Volledig mee eens, allemaal zoeken we naar hints en dergelijke in een topic van Barry.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Dat is wel lekker want de bussen en treinen zullen wel uitpuilen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij met eigen vervoer naar boven gaan
Goede publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:34 schreef Naimed het volgende:
Dit allemaal voor een nieuwe seizoen van Blindspot....
En wat dan als "ze" de boel laten klappen dmv een EMP?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb dan in elk geval een volle tank benzine in mn auto zitten
Je kan er vrij weinig tegen doen, of je moet zo'n gevulde prepbunker hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
Áls er al iets gebeurd dan gok ik op een complete meltdown van ons financiële systeem.
Tevens vraag ik me dan direct af waarom ik mij in godesnaam niet beter voorbereid heb daarop
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
Andere trouwring. Tas over andere schouder. Enorm afgevallen. Ze loopt heel anders. Ja, dat moet een dubbelganger zijn.
Ja. Dan geloof je het meteenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan Breitbart en Infowars als bron claimen.
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zwak dat je nu ineens zo gaat lopen doen hoor. Als je zogenaamd wat weet post het dan hier.
Wat is je belofte dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
weet een deel maar zou nog zwakker zijn om mijn belofte te breken, niet?
Jeetje, joh..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn muil zou houden wat niet helemaal gelukt is.
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dan straks als het bekend is claimen dat je het wist?
Kan het straks bewijzenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs even dat je serieus was met dat "ik weet iets", je had me een beetje te pakken
Agent van de Kremlin om ons op een zijspoor te zettenquote:
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |