Ditquote:Op maandag 12 september 2016 10:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er in de afgelopen <24 uur ondervraagd en zijn meegenomen in die statistieken? Of dit enig effect heeft moet blijken uit nieuwe peilingen (gebaseerd op data van na 9/11 (Clinton has fallen)) én zal voor een groot deel afhangen van hoe dit zich verder ontwikkelt.
*BAM*twitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2016 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
*BAM*twitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Lijkt me niet slim. VP is niet bekend en ziet er uit als een lege huls.quote:Op maandag 12 september 2016 12:21 schreef Sunst0rm het volgende:
Voor de beeldvorming zou het gek zijn om Clinton te vervangen door nog een oudere persoon als Sanders, ongeacht of hij wel of niet gezond is.
Zelfde geldt voor Biden, die ook erg oud is volgens mij
Het lijkt me dat haar vp als enige persoon is die haar kan vervangen
DNC heeft de macht niet om haar te vervangen, zelfde als de RNC geen macht heeft om Trump te vervangen vorige maand. Alleen Clinton zelf kan besluiten om haar terug te trekken. En ik denk niet dat in het haar zit om zelf af te stappen tenzij het heel ernstig wordt. Wat de DNC alleen kan doen is om wat ALS scenarios discussieren.quote:Op maandag 12 september 2016 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Nee, maar als dat ooit gepeild is geweest zijn de resultaten ook niet betrouwbaar. In de Amerikaanse politiek doen niet-kandidaten het altijd beter dan wanneer ze werkelijke kandidaat worden in de peilingenquote:Op maandag 12 september 2016 10:07 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, Trump vs Kaine dus... Wie gaat dat winnen? Is dat weleens gepolld?
(zo niet dan zal dat deze week wel gebeuren)
Ik denk dat momenteel alles als een "redelijk alternatief" zal worden gezien vergeleken met Hillary en Trump.
Maar de peilingen zijn altijd fout, opkomst tijdens rallies is een veel betere indicator toch?quote:Op maandag 12 september 2016 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als Clinton een beetje overeind blijft wint ze net zo goed met een landslide.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een vervanging op een ticket niet mogelijk zou zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 12:04 schreef Zith het volgende:
Het is in veel staten al niet meer mogelijk om nieuwe namen op te geven.
No way dat dit gaat gebeuren.
LOL, Trump is wel een tikkeltje impopulairder als je twitter een beetje volgt. Heel Hollywood kotst hem uit (en Anne Coulter en haar boektour gooit nog meer olie op het vuur) en daar durft niet eens meer iemand te zeggen dat ze op Trump stemmen (oude gekken die tegen lege stoelen praten uitgezonderd; het zullen je supporters maar zijn!).quote:Op maandag 12 september 2016 09:45 schreef SeLang het volgende:
Het gaat nu dus eigenlijk tussen Trump en Kaine. Zou dat niet zelfs een voordeel kunnen zijn voor de Democraten? Niemand is zo impopulair als Hillary toch? De kiezers die Trump niet willen zullen dan toch wel op Kaine stemmen. Mogelijk dat hij een aantal #neverhillary types bij Trump kan weghalen.
Moet toch haas wel idd, anders krijgen we dadelijk de gekke scenario dat er ook iets gebeurd met haar vp en dat de republikeinen beter op Clinton te stemmen zodat ze Ryan als president krijgenquote:Op maandag 12 september 2016 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat een vervanging op een ticket niet mogelijk zou zijn.
Jezus Christus.quote:Op maandag 12 september 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom verloor Sanders dan afgetekend de voorverkiezingen?
Neu.quote:Op maandag 12 september 2016 15:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Jezus Christus.
Nog maar 29% van het electoraat beschouwt zich Democraat.
Independents zijn inmiddels het allergrootste blok stemmers - en zij waren overweldigend voor Bernie Sanders.
Het soort Democratische voorverkiezingen dat nog het meest op algemene verkiezingen leek doordat ook Independents er aan mee mochten doen (open primaries) werden dan ook makkelijk door Bernie Sanders gewonnen.
Nee, hij heeft het niet kunnen winnen binnen de gesloten partijstructuur waar de Clintons al sinds de jaren '90 de dienst uitmaken (en waarbinnen, zo is inmiddels gebleken, duidelijk werd gecoördineerd met de Clinton campagne om die van Sanders te saboteren). Maar alles wijst erop dat hij bij de algemene verkiezingen de grootste landslide overwinning in decennia had kunnen boeken.
Vergelijk dat eens met Clinton die maar een paar punten voor staat op een van de grootste clowns uit de politieke geschiedenis.
Ook open primaries won hij, en belangrijker nog, in de context van deze discussie (die veronderstelt dat als Sanders de nominatie niet kon winnen, hij ook niet in november kon winnen): alle peilingen lieten een landslide overwinning in november zien.quote:Op maandag 12 september 2016 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat om de volstrekt onjuiste claim dat Sanders 'de Open primaries met gemak won'. Hij won vooral veel caucussen, de antithese van de GE.
En als iemand het verdient om Clinton te vervangen dan is het Sanders wel.quote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ook open primaries won hij, en belangrijker nog, in de context van deze discussie (die veronderstelt dat als Sanders de nominatie niet kon winnen, hij ook niet in november kon winnen): alle peilingen lieten een landslide overwinning in november zien.
De Democraten hebben een hele domme keus gemaakt. Hillary is een tenenkrommend slechte kandidaat. Bernie Sanders had de Democratische Partij een geweldige overwinning opgeleverd. Hillary levert ze mogelijk een beschamend verlies op.
Ik vraag me af en toe wel eens af of mensen mijn posts überhaupt lezen of dat ik gewoon met Berniebots discussieer. Zal ik het er dan maar even expliciet voor je bijpakken?quote:Op maandag 12 september 2016 15:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ook open primaries won hij, en belangrijker nog, in de context van deze discussie (die veronderstelt dat als Sanders de nominatie niet kon winnen, hij ook niet in november kon winnen): alle peilingen lieten een landslide overwinning in november zien.
De Democraten hebben een hele domme keus gemaakt. Hillary is een tenenkrommend slechte kandidaat. Bernie Sanders had de Democratische Partij een geweldige overwinning opgeleverd. Hillary levert ze mogelijk een beschamend verlies op.
En hup, nu weer terug naar BNW of dat andere topic.quote:Open Primary: Clinton (9 wins) 34% Sanders (4 wins) 21% [Sidenote: One of Sanders’ 4 wins was in his home state of Vermont by 72. If you remove that win his average margin of victory was 4 points in the other 3 contests]
Closed Primary: Clinton (12 wins) 22% Sanders (2 wins) 13%
Open Caucus: Sanders (4 wins) 41%
Closed Caucus: Clinton (1 win) 6% Sanders (6 wins) 29%
Semi-Closed/Open Primary: Clinton (5 wins) 9% Sanders (4 wins) 15%
Semi-Closed/Open Caucus: Clinton (1 win) .3% Sanders (2 wins) 50%
En je bent zelf ook ongetwijfeld al maandenlang keer op keer weer op de hoogte gesteld met links en bronnen van alle fraude die plaats heeft gevonden, van exit polls die enorm fluctueerden, van voter rolls die grotendeels gewist werden, van mensen die plots opeens niet meer geregistreerd waren, van voice votes waarbij de voorzitter bewust het tegenovergestelde noteerde dan wat er in de zaal gezegd werd, stemlocaties die massaal gesloten werden, en ga zo maar door.quote:Op maandag 12 september 2016 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af en toe wel eens af of mensen mijn posts überhaupt lezen of dat ik gewoon met Berniebots discussieer. Zal ik het er dan maar even expliciet voor je bijpakken?
[..]
En hup, nu weer terug naar BNW of dat andere topic.
Het is sowieso iemand die wél om het volk geeft, in plaats van, zoals Clinton, overduidelijk niet.quote:Op maandag 12 september 2016 15:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En als iemand het verdient om Clinton te vervangen dan is het Sanders wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |