Ja hoor....quote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
Geruchten gaan dat ze echt dood is.
Zou best kunnen hoorquote:
Jij hoort 'New World', en meteen worden er razendsnel hersenverbindingen in je hoofd actief: OOOH, NEW WORLD ORDER, ZIE JE NOU!!!!!quote:Op maandag 12 september 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
Repost
Is deze al voorbijgekomen ?
Volgend mij zie ik paar doelen voorbijkomen van agenda 2030
So Long, Old World - A film by Unilever.
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.quote:Op maandag 12 september 2016 16:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja hoor....
Zullen we maar even heeeeel voorzichtig zijn... ??
Dat zou heel goed nieuws zijnquote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou, ik kan er niets over vinden. Maar lijkt me typisch Amerikaanse massahysterie gedoequote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef BarryOSeven het volgende:
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.
Hoezo?quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.
De geruchten komen dan ook niet van CNN maar van de gebruikelijke aluminium mediaquote:Op maandag 12 september 2016 16:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou, ik kan er niets over vinden. Maar lijkt me typisch Amerikaanse massahysterie gedoe
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)quote:
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)
Weet niet of het nu nog zo is maar na die dode vrouw kwam dus een vaag filmpje welke de helderheid is opgepoetst en daar zag je 2 mannen sjouwen met iets. Een kist of zo.
Yup heb het gisteren opgeslagen. Zal het even uploaden.quote:Op maandag 12 september 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?
Maar nog 2 dagen wachten dan. Hillary zal wel dood gaan dan over 2 dagen.
Hier is het opgepoetste beeld.quote:Op maandag 12 september 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?
Maar nog 2 dagen wachten dan. Hillary zal wel dood gaan dan over 2 dagen.
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach zoquote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)
Weet niet of het nu nog zo is maar na die dode vrouw kwam dus een vaag filmpje welke de helderheid is opgepoetst en daar zag je 2 mannen sjouwen met iets. Een kist of zo.
Wat raar. Snap er niets van eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 16:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier is het opgepoetste beeld.
http://imgur.com/a/uN1nF
Deze werd dus achter de dode vrouw aan getoond. De dode vrouw staat nog steeds op:
http://badselfeater.com
Ja het is ook niet te snappen, het is niet eens zeker dat ze een kist of een bodybag of zo sjouwen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wat raar. Snap er niets van eigenlijk.
Kan, kun je er iets anders van maken?quote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.
quote:Vladimir Putin has ‘secret 9/11 satellite images that could bring down US gov't’
VLADIMIR Putin is on the brink of leaking top secret satellite images of the 9/11 attack that could topple the US government, it has been claimed.
33
By Joshua Nevett / Published 12th September 2016
Putin Twin TowersGETTY
REVELATION: Truth seekers believe Putin's evidence proves the 9/11 attack was an inside job
Conspiracy theorists claim the Russian president has collected a body of evidence which proves the US government and intelligence services were involved in plotting the atrocity.
Terrorist group al-Qaida were officially held responsible for crashing a plane into the World Trade Center's Twin Towers, killing nearly 3,000 people and injuring more than 6,000 others.
But truth seekers believe then president George Bush’s administration was behind the horrific attack, claiming Osama Bin Laden’s henchmen were just pawns.
Despite staunch claims the towers were brought down by a “controlled explosion”, there is no concrete evidence to suggest the US government had any involvement.
However, Russian political website Pravda reported Putin is on the verge of releasing “authoritative evidence” which proves “beyond any doubt” that the White House was directly involved.
Putin twin towersGETTY
EVIDENCE: Conspiracy theorists claim the towers were brought down intentionally
The report was published on 7 February 2015 by the Russian political newspaper, which sold millions of copies a day at the height of the Soviet Union.
The article reads: “Putin is going to hit once, but he’s going to hit hard.
“Russia is preparing the release of evidence of the involvement of the US government and intelligence services in the September 11 attacks. The list of evidence includes satellite images.
“Published material can prove the US government complicity in the 9/11 attacks and the successful manipulation of public opinion.
“The attack was planned by the US government, but exercised using her proxy, so that an attack on America and the people of the United States looked like an act of aggression by international terrorist organisations.”
RELATED ARTICLES
September 11: The mystery of the falling man and other iconic faces 15 years on
'9/11 will be repeated thousands of times' Al Qaida issues chilling anniversary threat
Mystery over metal object Hillary Clinton dropped during ‘medical episode’
Putin twin towersGETTY
LEVERAGE: Putin could be using the images as political ammunition
“Putin is going to hit once, but he’s going to hit hard.”
Pravda
The article goes on to claim Putin’s alleged motive is to “expose the US government’s secret terrorist policies”.
US analysts apparently told Pravda that the disclosure would bring about mass protests and ultimately lead to an uprising.
Skeptics have raised concerns over the validity of the report as Pravda is associated with the Communist Party of the Russian Federation.
According to reports, Putin has said on record that he thinks an inside jobs would have been impossible.
Some believe the claims are merely rumour, while others are convinced Russia has been saving the evidence as political ammunition.
9/11 Survivors: where are they now?
GALLERY
Putin twin towersYOUTUBE
FILMED: Charge explosions were apparently filmed below the crash site on the upper floors
The US and Russia are currently attempting to hammer out a peace deal in Syria, where they hope to agree on closer military cooperation to smash ISIS.
However, last month Putin unveiled plans to stash his nukes at a new military outpost in eastern Russia – just 50 miles from the US border – sparking new Cold War fears.
Leaking hard evidence of US involvement in the 9/11 attack would be a huge victory for the Russian hardman.
Eyewitness accounts describing the aftermath of the 9/11 attacks supports the theory explosives were planted inside the towers.
Cameraman Kurt Sonnenfeld, who was on Ground Zero during the attack, is convinced the US not only knew disaster was imminent – but were actually involved in the terror plot.
Ik kan niet eens verstaan wat ze precies zeggen, maar vind het wel vreemd dat degene die het filmpje upload exact op dat punt afkapt. Waar is de rest?quote:Op maandag 12 september 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kan, kun je er iets anders van maken?
We begin with the breaking news about Hillary Clinton's death <pause>
Wat zou daar nog achter kunnen staan... "April's fools!"?
Zat echt NET hier naar te kijkenquote:Op maandag 12 september 2016 16:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik kan niet eens verstaan wat ze precies zeggen, maar vind het wel vreemd dat degene die het filmpje upload exact op dat punt afkapt. Waar is de rest?
Maar stel dat.
Dan lijkt me de mr Teeth hint van vanmorgen naar 'blind' mogelijk hinten naar een body double van Hillary op de foto nadat ze bij Chelsea naar buiten gaat, met haar dikke zonnebril op.
En zijn wij allemaal te blind om dat te zien...
Ja en volledig out gaan door de longontsteking om vervolgens met zulke condities even bij je dochter op bezoek te gaan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:54 schreef Montagui het volgende:
http://kluv.cbslocal.com/(...)d-has-a-body-double/
Tja, ik vind de wederopstanding, voor en na Chelsea, anders best indrukwekkend.
99,99% kans dat ze gewoon leeft dusquote:Op maandag 12 september 2016 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De geruchten komen dan ook niet van CNN maar van de gebruikelijke aluminium media
Nou ik geef toe dat ik het zo af en toe wat aandik, maar de afgelopen 24 uur krijg ik serieus wel jeuk. Er is van alles aan de hand met zowel die website als met Clinton. Het is te toevallig allemaal.quote:Op maandag 12 september 2016 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
99,99% kans dat ze gewoon leeft dus
Ja dat komt omdat het deze chick isquote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Teresa Barnwellquote:Op maandag 12 september 2016 17:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het deze chick is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Teresa Barnwell
Actress
Teresa Barnwell was born on November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA. She is an actress, known for 2001: A Space Travesty (2000), The Tonight Show with Jay Leno (1992) and Sliders (1995). See full bio »
Born: November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA
Teresa Barnwell - IMDb
Maw een crises acteur
Ik moet wel zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van het vinger-argument.quote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.quote:Op maandag 12 september 2016 18:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
denken pillary doot is, is echt te gevoelig zijn voor roddels
1.00uquote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Dat idee heb ik ook. Merkwaardig dat er van een afstand wordt gefilmd en niet ingezoomd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Thanksquote:
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.quote:Op maandag 12 september 2016 18:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?
Even disclaimer vooraf, wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw sensatielust.quote:
ben je gelovig?quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Hoge bomen vangen veel wind. Ik kan me best wel voorstellen dat je in zo'n positie af en toe kiest voor een leugen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpjequote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.
Voor ons dus donderdagmorgen 01.00...voor wie op wil blijven.quote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.
Hoezo niks aan de hand?quote:Op maandag 12 september 2016 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpje
Niks aan de hand dus.
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het gevalquote:Op maandag 12 september 2016 18:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.
Begrijpelijk, er zijn ook veel zogenaamde gelovigen die er niks van snappen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup. laat wel een mogelijkheid open: agnostisch.
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.quote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo niks aan de hand?Je bewijst ook niets, hier in BNW spreken we van plausibel
14 september gaat ze doot idd!quote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staatquote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Of er komt een sextape van haar en Bill uit.
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.
Nou idd, dat zou je nog liever willen zien dan ja.quote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?
quote:Op maandag 12 september 2016 18:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staat
Ja klopt, maar er hoort ook een verhaaltje bij en vooral heeeel veel gespeculeer. Althans dat vind ikquote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal over wat je denkt dat de waarheid is enzo? Nou, ik denk dat het een briljant in elkaar gezette grap/stunt is en helemaal niks meer dan dat
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjesquote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?
Het kan ook gewoon zijn dat die vent op de "stop film" knop drukte op dat moment of weet ik veel wat.
Vind het prima hoor als het straks nep blijkt te zijn maar tot nu toe hoor ik gewoon precies wat er staat met nog even een pauze voordat het afgesneden wordt.
Je weet dat je op twitter maar 10sec film mag uploaden?
Geen flauw idee als ik op de PS4 een filmpje wil uploaden mag deze maar 10 seconden zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk dat er langere filmpjes op staan.quote:Op maandag 12 september 2016 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjes
Nah het kan zijn dat Hillary al lekker in de hel brandt op dit moment maar het zou dan een prelude zijn voor wat komen gaat.quote:The message of these bills is far more clear than you realize.
We have read your theories and posts and there are various people who get what we are about and understand what they are about to see and hear. But most of you are dwelling in darkness and seem incapable of understanding our bill or discerning why we have distributed it.
We will all hate the horror of September 14th.
But there will be those of you understand why we have exposed ourselves to the nation and called you to account.
Do not hate the Messengers.
denk t wel, na 1.00u ben ik dood, dus niet echt iets om voor op te blijvenquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
Om 1 uur zit ik uit pure nieuwsgierigheid toch wel in deze reeks, heb verder toch weinig te doen de dag ernaquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
beide abc newsquote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
En beide niet terug te vinden bij ABC news.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt benquote:Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?
3.quote:1.
Last week Mr Teeth posted a photo of a beast bill at the Clinton Library. Hours later the Library announced the release of dozens of photos of Bill Clinton and Trump chumming it up together. A woman in the photos wore a playboy bunny shirt which matches Trump's lapel pin on the beast bill.
2.
Yesterday morning Mr Teeth posted a picture of a dead/dieing dragon superimposed on an image of Hillary. Hours later Hillary collapsed due to a medical issue.
Are these amazing coincidences?
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:quote:Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)quote:Op maandag 12 september 2016 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt ben![]()
Best wel ja.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.quote:
Ja nogal.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Dat weet ik, ik bedoelde wat daar voor die tijd over gezegd werdquote:Op maandag 12 september 2016 22:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.
Hoezo haalt dat die claim onderuit?quote:Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo haalt dat die claim onderuit?
twitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Obscure shit, geen idee wat het heeft te betekenen.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
4 september om 5:33 op zijn Facebook account.quote:Op maandag 12 september 2016 22:48 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Klopt, zag hem ook al. Zit overigens ook rechtsboven. "As above so below".quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Dan nu de uitdaging. Oplossen. Ik ga em even naar wat groepen specifiek voor deze puzzels forwarden.quote:
Wtf is een cicada?quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Thanks.quote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Post van deze gast staat inderdaad nu op de facebook pagina van Mr. Teethquote:A reddit user says that Mr. Teeth has a twitter account @ThundrLightn12 that posted the image. I took a look at the account and the tone is 100% wrong and there is no tie to Mr. Teeth that is apparent besides following progress.
ETA: I sent a screen shot of the cicada/crypto page to Mr. Teeth over Facebook IM and he said it had nothing to do with them. I can prove with screenshot if someone will IM me, I can send to verify, then you redact my relevant info and post. That way no one can get all grumpy about a fake or something.
Yup, Cicada 3301quote:Op maandag 12 september 2016 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wtf is een cicada?
edit was dat niet dat complexe puzzel dat op 4chain gepost werd?
De val van Europa is inmiddels van tafel, dat Europa weg was kwam omdat de globes het WikiLeaks logo moesten voorstellen:quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef illusions het volgende:
Ik vraag me af, zoals al eerder door iemand genoemd, wat heeft Hillary's dood met de val van Europa te maken? Waarom zou iedereen de horror van 14 september haten, als dat Hillary's dood betekent? Strookt niet echt met het "mysterie," toch?
Maar wellicht opnieuw actueelquote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2016 23:21 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Maar wellicht opnieuw actueel
Op "badselfeater.com" zie ik ook zo'n insect boven het nummer '1'
En dat laatste is toch wel vrij aannemelijk, zeker bij zo'n screenshotquote:Op maandag 12 september 2016 22:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.
Ja het oog als kop met daaronder het onderlichaam/vleugels. Het lijkt erop.quote:Op maandag 12 september 2016 23:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.
o ja, die shit is allemaal voorafgaand aan de gebeurtenissen "voorspeld" door mr teeth. dat is best wel fucking ziek eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bestand van 6.66 kb.quote:79.World War 3 began decades ago, the seeds of this war were sowed in 1913 and been reaped and harvested with the Nixon Shock after the two wars.
80.What we will see in the next two days will complete the rest of the loose ends and fragments to complete the picture.
81.We have become death. This is our only warning. If we want to stop the worst of the situations yet to come we must wake up the public before it sleep walks into a tragedy.
quote:OutGuess is a universal steganographic tool that allows the insertion of
hidden information into the redundant bits of data sources.
Oké. Ik ga mijn schuilkelder in orde maken. Ik ben overtuigd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren wat verder gekomen, een beetje te ver. Kan er niet zoveel over zeggen anders dat het serieus geen grap is en er echt wat te gebeuren staat. Twijfelde of ik dit moest typen maar ik ga dus even op andere vlakken aan het werk.
Maakt er een topic over, hopen op meer duidelijkheid via een topic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren wat verder gekomen, een beetje te ver. Kan er niet zoveel over zeggen anders dat het serieus geen grap is en er echt wat te gebeuren staat. Twijfelde of ik dit moest typen maar ik ga dus even op andere vlakken aan het werk.
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maakt er een topic over, hopen op meer duidelijkheid via een topic.
Komt zelf achter informatie en wil zich stil houden...![]()
Goeie garp
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.
Verder gewoon verder gaan, blijft nodig.
Hier maak jij jezelf niet populair mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.
Verder gewoon verder gaan, blijft nodig.
Banwaardig.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier maak jij jezelf niet populair mee.
En het zal voelen als het onnodig langer strekken van een onderwerp dan nodig.
Erg jammer.
Wss weet je ook bar weinig.
Laat maar heb niets gezegd, was maar een grapje.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier maak jij jezelf niet populair mee.
En het zal voelen als het onnodig langer strekken van een onderwerp dan nodig.
Erg jammer.
Wss weet je ook bar weinig.
Ik vind dit anders best grappig wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
The boy who cried no joke!quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit anders best grappig worden
En wat nu als het wederom weer niks is of 1 of andere marketingcampagne is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Of er stort morgens ergens een vliegtuigje in de Zuid-Chinese Zee en dan gaat het overal van "zie je wel!! Er stond iets over iets dat ergens zou vallen en ergens stond iets met een dier en die drinken water!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat nu als het wederom weer niks is of 1 of andere marketingcampagne is?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wws wordt de Nederlandse begroting niet goed gekeurd door Europa.
Zal dat het zijn, Nederland is klaar met laten zakken van de broek voor Europa en komt de 14de in opstand tegen Europa.
Met hooivork en fakkel komen de Nederlanders de straat op.
Ik heb nog wel meer informatie,ben iets te ver gegaan met het zoeken.
Kwam zelfs een kat en een konijn tegen en een man met grote hoed op.
Maar vereet die allemaal maar, het is een grapje dat geen grapje is.
Oké, nog een bak koffie en de deur uit
Ik heb het idee dat TS zelf in een commercieel stuntje is gevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Dus, tot zonet vond ik het best interessant. Tof artwork, symboliek en verwijzingen. Leuk om te lezen/te zien en benieuwd waar het voor is.
En dan de post 'Oooh, ik weet wat maar ik ga het jullie niet vertellen!!!EINZ!!11' doet me realiseren dat ik in BNW zit, oh ja, laat maar.
Ik kwam gvd ook een kat tegen. Doodeng dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wss wordt de Nederlandse begroting niet goed gekeurd door Europa.
Zal dat het zijn, Nederland is klaar met laten zakken van de broek voor Europa en komt de 14de in opstand tegen Europa.
Met hooivork en fakkel komen de Nederlanders de straat op.
Ik heb nog wel meer informatie,ben iets te ver gegaan met het zoeken.
Kwam zelfs een kat en een konijn tegen en een man met grote hoed op.
Maar vereet die allemaal maar, het is een grapje dat geen grapje is.
Oké, nog een bak koffie en de deur uit
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik kwam gvd ook een kat tegen. Doodeng dit.
Beetje kinderachtig dit. Geef gewoon wat meer informatie, beste Barry. Je kunt dan morgen eindelijk de visionair van Fok! wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laat maar heb niets gezegd, was maar een grapje.
We weten in ieder geval dat het niet zo erg is morgen dat daardoor het hele internet overhoop is aangezien Barry dan nog kan postenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dit. Geef gewoon wat meer informatie, beste Barry. Je kunt dan morgen eindelijk de visionair van Fok! worden.
Kindoffers door de elite, nu gaan we pas écht diep BNW in.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
Laatste posting op facebook van Mr. Teeth:
"An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing."
Zou mogelijk verwijzen naar:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch
[ afbeelding ]
en e-mails zooi van Hillary:
https://i.sli.mg/y7a4pQ.jpg
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:31 schreef agter het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Hopelijk jullie meer.
Niet direct schuilkelderwerkquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.
Eigenlijk overmorgen pas he.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk overmorgen pas he.
De timer loop af op 15 september om 01:00 uur 's nachts. NL tijd dus.
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet direct schuilkelderwerk
Prima! && Donequote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
Maar laat het dan aub niks met Hillary te maken hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Dat wordt dan straks als ik thuis ben weer bijlezen. Kan/mag die site hier niet openen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
hier de (of een) mail waarin die referentie wordt gemaakt. staar onderaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
Laatste posting op facebook van Mr. Teeth:
"An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing."
Zou mogelijk verwijzen naar:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch
[ afbeelding ]
en e-mails zooi van Hillary:
https://i.sli.mg/y7a4pQ.jpg
Die uit Assassins Creed?quote:
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die uit Assassins Creed?![]()
Over ietwat doorgedreven samenzweringstheorieėn gesproken
Stropop?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?
Dat snapte ikquote:
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snapte ikmaar die zie ik niet
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:
[ afbeelding ]
De uil heet Minerva
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebben
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorryquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.
Ja als je wilt weten hoe het zit denk ik toch echt dat je een ticket moet boeken en daar in de bosjes moet gaan liggenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorry
Dit soort dingen hangen vaak aan elkaar van allerlei vage aannames, verbanden zoeken en zien die er eigenlijk niet zijn en "symbolen" en "tekens" die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben. Een beetje als zeggen dat water gevaarlijk is omdat vrijwel iedereen die dood is gegaan water gedronken heeft
Nee het is denk ik geen grap, het is de real deal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik toch wel benieuwd ben naar de (waarschijnlijk) grap die morgennacht uit gaat komen. Of waar we nooit meer iets van gaan horen.
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het is geen grap, het is de real deal.
Ja, nou, dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Al heeft dat wellicht meer mee te maken dat ie gewoon leeg is nu
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De 22e, dus helaas, Mr. Robot blijft buiten deze complottheorie.quote:
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?quote:
Er is morgen geen klok meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?
Belofte maakt schuld denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.
Terwijl je aangeeft meer te weten.
Wat weerhoudt jou er van om het niet te melden?
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef Montagui het volgende:
Warm of koud?
http://politiforum.com/t/(...)-god-moloch-owls/436
3:16?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
quote:
quote:For God so loved the world that he gave his one and only Son, that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Oh ohquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Lauwtjes dus.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Staat het hier ook tussen barry?
http://www.ja.be/ontspann(...)damus-voor-2016.html
Precies, dat is ook de kunst van het voorspellen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijn
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/quote:An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing.
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #2quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe post van Mr. Teeth:
[..]
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:08 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #2
Die kwam al eens voorbij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe post van Mr. Teeth:
[..]
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/
Dat zou niet best zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.nu.nl/syrie/43(...)uig-boven-syrie.html
De start van ww3
Die volgens sommigen al een tijde gaande is.
Klaar, opgelost.
Nu allemaal water en blikvoer inslaan!!1!
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die kwam al eens voorbij.
En die video waar ik het over had, stond die er al op?
Volgens sommigen zijn bij al die bijeenkomsten van cern aparte zaken te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.
Wat was er druidisch aan dan? Waarom koppel jij dit aan de druiden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die stond er al op. Het is een show geweest bij CERN waar ook mensen zoals Merkel en andere hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. Een ontzettende vreemde show met een hele duidelijke druidische lijn.
Deze toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sorry klopt Gotthard tunnel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:26 schreef Geralt het volgende:
Dat is toch niet bij CERN? Dat is bij de Gotthard.
quote:Lee Cunnington-Harris Theories gathered so far
> Information from Wikileaks which is enough to topple both or one of the presidential candidates
> Symbolism for the end times
> Collapse of the US economy or global economy
> Trump/Hillary mysterious death/assassination
> Mr. Teeth is John Titor
> Mr. Teeth belongs to a cult, trying to communicate with his fellow members using current means of symbolism and riddles he shares
> Rise of the Anti Christ?
> US Government declares martial law
Och jee, die theorie was ik nog niet tegen gekomen, de andere allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe een oude bekende die weer van stal wordt gehaald in 1 van de reacties op de FB van Mr. Teeth waar we allang niets meer over gehoord hebben:
[..]
Wat was de vorige stunt dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
Wacht eens even...
De 15de komt the blair witch project 2 uit.
Het vorige deel ging ook met zo'n grote media stunt de wereld in.
Van boeken uitbrengen met politie verslagen en foto's vage symbolen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat was de vorige stunt dan?
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.quote:
De link is onwetendheid en aannames.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
Maar ben nog steeds benieuwd waarom berry dit koppelt aan druiden? Zie jij een link die ik mis?
Het eerste uur sowieso he, want de counter tikt af op 01:00 uur de 15dequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt nog spannend. Hoop dat we er allemaal nog zijn de 15de
Wat voor wezens?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.
Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.
Maar ben nog steeds benieuwd waarom berry dit koppelt aan druiden? Zie jij een link die ik mis?
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen. Hij wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt nog spannend. Hoop dat we er allemaal nog zijn de 15de
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het eerste uur sowieso he, want de counter tikt af op 01:00 uur de 15de
Maar welquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen. Hij wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..
quote:We will all hate the horror of September 14th.
Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen, waar wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan..
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zittenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???
Mooi verhaal. Zou bizar zijn als de Russen bewijs hadden van VS betrokkenheid hadden.quote:Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh voor iemand die zich nog afvroeg wat ik gelezen had over Putin en de 15 jaar anniversary release.
http://www.dailystar.co.u(...)images-us-government
[..]
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten
De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druļden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.
Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.
De rest van 911 was ook vreemd. Building 7 wat neergehaald werd, miljarden die verdient werden, dat vliegtuig waar zogenaamd dappere passagiers de kapers overmeesterden en toen jammerlijk neerstortte etc. Dat ding is gewoon uit de lucht geschoten, maar dat kan je niet als officieel verhaal naar buiten brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb de beelden van die crash bij het Pentagon altijd vreemd gevonden;
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
Je bedoelt of vrome christenen er de heebeegeebees van kunnen krijgen? Dan is het antwoord ja, maar je doet de natuurreligies toch tekort als je ze allemaal satanistisch, occult en druidisch noemt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?
Verschillende, van de "berggeit" (ibex) tot mythische wezens, de "demonen" van de Alpen, ik noem het de wezens van de Alpen. Het lijkt een versmelting te zijn van de oude folklore en wat er is gebeurd tijdens het maken van die tunnel (zie dat engelachtige figuur met dat grote hoofd bv, die verwijst zover ik begrijp naar de overleden mensen tijdens de bouw van deze tunnel). En dan ook nog een koppeling van dat noord/zuid idee wat de tunnel aan elkaar verbind natuurlijk.quote:
Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druļden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.
eensquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.
Maar dit zie ik erg veel in de "complothoek" dat alles wat heidens aandoet celtic/druidisch wordt genoemd. Het zijn wel verwante geloven/traditie's trouwens.
Noem het "the old way". Vind het prettig om te zien dat we de aversie die ons is opgelegd jegens dat weer beginnen te verliezen, het weer opnieuw toegepast wordt, maar vooral het oude geeerd wordt. Veel beter dan dat hulpeloze van het abrahamisme (voor de mens dan).
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen satanische/occulte symboliek hier dus?
hidden in plain sight?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.
Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.
Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.
Bv deze:
http://vigilantcitizen.co(...)zarre-occult-ritual/
Maar goed, 'in the end it's all in the eye of the beholder', zeg maar.
Alles kent een positief en een negatief. Ook in het heidense. Goed en fout.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
De sites die dat claimen zijn dan ook zonder uitzondering evangelisch te noemen en die hebben er blijkbaar nog steeds alle belang bij om het heidense te koppelen aan satan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Het zijn inderdaad deels aannames deels uit boeken, het is nou niet zo dat ik exact weet wat er gaat gebeuren maar genoeg. Geen insider dus
Als xander wat claimt is het eigenlijk hetzelfde als met lambiekje hier, exact het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 13 september 2016 14:06 schreef ender_xenocide het volgende:
zou dit de onthulling worden:
http://xandernieuws.punt.(...)dubbelganger-ingezet
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:06 schreef ender_xenocide het volgende:
zou dit de onthulling worden:
http://xandernieuws.punt.(...)dubbelganger-ingezet
Volledig mee eens, allemaal zoeken we naar hints en dergelijke in een topic van Barry.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Dat is wel lekker want de bussen en treinen zullen wel uitpuilen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaan
Goede publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:34 schreef Naimed het volgende:
Dit allemaal voor een nieuwe seizoen van Blindspot....
En wat dan als "ze" de boel laten klappen dmv een EMP?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten
Je kan er vrij weinig tegen doen, of je moet zo'n gevulde prepbunker hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
Įls er al iets gebeurd dan gok ik op een complete meltdown van ons financiėle systeem.
Tevens vraag ik me dan direct af waarom ik mij in godesnaam niet beter voorbereid heb daarop
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.
Ja. Dan geloof je het meteenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Wat is je belofte dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?
Jeetje, joh..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?
quote:
Kan het straks bewijzenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs even dat je serieus was met dat "ik weet iets", je had me een beetje te pakken
Agent van de Kremlin om ons op een zijspoor te zettenquote:
Daar heb je nog een dikke 35 uur voorquote:
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.quote:
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.
Dus kom maar op met die info die je zegt te hebben. Ik denk dat je gewoon bluft of dat diegene van wie je het heb vernomen je in de maling neemt.
Geef ons op zijn minst een hint. Daar draait dit hele spelletje toch om ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?
Straks kan zoveel zijn.
Nee, nadat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.quote:
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Naderhand heeft vooral geen zin omdat er dan waarschijnlijk nog even wat 'bewijs' in elkaar geflanst wordt om te kunnen zeggen dat iemand het écht, heus waar al wistquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogen
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Zeg dan gewoon dat je niks hebtquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Heb al maatregelen getroffen. Komt goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Maak anders een tekstbestand met een wachtwoord, upload het en post het wachtwoord nadat het gebeurd is
Dat ga ik zo in de Albert Heijn hier ook even doen, waar het beastbillmysterie ongetwijfeld ook het gesprek van de dag isquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Waarom dan uberhoubt verhullen dat je iets weet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"
Als het bekend is weet iedereen het dus dan heeft het nog weinig zin om met zogenaamde bewijzen te komen dat hij het al 2 dagen wist.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan niet? Beetje vreemde gang van zaken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
De orde van de dag is "waar gaat dit over?", jij zegt iets te weten, dus is dat per definitie de orde van de dagquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
Nee maar als iedereen mij gaat aanwijzen dat ik heb verkondigd dat ik dingen weet dan krijg ik straks gezeik met de mensen waarvan ik dingen weet. Dus dan ga ik gewoon stoppen en overmorgen terugkomenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?
Omdat ik toch even wilde posten dat ik anders met het topic zou omgaan. Hoe kan ik nou nog 2 dagen net doen alsof ik niets weetquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan niet? Beetje vreemde gang van zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |