Telefoons met root acces worden geblokkeerd.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Ireth het volgende:
Na de laatste update krijgt mijn dochter de melding dat haar device, os of Software niet meer compatibel is met Pokemon Go. Opnieuw downloaden heeft niet geholpen. Zijn er nog meer met dit probleem??
Met wat?? (Ow God ik ben blont...)quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telefoons met root acces worden geblokkeerd.
Yes, pleasequote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou je het Candy/KM overzicht in de OP willen zetten? Daarmee kunnen we veel bezoekers direct helpen.
Komt ie uit China?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met wat?? (Ow God ik ben blont...)
ligt aan de sterkte/zeldzaamheid van de pokemon..quote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah kijk, dat klinkt al veel beter.
2000km lopen voor je Magikarpquote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Dus voor 5 km 1 candy?
Dat is niet veel...
Retourtje Spanje en je hebt een Gyradosquote:Op woensdag 14 september 2016 11:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2000km lopen voor je Magikarp
Je krijgt altijd 1 candy.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah kijk, dat klinkt al veel beter.
De telefoon bedoel je?? Een Wiko Rainbow Jam (kijkshop) en dat komt uit Frankrijk als ik me niet vergis.quote:
Niet waar.quote:
Dan hoef je niet meteen alles weg te halen tochquote:Op woensdag 14 september 2016 12:50 schreef Unites het volgende:
Een misverstand dus. Ga elkaar niet gelijk persoonlijk aanvallen. Heb de posts verwijderd en nu gewoon weer gezellig door met elkaar!
Wat was het nieuws nu?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin komt zo thuis met goed nieuws zegt ze, ben heel benieuwd wat het goeie nieuws is
"Schat, ik ben zwanger van een CHANSEEEEY! Die moest je nog toch?"quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat, ik ben zwanger van een CHANSEEEEY! Die moest je nog toch?"
No luck, no Mukquote:
Mhm, was om te voorkomen dat de discussie opnieuw gevoed zou worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meteen alles weg te halen toch
In het wild?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Yeah mijn eerste Gyarados gevangen in het wild![]()
CP 112
Dat is jammer.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
No luck, no Muk.
Rond 1 uur een kwartiertje rondgehangen maar geen Muk spawn, uur later ook niet.
Ik heb al meer dan 100 Exeggecute candy maar nog geen geschikte kandidaat om te laten evolueren, echt echt frustrerendquote:Op woensdag 14 september 2016 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
De Buddy werpt zijn vruchten af.
Hard op weg naar de 50 Exeggcute candy.
Net ook twee keer op rij een Koffing uit een 5km ei, dus ook genoeg voor een Weezing evolve.
Hoef ook maar een paar kilometer te lopen voor een Rapidash en een Seadra.
Wordt een mooie lucky egg/evolve sessie dit weekend. :-)
Ik had er twee uit een ei. Allebei wonders.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:19 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 100 Exeggecute candy maar nog geen geschikte kandidaat om te laten evolueren, echt echt frustrerend
Wel iedere 21 uur 10 coins.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:08 schreef Molurus het volgende:
Holy crap... ik begon me af te vragen waarom ik mijn arcanine maar niet terugkreeg... dus even wezen kijken.
De gym waar ie in zit is level 10 (52k/50k) en heeft als laagste beestje een andere arcanine van 1801.
Ok... die zie ik dus voorlopig niet meer terug.
Ik zou willen dat ie er überhaupt eens in blijft.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:28 schreef Valerie. het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat ze hun Pokemon niet uit een gym terugkrijgen![]()
Houd op hoor.
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uurquote:Op woensdag 14 september 2016 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ie er überhaupt eens in blijft.
quote:Op woensdag 14 september 2016 16:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uur
Ja dat was in Zuid, kom ik anders nooit. Hier haal ik meestal de 3 nog niet, en vaker is het 1 uur of minder. Maar hier wisselt het qua kleur ook heel veel. Waar zit jij ergens?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik geloof dat mijn record momenteel op een uur of 2 staat dat ie erin stond.
Gefeliciteerd, gratis coins.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:08 schreef Molurus het volgende:
Holy crap... ik begon me af te vragen waarom ik mijn arcanine maar niet terugkreeg... dus even wezen kijken.
De gym waar ie in zit is level 10 (52k/50k) en heeft als laagste beestje een andere arcanine van 1801.
Ok... die zie ik dus voorlopig niet meer terug.
Inderdaad, mijn record is 10 uur, maar meestal wordt mijn pokémon na een paar minuten al eruit geschopt.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt! Van de week bijna 21 uur gehaald, maar anders ben ik al blij met een uur
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:44 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja dat was in Zuid, kom ik anders nooit. Hier haal ik meestal de 3 nog niet, en vaker is het 1 uur of minder. Maar hier wisselt het qua kleur ook heel veel. Waar zit jij ergens?
Dauwendale?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.
Oh, ik ga zo'n beetje elke zomer naar Zoutelande en dus ook Middelburg, maar deze zomer bestond Pokemon toen helaas nog nietquote:Op woensdag 14 september 2016 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
woonwijk in Middelburg, waar blauw over het algemeen de gyms het langst in handen heeft.
Tot volgende zomer dan maar.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo'n beetje elke zomer naar Zoutelande en dus ook Middelburg, maar deze zomer bestond Pokemon toen helaas nog niet
Beter dan mijn Snorlax van 42 cp.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Yeah mijn eerste Gyarados gevangen in het wild![]()
CP 112
Hoe konden ze tot drie keer toe sneller zijn dan jullie twee?quote:Op woensdag 14 september 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was net met iemand een gym overnemen, kwamen er 3 kindjes stiekem die gym tot 5 keer toe snipen, stonden ze daar verstopt achter een bestelbusje.
Naja, iedere keer 250xp, ook prima.
Ja dat vroeg ik me ook af, voor 't eerst dat ik zo actief gesniped werd, denk dat het refreshen van de game info bij hen net iets gunstiger uitviel dan bij ons.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe konden ze tot drie keer toe sneller zijn dan jullie twee?
Oh echt? Dat is wel een hele verbetering. Ik had dit ook vaak.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
Sinds de update hoef ik pokemongo niet meer iedere keer opnieuw op te starten wegens de constant rollende pokeball des doods.
Ik kreeg wel heel vaak "try again later" bij een pokestop, meeestal wanneer ik een pokestop probeerde te swipen na het vangen van een pokemon.
En Gyaradosquote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Valerie. het volgende:
Mijn vriend heeft wel een Chansey gebaard, daar ben ik best wel heel erg jaloers op na mijn Onixen, Eevees, Hitmonchannen en Electabuzzen
Ik wil gewoon ook eens een lapras, snorlax of chansey
Ja met 300 is het nogal overdrevenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen die alles doen voor de sterkste Pokemon.
300+ candy hebben, maar niet evolueren omdat je "nog niet de juiste kandidaat hebt".Je krijgt je candy's wel weer hoor, evolueer nou maar gewoon. "Gotta catch 'm all" was het toch?
Catch them all ja, niet evolve them all.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
300+ candy hebben, maar niet evolueren omdat je "nog niet de juiste kandidaat hebt".Je krijgt je candy's wel weer hoor, evolueer nou maar gewoon. "Gotta catch 'm all" was het toch?
Das een achterhaalde spreuk, "Gotta beat 'm all" is het nuquote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind het een beetje onzin.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja met 300 is het nogal overdrevenMaar als je eindelijk je 125 dratini bij elkaar heb gespaard met pijn en moeite stop je dat toch niet in een IV van 50% en een CP van 300
Succes met alles vangen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Catch them all ja, niet evolve them all.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin.Bij genoeg candy evolueer ik 'm en spaar daarna voor de volgende evolutie (indien mogelijk). En als die slecht is, spaar ik door voor een nieuwe. Zo houd je het spel een beetje leuk ipv 125+ candy sparen. Maar dat is hoe ik er over denk.
[..]
Succes met alles vangen.
Ik heb gewoon nog ooit een evolved Eevee gespot ergens. Weet ook niet of ik moeite zou stoppen in het vangen ervan, die evolved beestjes willen nogal eens uit de ballen ontsnappen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onlangs nog een Weezing, Vaperon en een trio magneten gespot, dus het kan wel
Ik heb vappy al 2 keer gevangen in het wildquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onlangs nog een Weezing, Vaperon en een trio magneten gespot, dus het kan wel
Ik heb hetzelfde probleem met 2 gyms. Nu kan ik mijn Arcanine en Dragonite niet meer boosten/gebruiken en dat is heel verdrietig hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 16:28 schreef Valerie. het volgende:
Mensen die gaan zeiken dat ze hun Pokemon niet uit een gym terugkrijgen![]()
Houd op hoor.
Als antwoord op jouw vraag in het vorige topic: ja de vulkaanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja met 300 is het nogal overdrevenMaar als je eindelijk je 125 dratini bij elkaar heb gespaard met pijn en moeite stop je dat toch niet in een IV van 50% en een CP van 300
Elke dag 20 coins gegarandeerd, ik voel je pijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met 2 gyms. Nu kan ik mijn Arcanine en Dragonite niet meer boosten/gebruiken en dat is heel verdrietig hoor
Jep ik moet er maar mee leren leven denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke dag 20 coins gegarandeerd, ik voel je pijn.
quote:
Verdomme, favorite die pokemon dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Fuckerdefuck. Hele dag met hoge cp jigglypuff met goeie iv gelopen. Eindelijk genoeg candy, wat doe ik?
Transfer ipv evolve
Van Gyarados maak ik er makkelijk eentje per week. Dat is wel de minste waar ik naar zou verlangenquote:
Hoe kan je ipv die grote evolve op het verborgen transfer drukkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Fuckerdefuck. Hele dag met hoge cp jigglypuff met goeie iv gelopen. Eindelijk genoeg candy, wat doe ik?
Transfer ipv evolve
Dat is het allerergste. Ik was zo moe van de hele dag in de zon, dat ik m eerst heb geunfavorite om daarna alsnog te transferen. Die knop gebruik ik zoveel vaker...quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verdomme, favorite die pokemon dan.
Ik voel je last. Heb het gehad met een magneton...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Transfer ipv evolve
Een Porygonquote:Op woensdag 14 september 2016 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag heb ik heel veel gefietst (naar Leeuwarden is 15 km ofzo) en niet alles werd geregistreerd maar best veel. Er zijn in totaal 5 eieren van 5k uitgekomenIk begon met een ei waar ik nog 1.5 km voor moest lopen/fietsen, daarna zijn er 2 van 5k uitgekomen en vervolgens 2 op hetzelfde moment (ik had een incubator gekocht) Resultaat: een Bellsprout, een Krabby, Meowth een Magnemite en.. een goede Porygon
![]()
Verder heb ik veel Clefairy candies verdiend, een Ekans candy en een paar Growlithe candies. Voor Clefairy en Ekans heb ik nu genoeg, voor Growlithe moet ik er nog 5 dacht ik. Al met al een redelijke dag.
Wuuuut! Zonde zegquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Transfer ipv evolve
Een tracker kan helpen om ze te localiseren.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:30 schreef raptorix het volgende:
Al 5 dagen geen nieuwe Pokemon gevonden, ondanks dat ik 5 KM per dag loop, zit op 98, en lijkt wel steeds minder te worden. Als ik al eens een bijzonder Pokemon vind heeft ie kut CP.
Vandaag maar eens Rembrandpark proberen.
Dat is altijd als je verder geraakt met een verzameling. De laatste voetbalplaatjes waren ook altijd kutquote:Op donderdag 15 september 2016 07:30 schreef raptorix het volgende:
Al 5 dagen geen nieuwe Pokemon gevonden, ondanks dat ik 5 KM per dag loop, zit op 98, en lijkt wel steeds minder te worden. Als ik al eens een bijzonder Pokemon vind heeft ie kut CP.
Vandaag maar eens Rembrandpark proberen.
quote:Op donderdag 15 september 2016 07:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een tracker cheaten kan helpen om ze te localiseren.
In Rembrandtpark zeker ideaal, wel per fiets dan.
Altijd nabestellen danquote:Op donderdag 15 september 2016 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is altijd als je verder geraakt met een verzameling. De laatste voetbalplaatjes waren ook altijd kut
Oeh, lastige tegenstander dan!quote:Op donderdag 15 september 2016 07:59 schreef Norrage het volgende:
Gister stond er hier een 15cp porygon in de gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |