Ahh kom op, Blastoise met 38CPquote:Op donderdag 15 september 2016 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was een misbaksel met maar 38 CP
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring meequote:
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:35 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring mee
Ik kom 'm hier af en toe tegen. Soms dagen niet, dan weer wat meer.quote:
Voor jou was ie wel zeldzaam.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.
Maar zie dat hij best common is. Ik dacht juist dat het een zeldzame was.
Jammer
Verschilt dus waar je bent... sowieso heb ik het idee dat je beter in een grotere stad rond kan lopen dan hier op het platteland qua diversiteit. Ook ivm pokestop, dat is hier echt waardeloos.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste gespot en gevangen.
Maar zie dat hij best common is. Ik dacht juist dat het een zeldzame was.
Jammer
Haha ja klopt. Nadeel van in het noorden wonen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jou was ie wel zeldzaam.
Welke omgeving woon je als ik vragen mag.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:39 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Verschilt dus waar je bent... sowieso heb ik het idee dat je beter in een grotere stad rond kan lopen dan hier op het platteland qua diversiteit. Ook ivm pokestop, dat is hier echt waardeloos.
Vorden, tussen zutphen en doetinchem in. (dat laatste zegt de meeste mensen wat meer haha).quote:Op donderdag 15 september 2016 10:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Welke omgeving woon je als ik vragen mag.
Ik woon net over de grens in DE (bij Bad Nieuwschans grens over). Dood hier, 1 pokestop in de buurt.
Maar werk in Groningen met op het werk een pokestop. Staan ook vaak lures aan
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jou was ie wel zeldzaam.
Dat laatste ken ik inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Vorden, tussen zutphen en doetinchem in. (dat laatste zegt de meeste mensen wat meer haha).
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vroeger, toen je nog blij was als je een Meowth zag
Dat zou mooi zijn ja. Maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik inderdaad.
Balen hé, hopelijk gaat dit in de toekomst nog veranderen.
Ik bedoel uiteraard de dekking van pokestops en Pokémons.
Toen ik in Kijkduin was stond er om het half uur weer een Persian op dezelfde plek, haha.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:35 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik kom Meowth in de achterhoek niet veel tegen. Gisteren in kijkduin geweest en daar heb ik er genoeg gevangen om te evolven. Andere locaties geen ervaring mee
altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 15 september 2016 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen ik in Kijkduin was stond er om het half uur weer een Persian op dezelfde plek, haha.
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.
In Rotterdam ook. In Middelburg zijn ze een stuk zeldzamer. Maar ik heb intussen al genoeg Hypno, dus geen behoefte meer aan Drowzee.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.
Ik pak ze alleen nog in het Vondelpark als er tussen de lures even niets anders isquote:Op donderdag 15 september 2016 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amsterdam kom je zoveel Drowzees tegen dat ik ze veelal laat lopen. Alleen als ik heel veel ballen heb pak ik ze.
Dat is wel een indrukwekkende gym ja, stukje boeiender dan de hond op paal gym hier tegenover.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:54 schreef Maichel het volgende:
Mijn enige gym die ik ooit heb gecapped...wel op een super locatie
[ afbeelding ]
In het noorderplantsoen is altijd wel een jynx te vinden.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Nadeel van in het noorden wonen.
Wel gisteren in Groningen en Jynx gevangen. Dat was dan wel weer erg tof.
Ja preciesquote:Op donderdag 15 september 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel toen ik mijn eerste Drowzee zag. Nu kom ik ze veel te vaak tegen.
Alles voor de stardust en XP!quote:Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Rotterdam ook. In Middelburg zijn ze een stuk zeldzamer. Maar ik heb intussen al genoeg Hypno, dus geen behoefte meer aan Drowzee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |