Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk "scoren" volgens mij weet je helemaal niks en loop je nu gewoon een beetje interresant te doen. Als je het nu vertelt en het blijkt te kloppen heb je straks gelijk. Als er überhaupt wat gebeurt en je gaat dan claimen dat je het wist ben je gewoon een nep.
Dus kom maar op met die info die je zegt te hebben. Ik denk dat je gewoon bluft of dat diegene van wie je het heb vernomen je in de maling neemt.
Geef ons op zijn minst een hint. Daar draait dit hele spelletje toch om ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Even dimmen nou. Ik zeg toch dat ik het straks kan aantonen. Als dat voor jou niet genoeg is dan weet ik niets, ook prima
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je niet een mooie countdown maken naar wat straks is?
Straks kan zoveel zijn.
Nee, nadat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.quote:
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met straks bedoel je uiteraard wel voor de klok afloopt neem ik aan?
Primaquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Naderhand heeft vooral geen zin omdat er dan waarschijnlijk nog even wat 'bewijs' in elkaar geflanst wordt om te kunnen zeggen dat iemand het écht, heus waar al wistquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naderhand heeft geen zin. Dan zijn we allemaal gevlogen
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we dus niks aan en dat is per definitie alvast compleet, maar dan ook compleet ongeloofwaardig. Jammer wel, leek me wel geinig als iemand hier daadwerkelijk iets wist.
Zeg dan gewoon dat je niks hebtquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nadat het gebeurd is zal ik, mocht het nog kunnen, wel wat aantonen. Voorlopig is wat ik weet niet relevant en kunnen we beter door blijven zoeken.
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan hem naderhand toch gewoon geloven op zn blauwe oogjes?
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Heb al maatregelen getroffen. Komt goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Maak anders een tekstbestand met een wachtwoord, upload het en post het wachtwoord nadat het gebeurd is
Dat ga ik zo in de Albert Heijn hier ook even doen, waar het beastbillmysterie ongetwijfeld ook het gesprek van de dag isquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit maar ik ben al aan het rondbazuinen dat ik iemand op internet ben tegengekomen die meer weet en dat gaat bewijzen als het bekend is.
Waarom dan uberhoubt verhullen dat je iets weet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als straks hele hordes hier komen bedelen ben ik weg trouwens. Het is beter als iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik niets weet.
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet als je zegt "ik weet iets maar ik kan het niet zeggen hoor!"
Als het bekend is weet iedereen het dus dan heeft het nog weinig zin om met zogenaamde bewijzen te komen dat hij het al 2 dagen wist.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom deed je dat dan niet? Beetje vreemde gang van zaken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
De orde van de dag is "waar gaat dit over?", jij zegt iets te weten, dus is dat per definitie de orde van de dagquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat was toch al vanaf vanmorgen duidelijk, had in den beginne gewoon mijn muil moeten houden. Maar goed terug naar de orde van de dag.
Nee maar als iedereen mij gaat aanwijzen dat ik heb verkondigd dat ik dingen weet dan krijg ik straks gezeik met de mensen waarvan ik dingen weet. Dus dan ga ik gewoon stoppen en overmorgen terugkomenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uhh die snap ik niet...dit is toch geen dreigement hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |