Ik heb er ook al 6 ofzo. Ik laat ze nu lopen, kutbeesten.quote:
Met de allerslechtste moves ook nog eens. En dat beest is al een van de slechtste pokemonquote:Op donderdag 15 september 2016 09:04 schreef Norrage het volgende:
Saai....Pinsir die ik al had uit 10 km ei
beter dan een jynx, maar nog steeds vrij waardeloos
Arcanine, die wil ik nu wel graag...quote:Op donderdag 15 september 2016 09:49 schreef Murmeli het volgende:
En weer muntjes van mijn etna arcanine!
quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn hoofd Jynx heb ik Consita Wurtz genoemd.
Goeie vraag. Wil ik ook weten. Iemand?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar blijven je pokemon in je pokedex als je ze wegflikkert en kan je dan dus inderdaad alleen 30 goede pokemon overhouden?of moet je ze allemaal bewaren
Jij was dus gisteren niet in kijkduin.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Arcanine, die wil ik nu wel graag...
30 maarquote:Op donderdag 15 september 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar blijven je pokemon in je pokedex als je ze wegflikkert en kan je dan dus inderdaad alleen 30 goede pokemon overhouden?of moet je ze allemaal bewaren
Wat had ie misdaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:03 schreef raptorix het volgende:
Ze blijven gewoon staan, ik heb mijn Blastoise verpulvert en die staat er nog gewoon.
Walgelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was een misbaksel met maar 38 CP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |