekend van After Forever:
Nightwish:
Kort geleden kondigde Tuomas al aan dat ze na hun wereldtournee een pauze van een jaar zullen hebben voordat ze aan een nieuw album beginnen, de reden ervan vertelde hij niet maar heeft vast te maken met de zwangerschap van Floor.
u loopt iets achterquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:09 schreef Lovechild het volgende:
Adam Levine en Behati Prinsloo zijn de 21e de ouders geworden van Dusty Rose.
Foto op zijn Instagram.
Naam was toch nog niet bekend?quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Naam was toch nog niet bekend?
Oh sorryquote:
Begin mei werd bekend dat ze zwanger is, dat is al bijna 5 maanden geleden. En dan waarschijnlijk nog een poosje geheim gehouden. Dus kans dat ze al een maand of 7 à 8 is.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:57 schreef DjinN het volgende:
Janet Jackson is ook al flink op weg!
Ook al is ze al 50, ik ben oprecht blij voor haar dat het haar eindelijk is gelukt zwanger te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Daily Mail
quote:Blake Lively welcomes her second child with Ryan Reynolds... and Taylor Swift is one of the newborn's first visitors
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Als je op die manier gaat beredeneren kun je alles wel opdoeken natuurlijk
Ik had al helemaal mijn excuses aangeboden, maar ik lees nog eens terug en denk "Hmmm...heeft ze het wel over mij?" Ik doe immers geen aankondiging maar zeg wat ik voorbij heb zien komen (in de kop aankondigen dat er een meisje is geboren en dan in de tekst zeggen dat het geslacht onbekend is).quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:47 schreef Burdie het volgende:
Als mensen nou eens zouden lezen wat er in een topic gezegd wordt...
Eindelijk! Wat fijn voor haar. Ik weet nog wel dat ze echt een zware zwangerschap had. Mooie naam voor het manneke ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:22 schreef Meke het volgende:
Bobbi Eden is bevallen van Brandon Ray Laurenz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ja, zo is het toch ook gewoon? Kan dit wel goed hebben. Beter dan die style foto's waar meteen na de bevalling de make-up stylist geweest is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een mooie natuurlijke foto's (willen ze ook met ons delen). Vooral de tweede foto.
Ze lijken me ook echt oprecht lieve mensenquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:45 schreef Lovechild het volgende:
Dat was mijn post van vanmorgen. In mijn enthousiasme even vergeten dat dat waarschijnlijk nog officieel bekend gemaakt moest worden
Ze ligt bij mij op de afdeling. Erg aardig stel, hij ziet er in het echt beter uit, en hij was zó blij. Echt leuk.
Haha, ja ik was al benieuwdquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:45 schreef Lovechild het volgende:
Dat was mijn post van vanmorgen. In mijn enthousiasme even vergeten dat dat waarschijnlijk nog officieel bekend gemaakt moest worden
Ze ligt bij mij op de afdeling. Erg aardig stel, hij ziet er in het echt beter uit, en hij was zó blij. Echt leuk.
Ik zag laatst een stukje op televisie voorbijkomen waarin hij heel ontroerd en ontroerend over het aankomende vaderschap sprak. Mooi om te zien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Hiep hoi voor Bobbi en Mark!![]()
Mooie naam, mooie foto's]!!] , geweldig stel!
Niet gezien, maar kan me er wat bij voorstellen ;-)quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stukje op televisie voorbijkomen waarin hij heel ontroerd en ontroerend over het aankomende vaderschap sprak. Mooi om te zien.
Ja, zo kwam hij echt over.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja ik was al benieuwdEn hij gaf laatst ook een interview waarin hij het Bobbi zo gunde om te bevallen, heel lief
Aan wat voor privileges moeten we denken dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:19 schreef Lovechild het volgende:
Nog een beetje inside information over de tofheid van Bobbi en Mark: ze hebben niet om extra privileges in het ziekenhuis gevraagd.
De enigen die dat wel deden waren prinses Annemarie (logisch imo) en Barbie.
Bijvoorbeeld buiten de artsen en verpleegkundigen alleen degene die voor het eten zorgt naar binnen en niet degenen die schoonmaken en linnengoed aanvullen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:35 schreef Smallish het volgende:
[..]
Aan wat voor privileges moeten we denken dan?
Mag jij dat soort dingen eigenlijk wel verkondigen op een openbaar forum? (Ik weet niet of er zoiets is als een beroepscode daarover?)quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:19 schreef Lovechild het volgende:
Nog een beetje inside information over de tofheid van Bobbi en Mark: ze hebben niet om extra privileges in het ziekenhuis gevraagd.
De enigen die dat wel deden waren prinses Annemarie (logisch imo) en Barbie.
lijkt mij niet..quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag jij dat soort dingen eigenlijk wel verkondigen op een openbaar forum? (Ik weet niet of er zoiets is als een beroepscode daarover?)
Ze bedoelt het goed, lijkt me.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:26 schreef Svane het volgende:
Ook zonder beroepsgeheim geldt er vaak nog wel een integriteitsbeleid, en als werkgever zou ik hier al een grens heel erg overschreden vinden.
Je hebt wel gelijk denk ik, ik heb er niet goed genoeg over nagedacht.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:26 schreef Svane het volgende:
Ook zonder beroepsgeheim geldt er vaak nog wel een integriteitsbeleid, en als werkgever zou ik hier al een grens heel erg overschreden vinden.
Jazeker!quote:
Dat dus. Of het nou een bekend iemand is of niet, privé-informatie verspreiden is over het algemeen behoorlijk not done.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel geheimhoudingsplicht met werk en ook toen ik eventjes achter de schermen een flutbaantje in de zorg had, stond in m'n contract dat ik privégegevens niet mocht doorvertellen. En ja,mer zaten bekende patiënten tussen. Ik vind dit dus niet echt kunnen, ik zie niet dat je dit zelf niet inziet. Dit zou je je baan kunnen kosten.
Ik schrok me de tering toen Judeska in beeld kwam.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Burdie het volgende:
Ik zag net op fb voorbij komen dat ze alles hebben gevlogd.
Edit: zie http://www.rtlnieuws.nl/b(...)isbeelden-bobbi-eden
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel geheimhoudingsplicht met werk en ook toen ik eventjes achter de schermen een flutbaantje in de zorg had, stond in m'n contract dat ik privégegevens niet mocht doorvertellen. En ja,mer zaten bekende patiënten tussen. Ik vind dit dus niet echt kunnen, ik zie niet dat je dit zelf niet inziet. Dit zou je je baan kunnen kosten.
Mijn god ze heeft toch al meerdere malen gezegd dat ze het beter niet had kunnen zeggen? Zeur er niet zo over door dan....quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:53 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat dus. Of het nou een bekend iemand is of niet, privé-informatie verspreiden is over het algemeen behoorlijk not done.
Nou Jezus sorry hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze de ernst ervan snapt en ze heeft volgens mij ook niets verwijderd?quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Mijn god ze heeft toch al meerdere malen gezegd dat ze het beter niet had kunnen zeggen? Zeur er niet zo over door dan....
Hey betrek Jezus er niet bij joh, de beste man kan er ook vrij weinig aan doenquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou Jezus sorry hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze de ernst ervan snapt en ze heeft volgens mij ook niets verwijderd?
jij begint met 'mijn god' en dan mag een ander geen 'jezus' zeggen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey betrek Jezus er niet bij joh, de beste man kan er ook vrij weinig aan doen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:41 schreef Mariposas het volgende:
Cheryl Watistegenwoordignoghaarachternaam is zo te zien zwanger van haar 10 jaar jongere toyboy. Niet ontkend nog bevestigd. Officieel bericht waarschijnlijk ergens deze week.
[ afbeelding ]
is die man op de foto 10 jaar jonger dan zij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:41 schreef Mariposas het volgende:
Cheryl Watistegenwoordignoghaarachternaam is zo te zien zwanger van haar 10 jaar jongere toyboy. Niet ontkend nog bevestigd. Officieel bericht waarschijnlijk ergens deze week.
[ afbeelding ]
Leuk! Niet verwacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:41 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is die man op de foto 10 jaar jonger dan zij?
Ik mag aannemen van haar vriend, Liam. Met die Fransman is ze al sinds vorig jaar december ofzo niet meer samen.quote:
Ik voel me oud. Take That 4-ever.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Boys van One Direction worden volwassenen. 2 van de 4 hebben straks een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |