Wtf is een cicada?quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Thanks.quote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Post van deze gast staat inderdaad nu op de facebook pagina van Mr. Teethquote:A reddit user says that Mr. Teeth has a twitter account @ThundrLightn12 that posted the image. I took a look at the account and the tone is 100% wrong and there is no tie to Mr. Teeth that is apparent besides following progress.
ETA: I sent a screen shot of the cicada/crypto page to Mr. Teeth over Facebook IM and he said it had nothing to do with them. I can prove with screenshot if someone will IM me, I can send to verify, then you redact my relevant info and post. That way no one can get all grumpy about a fake or something.
Yup, Cicada 3301quote:Op maandag 12 september 2016 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wtf is een cicada?
edit was dat niet dat complexe puzzel dat op 4chain gepost werd?
De val van Europa is inmiddels van tafel, dat Europa weg was kwam omdat de globes het WikiLeaks logo moesten voorstellen:quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef illusions het volgende:
Ik vraag me af, zoals al eerder door iemand genoemd, wat heeft Hillary's dood met de val van Europa te maken? Waarom zou iedereen de horror van 14 september haten, als dat Hillary's dood betekent? Strookt niet echt met het "mysterie," toch?
Maar wellicht opnieuw actueelquote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2016 23:21 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Maar wellicht opnieuw actueel
Op "badselfeater.com" zie ik ook zo'n insect boven het nummer '1'
En dat laatste is toch wel vrij aannemelijk, zeker bij zo'n screenshotquote:Op maandag 12 september 2016 22:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.
Ja het oog als kop met daaronder het onderlichaam/vleugels. Het lijkt erop.quote:Op maandag 12 september 2016 23:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.
o ja, die shit is allemaal voorafgaand aan de gebeurtenissen "voorspeld" door mr teeth. dat is best wel fucking ziek eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bestand van 6.66 kb.quote:79.World War 3 began decades ago, the seeds of this war were sowed in 1913 and been reaped and harvested with the Nixon Shock after the two wars.
80.What we will see in the next two days will complete the rest of the loose ends and fragments to complete the picture.
81.We have become death. This is our only warning. If we want to stop the worst of the situations yet to come we must wake up the public before it sleep walks into a tragedy.
quote:OutGuess is a universal steganographic tool that allows the insertion of
hidden information into the redundant bits of data sources.
Oké. Ik ga mijn schuilkelder in orde maken. Ik ben overtuigd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren wat verder gekomen, een beetje te ver. Kan er niet zoveel over zeggen anders dat het serieus geen grap is en er echt wat te gebeuren staat. Twijfelde of ik dit moest typen maar ik ga dus even op andere vlakken aan het werk.
Maakt er een topic over, hopen op meer duidelijkheid via een topic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren wat verder gekomen, een beetje te ver. Kan er niet zoveel over zeggen anders dat het serieus geen grap is en er echt wat te gebeuren staat. Twijfelde of ik dit moest typen maar ik ga dus even op andere vlakken aan het werk.
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maakt er een topic over, hopen op meer duidelijkheid via een topic.
Komt zelf achter informatie en wil zich stil houden...![]()
Goeie garp
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.
Verder gewoon verder gaan, blijft nodig.
Hier maak jij jezelf niet populair mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Leg het over een paar dagen wel gedeeltelijk uit.
Verder gewoon verder gaan, blijft nodig.
Banwaardig.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier maak jij jezelf niet populair mee.
En het zal voelen als het onnodig langer strekken van een onderwerp dan nodig.
Erg jammer.
Wss weet je ook bar weinig.
Laat maar heb niets gezegd, was maar een grapje.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier maak jij jezelf niet populair mee.
En het zal voelen als het onnodig langer strekken van een onderwerp dan nodig.
Erg jammer.
Wss weet je ook bar weinig.
Ik vind dit anders best grappig wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
The boy who cried no joke!quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit anders best grappig worden
En wat nu als het wederom weer niks is of 1 of andere marketingcampagne is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Of er stort morgens ergens een vliegtuigje in de Zuid-Chinese Zee en dan gaat het overal van "zie je wel!! Er stond iets over iets dat ergens zou vallen en ergens stond iets met een dier en die drinken water!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat nu als het wederom weer niks is of 1 of andere marketingcampagne is?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wws wordt de Nederlandse begroting niet goed gekeurd door Europa.
Zal dat het zijn, Nederland is klaar met laten zakken van de broek voor Europa en komt de 14de in opstand tegen Europa.
Met hooivork en fakkel komen de Nederlanders de straat op.
Ik heb nog wel meer informatie,ben iets te ver gegaan met het zoeken.
Kwam zelfs een kat en een konijn tegen en een man met grote hoed op.
Maar vereet die allemaal maar, het is een grapje dat geen grapje is.
Oké, nog een bak koffie en de deur uit
Ik heb het idee dat TS zelf in een commercieel stuntje is gevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Dus, tot zonet vond ik het best interessant. Tof artwork, symboliek en verwijzingen. Leuk om te lezen/te zien en benieuwd waar het voor is.
En dan de post 'Oooh, ik weet wat maar ik ga het jullie niet vertellen!!!EINZ!!11' doet me realiseren dat ik in BNW zit, oh ja, laat maar.
Ik kwam gvd ook een kat tegen. Doodeng dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wss wordt de Nederlandse begroting niet goed gekeurd door Europa.
Zal dat het zijn, Nederland is klaar met laten zakken van de broek voor Europa en komt de 14de in opstand tegen Europa.
Met hooivork en fakkel komen de Nederlanders de straat op.
Ik heb nog wel meer informatie,ben iets te ver gegaan met het zoeken.
Kwam zelfs een kat en een konijn tegen en een man met grote hoed op.
Maar vereet die allemaal maar, het is een grapje dat geen grapje is.
Oké, nog een bak koffie en de deur uit
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik kwam gvd ook een kat tegen. Doodeng dit.
Beetje kinderachtig dit. Geef gewoon wat meer informatie, beste Barry. Je kunt dan morgen eindelijk de visionair van Fok! wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laat maar heb niets gezegd, was maar een grapje.
We weten in ieder geval dat het niet zo erg is morgen dat daardoor het hele internet overhoop is aangezien Barry dan nog kan postenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dit. Geef gewoon wat meer informatie, beste Barry. Je kunt dan morgen eindelijk de visionair van Fok! worden.
Kindoffers door de elite, nu gaan we pas écht diep BNW in.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
Laatste posting op facebook van Mr. Teeth:
"An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing."
Zou mogelijk verwijzen naar:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch
[ afbeelding ]
en e-mails zooi van Hillary:
https://i.sli.mg/y7a4pQ.jpg
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:31 schreef agter het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Hopelijk jullie meer.
Niet direct schuilkelderwerkquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.
Eigenlijk overmorgen pas he.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Morgen gaat er iets gebeuren, alles wordt anders maar je kan wel gewoon op Fok! erover meeposten dus voor ons verandert er niet zoveel.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk overmorgen pas he.
De timer loop af op 15 september om 01:00 uur 's nachts. NL tijd dus.
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet direct schuilkelderwerk
Prima! && Donequote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
Maar laat het dan aub niks met Hillary te maken hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Dat wordt dan straks als ik thuis ben weer bijlezen. Kan/mag die site hier niet openen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
hier de (of een) mail waarin die referentie wordt gemaakt. staar onderaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
Laatste posting op facebook van Mr. Teeth:
"An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing."
Zou mogelijk verwijzen naar:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch
[ afbeelding ]
en e-mails zooi van Hillary:
https://i.sli.mg/y7a4pQ.jpg
Die uit Assassins Creed?quote:
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die uit Assassins Creed?![]()
Over ietwat doorgedreven samenzweringstheorieėn gesproken
Stropop?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?
Dat snapte ikquote:
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snapte ikmaar die zie ik niet
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:
[ afbeelding ]
De uil heet Minerva
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebben
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorryquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.
Ja als je wilt weten hoe het zit denk ik toch echt dat je een ticket moet boeken en daar in de bosjes moet gaan liggenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorry
Dit soort dingen hangen vaak aan elkaar van allerlei vage aannames, verbanden zoeken en zien die er eigenlijk niet zijn en "symbolen" en "tekens" die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben. Een beetje als zeggen dat water gevaarlijk is omdat vrijwel iedereen die dood is gegaan water gedronken heeft
Nee het is denk ik geen grap, het is de real deal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik toch wel benieuwd ben naar de (waarschijnlijk) grap die morgennacht uit gaat komen. Of waar we nooit meer iets van gaan horen.
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het is geen grap, het is de real deal.
Ja, nou, dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Al heeft dat wellicht meer mee te maken dat ie gewoon leeg is nu
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De 22e, dus helaas, Mr. Robot blijft buiten deze complottheorie.quote:
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?quote:
Er is morgen geen klok meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?
Belofte maakt schuld denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.
Terwijl je aangeeft meer te weten.
Wat weerhoudt jou er van om het niet te melden?
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef Montagui het volgende:
Warm of koud?
http://politiforum.com/t/(...)-god-moloch-owls/436
3:16?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
quote:
quote:For God so loved the world that he gave his one and only Son, that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Oh ohquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Lauwtjes dus.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Staat het hier ook tussen barry?
http://www.ja.be/ontspann(...)damus-voor-2016.html
Precies, dat is ook de kunst van het voorspellen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |