Zat echt NET hier naar te kijkenquote:Op maandag 12 september 2016 16:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik kan niet eens verstaan wat ze precies zeggen, maar vind het wel vreemd dat degene die het filmpje upload exact op dat punt afkapt. Waar is de rest?
Maar stel dat.
Dan lijkt me de mr Teeth hint van vanmorgen naar 'blind' mogelijk hinten naar een body double van Hillary op de foto nadat ze bij Chelsea naar buiten gaat, met haar dikke zonnebril op.
En zijn wij allemaal te blind om dat te zien...
Ja en volledig out gaan door de longontsteking om vervolgens met zulke condities even bij je dochter op bezoek te gaan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:54 schreef Montagui het volgende:
http://kluv.cbslocal.com/(...)d-has-a-body-double/
Tja, ik vind de wederopstanding, voor en na Chelsea, anders best indrukwekkend.
99,99% kans dat ze gewoon leeft dusquote:Op maandag 12 september 2016 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De geruchten komen dan ook niet van CNN maar van de gebruikelijke aluminium media
Nou ik geef toe dat ik het zo af en toe wat aandik, maar de afgelopen 24 uur krijg ik serieus wel jeuk. Er is van alles aan de hand met zowel die website als met Clinton. Het is te toevallig allemaal.quote:Op maandag 12 september 2016 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
99,99% kans dat ze gewoon leeft dus
Ja dat komt omdat het deze chick isquote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Teresa Barnwellquote:Op maandag 12 september 2016 17:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het deze chick is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Teresa Barnwell
Actress
Teresa Barnwell was born on November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA. She is an actress, known for 2001: A Space Travesty (2000), The Tonight Show with Jay Leno (1992) and Sliders (1995). See full bio »
Born: November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA
Teresa Barnwell - IMDb
Maw een crises acteur
Ik moet wel zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van het vinger-argument.quote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.quote:Op maandag 12 september 2016 18:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
denken pillary doot is, is echt te gevoelig zijn voor roddels
1.00uquote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Dat idee heb ik ook. Merkwaardig dat er van een afstand wordt gefilmd en niet ingezoomd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Thanksquote:
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.quote:Op maandag 12 september 2016 18:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?
Even disclaimer vooraf, wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw sensatielust.quote:
ben je gelovig?quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |