Telefoons met root acces worden geblokkeerd.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Ireth het volgende:
Na de laatste update krijgt mijn dochter de melding dat haar device, os of Software niet meer compatibel is met Pokemon Go. Opnieuw downloaden heeft niet geholpen. Zijn er nog meer met dit probleem??
Met wat?? (Ow God ik ben blont...)quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telefoons met root acces worden geblokkeerd.
Yes, pleasequote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou je het Candy/KM overzicht in de OP willen zetten? Daarmee kunnen we veel bezoekers direct helpen.
Komt ie uit China?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met wat?? (Ow God ik ben blont...)
ligt aan de sterkte/zeldzaamheid van de pokemon..quote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah kijk, dat klinkt al veel beter.
2000km lopen voor je Magikarpquote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Dus voor 5 km 1 candy?
Dat is niet veel...
Retourtje Spanje en je hebt een Gyradosquote:Op woensdag 14 september 2016 11:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2000km lopen voor je Magikarp
Je krijgt altijd 1 candy.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah kijk, dat klinkt al veel beter.
De telefoon bedoel je?? Een Wiko Rainbow Jam (kijkshop) en dat komt uit Frankrijk als ik me niet vergis.quote:
Niet waar.quote:
Dan hoef je niet meteen alles weg te halen tochquote:Op woensdag 14 september 2016 12:50 schreef Unites het volgende:
Een misverstand dus. Ga elkaar niet gelijk persoonlijk aanvallen. Heb de posts verwijderd en nu gewoon weer gezellig door met elkaar!
Wat was het nieuws nu?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin komt zo thuis met goed nieuws zegt ze, ben heel benieuwd wat het goeie nieuws is
"Schat, ik ben zwanger van een CHANSEEEEY! Die moest je nog toch?"quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat, ik ben zwanger van een CHANSEEEEY! Die moest je nog toch?"
No luck, no Mukquote:
Mhm, was om te voorkomen dat de discussie opnieuw gevoed zou worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meteen alles weg te halen toch
In het wild?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Yeah mijn eerste Gyarados gevangen in het wild![]()
CP 112
Dat is jammer.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
No luck, no Muk.
Rond 1 uur een kwartiertje rondgehangen maar geen Muk spawn, uur later ook niet.
Ik heb al meer dan 100 Exeggecute candy maar nog geen geschikte kandidaat om te laten evolueren, echt echt frustrerendquote:Op woensdag 14 september 2016 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
De Buddy werpt zijn vruchten af.
Hard op weg naar de 50 Exeggcute candy.
Net ook twee keer op rij een Koffing uit een 5km ei, dus ook genoeg voor een Weezing evolve.
Hoef ook maar een paar kilometer te lopen voor een Rapidash en een Seadra.
Wordt een mooie lucky egg/evolve sessie dit weekend. :-)
Ik had er twee uit een ei. Allebei wonders.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:19 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 100 Exeggecute candy maar nog geen geschikte kandidaat om te laten evolueren, echt echt frustrerend
Wel iedere 21 uur 10 coins.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:08 schreef Molurus het volgende:
Holy crap... ik begon me af te vragen waarom ik mijn arcanine maar niet terugkreeg... dus even wezen kijken.
De gym waar ie in zit is level 10 (52k/50k) en heeft als laagste beestje een andere arcanine van 1801.
Ok... die zie ik dus voorlopig niet meer terug.
Ik zou willen dat ie er überhaupt eens in blijft.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:28 schreef Valerie. het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat ze hun Pokemon niet uit een gym terugkrijgen![]()
Houd op hoor.
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uurquote:Op woensdag 14 september 2016 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ie er überhaupt eens in blijft.
quote:Op woensdag 14 september 2016 16:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uur
Ja dat was in Zuid, kom ik anders nooit. Hier haal ik meestal de 3 nog niet, en vaker is het 1 uur of minder. Maar hier wisselt het qua kleur ook heel veel. Waar zit jij ergens?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik geloof dat mijn record momenteel op een uur of 2 staat dat ie erin stond.
Gefeliciteerd, gratis coins.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:08 schreef Molurus het volgende:
Holy crap... ik begon me af te vragen waarom ik mijn arcanine maar niet terugkreeg... dus even wezen kijken.
De gym waar ie in zit is level 10 (52k/50k) en heeft als laagste beestje een andere arcanine van 1801.
Ok... die zie ik dus voorlopig niet meer terug.
Inderdaad, mijn record is 10 uur, maar meestal wordt mijn pokémon na een paar minuten al eruit geschopt.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uur
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:44 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja dat was in Zuid, kom ik anders nooit. Hier haal ik meestal de 3 nog niet, en vaker is het 1 uur of minder. Maar hier wisselt het qua kleur ook heel veel. Waar zit jij ergens?
Dauwendale?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.
Oh, ik ga zo'n beetje elke zomer naar Zoutelande en dus ook Middelburg, maar deze zomer bestond Pokemon toen helaas nog nietquote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.
Tot volgende zomer dan maar.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo'n beetje elke zomer naar Zoutelande en dus ook Middelburg, maar deze zomer bestond Pokemon toen helaas nog niet
Beter dan mijn Snorlax van 42 cp.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Yeah mijn eerste Gyarados gevangen in het wild![]()
CP 112
Hoe konden ze tot drie keer toe sneller zijn dan jullie twee?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was net met iemand een gym overnemen, kwamen er 3 kindjes stiekem die gym tot 5 keer toe snipen, stonden ze daar verstopt achter een bestelbusje.
Naja, iedere keer 250xp, ook prima.
Ja dat vroeg ik me ook af, voor 't eerst dat ik zo actief gesniped werd, denk dat het refreshen van de game info bij hen net iets gunstiger uitviel dan bij ons.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe konden ze tot drie keer toe sneller zijn dan jullie twee?
Oh echt? Dat is wel een hele verbetering. Ik had dit ook vaak.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
Sinds de update hoef ik pokemongo niet meer iedere keer opnieuw op te starten wegens de constant rollende pokeball des doods.
Ik kreeg wel heel vaak "try again later" bij een pokestop, meeestal wanneer ik een pokestop probeerde te swipen na het vangen van een pokemon.
En Gyaradosquote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Valerie. het volgende:
Mijn vriend heeft wel een Chansey gebaard, daar ben ik best wel heel erg jaloers op na mijn Onixen, Eevees, Hitmonchannen en Electabuzzen
Ik wil gewoon ook eens een lapras, snorlax of chansey
Ja met 300 is het nogal overdrevenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen die alles doen voor de sterkste Pokemon.
300+ candy hebben, maar niet evolueren omdat je "nog niet de juiste kandidaat hebt".Je krijgt je candy's wel weer hoor, evolueer nou maar gewoon. "Gotta catch 'm all" was het toch?
Catch them all ja, niet evolve them all.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
300+ candy hebben, maar niet evolueren omdat je "nog niet de juiste kandidaat hebt".Je krijgt je candy's wel weer hoor, evolueer nou maar gewoon. "Gotta catch 'm all" was het toch?
Das een achterhaalde spreuk, "Gotta beat 'm all" is het nuquote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind het een beetje onzin.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja met 300 is het nogal overdrevenMaar als je eindelijk je 125 dratini bij elkaar heb gespaard met pijn en moeite stop je dat toch niet in een IV van 50% en een CP van 300
Succes met alles vangen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Catch them all ja, niet evolve them all.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin.Bij genoeg candy evolueer ik 'm en spaar daarna voor de volgende evolutie (indien mogelijk). En als die slecht is, spaar ik door voor een nieuwe. Zo houd je het spel een beetje leuk ipv 125+ candy sparen. Maar dat is hoe ik er over denk.
[..]
Succes met alles vangen.
Ik heb gewoon nog ooit een evolved Eevee gespot ergens. Weet ook niet of ik moeite zou stoppen in het vangen ervan, die evolved beestjes willen nogal eens uit de ballen ontsnappen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onlangs nog een Weezing, Vaperon en een trio magneten gespot, dus het kan wel
Ik heb vappy al 2 keer gevangen in het wildquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onlangs nog een Weezing, Vaperon en een trio magneten gespot, dus het kan wel
Ik heb hetzelfde probleem met 2 gyms. Nu kan ik mijn Arcanine en Dragonite niet meer boosten/gebruiken en dat is heel verdrietig hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 16:28 schreef Valerie. het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat ze hun Pokemon niet uit een gym terugkrijgen![]()
Houd op hoor.
Als antwoord op jouw vraag in het vorige topic: ja de vulkaanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja met 300 is het nogal overdrevenMaar als je eindelijk je 125 dratini bij elkaar heb gespaard met pijn en moeite stop je dat toch niet in een IV van 50% en een CP van 300
Elke dag 20 coins gegarandeerd, ik voel je pijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met 2 gyms. Nu kan ik mijn Arcanine en Dragonite niet meer boosten/gebruiken en dat is heel verdrietig hoor
Jep ik moet er maar mee leren leven denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke dag 20 coins gegarandeerd, ik voel je pijn.
quote:
Verdomme, favorite die pokemon dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Fuckerdefuck. Hele dag met hoge cp jigglypuff met goeie iv gelopen. Eindelijk genoeg candy, wat doe ik?
Transfer ipv evolve
Van Gyarados maak ik er makkelijk eentje per week. Dat is wel de minste waar ik naar zou verlangenquote:
Hoe kan je ipv die grote evolve op het verborgen transfer drukkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Fuckerdefuck. Hele dag met hoge cp jigglypuff met goeie iv gelopen. Eindelijk genoeg candy, wat doe ik?
Transfer ipv evolve
Dat is het allerergste. Ik was zo moe van de hele dag in de zon, dat ik m eerst heb geunfavorite om daarna alsnog te transferen. Die knop gebruik ik zoveel vaker...quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verdomme, favorite die pokemon dan.
Ik voel je last. Heb het gehad met een magneton...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Transfer ipv evolve
Een Porygonquote:Op woensdag 14 september 2016 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag heb ik heel veel gefietst (naar Leeuwarden is 15 km ofzo) en niet alles werd geregistreerd maar best veel. Er zijn in totaal 5 eieren van 5k uitgekomenIk begon met een ei waar ik nog 1.5 km voor moest lopen/fietsen, daarna zijn er 2 van 5k uitgekomen en vervolgens 2 op hetzelfde moment (ik had een incubator gekocht) Resultaat: een Bellsprout, een Krabby, Meowth een Magnemite en.. een goede Porygon
![]()
Verder heb ik veel Clefairy candies verdiend, een Ekans candy en een paar Growlithe candies. Voor Clefairy en Ekans heb ik nu genoeg, voor Growlithe moet ik er nog 5 dacht ik. Al met al een redelijke dag.
Wuuuut! Zonde zegquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Transfer ipv evolve
Een tracker kan helpen om ze te localiseren.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:30 schreef raptorix het volgende:
Al 5 dagen geen nieuwe Pokemon gevonden, ondanks dat ik 5 KM per dag loop, zit op 98, en lijkt wel steeds minder te worden. Als ik al eens een bijzonder Pokemon vind heeft ie kut CP.
Vandaag maar eens Rembrandpark proberen.
Dat is altijd als je verder geraakt met een verzameling. De laatste voetbalplaatjes waren ook altijd kutquote:Op donderdag 15 september 2016 07:30 schreef raptorix het volgende:
Al 5 dagen geen nieuwe Pokemon gevonden, ondanks dat ik 5 KM per dag loop, zit op 98, en lijkt wel steeds minder te worden. Als ik al eens een bijzonder Pokemon vind heeft ie kut CP.
Vandaag maar eens Rembrandpark proberen.
quote:Op donderdag 15 september 2016 07:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een tracker cheaten kan helpen om ze te localiseren.
In Rembrandtpark zeker ideaal, wel per fiets dan.
Altijd nabestellen danquote:Op donderdag 15 september 2016 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is altijd als je verder geraakt met een verzameling. De laatste voetbalplaatjes waren ook altijd kut
Oeh, lastige tegenstander dan!quote:Op donderdag 15 september 2016 07:59 schreef Norrage het volgende:
Gister stond er hier een 15cp porygon in de gym
Ik heb er ook al 6 ofzo. Ik laat ze nu lopen, kutbeesten.quote:
Met de allerslechtste moves ook nog eens. En dat beest is al een van de slechtste pokemonquote:Op donderdag 15 september 2016 09:04 schreef Norrage het volgende:
Saai....Pinsir die ik al had uit 10 km ei
beter dan een jynx, maar nog steeds vrij waardeloos
Arcanine, die wil ik nu wel graag...quote:Op donderdag 15 september 2016 09:49 schreef Murmeli het volgende:
En weer muntjes van mijn etna arcanine!
quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn hoofd Jynx heb ik Consita Wurtz genoemd.
Goeie vraag. Wil ik ook weten. Iemand?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar blijven je pokemon in je pokedex als je ze wegflikkert en kan je dan dus inderdaad alleen 30 goede pokemon overhouden?of moet je ze allemaal bewaren
Jij was dus gisteren niet in kijkduin.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Arcanine, die wil ik nu wel graag...
30 maarquote:Op donderdag 15 september 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar blijven je pokemon in je pokedex als je ze wegflikkert en kan je dan dus inderdaad alleen 30 goede pokemon overhouden?of moet je ze allemaal bewaren
Wat had ie misdaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:03 schreef raptorix het volgende:
Ze blijven gewoon staan, ik heb mijn Blastoise verpulvert en die staat er nog gewoon.
Walgelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was een misbaksel met maar 38 CP
Ahh kom op, Blastoise met 38CPquote:Op donderdag 15 september 2016 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was een misbaksel met maar 38 CP
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring meequote:
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:35 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring mee
Ik kom 'm hier af en toe tegen. Soms dagen niet, dan weer wat meer.quote:
Voor jou was ie wel zeldzaam.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.
Maar zie dat hij best common is. Ik dacht juist dat het een zeldzame was.
Jammer
Verschilt dus waar je bent... sowieso heb ik het idee dat je beter in een grotere stad rond kan lopen dan hier op het platteland qua diversiteit. Ook ivm pokestop, dat is hier echt waardeloos.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.
Maar zie dat hij best common is. Ik dacht juist dat het een zeldzame was.
Jammer
Haha ja klopt. Nadeel van in het noorden wonen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jou was ie wel zeldzaam.
Welke omgeving woon je als ik vragen mag.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:39 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Verschilt dus waar je bent... sowieso heb ik het idee dat je beter in een grotere stad rond kan lopen dan hier op het platteland qua diversiteit. Ook ivm pokestop, dat is hier echt waardeloos.
Vorden, tussen zutphen en doetinchem in. (dat laatste zegt de meeste mensen wat meer haha).quote:Op donderdag 15 september 2016 10:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Welke omgeving woon je als ik vragen mag.
Ik woon net over de grens in DE (bij Bad Nieuwschans grens over). Dood hier, 1 pokestop in de buurt.
Maar werk in Groningen met op het werk een pokestop. Staan ook vaak lures aan
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jou was ie wel zeldzaam.
Dat laatste ken ik inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Vorden, tussen zutphen en doetinchem in. (dat laatste zegt de meeste mensen wat meer haha).
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vroeger, toen je nog blij was als je een Meowth zag
Dat zou mooi zijn ja. Maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik inderdaad.
Balen hé, hopelijk gaat dit in de toekomst nog veranderen.
Ik bedoel uiteraard de dekking van pokestops en Pokémons.
Toen ik in Kijkduin was stond er om het half uur weer een Persian op dezelfde plek, haha.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:35 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring mee
altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 15 september 2016 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen ik in Kijkduin was stond er om het half uur weer een Persian op dezelfde plek, haha.
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.
In Rotterdam ook. In Middelburg zijn ze een stuk zeldzamer. Maar ik heb intussen al genoeg Hypno, dus geen behoefte meer aan Drowzee.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.
Ik pak ze alleen nog in het Vondelpark als er tussen de lures even niets anders isquote:Op donderdag 15 september 2016 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.
Dat is wel een indrukwekkende gym ja, stukje boeiender dan de hond op paal gym hier tegenover.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:54 schreef Maichel het volgende:
Mijn enige gym die ik ooit heb gecapped...wel op een super locatie
[ afbeelding ]
In het noorderplantsoen is altijd wel een jynx te vinden.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Nadeel van in het noorden wonen.
Wel gisteren in Groningen en Jynx gevangen. Dat was dan wel weer erg tof.
Ja preciesquote:Op donderdag 15 september 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.
Alles voor de stardust en XP!quote:Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Rotterdam ook. In Middelburg zijn ze een stuk zeldzamer. Maar ik heb intussen al genoeg Hypno, dus geen behoefte meer aan Drowzee.
Ik werk in helpman en kan niet zover lopen elke dagquote:Op donderdag 15 september 2016 11:24 schreef Ronald_Guikema het volgende:
[..]
In het noorderplantsoen is altijd wel een jynx te vinden.
Zijn niet echt speciaal hier in de stad.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesDat je nu denkt "O... een Drowzee.
"
Toch jammer
Dat vind ik niet zo heel belangrijk eigenlijk.quote:
Ik weet niet hoe het met de meeste mensen zit, maar in Amsterdam is mijn bag altijd gevuld met 200 + pokeballen en vang ik dus alles wat op mijn pad komt. Elke rattata en weedle inbegrepen.quote:
Alles draait om kracht, gedrevenheid en level-uppenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel belangrijk eigenlijk.
Dan zou ik er 200 moeten kopenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:47 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de meeste mensen zit, maar in Amsterdam is mijn bag altijd gevuld met 200 + pokeballen en vang ik dus alles wat op mijn pad komt. Elke rattata en weedle inbegrepen.
In het centrum enzo ja, niet waar ik woon. Als ik alles zou vangen zou ik ook ballen moeten kopen. Of elke dag helemaal richting centrum natuurlijk...quote:Op donderdag 15 september 2016 11:50 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dan zou ik er 200 moeten kopenwat dat betreft zou ik ook wel in amsterdam willen wonen. Pokestops waarschijnlijk elke 20 a 50 meter?
Alleen in het Centrum, daar buiten met name in plukjes, maar sowieso wel elke 150 meter.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:50 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dan zou ik er 200 moeten kopenwat dat betreft zou ik ook wel in amsterdam willen wonen. Pokestops waarschijnlijk elke 20 a 50 meter?
zoveel stops kom ik nooit tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen in het Centrum, daar buiten met name in plukjes, maar sowieso wel elke 150 meter.
In het ritje met de tram naar de Metro heb ik ongeveer 15 a 20 pokestops, dat is meestal voor mij wel weer voldoende.
Ik moet daarvoor 4x het dorp rondquote:Op donderdag 15 september 2016 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen in het Centrum, daar buiten met name in plukjes, maar sowieso wel elke 150 meter.
In het ritje met de tram naar de Metro heb ik ongeveer 15 a 20 pokestops, dat is meestal voor mij wel weer voldoende.
Kempersberg en helperzoom zit ook vaak aardig leuke dingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik werk in helpman en kan niet zover lopen elke dag.
Die weken!? Ik ben na een paar avonden met 40 Pokémon per avond wel leeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
En rondje door hartje Leiden en ik kan weer een paar weken vooruit
40 per avondquote:Op donderdag 15 september 2016 12:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die weken!? Ik ben na een paar avonden met 40 Pokémon per avond wel leeg.
Gisteren mijn stadionrondje op de fiets uitgebreid: 17 stops in net geen vijf minuten.
Dan vang ik er 5 per avondquote:Op donderdag 15 september 2016 12:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hee, dan skip ik nog alle Pidgeys, Rattatas e.d.
Dit dus, ik woon dan maar in een gat, maar ook hier zit mijn rugzak continue vol met ballen, dus ik vang alles wat ik tegenkom, hoeveel ik er ook van heb.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:47 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de meeste mensen zit, maar in Amsterdam is mijn bag altijd gevuld met 200 + pokeballen en vang ik dus alles wat op mijn pad komt. Elke rattata en weedle inbegrepen.
dan woon je wel in een gat met veel pokestops...quote:Op donderdag 15 september 2016 12:39 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Dit dus, ik woon dan maar in een gat, maar ook hier zit mijn rugzak continue vol met ballen, dus ik vang alles wat ik tegenkom, hoeveel ik er ook van heb.
Neuh, valt wel mee, voordeel van in een gat wonen is dat er ook niet zoveel Pokémon spawnt, dus dan wil je ook daadwerkelijk alles hebben. Die keer dat ik in de stad kom, zie ik ook wel meer spawns, maar neemt, naar mijn mening, het aantal pokestops ook significant toe. Ik heb nog nooit het probleem van te weinig ballen gehad iigquote:Op donderdag 15 september 2016 12:40 schreef DuW2 het volgende:
[..]
dan woon je wel in een gat met veel pokestops...
Zonder die kom ik op +- 3.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hee, dan skip ik nog alle Pidgeys, Rattatas e.d.
Ja precies, bag is altijd full, en dus vang ik steeds iedere drowse voor stardust en xp. Net als iedere rattata en pidgey. Mijn opmerking heeft dus niks met bags te maken, maar met stardust en xp voor iedere vangst. Waarom zou je ze laten lopen als ze er toch staan?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:47 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik kan er op een bepaald punt 6 binnen 20 seconden pakken vanuit de tramquote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik moet daarvoor 4x het dorp rond
Dan geef mij je stardust maarquote:Op donderdag 15 september 2016 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel belangrijk eigenlijk.
Als bij de lures bij blauwe thuis gaat zitten pak je er zo 80 per uurquote:
Nu weten we het welquote:Op donderdag 15 september 2016 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
120 ballen per dag met alleen thuis zitten is hier mogelijk, absurd.
Viel me ook al op jaquote:Op donderdag 15 september 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Hé, snellepokekaart heeft plots een radius van 200m
Lijkt erop dat mijn script niet meer nodig is in Leiden
Niet heel veel, heb en krijg ook nooit revives. En stardust wat ik heb bewaar ik voorlopig tot ik hoger in level ben.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan geef mij je stardust maar![]()
Zonder dat worden ze nooit echt sterker.
Of battle je nooit in gyms?
quote:Op donderdag 15 september 2016 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ziek. Zelfs in centrum Utrecht raak ik er misschien 10 kwijt (nouja, als ik de hele dag mijn app voor me zou houden....)quote:Op donderdag 15 september 2016 12:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik gooi juist regelmatig revives weg omdat mijn tas weer vol zitquote:Op donderdag 15 september 2016 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet heel veel, heb en krijg ook nooit revives. En stardust wat ik heb bewaar ik voorlopig tot ik hoger in level ben.
oh, dan geef die dan voortaan maar aan mij dan hoor.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi juist regelmatig revives weg omdat mijn tas weer vol zit
Deal. Jij revives, ik stardustquote:Op donderdag 15 september 2016 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, dan geef die dan voortaan maar aan mij dan hoor.
Ik moeet nog 1.7km voor m'n 10km ei.quote:
Jynx wordt het.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moeet nog 1.7km voor m'n 10km ei.
Ik hoop echt op een snorlax of lapras eindelijk
Met mijn geluk zal t welw eer een Onyx zijn, die ik al tig heb en niets voor me doen.
quote:
zeker!quote:Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Had net tegelijk een Charmander uit 2 km ei en Snorlax uit 10 km ei vandaag, er zijn slechtere dagen qua eieren
Klopt idd, aan één Jynx heb je meer dan genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die andere waar ik er al veel van heb, en die toch niet kan evolven?
Dat ken ik, alleen had ik een Rattata uit mijn 2 km ei.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:52 schreef DuW2 het volgende:
[..]
zeker!
een weedle uit een 2 km ei en geen 10km eieren ontvangen
Wel eens van de spelers zusushi motosuzi of motorsusan gehoord? Team geel.quote:
Wel eens gezien in een gym ja, denk dat het één en dezelfde speler is.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel eens van de spelers zusushi motosuzi of motorsusan gehoord? Team geel.
Hmm na een maand afwezigheid is die speler er dus weer met een lvl 30 account met de naam motorsusan. Snipet een gym onder me vandaan. Niemand te zien, belachelijke Pokémon weer. Die vorige accounts van lvl 30 en 31 al een maand niet gezien.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel eens gezien in een gym ja, denk dat het één en dezelfde speler is.
Waarschijnlijk gebanned en heeft hij/zij weer een nieuw account van level 30 gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hmm na een maand afwezigheid is die speler er dus weer met een lvl 30 account met de naam motorsusan. Snipet een gym onder me vandaan. Niemand te zien, belachelijke Pokémon weer. Die vorige accounts van lvl 30 en 31 al een maand niet gezien.
Ik vrees ervoor, ik had nog een val gezet bij de Karolingeburchtquote:Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebanned en heeft hij/zij weer een nieuw account van level 30 gemaakt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie genade wat is dat beest groot.
Hij vreet je op.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
eevee zit meteen op m'n schouder.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige Pokemon gaan na 10 km op je schouder zitten als ze je buddy zijn (O.a. Pikachu).
Iemand dit al gehad?
Ik hoop niet dat Venasaur dat doet.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige Pokemon gaan na 10 km op je schouder zitten als ze je buddy zijn (O.a. Pikachu).
Iemand dit al gehad?
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)lph_easter_egg_hunt/quote:Op donderdag 15 september 2016 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand dit al gehad?
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Venasaur dat doet.
Hoe moet ik dat voor me zien zo'n val.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, ik had nog een val gezet bij de Karolingeburcht.
Innemen, prutspokemon erop en opwachten.
Gewoon wachten tot iemand die gym aanvalt en inneemt terwijl ik niemand in de buurt zie.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien zo'n val.![]()
Misschien zit hij in een gebouw daar in de buurt, onder de grond of is het toch echt een cheaterquote:Op donderdag 15 september 2016 18:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot iemand die gym aanvalt en inneemt terwijl ik niemand in de buurt zie.
Ik zal volgende keer een schep meenemen om bij dat speeltoestel te gaan graven.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien zit hij in een gebouw daar in de buurt, onder de grond of is het toch echt een cheater
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een schep meenemen om bij dat speeltoestel te gaan graven.
[ afbeelding ]
Das best eng zoquote:Op donderdag 15 september 2016 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Gewoon alles vangen!quote:
Wordt er dan nooit gevraagd of je een 'Passenger' bent?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op donderdag 15 september 2016 20:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Vandaag een Hitmonchan kunnen vangen (had deze nog niet).
En 30 coins.
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wordt er dan nooit gevraagd of je een 'Passenger' bent?
Ik heb dit vaak op de trein. Zet de app dan ook uit nu.
Wordt dat dan door Niantec niet aanzien als cheaten?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]In de trein zet ik hem ook uit, omdat je dan toch niets kan vangen. Maar tram enzo gaat prima, dan klik je de melding toch gewoon weg?
Nope, dat mag gewoon. Alleen je kilometers tellen niet ;-)quote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wordt dat dan door Niantec niet aanzien als cheaten?
Stel dat die melding systematisch komt...
Kaart? Toch gewoon je Google account waarmee je ook andere app aankopen kunt doen?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Weet iemand welke kaart je moet hebben om pokecoins te kunnen kopen?
Misschien is apple anders?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kaart? Toch gewoon je Google account waarmee je ook andere app aankopen kunt doen?
Ja iemand vertelde me dat je bij de AH een kaart kunt kopen met een code en die kun je dan inwisselen voor coins ofzo. Ik heb nog nooit app aankopen gedaan dus zou niet weten hoe dat moet.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kaart? Toch gewoon je Google account waarmee je ook andere app aankopen kunt doen?
Ik heb android, kun je dan alleen via credit card of paypal coins kopen?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien is apple anders?
Ik heb gewoon mijn Paypal aan mijn google account gekoppeld. Met iedere keer opnieuw wachtwoordbevestiging
Je kan wel tegoed voor de play store kopen jaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:10 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ja iemand vertelde me dat je bij de AH een kaart kunt kopen met een code en die kun je dan inwisselen voor coins ofzo. Ik heb nog nooit app aankopen gedaan dus zou niet weten hoe dat moet.
Jup, of met een cadeaukaart die je bij de pomp haalt. Dat tegoed laad je op je google play account en daar kan je dan mee betalen.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:12 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik heb android, kun je dan alleen via credit card of paypal coins kopen?
Oke, hoe heet zo''n kaart dan? En ik heb via google mn pokemon account gemaakt heb je dan automatisch een google play account?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup, of met een cadeaukaart die je bij de pomp haalt. Dat tegoed laad je op je google play account en daar kan je dan mee betalen.
http://beltegoed.nl/google-play-cardquote:Op donderdag 15 september 2016 22:16 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oke, hoe heet zo''n kaart dan? En ik heb via google mn pokemon account gemaakt heb je dan automatisch een google play account?
Oke dankjewel voor de info. Ik heb het niet zo op google dus was met pokemon verplicht om google account aan te maken.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://beltegoed.nl/google-play-card
Als je Android gebruikt MOET je een google account hebben - dat is ook je play account. Anders werkt het allemaal niet![]()
Je tegoed kan je hier inwisselen, links in het menu staat een optie "tegoed inwisselen"
Moet je wel ingelogd zijn op je google account natuurlijk. En je niet in het account vergissen als je er meerdere hebt![]()
https://play.google.com/store
Je gebruikte een android telefoon zonder google account? Het is mogelijk, maar dan haalde je je apps dus uit allerlei andere stores dan de play store?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:27 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oke dankjewel voor de info. Ik heb het niet zo op google dus was met pokemon verplicht om google account aan te maken.
Apks natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je gebruikte een android telefoon zonder google account? Het is mogelijk, maar dan haalde je je apps dus uit allerlei andere stores dan de play store?
Ik heb sinds kort pas een smart phone.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je gebruikte een android telefoon zonder google account? Het is mogelijk, maar dan haalde je je apps dus uit allerlei andere stores dan de play store?
Nee. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wordt dat dan door Niantec niet aanzien als cheaten?
Stel dat die melding systematisch komt...
Say whut? Welke provider is dat dan? En echt pokecoins of gewoon play store tegoed?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan via mijn provider pokecoins kopen, misschien is dat een optie.
Nou ik ga ga in pokemon naar de shop, ik kies coins, daarna kan ik kiezen om dat af te rekenen via mijn provider, dat komt dan bij mijn factuur terecht aan het einde van de maand.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Say whut? Welke provider is dat dan? En echt pokecoins of gewoon play store tegoed?
Is die optie alleen met een PTC account dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ik ga ga in pokemon naar de shop, ik kies coins, daarna kan ik kiezen om dat af te rekenen via mijn provider, dat komt dan bij mijn factuur terecht aan het einde van de maand.
Wat is dat toch iedere keer met neerkijken op mensen die iets kopen voor hun hobbyspelletje.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Coints kopen![]()
Ik koop niet, ik verdien ze elke avond weer met minimaal 50 coints.
Alleen de afgelopen dagen niet mee bezig geweest omdat ik met mijn pokedex bezig ben, inmiddels allemaal rode en gele gyms van LV 7,8,9,10. Wordt nog een lastige taak om die allemaal over te nemen, moet nog een zooi pokestops langs voor de flesjes, anders ga ik de 4de ronde niet eens redden
Achjoh, zijn allemaal Mystic spelers die elke dag 100 coins kunnen bijschrijven zonder zich ergens om te bekommerenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer met neerkijken op mensen die iets kopen voor hun hobbyspelletje.
Toen ik op voetbal zat kocht ik ook betere schoenen, toen ik met muziek bezig was kocht ik een gaaf midi-mengpaneel om te mixen, maar als ik geld steek in pokemon go dan is dat opeens huillach-waardig.
Lekker toch, even 5 euro erin steken en met genot al die incubators aan het werk zien.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Achjoh, zijn allemaal Mystic spelers die elke dag 100 coins kunnen bijschrijven zonder zich ergens om te bekommeren.
Gewoon lekker zelf weten waar je je geld aan besteedt.
Ik ga er ook geen honderden euro's insteken, maar een paar tientjes is voor mij prima.
Precies, die 10km eieren hebben soms even een extra zetje nodig.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lekker toch, even 5 euro erin steken en met genot al die incubators aan het werk zien.
Haha, ik zou echt heel graag eens een Scyther willen hebben, nog niet eens op de radar gezien, Lapras en Snorlax ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:15 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Precies, die 10km eieren hebben soms even een extra zetje nodig.
Alleen jammer dat er alleen maar Scythers uit komen.
Nu je 't zegt, ik heb die Jynx alleen maar gezien toen de Electabuzz spawns naar Jynx werden omgezet bij de school tegenover. Sinds dat Magmarspawns zijn geworden kom ik ze nooit meer tegen. Gelukkig maar want ik vind het lelijke pokemom en ze zijn nog nutteloos ook, net las Mr. Mime, ik haat Mr. Mime, lelijk ding, eng, akelig beest, nergens nuttig voor ook.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jynx heb ik zelf nog niet eens.. laatst heb ik er wel 1 op de radar gezien maar toen was ik te laat. Scyther heb ik wel uit een ei gehad, verder heb ik er 3 gevangen.
Oh echt?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, ik zou echt heel graag eens een Scyther willen hebben, nog niet eens op de radar gezien, Lapras en Snorlax ook nog nooit gezien.
Heb op het moment twee 10km eieren in de oven, ik vrees voor een Eevee en een Jynx.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Achjoh, zijn allemaal Mystic spelers die elke dag 100 coins kunnen bijschrijven zonder zich ergens om te bekommeren.
Gewoon lekker zelf weten waar je je geld aan besteedt.
Ik ga er ook geen honderden euro's insteken, maar een paar tientjes is voor mij prima.
Gefeliciteerd. Ik krijg de kans niet meer dan 20 coins per keer te krijgen omdat m'n gyms binnen het half uur alweer overgenomen zijn. Ik koop gewoon coins om weer eens 9 eieren tegelijk uit te broeden bijv.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Coints kopen![]()
Ik heb ook een iPhone. Dus nee, gewoon hetzelfde.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien is apple anders?
Ik heb gewoon mijn Paypal aan mijn google account gekoppeld. Met iedere keer opnieuw wachtwoordbevestiging
Het heet "coins", als in "engels voor munten".quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Coints kopen![]()
Alleen de afgelopen dagen niet mee bezig geweest omdat ik met mijn pokedex bezig ben, inmiddels allemaal rode en gele gyms van LV 7,8,9,10. Wordt nog een lastige taak om die allemaal over te nemen, moet nog een zooi pokestops langs voor de flesjes, anders ga ik de 4de ronde niet eens redden
Nog maar 0.5km en dan zal ik zien of ik ook een nieuwe telefoon moet kopenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:23 schreef Valerie. het volgende:
Als ik Scyther of Jynx uit een 10km krijg gooi ik mijn telefoon ook stuk denk ik
O.oquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog maar 0.5km en dan zal ik zien of ik ook een nieuwe telefoon moet kopen
Welnee... bij jou komt er een Electabuzz uit het 10 km-eiquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog maar 0.5km en dan zal ik zien of ik ook een nieuwe telefoon moet kopen
Dat is dus een RIP telefoon.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee... bij jou komt er een Electabuzz uit het 10 km-ei.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee... bij jou komt er een Electabuzz uit het 10 km-ei.
Een Magmar dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die heb ik OOK al en die kan OOK niet evolven!
Niet piepen, je krijgt tenminste 10km eierenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Lieve sinterpokemon.
Wat ik vandaag graag zou willen uit mijn 10km ei
Snorlax
Lapras
Aerodactyl
Wat ik ook niet heel erg zou vinden
Hitmonlee
Hitmonchan
Kabuto (voor de candy om te evolven)
Dratini (voor de candy om te evolven)
Omanyte (voor de candy om te evolven)
Wat ik NIET wil
Onyx
Chansey
Magmar
Electrabuzz
Jynx
Scyther
Pinsir
Eevee
oh onze wensen komen aardig overeen. Ik wil alleen Aerodactyl ruilen met Chansey! En de Hitmonnen hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Lieve sinterpokemon.
Snorlax
Lapras
Aerodactyl
Hitmonlee
Hitmonchan
Wat ik NIET wil
Onyx
Chansey
Magmar
Electrabuzz
Jynx
Scyther
Pinsir
Eevee
Zeg, is dat niet een beetje vroeg?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Lieve sinterpokemon.
Snorlax
Lapras
Aerodactyl
Hitmonlee
Hitmonchan
Wat ik NIET wil
Onyx
Chansey
Magmar
Electrabuzz
Jynx
Scyther
Pinsir
Eevee
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Niet piepen, je krijgt tenminste 10km eieren
Dat is standaard. Als je een gym neutraal maakt en dan verovert is het altijd tot en met level 3 met 1 slot extra open als je hem levelt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kom de laatste tijd gigantisch veel gyms tegen van level 3 met maar 2 Pokemon er in, hebben jullie dat ook?
Ik kom alleen maar lvl 10 gyms tegen. Ze vliegen over en weer van teams. Heb zelf afgelopen weekend nog 2 gyms naar lvl 10 geboost, deze zijn deze week overgenomen door een ander team en direct naar lvl 10 geboost. Zo houden we elkaar wel bezigquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kom de laatste tijd gigantisch veel gyms tegen van level 3 met maar 2 Pokemon er in, hebben jullie dat ook?
Hmm ik dacht altijd level 2, met 2 plaatsenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is standaard. Als je een gym neutraal maakt en dan verovert is het altijd tot en met level 3 met 1 slot extra open als je hem levelt.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik dacht altijd level 2, met 2 plaatsen?
Als die 3e plek gevuld wordt wordt ie automatisch level 3.quote:
Zeg, de pepernoten liggen al in de winkel. Dat kan HEUL echt wel vandaag dus!quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, is dat niet een beetje vroeg?Komt ie straks in november aan en dan heb je in de tussentijd stiekem al een Lapras. Jij teleurgesteld, Sint teleurgesteld.
Ook maar eentje. De rest is 5km.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Niet piepen, je krijgt tenminste 10km eieren
Ik heb Chansey al een keer uit een ei gehad, lang geleden. En ik heb nog niks van de hitmonsquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:48 schreef Valerie. het volgende:
[..]
oh onze wensen komen aardig overeen. Ik wil alleen Aerodactyl ruilen met Chansey! En de Hitmonnen hoef ik ook niet.
Ja uiteraard, maar als Passenger mag je nog steeds gewoon Pokestops pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wordt er dan nooit gevraagd of je een 'Passenger' bent?
Ik heb dit vaak op de trein. Zet de app dan ook uit nu.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef DaMart het volgende:
Voorspelbaar: ben gestopt met het vangen van Weedles, Rattata's en Pidgeys, maar dan komt zo'n schijtduif natuurlijk gewoon uit mijn 2 km-ei.
Die zijn allemaal wel op Kijkduinquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat ik voor lange tijd 3 pokemons meer gezien blijf hebben dan dat ik zal vangen. Tenzij ik op korte termijn een squirtle, cubone en ryhorn tegen kom en kan vangen.
5km tochquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb van de week een clefairy uit een ik dacht 2 km ei ge had![]()
en bij mijn ouders in de straat gisteren een parasect gevangen, met moeite en een heleboel pokeballs en of greatballs (die blauwe bedoel ik dus)
verder is haunter momenteel mijn buddy pokemon.
ik krijg best veel pidgeys weedles psyducks poliwags drowzees en dat soort meuk uit eierenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef DaMart het volgende:
Voorspelbaar: ben gestopt met het vangen van Weedles, Rattata's en Pidgeys, maar dan komt zo'n schijtduif natuurlijk gewoon uit mijn 2 km-ei.
tjah, moet ik eerst dikke 2 uur rijden of met de treinquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wel op Kijkduin
wat bedoel je met 5km?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
5km toch
[..]
ik krijg best veel pidgeys weedles psyducks poliwags drowzees en dat soort meuk uit eieren
Heb nu ineens 2 of 3 Eevees uit 10km gehad, maar ze zijn allemaal pretty strong ipv battle with the best of them. Dat vind ik wel heel karig uit een 10km ei, en een beetje gemeen
Ik dacht dat Clefairy uit 5 kwam, maar je hebt gelijk met 2quote:
Feli!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
Ik kreeg een snorlax uit een 10km ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |