abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165291198
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het eerste uur sowieso he, want de counter tikt af op 01:00 uur de 15de :+
Ja, daarom! :o
pi_165291209
Hoi ik blijf even volgen. Hoewel ik denk dat er uiteindelijk weinig zal gebeuren zit het wel leuk in mekaar allemaal. Iemand heeft hier flink wat tijd en geld ingestoken.
pi_165291211
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen. Hij wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan.. :z
Maar wel
quote:
We will all hate the horror of September 14th.
:'(!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165291216
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dat sowieso want Barry is insider ondertussen maar mag niets zeggen, waar wil het wel na de countdown hier vermelden, dus de wereld/internet zal niet vergaan.. :z
Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???
pi_165291226
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ooit zal de wereld wel vergaan dus internet ook maar of dat morgen is???
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten :Y)
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:16:30 #231
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_165291237
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh voor iemand die zich nog afvroeg wat ik gelezen had over Putin en de 15 jaar anniversary release.

http://www.dailystar.co.u(...)images-us-government

[..]

Mooi verhaal. Zou bizar zijn als de Russen bewijs hadden van VS betrokkenheid hadden.

Ik heb de beelden van die crash bij het Pentagon altijd vreemd gevonden; ik verwacht veel meer schade aan het gebouw als een vliegtuig met een paar honderd kilometer per uur er in vliegt
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_165291243
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten :Y)
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaan :D
pi_165291294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.

Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.

Maar ben nog steeds benieuwd waarom berry dit koppelt aan druiden? Zie jij een link die ik mis?
De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druïden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165291305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb de beelden van die crash bij het Pentagon altijd vreemd gevonden;
De rest van 911 was ook vreemd. Building 7 wat neergehaald werd, miljarden die verdient werden, dat vliegtuig waar zogenaamd dappere passagiers de kapers overmeesterden en toen jammerlijk neerstortte etc. Dat ding is gewoon uit de lucht geschoten, maar dat kan je niet als officieel verhaal naar buiten brengen natuurlijk.

We zullen wel zien binnenkort. Dat is het mooie ervan dat je niet nog 2 jaar moet wachten of iets, maar gewoon al overmorgen aan de hand is. Ik hoop wel dat het iets is en niet een of andere bullshit van een nieuwe film ofzo. Dat zou kut zijn.
pi_165291310
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:53 schreef erodome het volgende:
Prachtig, ze eren de wezens en de geest van de berg. Vertellen het verhaal over het overwinnen van de berg, het geruststellen van de berg en de pijn van de berg.

Past erg goed in de folklore van die plek. Erg interessant dat ze voor die insteek hebben gekozen, mijn dank daarvoor is groot.

Geen satanische/occulte symboliek hier dus?
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:27:29 #236
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_165291421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je bedoelt of vrome christenen er de heebeegeebees van kunnen krijgen? Dan is het antwoord ja, maar je doet de natuurreligies toch tekort als je ze allemaal satanistisch, occult en druidisch noemt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_165291451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Wat voor wezens?
Verschillende, van de "berggeit" (ibex) tot mythische wezens, de "demonen" van de Alpen, ik noem het de wezens van de Alpen. Het lijkt een versmelting te zijn van de oude folklore en wat er is gebeurd tijdens het maken van die tunnel (zie dat engelachtige figuur met dat grote hoofd bv, die verwijst zover ik begrijp naar de overleden mensen tijdens de bouw van deze tunnel). En dan ook nog een koppeling van dat noord/zuid idee wat de tunnel aan elkaar verbind natuurlijk.

Mooi kunststukje igg, vind het erg mooi om te zien dat ze het oude hebben geeerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door erodome op 13-09-2016 13:35:56 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165291532
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

De hele show voelt wel aan als een heidens ritueel. En aan heidens in combinatie met natuur koppel je al gauw druïden. Zeker als er dan ook nog acteurs met planten en bomen op hun hoofd meespelen. Ik vind de koppeling niet raar.
Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.
Maar dit zie ik erg veel in de "complothoek" dat alles wat heidens aandoet celtic/druidisch wordt genoemd. Het zijn wel verwante geloven/traditie's trouwens.

Noem het "the old way". Vind het prettig om te zien dat we de aversie die ons is opgelegd jegens dat weer beginnen te verliezen, het weer opnieuw toegepast wordt, maar vooral het oude geeerd wordt. Veel beter dan dat hulpeloze van het abrahamisme (voor de mens dan).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165291565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Heidens ja, maar heidens staat niet gelijk aan druidisch.
Maar dit zie ik erg veel in de "complothoek" dat alles wat heidens aandoet celtic/druidisch wordt genoemd. Het zijn wel verwante geloven/traditie's trouwens.

Noem het "the old way". Vind het prettig om te zien dat we de aversie die ons is opgelegd jegens dat weer beginnen te verliezen, het weer opnieuw toegepast wordt, maar vooral het oude geeerd wordt. Veel beter dan dat hulpeloze van het abrahamisme (voor de mens dan).
eens
pi_165291574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Satanistisch, nee. Satan kent geen plaats in het oude.
Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
pi_165291688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Occult, tja, ligt eraan wat je ziet als occult, als je daarmee heidens bedoeld dan ja. Bedoel je geheime kennis dan nee. Nu is het occulte altijd heidens, maar occult staat echt voor verborgen kennis en wordt niet zomaar vrij gegeven.
hidden in plain sight?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165291769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.

Bv deze:
http://vigilantcitizen.co(...)zarre-occult-ritual/

Maar goed, 'in the end it's all in the eye of the beholder', zeg maar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:49:22 #243
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165291835
Het zijn inderdaad deels aannames deels uit boeken, het is nou niet zo dat ik exact weet wat er gaat gebeuren maar genoeg. Geen insider dus :P
pi_165291853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zijn legio sites die er wel een occulte of satanische uitleg aan geven.

Bv deze:
http://vigilantcitizen.co(...)zarre-occult-ritual/

Maar goed, 'in the end it's all in the eye of the beholder', zeg maar.
Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:57:05 #245
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_165291972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er. Maar nogmaals, satan kent geen plaats in het heidense. Het heidense kent niet die scheiding tussen goed en kwaad met aan de ene kant satan en de andere kant god.
Alles kent een positief en een negatief. Ook in het heidense. Goed en fout.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165291979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:50 schreef erodome het volgende:

[..]

De sites die dat claimen zijn dan ook zonder uitzondering evangelisch te noemen en die hebben er blijkbaar nog steeds alle belang bij om het heidense te koppelen aan satan.
pi_165292029
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Het zijn inderdaad deels aannames deels uit boeken, het is nou niet zo dat ik exact weet wat er gaat gebeuren maar genoeg. Geen insider dus :P
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
pi_165292136
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165292381
quote:
Als xander wat claimt is het eigenlijk hetzelfde als met lambiekje hier, exact het tegenovergestelde
pi_165292390
quote:
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')