abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2016 @ 11:12:03 #1
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165219740






De iPhone is een smartphone van het Amerikaanse technologiebedrijf Apple. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, gamen, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en verscheidene applicaties te downloaden en te gebruiken voor van alles en nog wat.




iOS 9, de opvolger van iOS 8, is de 9de versie van het iOS-besturingssysteem voor mobiele apparaten met touchscreen ontworpen door Apple. Het besturingssysteem is aangekondigd op 8 juni 2015.

Deze versie lijkt sterk op iOS 7 en 8, maar heeft ook nieuwe functionaliteit. Belangrijke nieuwe functies voor de eindgebruiker zijn onder andere Splitview, News, Picture in Picture en een productievere Siri.

Meer informatie

video

video


quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!


quote:
Apple presenteert gloednieuwe teleurstelling

'Optimaal tegenvallende ervaring voor gebruikers'

Apple presenteert vanavond een device waarmee gebruikers op een nieuwe manier worden teleurgesteld. In een uitgelekt persbericht vertelt Apple-CEO Tim Cook hoe de nieuwe teleurstelling het dagelijks leven zal veranderen.

“De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een product dat net iets te weinig afwijkt van eerdere producten. Hierdoor creëren we een optimaal tegenvallende ervaring voor onze gebruikers. Via deze revolutionaire technologie wordt teleurstelling nog meer geïntegreerd in het dagelijks leven”, aldus Cook.

Volgens Cook is ook de gloednieuwe interface op zichzelf aardig maar ook weer niet heel anders dan gebruikers gewend zijn: “Over een paar jaar weten we niet beter. Ook uniek aan het nieuwe device is het extra snoertje dat je ervoor nodig hebt: makkelijk te betalen en handig om kwijt te raken.

”Met de nieuwe tegenvaller probeert Apple in te spelen op teleurstellingen van de concurrentie.
De Speld _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:08:08 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 10 september 2016 @ 11:25:05 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165219934
Eigenlijk is cloud de enige garantie dat je je files over x jaar nog kan lezen
Floppys, Zip drives, cassettes, ponsband en kaarten, externe scsi drives etc etc, allemaal de Dodo achterna gegaan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 september 2016 @ 11:54:33 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:02:52 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165220623
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het heeft alles met zeiken te maken. Er is net een nieuw toestel aangekondigd, met allemaal nieuwe functies, en het gaat al twee topics lang over de ontbrekende headphone Jack.

Met lightning headphones heb je overigens geen adapter nodig. Met alle veranderingen is er een overgangsperiode waarin - in sommige uitzonderlijke gevallen - ongemak ontstaat, maar dat trekt zich altijd weer recht. Autisten die in paniek raken om hypothetische situaties die zich in de praktijk zelden tot nooit voordoen, kunnen dan misschien ook maar beter even wachten tot die transitie voorbij is en toestellen zonder headphone Jack de norm zijn.

Maar houd alsjeblieft op met dit gepiep het hele topic te verzieken. Kun je ermee leven, prima. Kun je het niet, omdat het hele gebruik van een smartphone draait om die 3,5 mm Jack, koop dan vooral niet de nieuwe iPhone. Het is niet alsof het de enige smartphone op de markt is, dus je hebt keuze genoeg.

Daarbij heb je je standpunt nu wel vaak genoeg duidelijk gemaakt. Je hebt ook duidelijk gemaakt dat je alle tegenargumenten zonder pardon van tafel veegt. Prima, maar als je daadwerkelijk duidelijk wilt maken dat het niet een kwestie van zeiken is, houd je er nu over op. Want als je constant op een enkel punt blijft hameren, of er nu een kern van waarheid in zit of niet, dan is dat gewoon zeiken.

Let it go
Want ik heb namelijk meteen een lightning in-ear set, voor 160 euro, afgelopen jaar gekocht :')

Jij lijkt er veel moeite mee te hebben dat anderen het domweg nodig hebben. Ik blijf mijn 6 gebruiken tot ie niet meer te pruimen is, maar ik zou wel gewoon een fatsoenlijke aansluiting willen en niet die kwetsbare adapters die we nu overal zien. Kun je leuk zeggen dat het een non-probleem is omdat jij er geen last van hebt, maar dat maakt jou autistisch he, niet mij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:03:51 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165220641


[ Bericht 100% gewijzigd door Skull-splitter op 10-09-2016 12:04:20 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165220682
Oh man, dit is echt een welles-nietesdiscussie geworden :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165221002
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:53:02 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165221544
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:05 schreef KaBuf het volgende:
Oh man, dit is echt een welles-nietesdiscussie geworden :')
Inhoudelijk blijft het dan ook steken of je daarin meegaat of niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165221906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want ik heb namelijk meteen een lightning in-ear set, voor 160 euro, afgelopen jaar gekocht :')
Want een lightning in-eas set voor 160 euro is je enige optie :')
quote:
Jij lijkt er veel moeite mee te hebben dat anderen het domweg nodig hebben. Ik blijf mijn 6 gebruiken tot ie niet meer te pruimen is, maar ik zou wel gewoon een fatsoenlijke aansluiting willen en niet die kwetsbare adapters die we nu overal zien. Kun je leuk zeggen dat het een non-probleem is omdat jij er geen last van hebt, maar dat maakt jou autistisch he, niet mij.
In je pogingen om maar te kunnen zeiken, kun je alleen maar in extremen denken. Ik heb er geen moeite mee dat je het nodig hebt. Waar ik wel moeite mee heb is dat je dat honderden keren opnieuw moet noemen en erover blijft janken. Zoals ik zei: als jij een telefoon met 3,5mm jack nodig hebt, moet je vooral een telefoon met 3,5mm jack nemen. Degenen die zonder kunnen, kunnen de 7 nemen. Degenen die kunnen leven met workarounds kunnen dat ook doen. Zo is er voor iedereen een optie.

Wat niet nodig is, is om erover te BLIJVEN miepen. Het is niet zo dat als jij maar lang genoeg blijft janken, de iPhone 7 opeens wél een 3,5mm jack heeft. Het zit er niet in. Accepteer het. Of accepteer het niet. Maar houd alsjeblieft op met het gejammer.
  zaterdag 10 september 2016 @ 13:16:49 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165221970
Mensen hier voor de Jet Black gegaan? Ik ben uiteindelijk toch voor de mat zwarte gegaan ondanks dat ik de Jet Black op het oog mooier vind. Echter zag ik hands on filmpjes langs komen en daar zag daf Jet Black er enorm besmettelijk uit (vinger afdrukken).
pi_165222009
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:16 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen hier voor de Jet Black gegaan? Ik ben uiteindelijk toch voor de mat zwarte gegaan ondanks dat ik de Jet Black op het oog mooier vind. Echter zag ik hands on filmpjes langs komen en daar zag daf Jet Black er enorm besmettelijk uit (vinger afdrukken).
Ik denk ook dat de mat zwarte de betere keuze is. Vind de Jet Black op foto's er erg mooi uitzien, maar dat lijkt me in de praktijk echt zo'n toestel dat je constant met een doekje moet schoonmaken om er enigszins toonbaar uit te laten zien. En gezien Apple zelf al aangeeft dat krassen snel zichtbaar zijn, denk ik dat ik Jet Black maar oversla.
pi_165222476
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de mat zwarte de betere keuze is. Vind de Jet Black op foto's er erg mooi uitzien, maar dat lijkt me in de praktijk echt zo'n toestel dat je constant met een doekje moet schoonmaken om er enigszins toonbaar uit te laten zien. En gezien Apple zelf al aangeeft dat krassen snel zichtbaar zijn, denk ik dat ik Jet Black maar oversla.
Of dat wat uit gaat maken. Meeste mensen gebruiken een hoesje en de achterkant van de iPhone zie je sowieso niet.
pi_165223035
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Of dat wat uit gaat maken. Meeste mensen gebruiken een hoesje en de achterkant van de iPhone zie je sowieso niet.
In dat geval zal ik gewoon de eerste iPhone kopen die je tegen komt, gezien de kleur toch niet uitmaakt. Mij maakt het wel uit.
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:29:53 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165223496
Heb nu een 6+, zo te zien zijn er relatief weinig nieuwe toevoegingen bij de 7/7+, dus denk dat ik het maar even bij de 6+ hou. Wel erg benieuwd naar de eerste ervaringen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165223550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

In dat geval zal ik gewoon de eerste iPhone kopen die je tegen komt, gezien de kleur toch niet uitmaakt. Mij maakt het wel uit.
Wat ga je dan doen? Elke dag je iphone uit je hoesje halen om de kleur te bekijken? _O-
pi_165223600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:32 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat ga je dan doen? Elke dag je iphone uit je hoesje halen om de kleur te bekijken? _O-
Ik ga hem zonder hoesje gebruiken. Als ik al een 7 (Plus) haal. Mijn 6S Plus volstaat nog prima, dus ik wacht eerst eens wat reviews en camera tests af voordat ik besluit of ik hem überhaupt wel ga halen.
pi_165224379
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik ga hem zonder hoesje gebruiken. Als ik al een 7 (Plus) haal. Mijn 6S Plus volstaat nog prima, dus ik wacht eerst eens wat reviews en camera tests af voordat ik besluit of ik hem überhaupt wel ga halen.
Zonder hoesje gebruiken? Puahahahaha, dat wil ik zien.
pi_165224426
Is er wat veranderd in iTunes ofzo? krijg muziek niet eens meer van ipod shuffle af
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:35:32 #19
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165224600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Zonder hoesje gebruiken? Puahahahaha, dat wil ik zien.
Kan dat niet dan? Ik heb ook nooit een hoesje om mij telefoon.
pi_165224726
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Zonder hoesje gebruiken? Puahahahaha, dat wil ik zien.
???
pi_165224767
Krijgen we die discussie weer.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165224959
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:42 schreef Drug het volgende:

[..]

???
Precies ja.
pi_165225008
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies ja.
Niet iedereen met een iPhone is een puisterige puber met instabiele handen. Sommigen zijn gewoon volwassen mensen die normaal met hun spullen om kunnen gaan. Niet iedereen gebruikt een hoesje. Niet iedereen die een hoesje gebruikt, heeft er ten alle tijden een hoesje om.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Zó jammer om te zien hoeveel moeite mensen in dit soort topics hebben om buiten hun eigen beperkte denkkader te kijken.
pi_165225088
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet iedereen met een iPhone is een puisterige puber met instabiele handen. Sommigen zijn gewoon volwassen mensen die normaal met hun spullen om kunnen gaan. Niet iedereen gebruikt een hoesje. Niet iedereen die een hoesje gebruikt, heeft er ten alle tijden een hoesje om.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Zó jammer om te zien hoeveel moeite mensen in dit soort topics hebben om buiten hun eigen beperkte denkkader te kijken.
Ok. We hebben het begrepen. Jij bent een Super-mens die nooit fouten kan maken en iets kan laten vallen. Ook bestaat er geen mogelijkheid dat iemand anders je iPhone per ongeluk laat vallen omdat jij zo geweldig bent.
pi_165225177
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:07 schreef Atak het volgende:

[..]

Ok. We hebben het begrepen. Jij bent een Super-mens die nooit fouten kan maken en iets kan laten vallen. Ook bestaat er geen mogelijkheid dat iemand anders je iPhone per ongeluk laat vallen omdat jij zo geweldig bent.
Waar zeg ik dat? Ik ben niet degene die zo debiel reageerde op de mededeling dat sommige mensen hun toestel zonder hoesje gebruiken.
pi_165225236
Waar gebruiken jullie iCloud voor, wat slaan jullie op in die gratis 5 GB?
pi_165225263
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:15 schreef Bolasie het volgende:
Waar gebruiken jullie iCloud voor, wat slaan jullie op in die gratis 5 GB?
Nu nog niet zoveel, paar foto's. Krijg binnenkort een iPad en dan wil ik het wel meer gaan gebruiken, maar mijn ervaringen zijn nog niet zo best.
Als ik vanaf Windows wat in de cloud gooi ziet mijn telefoon het niet (of pas veeeel later) en vice versa ook.
Dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt/kan.
pi_165225279
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:15 schreef Bolasie het volgende:
Waar gebruiken jullie iCloud voor, wat slaan jullie op in die gratis 5 GB?
Ik betaal ¤0,99 per maand voor 50GB, plek zat voor m'n dagelijkse back-up in de cloud. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165225308
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:18 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik betaal ¤0,99 per maand voor 50GB, plek zat voor m'n dagelijkse back-up in de cloud. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:17 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Nu nog niet zoveel, paar foto's. Krijg binnenkort een iPad en dan wil ik het wel meer gaan gebruiken, maar mijn ervaringen zijn nog niet zo best.
Als ik vanaf Windows wat in de cloud gooi ziet mijn telefoon het niet (of pas veeeel later) en vice versa ook.
Dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt/kan.
Ik heb die 5 GB eigenlijk nooit gebruikt :') Tot gisteren, had toen even een reservekopie gemaakt van WhatsApp en erop gezet. Misschien ook met foto's doen.
pi_165225436
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik ben niet degene die zo debiel reageerde op de mededeling dat sommige mensen hun toestel zonder hoesje gebruiken.
Nee, ik deelde alleen mijn eigen mening. Jij bent de gene die als een autist mensen aanviel omdat niet iedereen zo geweldig en vlekkeloos is als Splackavellie02.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2016 @ 16:26:00 #31
230491 Zith
pls tip
pi_165225453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Zonder hoesje gebruiken? Puahahahaha, dat wil ik zien.
Jij bent zeker ook zo'n viezerik die een plastic hoes over de bank doet zodat deze niet slijt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165225507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Nee, ik deelde alleen mijn eigen mening. Jij bent de gene die als een autist mensen aanviel omdat niet iedereen zo geweldig en vlekkeloos is als Splackavellie02.
Je deelde niet je mening. Maar weet je, je hebt helemaal gelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:35:45 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165225721
Wow, just... Wow.

En ja, mijn headset is 160 euro, maar ik gok dat beyerdynamic wel nieuwe kabels lanceert mét lightning aansluiting.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165225940
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef Zith het volgende:

[..]

Jij bent zeker ook zo'n viezerik die een plastic hoes over de bank doet zodat deze niet slijt.
Nee, mijn bank is gemaakt van high-end materiaal. Mijn bank verslijt niet. Jij moet gewoon niet zo cheap zijn en een goeie bank kopen.
pi_165225975
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je deelde niet je mening. Maar weet je, je hebt helemaal gelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, gelijk hebben is heel belangrijk voor types zoals jij. In je laatste bericht moest je aan iedereen mededelen dat je geweldig en vlekkeloos bent omdat je geen hoestje hoeft.
pi_165225988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Wow, just... Wow.

En ja, mijn headset is 160 euro, maar ik gok dat beyerdynamic wel nieuwe kabels lanceert mét lightning aansluiting.
Koop gewoon iPhone 6s. Dan hoef je dat lightening-aansluiting niet nodig.
pi_165226017
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Idd, gelijk hebben is heel belangrijk voor types zoals jij. In je laatste bericht moest je aan iedereen mededelen dat je geweldig en vlekkeloos bent omdat je geen hoestje hoeft.
Ik heb inderdaad geen hoestje. Ik heb wel een hoes voor mijn iPhone. Ik gebruik hem alleen liever zonder omdat ik dat fijner vind werken. Nergens zeg ik dat dat mij geweldig maakt. Het is een persoonlijke voorkeur. Niets meer. Niets minder.
pi_165226042
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Wow, just... Wow.

En ja, mijn headset is 160 euro, maar ik gok dat beyerdynamic wel nieuwe kabels lanceert mét lightning aansluiting.
http://www.theverge.com/2(...)ck-iphone-7-reaction
pi_165226133
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen hoestje. Ik heb wel een hoes voor mijn iPhone. Ik gebruik hem alleen liever zonder omdat ik dat fijner vind werken. Nergens zeg ik dat dat mij geweldig maakt. Het is een persoonlijke voorkeur. Niets meer. Niets minder.
Jammer dat je als autist niet achter je woorden staat. Want het was echt Splackavellie02 die dit gezegd heeft:

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet iedereen met een iPhone is een puisterige puber met instabiele handen.
Maar ja niet iedereen is geweldig en flekkeloos als Splackavellie02.
  zaterdag 10 september 2016 @ 17:01:20 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165226260
quote:
Dit soort situaties zien er idd prachtig uit



Bovendien wordt er gezegd dat niemand hoeft te missen, maar betekent wel een hoop opnieuw aanschaffen. Ik heb sowieso een stuk kabel ertussen zitten wat ik kan vervangen, maar nog steeds zie ik de noodzaak hiertoe niet, los van het feit dat de 7 hem gewoon niet heeft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165226296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Jammer dat je als autist niet achter je woorden staat. Want het was echt Splackavellie02 die dit gezegd heeft:

[..]

Maar ja niet iedereen is geweldig en flekkeloos als Splackavellie02.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Jammer dat je als autist niet achter je woorden staat. Want het was echt Splackavellie02 die dit gezegd heeft:

[..]

Maar ja niet iedereen is geweldig en flekkeloos als Splackavellie02.
Kun je echt alleen maar in uitersten denken? Dus als je je iPhone niet laat vallen, ben je automatisch geweldig? Oke, als dat jouw standaard is. Verder ben ik klaar met de discussie over wel of geen hoesje.

Overigens vind ik het knap dat je de eerste twee keer wel "vlekkeloos" correct kunt spelen, maar nu opeens niet meer. Alsof je dwangmatig fouten MOET maken in elke post.

Kunnen we nu weer ontopic gaan? Wel een hoesje, geen hoesje, het zal mij echt een zorg zijn wat een ander met zijn iPhone doet.
pi_165226329
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit soort situaties zien er idd prachtig uit

[ afbeelding ]

Bovendien wordt er gezegd dat niemand hoeft te missen, maar betekent wel een hoop opnieuw aanschaffen. Ik heb sowieso een stuk kabel ertussen zitten wat ik kan vervangen, maar nog steeds zie ik de noodzaak hiertoe niet, los van het feit dat de 7 hem gewoon niet heeft.
Gewoon stug doorgaan met jammeren. Goed zo jongen! Als je maar hard genoeg blijft piepen doet Apple misschien wel een globale recall van alle iPhone 7 en 7 Plus-modellen om er speciaal voor jou een 3,5mm jack in te zetten ^O^

En vooral erg selectief blijven in waar je op reageert.

Dit ziet er namelijk wél erg elegant uit, en lightning biedt de mogelijkheid om een DAC-amp in de lightning kabel te stoppen, wat high end audio output juist compacter maakt dan een 3,5mm jack met een aparte amp ertussen.

Maar dat negeer je voor het gemak maar even natuurlijk ;)
pi_165226352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[..]

Kun je echt alleen maar in uitersten denken? Dus als je je iPhone niet laat vallen, ben je automatisch geweldig? Oke, als dat jouw standaard is. Verder ben ik klaar met de discussie over wel of geen hoesje.

Overigens vind ik het knap dat je de eerste twee keer wel "vlekkeloos" correct kunt spelen, maar nu opeens niet meer. Alsof je dwangmatig fouten MOET maken in elke post.

Kunnen we nu weer ontopic gaan? Wel een hoesje, geen hoesje, het zal mij echt een zorg zijn wat een ander met zijn iPhone doet.
Typisch zo'n autistische reactie. Jij hebt duidelijk mijn punt niet kunnen begrijpen.
pi_165226415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Typisch zo'n autistische reactie. Jij hebt duidelijk mijn punt niet kunnen begrijpen.
Oke. Klaar nu.
pi_165226722
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 08:03 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Studeren in de mediabibliotheek op school, of bij de buren. Er zat weinig anders op. Dat vond ik toen wel hevig irritant.
Dus was Apple toen iets te vroeg met het afschaffen van de floppy disk. Naar mijn overtuiging zijn ze nu ook wat te vroeg met het afschaffen van de headphonejack maar de verkoopcijfers zullen uitwijzen of dat Apple wel of niet de juiste gok heeft genomen. :)
Ik ben erg benieuwd naar de vergelijkende testen voor de inears met een Bluetooth-interface.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165226792
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:15 schreef Bolasie het volgende:
Waar gebruiken jullie iCloud voor, wat slaan jullie op in die gratis 5 GB?
foto's, iworks documenten, ibooks files, iphone backups. heb 50 gb tier voor 1 eu per maand

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2016 17:24:13 ]
  zaterdag 10 september 2016 @ 17:28:53 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165226933
Ach, het gros van de mensen die hier lopen te klagen over de iPhone en haar features hebben er geen en zullen er nooit eentje kopen want apple.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165228525
Kunnen we stoppen met deze nondiscussie?
pi_165230528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, het gros van de mensen die hier lopen te klagen over de iPhone en haar features hebben er geen en zullen er nooit eentje kopen want apple.
Ik heb een iPhone mét een Bluetooth koptelefoon en dan nog vind ik het een slechte keus om de aux weg te laten. Simpelweg omdat Bluetooth inferieur blijft aan draadjes, vanwege de compressie. Dan kan je zeggen, mensen luisteren geen muziek via hun telefoon vanwege de geluidskwaliteit, maar het betekent wel dat de aux wijdverbreid zal blijven. Voor veel minder geld heb je veel meer kwaliteit (en veel meer keus).

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kunnen we stoppen met deze nondiscussie?
Nee? Snap sowieso niet waarom jij je de hele tijd zo druk zit te maken in een topic over een fucking telefoon..
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:10:42 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165230612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gewoon stug doorgaan met jammeren. Goed zo jongen! Als je maar hard genoeg blijft piepen doet Apple misschien wel een globale recall van alle iPhone 7 en 7 Plus-modellen om er speciaal voor jou een 3,5mm jack in te zetten ^O^

En vooral erg selectief blijven in waar je op reageert.
[ afbeelding ]
Dit ziet er namelijk wél erg elegant uit, en lightning biedt de mogelijkheid om een DAC-amp in de lightning kabel te stoppen, wat high end audio output juist compacter maakt dan een 3,5mm jack met een aparte amp ertussen.

Maar dat negeer je voor het gemak maar even natuurlijk ;)
Dat eerste blokje kan er tussenuit om alvast een voorbeeld te noemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:13:48 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165230704
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone mét een Bluetooth koptelefoon en dan nog vind ik het een slechte keus om de aux weg te laten. Simpelweg omdat Bluetooth inferieur blijft aan draadjes, vanwege de compressie. Dan kan je zeggen, mensen luisteren geen muziek via hun telefoon vanwege de geluidskwaliteit, maar het betekent wel dat de aux wijdverbreid zal blijven. Voor veel minder geld heb je veel meer kwaliteit (en veel meer keus).

[..]

Nee? Snap sowieso niet waarom jij je de hele tijd zo druk zit te maken in een topic over een fucking telefoon..
Als je zo een fan bent van goed geluid zou je juist blij moeten zijn dat de analoge uitgang is vervangen door een digitale. Zoals Sennheiser daar ook veel mogelijkheden in ziet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:29:43 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165231164
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je zo een fan bent van goed geluid zou je juist blij moeten zijn dat de analoge uitgang is vervangen door een digitale. Zoals Sennheiser daar ook veel mogelijkheden in ziet.
Ik moet de eerste headset met digitale speakers nog tegenkomen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165231622
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone mét een Bluetooth koptelefoon en dan nog vind ik het een slechte keus om de aux weg te laten. Simpelweg omdat Bluetooth inferieur blijft aan draadjes, vanwege de compressie. Dan kan je zeggen, mensen luisteren geen muziek via hun telefoon vanwege de geluidskwaliteit, maar het betekent wel dat de aux wijdverbreid zal blijven. Voor veel minder geld heb je veel meer kwaliteit (en veel meer keus).
Helemaal top! Dan zul je vast geen probleem hebben een toestel te vinden dat wel aan je eisen voldoet ^O^

Maar gooi vooral nóg een topic vol, hoor.
pi_165231780
Het ironische is dat de mensen die nu elitair doen over audiokwaliteit vaak ook degenen zijn die glashard beweren dat 16GB opslag genoeg is :')

Puur zeiken om het zeiken. En vaak alleen maar de argumenten herhalen die ze ergens op internet gelezen hebben, zonder daadwerkelijk naar hun eigen gebruik te kijken.
pi_165231962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het ironische is dat de mensen die nu elitair doen over audiokwaliteit vaak ook degenen zijn die glashard beweren dat 16GB opslag genoeg is :')

Puur zeiken om het zeiken. En vaak alleen maar de argumenten herhalen die ze ergens op internet gelezen hebben, zonder daadwerkelijk naar hun eigen gebruik te kijken.
Is 16GB opslag niet genoeg :?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165232134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:56 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Is 16GB opslag niet genoeg :?
Niet als je een audiofiel bent die per sé zijn 3,5mm Jack nodig heeft voor headsets met een amp voor optimale kwaliteit.
pi_165232953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:56 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Is 16GB opslag niet genoeg :?
Ik heb geen muziek op m'n iPhone en moet eens in de zoveel tijd m'n foto's eraf halen omdat m'n apps anders niet kunnen updaten :')
Tap tap tap
pi_165232982
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb geen muziek op m'n iPhone en moet eens in de zoveel tijd m'n foto's eraf halen omdat m'n apps anders niet kunnen updaten :')
Ik heb wel muziek op m'n iPhone en ik heb nergens last van.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165233949
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:31 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik heb wel muziek op m'n iPhone en ik heb nergens last van.
Dat kan, maar jij bent dan ook geen audiofiel die per sé optimale audio kwaliteit wilt.
pi_165233991
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan, maar jij bent dan ook geen audiofiel die per sé optimale audio kwaliteit wilt.
Jazeker wel. Alleen AUX hier.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165234014
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan, maar jij bent dan ook geen audiofiel die per sé optimale audio kwaliteit wilt.
Dat ben ik ook niet en het past nog steeds niet :'(
Tap tap tap
pi_165234326
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:07 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Jazeker wel. Alleen AUX hier.
Hoe luister jij je muziek dan?
pi_165234639
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hoe luister jij je muziek dan?
Ik klik een muzieknummer aan en dan speelt 'ie af.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165234667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:36 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik klik een muzieknummer aan en dan speelt 'ie af.
Je speelt je muziek lokaal vanaf je iPhone of je streamt het? En als je lokaal je muziek afspeelt heb je dus maar maximaal drie albums tegelijk op je iPhone staan?
pi_165234784
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je speelt je muziek lokaal vanaf je iPhone of je streamt het?
Soms lokaal, soms YouTube.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165234814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:40 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Soms lokaal, soms YouTube.
Je speelt muziek van YouTube af en durft te beweren dat je audiofiel bent?

Oke...
pi_165234863
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je speelt muziek van YouTube af en durft te beweren dat je audiofiel bent?

Oke...
Ja er staat soms wel wat muziek van lagere kwaliteit op, maar ik ben over het algemeen wel tevreden.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:44:22 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165234881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dus was Apple toen iets te vroeg met het afschaffen van de floppy disk. Naar mijn overtuiging zijn ze nu ook wat te vroeg met het afschaffen van de headphonejack maar de verkoopcijfers zullen uitwijzen of dat Apple wel of niet de juiste gok heeft genomen. :)
Ik ben erg benieuwd naar de vergelijkende testen voor de inears met een Bluetooth-interface.
Apple is niet net te vroeg. Apple maakt de beslissing dat het voorbij is. Floppy disk, cd-rom, modem, flash en nu de koptelefoon aansluiting. Trendsetters.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165234964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja er staat soms wel wat muziek van lagere kwaliteit op, maar ik ben over het algemeen wel tevreden.
Dan ben je geen audiofiel en zul je dus geen verschil merken als je goede Bluetooth oordopjes gebruikt. Het kwaliteitsverlies dat je met de gigantische gecomprimeerde audio op YouTube hebt is vele malen groter dan het kwaliteitsverlies dat je met Bluetooth 4.0 hebt tov AUX.

Punt blijft staan, de echte audiofielen die zweren bij optimale geluidskwaliteit, kunnen echt niet uit de voeten met 16GB.
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:47:12 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165234965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja er staat soms wel wat muziek van lagere kwaliteit op, maar ik ben over het algemeen wel tevreden.
De beste kwaliteit van youtube is zo gecomprimeerd dat het prima zonder verlies over bluetooth verzonden kan worden. Als je het verlies van 3,5mm jack wil beklagen moet je wel .wav files luisteren!

Straks ga je ook nog zeggen dat je met de standaarddopjes luistert!!!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165235009
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan ben je geen audiofiel en zul je dus geen verschil merken als je goede Bluetooth oordopjes gebruikt. Het kwaliteitsverlies dat je met de gigantische gecomprimeerde audio op YouTube hebt is vele malen groter dan het kwaliteitsverlies dat je met Bluetooth 4.0 hebt tov AUX.

Punt blijft staan, de echte audiofielen die zweren bij optimale geluidskwaliteit, kunnen echt niet uit de voeten met 16GB.
Lijkt me nogal afhankelijk van de grootte van hun muziekbibliotheek, en of diegenen wel of niet de muziek streamen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165235027
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:47 schreef XL het volgende:

[..]

De beste kwaliteit van youtube is zo gecomprimeerd dat het prima zonder verlies over bluetooth verzonden kan worden. Als je het verlies van 3,5mm jack wil beklagen moet je wel .wav files luisteren!

Straks ga je ook nog zeggen dat je met de standaarddopjes luistert!!!
Dit dus.

SACD flac is tussen de 2.5-4.5GB per album. Dat houdt in dat je twee, maximaal drie albums tegelijk op je iPhone kunt zetten, en dat is als je er verder niets op hebt staan.
pi_165235048
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:48 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Lijkt me nogal afhankelijk van de grootte van hun muziekbibliotheek, en of diegenen wel of niet de muziek streamen.
Audiofielen streamen niet
pi_165235126
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Audiofielen streamen niet
Je weet er wel veel van zeg.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165235346
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Je weet er wel veel van zeg.
Nee hoor. Het is simpele logica:

- audiofielen willen de best mogelijke audiokwaliteit. Daarom hoor je ze miepen over kwaliteitsverlies over Bluetooth, het gebruik van amps en de hoge kwaliteit bekabelde oordopjes die ze per sé moeten gebruiken.

- streaming services streamen in mp3, een zwaar geformatteerd formaat, vaak met maximaal 320kbps. Verre van de optimale geluidskwaliteit waar je als audiofiel naar zoekt.

- het kwaliteitsverlies dat je krijgt door een gecomprimeerd Bluetooth 4.0 verbinding krijgt bij het beluisteren van lossless flac, is kleiner dan het kwaliteitsverlies dat je met high end AUX verbinding hebt als je 320kb mo3's streamt.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Als je optimale geluidskwaliteit wilt, moet je lossless bestanden pakken. Als je lossless bestanden pakt, krijg je gigantische bestanden (want er wordt niets gecomprimeerd). Dus je hebt óf veel opslag nodig, óf je neemt genoegen met twee albums tegelijk bij je hebben.

Óf je bent geen echte audiofiel, maar zet dat je het bent, zodat je kunt janken over het verlies van de 3,5mm Jack.

Meer smaken zijn er niet. Logica sluit de rest uit.

Wat mijn smartphone betreft, ben ik verre van een audiofiel. Ik luister meer podcasts en audioboeken dan muziek, en als ik wel muziek luister, volstaat 320kbps mp3 voor mij. Mij persoonlijk kan het wegvallen van de 3,5mm Jack dan ook niets schelen. En ik snap dat dat niet voor iedereen hetzelfde is. Maar ik ben ook wakker genoeg om te realiseren dat zeker de helft van degenen die er zó erg over klagen in de praktijk veel minder verschil merken dan ze graag pretenderen.
pi_165235506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:17 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Nu nog niet zoveel, paar foto's. Krijg binnenkort een iPad en dan wil ik het wel meer gaan gebruiken, maar mijn ervaringen zijn nog niet zo best.
Als ik vanaf Windows wat in de cloud gooi ziet mijn telefoon het niet (of pas veeeel later) en vice versa ook.
Dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt/kan.
Nee, ik heb niets van apple.

Maar als ik vanaf mijn Lumia 950XL werk dan staat dat meteen in mijn Onedrive, ook mijn foto's en videos zijn na een korte synchronisatie meteen beschikbaar.
Op mijn PC werkt Onedrive exact hetzelfde als eender welke map en ook die werkbestanden kan ik via mijn Lumia meteen bekijken.
Ik mis wel wat ondersteuning voor .eps, .psd, en .ai bestanden, maar goed, daar heb je een pc voor tenslotte.

Hoe werkt dat dan bij een IPhone?
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:15:29 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165235754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb geen muziek op m'n iPhone en moet eens in de zoveel tijd m'n foto's eraf halen omdat m'n apps anders niet kunnen updaten :')
Gebruik iCloud Photo Library.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165235846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gebruik iCloud Photo Library.
Het wordt me allemaal te ingewikkeld, eens in de zoveel tijd zwengel ik Dropbox aan en dan worden ze automatisch daarin geknikkerd en gooi ik de boel leeg. M'n iCloud is ook om de haverklap vol en elke keer als ik een back-up maak van m'n telefoon zet ie alle foto's van de afgelopen 6 jaar terug zodat de boel weer meteen volloopt.
Ik zal ergens in de twintigduizend instellingen wel iets fout doen :@
Tap tap tap
pi_165236000
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:44 schreef XL het volgende:

[..]

Apple is niet net te vroeg. Apple maakt de beslissing dat het voorbij is. Floppy disk, cd-rom, modem, flash en nu de koptelefoon aansluiting. Trendsetters.
Ik moet nog zien dat andere merken nu ook de koptelefoon aansluiting zullen laten vallen. Een dringende reden om dit te doen ontbreekt.
  Redactie Games zondag 11 september 2016 @ 01:25:41 #80
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_165238162
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_165238682
quote:
Die zie ik Apple zelf ook nog wel maken en voor een euro of 50 verkopen :') (er van uitgaande dat deze niet van Apple is)
pi_165238703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Nee, ik heb niets van apple.

Maar als ik vanaf mijn Lumia 950XL werk dan staat dat meteen in mijn Onedrive, ook mijn foto's en videos zijn na een korte synchronisatie meteen beschikbaar.
Op mijn PC werkt Onedrive exact hetzelfde als eender welke map en ook die werkbestanden kan ik via mijn Lumia meteen bekijken.
Ik mis wel wat ondersteuning voor .eps, .psd, en .ai bestanden, maar goed, daar heb je een pc voor tenslotte.

Hoe werkt dat dan bij een IPhone?
Ik moet me er echt eens in verdiepen, maar volgens mij zou het hetzelfde moeten werken.
Ik heb op mijn Windows Laptop iCloud gedownload en als ik bestanden in die map zet worden ze echter niet zichtbaar op mijn iPhone. En bestanden op mijn iPhone worden ook niet zichtbaar op die map op de computer. Foto's gaat wel, zij het met wat vertraging.
  zondag 11 september 2016 @ 08:20:29 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165240184
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik moet de eerste headset met digitale speakers nog tegenkomen...
Sennheiser ziet dat anders
http://www.theverge.com/2(...)ck-iphone-7-reaction
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 september 2016 @ 10:23:16 #84
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_165241305
Okay whatever. Een 7 besteld. Vind er op het moment het mijne van, dat hele verwijderen van die jack. Maar als ik even nuchter nadenk kan ik me de keren dat ik 'm op m'n 6 heb gebruikt op éen hand tellen en zie ik wel in dat de markt sowieso wireless gaat. Dus meh.
Ik ga naar huis.
  zondag 11 september 2016 @ 10:34:39 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165241507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:24 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik moet nog zien dat andere merken nu ook de koptelefoon aansluiting zullen laten vallen. Een dringende reden om dit te doen ontbreekt.
Bij cd-rom, floppy etc ging dat ook niet over 1 nacht. Komt nog bij dat wellicht (ben geen expert) usb voor audio niet geschikt is. Uiteindelijk zal hij langzaam verdwijnen of als niche verder leven.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165241558
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 10:34 schreef XL het volgende:

[..]

Bij cd-rom, floppy etc ging dat ook niet over 1 nacht. Komt nog bij dat wellicht (ben geen expert) usb voor audio niet geschikt is. Uiteindelijk zal hij langzaam verdwijnen of als niche verder leven.
Veranderingen vinden doorgang plaats bij betere alternatieven. De vraag is of het weglaten van de koptelefoonaansluiting en het moeten meeslepen van een dongle een verbetering is.
pi_165241591
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Veranderingen vinden doorgang plaats bij betere alternatieven. De vraag is of het weglaten van de koptelefoonaansluiting en het moeten meeslepen van een dongle een verbetering is.
Je moet geen dongle meeslepen. Dat is niet het alternatief, dat is een overbruggingsoplossing. Net zoals een externe diskdrive dat was toen Apple die ook weg liet.
pi_165241610
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je moet geen dongle meeslepen. Dat is niet het alternatief, dat is een overbruggingsoplossing. Net zoals een externe diskdrive dat was toen Apple die ook weg liet.
Het is vooral een oplossing voor een probleem dat er niet is.
pi_165241636
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het is vooral een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Ik vind ook dat het probleem er niet is. Maar als je het gejank in dit topic terug leest, zien veel mensen er wel een probleem.
  zondag 11 september 2016 @ 10:46:30 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165241671
quote:
Mooie PR praat vooralsnog, overigens ook prima met een standaard jack te bereiken getuige mijn Xonar DX/Headphone-amp/headphone aan mijn PC, dat is digitaal tot het geluid moet worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 11 september 2016 @ 11:07:08 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165241989
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Veranderingen vinden doorgang plaats bij betere alternatieven. De vraag is of het weglaten van de koptelefoonaansluiting en het moeten meeslepen van een dongle een verbetering is.
Ik ken niemand die graag de knopen uit zijn koptelefoon haalt of deze voor de lol in een doosje wikkelt na gebruik.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165242086
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik vind ook dat het probleem er niet is. Maar als je het gejank in dit topic terug leest, zien veel mensen er wel een probleem.
Wat loop jij elke keer agressief te reageren hier zeg.
pi_165242121
Hmm ik twijfel.. Heb nu een 4S die 2x per dag aan de lader moet. Opladen gaat niet fantastisch, tevens begint ie behoorlijk traag te worden. Ook valt ie bij 10% batterij geregeld uit. Updaten is dus een must.

7+ 128GB kost me een lieve 1019,-
6+ 16 GB heb ik gezien voor 300,-

16GB is wat te weinig maar kan er mee leven. Mn 4S is nu ook 16GB.

Twijfels twijfels. Scheelt 700,-! Voorlopig mn 4S maar houden tot ik de knoop eindelijk eens doorhak. Iemand hier met dezelfde keuzestress?
pi_165242792
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:44 schreef XL het volgende:

[..]

Apple is niet net te vroeg. Apple maakt de beslissing dat het voorbij is. Floppy disk, cd-rom, modem, flash en nu de koptelefoon aansluiting. Trendsetters.
Apple was een trendsetter onder Steve Jobs (als eerste de muis (Xerox) gebruikt voor een GUI, ze liepen vooraan met de MP3-speler, smartphone en table), op dit moment maakt het weinig uit of dat je een Apple telefoon gebruikt of een Android/Samsung. Apple heeft m.i. niet meer de positie dat klanten het blijven kopen ongeacht wat het bedrijf doet. Als de klant graag een connector voor X wil hebben, Apple verkoopt dat niet en de concurrenten verkopen dat wel...
Maar goed, we kunnen hier lang naar speculeren en over disucssiëren, de verkoopcijfers zullen het uitwijzen of dat Apple goed heeft gegokt.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:16 schreef Funkel het volgende:
Hmm ik twijfel.. Heb nu een 4S die 2x per dag aan de lader moet. Opladen gaat niet fantastisch, tevens begint ie behoorlijk traag te worden. Ook valt ie bij 10% batterij geregeld uit. Updaten is dus een must.

7+ 128GB kost me een lieve 1019,-
6+ 16 GB heb ik gezien voor 300,-
De tweede. Een hele gemakkelijke keuze. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 11 september 2016 @ 12:03:01 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_165243003
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:16 schreef Funkel het volgende:
Hmm ik twijfel.. Heb nu een 4S die 2x per dag aan de lader moet. Opladen gaat niet fantastisch, tevens begint ie behoorlijk traag te worden. Ook valt ie bij 10% batterij geregeld uit. Updaten is dus een must.

7+ 128GB kost me een lieve 1019,-
6+ 16 GB heb ik gezien voor 300,-

16GB is wat te weinig maar kan er mee leven. Mn 4S is nu ook 16GB.

Twijfels twijfels. Scheelt 700,-! Voorlopig mn 4S maar houden tot ik de knoop eindelijk eens doorhak. Iemand hier met dezelfde keuzestress?
Waarom niet een SE met 64 gb? Gaat binnenkort denk ik wel onder de ¤500 duiken.
pi_165243088
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan ben je geen audiofiel en zul je dus geen verschil merken als je goede Bluetooth oordopjes gebruikt. Het kwaliteitsverlies dat je met de gigantische gecomprimeerde audio op YouTube hebt is vele malen groter dan het kwaliteitsverlies dat je met Bluetooth 4.0 hebt tov AUX.

Punt blijft staan, de echte audiofielen die zweren bij optimale geluidskwaliteit, kunnen echt niet uit de voeten met 16GB.
Nee hoor. Het klopt dat de bron van de audio heel erg belangrijk is maar minstens 99,99% van de mensen hoort niet het verschil tussen een goede MP3 @320 kbps (direct van de bron gecomprimeerd, niet via-via-via) en FLAC. Zelfs als je gehoor er goed genoeg voor is, wat maar bij heel erg weinig mensen het geval is, dan nog heb je verdomd goede apparatuur nodig om het waar te nemen die je niet meeneemt. :)
Verreweg de meeste mensen zitten veilig met >=190 kbps maar gebruik 320 kbps en je weet zeker dat het goed zit. Als je echter per se FLAC wil gebruiken, wat ik graag doe, dan zit je op ongeveer 18 MB per liedje dus dan nog kan je gemakkelijk honderden liedjes opslaan op je telefoontje zelf (regelmatig wisselen). Bovendien houdt niets je tegen om nog wat extra extra flash-geheugen (USB) te gebruiken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165243133
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Veranderingen vinden doorgang plaats bij betere alternatieven. De vraag is of het weglaten van de koptelefoonaansluiting en het moeten meeslepen van een dongle een verbetering is.
De grote vraag is waarom het per se weg moet. Gebrek aan ruimte? Not buying it, die ruimte kan je krijgen door het moederbord en omhulsel ietsiepietsie groter te maken. Big deal. Waarom dan wel?

quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef nietzman het volgende:
Okay whatever. Een 7 besteld. Vind er op het moment het mijne van, dat hele verwijderen van die jack. Maar als ik even nuchter nadenk kan ik me de keren dat ik 'm op m'n 6 heb gebruikt op éen hand tellen en zie ik wel in dat de markt sowieso wireless gaat. Dus meh.
Draadloos is de afgelopen jaren flink verbeterd voor headphones en inears, naar verluidt, maar het punt is niet alleen of dat er fatsoenlijke draadloze inears/headphones bestaan, het gaat er ook om dat mensen al hebben geïnvesteerd in spul wat je wel met een jack moet aansluiten. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 11 september 2016 @ 12:13:36 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165243255
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Apple was een trendsetter onder Steve Jobs (als eerste de muis (Xerox) gebruikt voor een GUI, ze liepen vooraan met de MP3-speler, smartphone en table), op dit moment maakt het weinig uit of dat je een Apple telefoon gebruikt of een Android/Samsung. Apple heeft m.i. niet meer de positie dat klanten het blijven kopen ongeacht wat het bedrijf doet. Als de klant graag een connector voor X wil hebben, Apple verkoopt dat niet en de concurrenten verkopen dat wel...
Maar goed, we kunnen hier lang naar speculeren en over disucssiëren, de verkoopcijfers zullen het uitwijzen of dat Apple goed heeft gegokt.

[..]

De tweede. Een hele gemakkelijke keuze. :)
Alsof jij ooit apple apperatuur bezeten hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165243399
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De grote vraag is waarom het per se weg moet. Gebrek aan ruimte? Not buying it, die ruimte kan je krijgen door het moederbord en omhulsel ietsiepietsie groter te maken. Big deal. Waarom dan wel?
Nadeel connector:
- Neemt ruimte in
- Lastig waterdicht te maken
- Geen power:
* geen uitgebreide remote mogelijkheden e.d.
* geen actieve noise cancelation mogelijk.
- DAC in de telefoon, nu kan de DAC naar de headphones, headphone leveranciers krijgen de mogelijkheid om de DAC af te stemmen op de headphones en betere DAC's te leveren.

Voordeel connector:
- Standaard (met uitzondering van remote control)
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165243404
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:16 schreef Funkel het volgende:
Hmm ik twijfel.. Heb nu een 4S die 2x per dag aan de lader moet. Opladen gaat niet fantastisch, tevens begint ie behoorlijk traag te worden. Ook valt ie bij 10% batterij geregeld uit. Updaten is dus een must.

7+ 128GB kost me een lieve 1019,-
6+ 16 GB heb ik gezien voor 300,-

16GB is wat te weinig maar kan er mee leven. Mn 4S is nu ook 16GB.

Twijfels twijfels. Scheelt 700,-! Voorlopig mn 4S maar houden tot ik de knoop eindelijk eens doorhak. Iemand hier met dezelfde keuzestress?
Waar heb je die 6+ gezien?
Tap tap tap
  zondag 11 september 2016 @ 12:24:12 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_165243444
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waar heb je die 6+ gezien?
Je mag mijn 6 kopen als ik voor de 7 ga. :P
For great justice!
  zondag 11 september 2016 @ 12:26:22 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165243481
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nadeel connector:
- Neemt ruimte in
- Lastig waterdicht te maken
- Geen power:
* geen uitgebreide remote mogelijkheden e.d.
* geen actieve noise cancelation mogelijk.
- DAC in de telefoon, nu kan de DAC naar de headphones, headphone leveranciers krijgen de mogelijkheid om de DAC af te stemmen op de headphones en betere DAC's te leveren.

Voordeel connector:
- Standaard (met uitzondering van remote control)
Bram is een troll, hij komt enkel om te zuigen in Apple topics.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165243551
Is er ook 10% studentenkorting op de iphone te krijgen? K zag m niet staan in de webshop van apple. Wil binenkort een SE aanschaffen.
pi_165244385
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor. Het klopt dat de bron van de audio heel erg belangrijk is maar minstens 99,99% van de mensen hoort niet het verschil tussen een goede MP3 @320 kbps (direct van de bron gecomprimeerd, niet via-via-via) en FLAC. Zelfs als je gehoor er goed genoeg voor is, wat maar bij heel erg weinig mensen het geval is, dan nog heb je verdomd goede apparatuur nodig om het waar te nemen die je niet meeneemt. :)
Verreweg de meeste mensen zitten veilig met >=190 kbps maar gebruik 320 kbps en je weet zeker dat het goed zit. Als je echter per se FLAC wil gebruiken, wat ik graag doe, dan zit je op ongeveer 18 MB per liedje dus dan nog kan je gemakkelijk honderden liedjes opslaan op je telefoontje zelf (regelmatig wisselen). Bovendien houdt niets je tegen om nog wat extra extra flash-geheugen (USB) te gebruiken.
Precies. Dus dat hele gelul over slechte geluidskwaliteit is precies dat: gelul. En succes met extra flash geheugen op je iPhone gebruiken voor muziek.
  Licht Ontvlambaar zondag 11 september 2016 @ 13:12:35 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_165244613
quote:
dat zou toch ook zonder dat kabeltje moeten kunnen. Of zelfs geïntegreerd in een hoesje/bumper.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 11 september 2016 @ 14:51:18 #106
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_165246735
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:14 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik moet me er echt eens in verdiepen, maar volgens mij zou het hetzelfde moeten werken.
Ik heb op mijn Windows Laptop iCloud gedownload en als ik bestanden in die map zet worden ze echter niet zichtbaar op mijn iPhone. En bestanden op mijn iPhone worden ook niet zichtbaar op die map op de computer. Foto's gaat wel, zij het met wat vertraging.
Misschien is er een compatibiliteits probleem tussen de geüploade bestanden en het gebruikte programma waarmee je het in het andere device wil gebruiken?
pi_165247388
Nu kan je idd ook geen Power pack meer gebruiken als je met je oordopjes naar muziek zit te luisteren. Ze zijn echt onhandig bezig.
  zondag 11 september 2016 @ 15:58:23 #108
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_165247908
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:25 schreef Atak het volgende:
Nu kan je idd ook geen Power pack meer gebruiken als je met je oordopjes naar muziek zit te luisteren. Ze zijn echt onhandig bezig.
Ja dat is gelukkig nog maar 25x in dit topic gepost. ^O^
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 11 september 2016 @ 16:04:55 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165248020
Voor muziek heb ik gewoon nog mijn ipod classic met een HDD, Apple Lossless codec en een B&O installatie in de auto.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165248044
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 15:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ja dat is gelukkig nog maar 25x in dit topic gepost. ^O^
Waarom zijn er nog steeds pipo's dan die zeggen dat ze een iphone 7 willen? Je gaat alleen maar achteruit (op alle vlakken). Enige wat je krijgt is waterdichtheid. Die andere "verandering" zijn irrelevant en heb je niks aan. Bijv 20% extra helderheid? LoL boeiend. Of dat wat uit gaat maken.
pi_165248077
Ik denk dat ik voor de iPhone 6s plus ga. iPhone 7 is niks 10 keer niks. De volgende upgrade gaat waarschijnlijk geen iPhone worden maar gewoon een Andriod. Je bent echt zot als een pipo als nog voor iPhone gaat. Na de dood van Steve hebben ze Apple helemaal naar de klote geholpen. Ze hebben iig een klant minder.
  zondag 11 september 2016 @ 16:17:06 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165248195
Één klant minder is niet hetzelfde als een bedrijf naar de klote helpen. Ik denk persoonlijk dat het nog een paar jaar te vroeg is voor deze stap en het waterdichte aspect zou ik eerder met een hoes fixen met een hogere rating.

Wel zorgt dit pushen dat fabrikanten hun draadloze producten gaan aanpassen (lees: betere levensduur) en bedrade varianten gewoon gaan voorzien van lightning-aansluiting. Wat voor mensen met een duurdere koptelefoon/in ear headset nog steeds redelijk zuur is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165248499
Gelukkig sta ik er niet alleen in. De "Jack" gebruik ik meerdere malen per dag voor uren, zie ik mijzelf met draadloze oortjes niet doen.

Buiten dat wil niet nog méér draadloze straling en al helemaal niet bij het hoofd.

Leuk dat ze de draadloze industrie willen dwingen om zo vooruitgang te boeken, dat zie ik echter niet gebeuren.

Wij als consument willen al járen een accu die langer mee gaat dan 1 dag, op dat vlak staat de ontwikkeling al jaren stil, innoveer daar maar eens in }:|
  zondag 11 september 2016 @ 16:46:34 #114
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_165248805
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom zijn er nog steeds pipo's dan die zeggen dat ze een iphone 7 willen? Je gaat alleen maar achteruit (op alle vlakken). Enige wat je krijgt is waterdichtheid. Die andere "verandering" zijn irrelevant en heb je niks aan. Bijv 20% extra helderheid? LoL boeiend. Of dat wat uit gaat maken.
Qua specs is het allemaal gewoon dik in orde hoor, dus waarom zou je geen iPhone 7 willen? Het is een afweging die je maakt; vind je een betere processor en grotere batterij belangrijker of een 3,5 mm input.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_165249138
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gelukkig sta ik er niet alleen in. De "Jack" gebruik ik meerdere malen per dag voor uren, zie ik mijzelf met draadloze oortjes niet doen.

Buiten dat wil niet nog méér draadloze straling en al helemaal niet bij het hoofd.

Leuk dat ze de draadloze industrie willen dwingen om zo vooruitgang te boeken, dat zie ik echter niet gebeuren.

Wij als consument willen al járen een accu die langer mee gaat dan 1 dag, op dat vlak staat de ontwikkeling al jaren stil, innoveer daar maar eens in }:|
De ene straling is de andere niet natuurlijk, het woord op zich heeft een negatieve lading omdat we aan radioactieve straling denken, of de straling in je magnetron die voor het opwarmen van voedsel prima is maar niet om je huisdier in te drogen.

Vergeet niet dat de spoelen en magneten in je koptelefoon ook (elektromagnetische) straling geven, alleen op andere frequenties dan bijvoorbeeld WiFi of Bluetooth.

En voornamelijk het verzendende apparaat (je telefoon) zal "straling" uitzenden, de oortjes hoeven alleen maar af en toe even een kort pulsje te sturen naar de phone dat ze er nog zijn.

Sowieso werken de meeste WiFi en 4G apparaten met kortstondige pulsen (beacons). Alleen als je ze gebruikt (bellen, internetten) dan verandert dat in een stroom van (verzoeken om) datapakketjes.

Het is ook wel logisch en slim dat het zo werkt, anders zou:

- de frequenties waarop uitgezonden wordt nog sneller dichtslibben
- de accu veel sneller leeg raken

En kijk dan eens naar de verhouding in vermogen. Een magnetron gebruikt zo'n 1000 Watt om de watermoleculen in je voeding in beweging te krijgen en zo je voeding op te warmen, een telefoon heeft maar zo'n 40 Milliwatt, ofwel 0,04 Watt aan zendvermogen aan boord.

Het is niet erg dat je je zorgen maakt maar probeer dan ook uit te vinden of het zinvol is, want net als bij zo'n WiFi signaal kost onnodig zorgen maken veel energie.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-09-2016 17:08:19 ]
  zondag 11 september 2016 @ 17:08:44 #116
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165249361
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:09 schreef Atak het volgende:
Ik denk dat ik voor de iPhone 6s plus ga. iPhone 7 is niks 10 keer niks. De volgende upgrade gaat waarschijnlijk geen iPhone worden maar gewoon een Andriod. Je bent echt zot als een pipo als nog voor iPhone gaat. Na de dood van Steve hebben ze Apple helemaal naar de klote geholpen. Ze hebben iig een klant minder.
denk dat ze nu in USA echt gaan bibberen. Ik hou wall streeft iig in de gaten nu; echt klote voor ze.
pi_165249382
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bram is een troll, hij komt enkel om te zuigen in Apple topics.
Nee hoor. Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken maar ik kom niet enkel om te zuigen in Apple-draden. Ik heb over laptops en desktops gesteld dat Apple inferieure hardware verkoopt voor zeer hoge prijzen (en dit nadat iemand anders erover begon), dat is bepaald geen controversiële mening. Hier gaat het over telefoontjes en het weghalen van een belangrijke interface. Dat staat er geheel los van. De hoge prijs blijft overeind staan (ook bij tabletten) maar bij telefoontjes is de hardware van Apple wel up to date, niet op alle vlakken het allerbeste van alle telefoontjes maar wel gewoon up to date.
Als ik hier zou willen trollen dan zou ik over heel andere zaken spreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-09-2016 17:19:34 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165249422
Hoe kan je precies foto's opslaan in iCloud ipv het geheugen van je iPhone? Heb iCloud (drive) gewoon aan staan en via instellingen>foto's staat iCloud ingeschakeld, maar het slaat niet op.
pi_165249609
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nadeel connector:
- Neemt ruimte in
Zou de telefoon minder gemakkelijk in je broekzak passen als die een halve cm. langer zou zijn?

quote:
- Lastig waterdicht te maken
Correct

quote:
- Geen power:
* geen uitgebreide remote mogelijkheden e.d.
* geen actieve noise cancelation mogelijk.
Een afstandsbediening voor een telefoon lijkt me redundant, je hebt je telefoon al bij de hand. Noice cancelation is niet iets waar ik ervaring mee heb maar dat wordt normaal gesproken toch ingebouwd in de hooftelefoon zelf?

quote:
- DAC in de telefoon, nu kan de DAC naar de headphones, headphone leveranciers krijgen de mogelijkheid om de DAC af te stemmen op de headphones en betere DAC's te leveren.
Een DAC+amp in de headphone kan eventueel interessant zijn (ik denk niet dat de DAC afgestemd moet worden op de headphone maar het afstemmen van de amplifier op de headphone heeft inderdaad voordelen) nu ze met redelijk kleine DAC+am's (qua volume) een redelijke kwaliteit krijgen maar ook met een standaard verbinding zou het mogelijk zijn om dat in te bouwen. Ik zie niet in hoe dit de fabrikanten extra stimuleert om dat te doen.

In de reviewersgemeenschap lijkt de concensus te zijn dat het Apple vooral om de waterdichtheid te doen was. Dat zou logisch zijn want dit is een belangrijke kwestie geworden in de afgelopen jaren.

Mijn mening: smartphonebedrijven doen er verstandig aan om twee versies aan te bieden: met en zonder hpj. Bied dan eventueel een plug aan waarmee je het waterdicht kan maken op het moment dat je geen hoofdtelefoon hebt aangesloten. Alternatief kan je je telefoontje natuurlijk ook in een hoesje stoppen. Hoe zie jij dat?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165250134
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:06 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom zijn er nog steeds pipo's dan die zeggen dat ze een iphone 7 willen? Je gaat alleen maar achteruit (op alle vlakken). Enige wat je krijgt is waterdichtheid. Die andere "verandering" zijn irrelevant en heb je niks aan. Bijv 20% extra helderheid? LoL boeiend. Of dat wat uit gaat maken.
:')
pi_165250541
Over het scherm gesproken... Hierin begint Apple ook echt achter te lopen op het amoled van Samsung. Valt echt op als je S7 naast de 6s houdt. Snap niet dat Apple niet daarin meer heeft geïnvesteerd i.p.v. al die ongein met audio.
-géén blogabet, bvd-
pi_165250569
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 17:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

denk dat ze nu in USA echt gaan bibberen. Ik hou wall streeft iig in de gaten nu; echt klote voor ze.
Zou het toeval zijn dat dit het eerste model is waarvan Apple niet bekend maakt hoeveel er verkocht zijn na de eerste dagen?

Denk dat ze zelf ook niet erg zelfverzekerd zijn over de verkoopcijfers
  zondag 11 september 2016 @ 18:13:58 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165251077
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
Over het scherm gesproken... Hierin begint Apple ook echt achter te lopen op het amoled van Samsung. Valt echt op als je S7 naast de 6s houdt. Snap niet dat Apple niet daarin meer heeft geïnvesteerd i.p.v. al die ongein met audio.
Je bedoeld spontaan in de fik vliegen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 september 2016 @ 18:15:23 #124
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_165251133
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bedoeld spontaan in de fik vliegen?
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 11 september 2016 @ 18:17:17 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165251191
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken maar ik kom niet enkel om te zuigen in Apple-draden. Ik heb over laptops en desktops gesteld dat Apple inferieure hardware verkoopt voor zeer hoge prijzen (en dit nadat iemand anders erover begon), dat is bepaald geen controversiële mening. Hier gaat het over telefoontjes en het weghalen van een belangrijke interface. Dat staat er geheel los van. De hoge prijs blijft overeind staan (ook bij tabletten) maar bij telefoontjes is de hardware van Apple wel up to date, niet op alle vlakken het allerbeste van alle telefoontjes maar wel gewoon up to date.
Als ik hier zou willen trollen dan zou ik over heel andere zaken spreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complete bullshit. Een laptop van Dell ofzo die kwalitatief vergelijkbaar is met een mac is ongeveer dezelfde prijs.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165251730
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
Over het scherm gesproken... Hierin begint Apple ook echt achter te lopen op het amoled van Samsung. Valt echt op als je S7 naast de 6s houdt. Snap niet dat Apple niet daarin meer heeft geïnvesteerd i.p.v. al die ongein met audio.
Naar verluidt volgend jaar. Maar net als waterdichtheid zijn ze hier reikelijk laat mee idd.
pi_165254463
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 16:46 schreef richolio het volgende:

[..]

Qua specs is het allemaal gewoon dik in orde hoor, dus waarom zou je geen iPhone 7 willen? Het is een afweging die je maakt; vind je een betere processor en grotere batterij belangrijker of een 3,5 mm input.
De iPhone 6 was al snel genoeg. Nog nooit gehoord dat de iPhone te kort komt aan rekenkracht. Ik weet niet waarom je een nog snellere hardware nodig hebt. Het is net zo'n klein jongetje die steeds maar een grotere piemel wilt.
pi_165254622
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
Over het scherm gesproken... Hierin begint Apple ook echt achter te lopen op het amoled van Samsung. Valt echt op als je S7 naast de 6s houdt. Snap niet dat Apple niet daarin meer heeft geïnvesteerd i.p.v. al die ongein met audio.
Omdat Apple-fans dom zijn denk ik. Apple verkoopt straks extra connectors en oordopjes (die je vroeger gewoon gratis bij kreeg). Apple wordt rijker en de klanten dommer. Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan. Ze lopen steeds achter de feiten aan sinds de dood van Jobs. Op een gegeven moment is het gewoon klaar er stappen steeds meer en meer klanten over. Er zijn steeds meer en meer seinen dat dit aan de gang is. Apple loopt nu zijn klanten gewoon uit te melken voordat het straks flink fout gaat met de verkoopcijfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 11-09-2016 20:46:05 ]
  zondag 11 september 2016 @ 20:25:31 #129
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_165254623
Iemand een idee hoeveel ruimte het besturingssysteem van Apple inneemt op de iPhone 7?
pi_165254632
lol

  zondag 11 september 2016 @ 20:29:59 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165254745
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan. Ze lopen steeds achter de feiten aan sinds de dood van Jobs. Op een gegeven moment is het gewoon klaar en stappen steeds meer en meer klanten over. Er zijn steeds meer en meer seinen dat dit aan de gang is. Apple loopt nu zijn klanten gewoon uit te melken voordat het straks flink fout gaat met de verkoopcijfers.
Lolololololol
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165254772
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:
lol

[ afbeelding ]
Persoonlijk komt het zeer zelden voor dat ik wil opladen en oortjes wil gebruiken tegelijkertijd. Als in enkele keren per jaar. Ik zal hooguit in een auto beide willen als de radio een aux poort heeft en in de auto boeien al die dongles mij echt geen flikker.
pi_165254999
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat Apple-fans dom zijn denk ik. Apple verkoopt straks extra connectors en oordopjes (die je vroeger gewoon gratis bij kreeg). Apple wordt rijker en de klanten dommer. Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan. Ze lopen steeds achter de feiten aan sinds de dood van Jobs. Op een gegeven moment is het gewoon klaar en stappen steeds meer en meer klanten over. Er zijn steeds meer en meer seinen dat dit aan de gang is. Apple loopt nu zijn klanten gewoon uit te melken voordat het straks flink fout gaat met de verkoopcijfers.
Ik denk dat je een punt hebt als dergelijke veranderingen effect zullen hebben op verkoopcijfers. Maar waarom zijn Apple-fans dom als ze een iPhone kopen ondanks dat hij niet presteert op het scherpst van de snede? Naar mijn ervaring kopen mensen Apple producten voor het eco-systeem en het gebruiksgemak, niet omdat ze het beste van het beste willen hebben. Of mijn telefoon het beste scherm op de markt heeft zal mij een worst wezen.

Naar jouw redenering zijn mensen die een Sony of HTC telefoon kopen die niet op #1 staat kwa scherm/SoC/camera ook allemaal heel dom. Ondanks dat de flagships van die merken ook gewoon een hele dikke premium kosten.
pi_165255321
Jongens misschien offtopic maar wat betekent dit?

Ik zat een IMEC te checken van iPhone die ik wil kopen en ik kreeg dit bericht:
We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your
pi_165255682
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:44 schreef Atak het volgende:
Jongens misschien offtopic maar wat betekent dit?

Ik zat een IMEC te checken van iPhone die ik wil kopen en ik kreeg dit bericht:
We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your
Misschien heeft de verkoper van de iphone het IMEC van een telefoon opgeschreven waar hij later gebruikt gemaakt heeft van de garantie en van de nieuwe vergeten is dat ie dan ook een nieuwe IMEC heeft?

Als dat niet het geval is zal hij waarschijnlijk proberen jou geld over te laten maken voordat hij zijn iphone opstuurt. Een iPhone die er waarschijnlijk niet meer is.
pi_165256548
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Apple wordt rijker en de klanten dommer. Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan.
Doorgaan met wat? Rijker worden?
  zondag 11 september 2016 @ 22:19:09 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165259021
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165260014
quote:
Dus zonder hoesje gebruiken gaat hem toch niet worden.
pi_165262786
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus zonder hoesje gebruiken gaat hem toch niet worden.
jawel
pi_165262886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gewoon stug doorgaan met jammeren. Goed zo jongen! Als je maar hard genoeg blijft piepen doet Apple misschien wel een globale recall van alle iPhone 7 en 7 Plus-modellen om er speciaal voor jou een 3,5mm jack in te zetten ^O^

En vooral erg selectief blijven in waar je op reageert.
[ afbeelding ]
Dit ziet er namelijk wél erg elegant uit, en lightning biedt de mogelijkheid om een DAC-amp in de lightning kabel te stoppen, wat high end audio output juist compacter maakt dan een 3,5mm jack met een aparte amp ertussen.

Maar dat negeer je voor het gemak maar even natuurlijk ;)
Sterker nog: met lightning MOET je een externe DAC hebben. Of dat het compacter maakt is nog maar de vraag, wel een stuk duurder ;)
Het is wat het is.
pi_165263044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het wordt me allemaal te ingewikkeld, eens in de zoveel tijd zwengel ik Dropbox aan en dan worden ze automatisch daarin geknikkerd en gooi ik de boel leeg. M'n iCloud is ook om de haverklap vol en elke keer als ik een back-up maak van m'n telefoon zet ie alle foto's van de afgelopen 6 jaar terug zodat de boel weer meteen volloopt.
Ik zal ergens in de twintigduizend instellingen wel iets fout doen :@
'It just works'

Geintje natuurlijk :P
Het is wat het is.
pi_165263296
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat Apple-fans dom zijn denk ik. Apple verkoopt straks extra connectors en oordopjes (die je vroeger gewoon gratis bij kreeg). Apple wordt rijker en de klanten dommer. Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan. Ze lopen steeds achter de feiten aan sinds de dood van Jobs. Op een gegeven moment is het gewoon klaar er stappen steeds meer en meer klanten over. Er zijn steeds meer en meer seinen dat dit aan de gang is. Apple loopt nu zijn klanten gewoon uit te melken voordat het straks flink fout gaat met de verkoopcijfers.
Ik denk dat dit wel meevalt. De iPhone 7 zal wel weer een verkooprecord neerzetten, iedereen ligt alweer voor de winkel te slapen. Met die 200 miljard op de bank houden ze het ook nog wel 100 jaar vol. De kinderen van jouw toekomstige kleinkinderen zullen nog met Apple te maken krijgen hoor :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Bordeel_Sluipers op 12-09-2016 01:01:14 ]
Het is wat het is.
pi_165264483
Straks lekker de iPhone 7+ 128GB bestellen. Er is geen goedkopere en effectievere manier om mensen om je heen te kunnen imponeren. Als vliegen op stroop. En met een 6, 6+ of 7 kan je natuurlijk echt niet gezien worden. Echte schraper modelletjes.

Als er nog een duurdere 7+ was had ik die genomen. Maar die is er niet, dus bestel ik maar een tweede om stuk te slaan en op FB te posten. Voor dagelijks gebruik gewoon een nieuwe Android halen natuurlijk.
  maandag 12 september 2016 @ 08:09:00 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165264921
:') _O-.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 12 september 2016 @ 08:13:39 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165264953
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat Apple-fans dom zijn denk ik. Apple verkoopt straks extra connectors en oordopjes (die je vroeger gewoon gratis bij kreeg).

Je krijgt er nog steeds een set dopjes bij, faalhaas

quote:
Apple wordt rijker en de klanten dommer. Ik denk dat Apple binnen paar jaar niet meer bestaat als ze zo doorgaan.
En hier spreek je jezelf tegen, Apple wordt rijker en binnenkort bestaan ze niet meer?
quote:
Ze lopen steeds achter de feiten aan sinds de dood van Jobs. Op een gegeven moment is het gewoon klaar er stappen steeds meer en meer klanten over. Er zijn steeds meer en meer seinen dat dit aan de gang is. Apple loopt nu zijn klanten gewoon uit te melken voordat het straks flink fout gaat met de verkoopcijfers.
Wat gaat er mis? Apple maakt nog steeds een slordige 95% van de winst die er gemaakt wordt in de smartphone markt, tot voor kort was Samsung de enige andere die winst maakt in deze markt, we zullen zien hoe hun fikkende telefoons dit gaan beinvloeden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165265040
adapter krijg je er ook bij

  maandag 12 september 2016 @ 09:03:31 #148
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165265450
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 08:27 schreef Strugglemaster het volgende:
adapter krijg je er ook bij

[ afbeelding ]
Das wel netjes.
Maar.. Als er in die adapter al een dac zit, dan kan je mij niet wijsmaken dat het zoveel ruimte scheelt dat er geen DAC in de iPhone meer zit.

Aan die kabel te zien is daar niet eens ruimte voor...
Plus, hoe willen ze de speakers laten werken zonder DAC?

Ruimte door het weghalen van een plug, ok...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 12 september 2016 @ 09:14:15 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165265543
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2016 09:03 schreef timbob het volgende:

[..]

Das wel netjes.
Maar.. Als er in die adapter al een dac zit, dan kan je mij niet wijsmaken dat het zoveel ruimte scheelt dat er geen DAC in de iPhone meer zit.

Aan die kabel te zien is daar niet eens ruimte voor...
Plus, hoe willen ze de speakers laten werken zonder DAC?

Ruimte door het weghalen van een plug, ok...
Dac zit in de adapter
De ruimte is niet de dac, maar de jack-stecker
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165265737
Oh fijn, het gaat nog steeds alleen maar om de 3,5mm plug.
pi_165266071
Haha, ik lig echt in een deuk hier, hoe erg kun je een fanboy zijn zég, tering!

Als Apple zou zeggen dat ze alleen draadloos kunnen laden, en het vervolgens 10 uur zou duren om op te laden, slikt de meute hét als zoete koek..

Omdat ze dan "revolutionair" bezig zijn!

Begrijp mij niet verkeerd, heb zelf ook een iPhone, alleen de Jack weghalen (om bullshit redenen) is een grove fout.

Misschien dat ze wakker worden en bij de 8 de Jack weer terug geven. Voor mij geen 7 iig, zeker niet met krasbare piano lak, ook daar proberen ze zich nu al voor in te dekken. Jammer hoor, Apple is echt niet meer wat het geweest is. Nu hebben ze nog het voordeel dat de alternatieven ook slecht zijn, zal niet lang meer duren.

Iedereen die wél voor de 7 gaat, veel plezier ermee!
  maandag 12 september 2016 @ 10:08:08 #152
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165266182
Mensen smijten hier wel heel snel met fanboys (vooral als ze geen andere argumenten meer hebben) . Het is ook gewoon mogelijk een bepaalde mening te hebben, maakt je niet meteen een pure fanboy die alles slikt. Respecteer elkaars mening gewoon joh, niet zo heel moeilijk. Wil je een iPhone 7..dan haal je er een. Als je er niet een wil dan bestel je m gewoon niet. Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165266363
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen smijten hier wel heel snel met fanboys (vooral als ze geen andere argumenten meer hebben) . Het is ook gewoon mogelijk een bepaalde mening te hebben, maakt je niet meteen een pure fanboy die alles slikt. Respecteer elkaars mening gewoon joh, niet zo heel moeilijk. Wil je een iPhone 7..dan haal je er een. Als je er niet een wil dan bestel je m gewoon niet. Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Inderdaad zeg. Uiteindelijk komt het er gewoon op neer of je een echte high-class baller of een fakeboi bent. Of je nu wel of geen fan van de iPhone bent, investeren in een 7+ is mandatory. Dat wordt gewoon verwacht in de kringen. Niet kunnen volgen is gezichtsverlies. Genoeg schrapers die weer in de eerste week door de mand gaan vallen. Zijn gewoon fakebois zonder de middelen om aan te sluiten bij de echte ballers.
pi_165266780
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2016 09:03 schreef timbob het volgende:

[..]

Das wel netjes.
Maar.. Als er in die adapter al een dac zit, dan kan je mij niet wijsmaken dat het zoveel ruimte scheelt dat er geen DAC in de iPhone meer zit.

Aan die kabel te zien is daar niet eens ruimte voor...
Plus, hoe willen ze de speakers laten werken zonder DAC?
Dat gezeur hier over dat er geen DAC in de iPhone7 zou zitten.
Natuurlijk zit er een DAC in, anders hadden de speakers van de iphone zelf geen geluid kunnen maken.
Discussie over.

Het enige punt waar we nog over kunnen twijfelen is hoe die lightning-to-jack adapter werkt: stuurt die het analoge signaal door (DAC in iphone wordt gebruikt), of krijgt die het digitale signaal en heeft die adapter z'n eigen DAC?
  maandag 12 september 2016 @ 10:48:00 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165266842
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer hoor, Apple is echt niet meer wat het geweest is. Nu hebben ze nog het voordeel dat de alternatieven ook slecht zijn, zal niet lang meer duren.
:').
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165267678
Ik ga voor een 2e hands 6S + :) Iemand geïnteresseerd in een onbeschadigde 4S 16 GB wit?
pi_165275856
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 09:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk hier, hoe erg kun je een fanboy zijn zég, tering!

Als Apple zou zeggen dat ze alleen draadloos kunnen laden, en het vervolgens 10 uur zou duren om op te laden, slikt de meute hét als zoete koek..

Omdat ze dan "revolutionair" bezig zijn!

Begrijp mij niet verkeerd, heb zelf ook een iPhone, alleen de Jack weghalen (om bullshit redenen) is een grove fout.

Misschien dat ze wakker worden en bij de 8 de Jack weer terug geven. Voor mij geen 7 iig, zeker niet met krasbare piano lak, ook daar proberen ze zich nu al voor in te dekken. Jammer hoor, Apple is echt niet meer wat het geweest is. Nu hebben ze nog het voordeel dat de alternatieven ook slecht zijn, zal niet lang meer duren.

Iedereen die wél voor de 7 gaat, veel plezier ermee!
Dat de 8 weer een headphone jack krijgt zit er dik in inderdaad. Hopelijk krijgt die ook eindelijk Flash ondersteuning. Dat is wat Steve gedaan zou hebben in ieder geval.
  maandag 12 september 2016 @ 18:27:36 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165275996
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 18:20 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat de 8 weer een headphone jack krijgt zit er dik in inderdaad. Hopelijk krijgt die ook eindelijk Flash ondersteuning. Dat is wat Steve gedaan zou hebben in ieder geval.
Zelfs adobe haalt de zweep niet meer over dat dooie paard
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 12 september 2016 @ 19:58:19 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165277933
Ik hoorde dat de 8 ook weer een 1,44 " floppy disk krijgt en daardoor past er ook een groter vierkant scherm op.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165277965
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 19:58 schreef XL het volgende:
Ik hoorde dat de 8 ook weer een 1,44 " floppy disk krijgt en daardoor past er ook een groter vierkant scherm op.
srs, als ze dat voor elkaar krijgen _O_
  maandag 12 september 2016 @ 20:00:14 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165277979
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfs adobe haalt de zweep niet meer over dat dooie paard
Het is anders nog best in gebruik voor flashcookies, om je cookie te kunnen herstellen als je ze in de browser verwijdert.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165278089
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 19:58 schreef XL het volgende:
Ik hoorde dat de 8 ook weer een 1,44 " floppy disk krijgt en daardoor past er ook een groter vierkant scherm op.
For great justice!
pi_165278262
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
geen widgets?
  maandag 12 september 2016 @ 20:13:16 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165278277
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou ik nooit kopen, daar kun je niet eens vinyl op afspelen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 12 september 2016 @ 20:38:38 #165
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165279009
Ah toe, mogen we nog heel even discussiëren over die jack?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_165279025

Een van de Youtubekanalen waar ik regelmatig naar kijk.
Hij vat het goed samen: de voordelen, de nadelen en de kanttekening dat het afschaffen van de headphone-jack het product niet zomaar beter bestendig maakt tegen water en vuil.

Unless Apple uses this opportunity to introduce industry leading water resistance to their product, or anything else that people are actually asking them for, they have sacrificed functionality for perceived elegance yet again. Just like... (verhaal over de laptops die er leuk uitzien maar onhandig in gebruik zijn omdat je tal van connectoren nodig hebt om ander spul erop aan te kunnen sluiten).

Deze opmerking op een Apple-foruim snijdt m.i. ook wel hout.
It's magical. Revolutionary. The most losable adaptor you'll ever have for a problem that no one wanted solved.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165279138
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 19:58 schreef XL het volgende:
Ik hoorde dat de 8 ook weer een 1,44 " floppy disk krijgt en daardoor past er ook een groter vierkant scherm op.
Alleen is de 1,44'' floppy disk achterhaald, de headphone jack is dat nog niet, al is het maar om dat de meeste mensen die een headphone hebben er een bezitten die een standaard plug heeft. Dat maakt misschien weinig uit als je luistert met inears van 25 euro maar als je headphones of inears hebt gekocht die een paar honderd euro of meer kosten dan vind je het niet zo fijn dat je die niet kan aansluiten zonder een extra connector te moeten gebruiken. :)
Het maakt voor de consument weinig uit, het is Apple die hiermee een groot risico neemt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-09-2016 21:19:55 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165279511
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen is de 1,44'' floppy disk achterhaald,
Ik heb nog nooit een 1,44'' floppy disk gezien. Wel 3,5'', 5,25'' en 8'' floppy disks ...
  maandag 12 september 2016 @ 21:01:06 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165279695
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Een van de Youtubekanalen waar ik regelmatig naar kijk.
Hij vat het goed samen: de voordelen, de nadelen en de kanttekening dat het afschaffen van de headphone-jack het product niet zomaar beter bestendig maakt tegen water en vuil.

Unless Apple uses this opportunity to introduce industry leading water resistance to their product, or anything else that people are actually asking them for, they have sacrificed functionality for perceived elegance yet again. Just like... (verhaal over de laptops die er leuk uitzien maar onhandig in gebruik zijn omdat je tal van connectoren nodig hebt om ander spul erop aan te kunnen sluiten).

Deze opmerking op een Apple-foruim snijdt m.i. ook wel hout.
It's magical. Revolutionary. The most losable adaptor you'll ever have for a problem that no one wanted solved.
Precies hoe ik erover denk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 september 2016 @ 21:03:10 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165279733
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen is de 1,44'' floppy disk achterhaald, de headphone jack is dat nog niet, al is het maar om dat de meeste mensen die een headphone er een hebben die een standaard plug heeft. Dat maakt misschien weinig uit als je luistert met inears van 25 euro maar als je headphones of inears hebt gekocht die een paar honderd euro of meer kosten dan vind je het niet zo fijn dat je die niet kan aansluiten zonder een extra connector te moeten gebruiken. :)
Het maakt voor de consument weinig uit, het is Apple die hiermee een groot risico neemt.
Die koptelefoons hebben vaak een vervangbare kabel en er komen vast kabels voor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165279951
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die koptelefoons hebben vaak een vervangbare kabel en er komen vast kabels voor.
Die zijn er al, die krijg je zelfs bij een nieuwe iPhone. Vandaar ook dat het gezeur om niets is.

En dat Apple een inschattingsfout zou maken: ze weten precies hoeveel koptelefoontjes ze tot nu toe verkochten en waarschijnlijk gebruikten de meeste mensen de meegeleverde oortjes. Dan is er nog een groep die een Bluetooth koptelefoon heeft en een groep die een eigen koptelefoon met draad heeft. Alleen die laatste groep mist een minjack en krijgt er dan ook een verloopkabeltje bij. Daar dan weer een subgroep van loopt te zeuren dat hun kabeltje 10 centimeter langer wordt en van zwart naar wit overloopt. Echt, het gaat helemaal nergens over. Als Apple dat verloopstukje niet mee zou leveren en/of die dingen extreem duur zou maken, dan hadden de azijnzeikers nog een punt gehad, maar nu is het zeuren om het zeuren.
pi_165279986
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een 1,44'' floppy disk gezien. Wel 3,5'', 5,25'' en 8'' floppy disks ...
Dat herinner ik mij ook zo, ik ging even mee in zijn opmerking. :)
Was de 3,5'' dikker en harder en die 5,25'' dunner en zachter (die doorbuigt zogauw je afwisselend opwaarts en neerwaarts beweegt)?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165280043
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:10 schreef Operc het volgende:
Die zijn er al, die krijg je zelfs bij een nieuwe iPhone. Vandaar ook dat het gezeur om niets is.
Het is afwachten hoe handig die connectoren in het gebruik zijn en of dat ze wel of niet het signaal perfect doorgeven (ook bij highend-headphones/inears), dat weten we pas over enkele maanden, nietwaar? In ieder geval is het voor de meeste mensen die een headphone/inears hebben onhandig en verhoogt het de kosten terwijl er geen probleem wordt opgeslot door die aansluiting weg te halen zoals in die video wordt uitgelegd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165280103
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is afwachten hoe handig die connectoren in het gebruik zijn en of dat ze wel of niet het signaal perfect doorgeven (ook bij highend-headphones/inears), dat weten we pas over enkele maanden, nietwaar?
Dat jij je daar geen voorstelling bij kunt maken kan ik ook niet helpen natuurlijk. :D
pi_165280136
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 21:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat jij je daar geen voorstelling bij kunt maken kan ik ook niet helpen natuurlijk. :D
Ik maak me er wel een voorstelling bij maar in tegenstelling tot jou wacht ik even rustig af wat het 'veldonderzoek' voor resultaten oplevert in plaats van blind te varen op mijn voorstelling. Misschien is dat ook voor jou een goed idee. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165280160
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat herinner ik mij ook zo, ik ging even mee in zijn opmerking. :)
Was de 3,5'' dikker en harder en die 5,25'' dunner en zachter (die doorbuigt zogauw je afwisselend opwaarts en neerwaarts beweegt)?
Een 3,5 inch diskette kun je strict genomen geen floppy meer noemen omdat deze in een hardplastic omhulsel zit, in tegenstelling tot 5,25 inch en 8 inch floppies.
pi_165280163
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik maak me er wel een voorstelling bij maar in tegenstelling tot jou wacht ik even rustig af wat het 'veldonderzoek' voor resultaten oplevert in plaats van blind te varen op mijn voorstelling. Misschien is dat ook voor jou een goed idee. ;)
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met zeuren over het missen van een minijack dan, aangezien je toch een paar maanden af moet wachten blijkbaar.
  maandag 12 september 2016 @ 21:31:54 #178
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165280472
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat herinner ik mij ook zo, ik ging even mee in zijn opmerking. :)
Was de 3,5'' dikker en harder en die 5,25'' dunner en zachter (die doorbuigt zogauw je afwisselend opwaarts en neerwaarts beweegt)?
Oh ja, 1,44 mb ging daarop :)

Zag vandaag iemand in de tram die met zijn koptelefoon kabel aan iemand zijn tas bleef hangen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165280567
Morgen iOS10 :B
SOONY
pi_165280903
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 21:31 schreef XL het volgende:

[..]

Oh ja, 1,44 mb ging daarop :)

Je bedoelt 1,44 MB. De kleine letter m is het SI prefix voor milli en de grote letter M is het SI prefix voor mega. Scheelt een factor 109 oftewel een factor miljard. En de kleine letter b staat voor bit, terwijl de hoofdletter B moet worden gebruikt voor byte. Dat is nog eens een factor 8.
pi_165281184
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2016 21:31 schreef XL het volgende:

[..]

Oh ja, 1,44 mb ging daarop :)

Zag vandaag iemand in de tram die met zijn koptelefoon kabel aan iemand zijn tas bleef hangen.
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:49 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je bedoelt 1,44 MB. De kleine letter m is het SI prefix voor milli en de grote letter M is het SI prefix voor mega. Scheelt een factor 109 oftewel een factor miljard. En de kleine letter b staat voor bit, terwijl de hoofdletter B moet worden gebruikt voor byte. Dat is nog eens een factor 8.
Bovendien verschilde de capaciteit, er kon in ieder geval meer dan 1,44 MB op de 3,5'' 'floppy's'.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165281278
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 21:20 schreef Operc het volgende:
Ik stopte met lezen bij het woordje "zeuren". Er wordt niet gezeurd, er worden slechts kritische kanttekeningen geplaatst bij deze beslissing van Apple:

Unless Apple uses this opportunity to introduce industry leading water resistance to their product, or anything else that people are actually asking them for, they have sacrificed functionality for perceived elegance yet again. Just like... (verhaal over de laptops die er leuk uitzien maar onhandig in gebruik zijn omdat je tal van connectoren nodig hebt om ander spul erop aan te kunnen sluiten).

It's magical. Revolutionary. The most losable adaptor you'll ever have for a problem that no one wanted solved.


Nogmaals, voor de klanten maakt het niet uit. Ze weten waar ze aan beginnen als ze deze smartphone kopen, als zij graag een headphone-jack willen hebben. Er bestaan betere smartphones die minder kosten en die wel een headphonejack hebben die bovendien minder gesloten software hebben (wel zo handig) dus niets weerhoudt hen ervan om voor een ander model van een ander merk te kiezen. Het is Apple die risico loopt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 12 september 2016 @ 22:06:15 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165281343
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:36 schreef DKUp het volgende:
Morgen iOS10 :B
Is al een week verkrijgbaar via beta.apple.com. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165281537
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dat gezeur hier over dat er geen DAC in de iPhone7 zou zitten.
Natuurlijk zit er een DAC in, anders hadden de speakers van de iphone zelf geen geluid kunnen maken.
Discussie over.
Nee, dat is pas het begin van de discussie. Voor telefonie kun je volstaan met de beroerdste en goedkoopste 8-bits mono DAC, maar voor fatsoenlijke audio heb je toch minstens een 16-bits stereo DAC nodig, en die kan Apple nu lekker uitsparen bij toekomstige generaties.
quote:
Het enige punt waar we nog over kunnen twijfelen is hoe die lightning-to-jack adapter werkt: stuurt die het analoge signaal door (DAC in iphone wordt gebruikt), of krijgt die het digitale signaal en heeft die adapter z'n eigen DAC?
Daar hoeft niet over gediscussieerd te worden: de meegeleverde adapter bevat een stereo DAC, en ik vermoed dat die ook nog eens van mindere kwaliteit is dan de stereo DAC's die in oudere generaties werden ingebouwd, anders zou Apple namelijk nog niets besparen. Ze gaan er kennelijk vanuit dat de meeste gebruikers van die adapter de achteruitgang in geluidskwaliteit in vergelijking met oudere generaties iPhones toch niet horen met 'oortjes' van hooguit een paar tientjes, en daar zouden ze ook nog best eens gelijk in kunnen hebben gezien de toch al niet florissante audiokwaliteit van hun producten.
pi_165281616
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In ieder geval is het voor de meeste mensen die een headphone/inears hebben onhandig en verhoogt het de kosten terwijl er geen probleem wordt opgeslot door die aansluiting weg te halen zoals in die video wordt uitgelegd.
Echt he... Mensen willen gewoon zeuren omdat ze wat te zeuren willen hebben (en een kleine pik hebben)... :N

Eerst zeurt iedereen dat Apple achter de feiten aanloopt.
Dan klaagt iedereen ineens dat Apple innovatief bezig is! Want dat is het!
Het lost geen direct probleem op nee! Maar als je alleen maar problemen aan het oplossen bent KUN je niet innoveren. Dan blijf je per definitie achter de feiten aan lopen.

Toen Apple de floppydisk vaarwel zei, was dat ook gemeengoed. Dat kun je nu jaren later niet meer voorstellen.
Net zoals alle zeurpieten zich nu niet kunnen voorstellen hoe een wereld zonder audio-Jack eruit ziet. Maar dat maakt niet uit, toekomst voorspellen is toch onmogelijk
pi_165281664
Ik vind het wel erg dat die audio uitgang weg is, gisteravond moest ik huilen.
pi_165281670
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Echt he... Mensen willen gewoon zeuren omdat ze wat te zeuren willen hebben (en een kleine pik hebben)... :N
Dat sowieso maar er speelt nu wat meer dan alleen dat. ;)
Mensen willen dat bedrijven zoals Apple innoveren, iets weghalen wat veel mensen nodig hebben is niet innoveren, het toevoegen van nieuwe functionaliteit die mensen graag gebruiken is een van de manieren om te innoveren.

quote:
Toen Apple de floppydisk vaarwel zei, was dat ook gemeengoed. Dat kun je nu jaren later niet meer voorstellen.
1. Dat deed Apple eveneens te vroeg, veel mensen hadden dat op dat moment nog nodig. Een voorbeeld is hier al gegeven door iemand: bij een studieboek kwam aanvullende materiaal op een floppy-disk. Als je het kan kopiëren dan is dat niet zo'n probleem, als er kopiëerbeveiliging op zit en niemand heeft die gehackt (in die tijd zocht je dat niet zo gemakkelijk op als nu) dan is dat toch best vervelend.

2. Dat Apple dit deed heeft geen invloed gehad op de andere computerbouwers. Het was sowieso een kwestie van tijd voordat die zou verdwijnen maar je hebt bij dit dit soort hardware minstens 5-10 jaar nodig alvorens de mensen het niet meer nodig hebben. Om diverse redenen.
De PS2 (nee, niet de PlayStation) is hier ook een mooi voorbeeld van. Nu nog zijn er mechanische toetsenborden die met een PS2 moeten worden aangesloten. Waarom? Omdat je anders 2 USB-poorten nodig hebt als je dezelfde functionaliteit wil hebben. Legacy-support is positief.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-09-2016 22:29:52 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 12 september 2016 @ 22:23:28 #188
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165281759
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is al een week verkrijgbaar via beta.apple.com. :)
Dat lijkt mij een bèta dan?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 12 september 2016 @ 22:24:24 #189
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165281779
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:23 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een bèta dan?
Neen. Is exact dezelfde build als de GM.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 september 2016 @ 22:32:43 #190
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165281991
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat sowieso maar er speelt nu wat meer dan alleen dat. ;)
Mensen willen dat bedrijven zoals Apple innoveren, iets weghalen wat veel mensen nodig hebben is niet innoveren, het toevoegen van nieuwe functionaliteit die mensen graag gebruiken is een van de manieren om te innoveren.

[..]

1. Dat deed Apple eveneens te vroeg, veel mensen hadden dat op dat moment nog nodig. Een voorbeeld is hier al gegeven door iemand: bij een studieboek kwam aanvullende materiaal op een floppy-disk. Als je het kan kopiëren dan is dat niet zo'n probleem, als er kopiëerbeveiliging op zit en niemand heeft die gehackt (in die tijd zocht je dat niet zo gemakkelijk op als nu) dan is dat toch best vervelend.

2. Dat Apple dit deed heeft geen invloed gehad op de andere computerbouwers. Het was sowieso een kwestie van tijd voordat die zou verdwijnen maar je hebt bij dit dit soort hardware minstens 5-10 jaar nodig alvorens de mensen het niet meer nodig hebben. Om diverse redenen.
De PS2 (nee, niet de PlayStation) is hier ook een mooi voorbeeld van. Nu nog zijn er mechanische toetsenborden die met een PS2 moeten worden aangesloten. Waarom? Omdat je anders 2 USB-poorten nodig hebt als je dezelfde functionaliteit wil hebben. Legacy-support is positief.
Schijninnovatie is het.

Men klaagt al jaren dat Apple niet meer innoveert, en is al meerdere keren met wanproducten aangekomen.

Dit is daar een mooi voorbeeld van.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 12 september 2016 @ 22:52:15 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165282631
Studieboeken met floppy's, leuk en aardig... Maar destijds werkte 95% van de floppy's bij dat soort dingen sowieso niet op de PPC architectuur.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165283193
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat sowieso maar er speelt nu wat meer dan alleen dat. ;)
Mensen willen dat bedrijven zoals Apple innoveren, iets weghalen wat veel mensen nodig hebben is niet innoveren, het toevoegen van nieuwe functionaliteit die mensen graag gebruiken is een van de manieren om te innoveren.

[..]
Veel veranderingen worden gedreven door louter economische motieven (lees: besparingen, resp. winstmaximalisatie) en hebben an sich niets te maken met vooruitgang. Sterker nog, ze houden vaak een vermindering in van keuzemogelijkheden en zijn daarmee de facto een achteruitgang. Alleen kunnen grote bedrijven met veel macht (en dus veel arrogantie) het zich permitteren om marketingbureaux en spin doctors deze negatieve veranderingen een positieve draai te laten geven en voor te laten stellen als innovaties (wat het niet zijn).
quote:
1. Dat deed Apple eveneens te vroeg, veel mensen hadden dat op dat moment nog nodig. Een voorbeeld is hier al gegeven door iemand: bij een studieboek kwam aanvullende materiaal op een floppy-disk. Als je het kan kopiëren dan is dat niet zo'n probleem, als er kopiëerbeveiliging op zit en niemand heeft die gehackt (in die tijd zocht je dat niet zo gemakkelijk op als nu) dan is dat toch best vervelend.
Ik heb ook vaak meegemaakt dat materiaal bij een studieboek op een 5,25 inch floppy werd geleverd in de tijd dat veel mensen al geen 5,25 inch floppy drive meer hadden maar uitsluitend een 3,5 inch floppy drive. Uitgevers hebben lang vastgehouden aan 5,25 inch floppies omdat die platter waren en buigzaam en zo gemakkelijker achterin een boek konden worden gestopt. Vaak kon je dan bij de uitgever wel een 3,5 inch floppy bestellen, maar dat deed bijna niemand, want meestal was het gemakkelijker om via een kennis of zo de 5,25 inch floppy even te kopiëren naar een 3,5 inch floppy.
quote:
2. Dat Apple dit deed heeft geen invloed gehad op de andere computerbouwers. Het was sowieso een kwestie van tijd voordat die zou verdwijnen maar je hebt bij dit dit soort hardware minstens 5-10 jaar nodig alvorens de mensen het niet meer nodig hebben. Om diverse redenen.
Ik heb nog altijd een 3,5 inch floppy drive in mijn computer, en ik heb ook nog oude computers met een werkende 5,25 inch floppy drive. Ik gebruik ze zelden, maar heel af en toe zet ik voor anderen wel eens informatie van oude floppies over op een CD-ROM of een USB stick.
quote:
De PS/2 (nee, niet de PlayStation) is hier ook een mooi voorbeeld van. Nu nog zijn er mechanische toetsenborden die met een PS/2 moeten worden aangesloten. Waarom? Omdat je anders 2 USB-poorten nodig hebt als je dezelfde functionaliteit wil hebben. Legacy-support is positief.
Dat is niet de enige reden. Ik zweer zelf bij PS/2 toetsenborden en gebruik ook nog een PS/2 muis. PS/2 heeft in vergelijking met USB een veel lagere latency, je kunt geen lagging krijgen omdat andere devices van dezelfde USB controller gebruik willen maken, en je hebt geen last van key rollover.

Interessant is trouwens dat PS/2 poorten op moederborden een comeback lijken te maken. Ook de meeste actuele (Skylake) moederborden hebben tenminste één PS/2 poort en het is niet eens zo moeilijk om actuele borden te vinden die weer twee PS/2 poorten hebben, net als 'vroeger'. Voor kantoormachines hebben 2 PS/2 poorten het voordeel dat de ICT beheerder in het BIOS alle USB poorten kan deactiveren zodat werknemers geen meegebrachte USB sticks aan kunnen sluiten om bijvoorbeeld gevoelige informatie te kopiëren en mee naar huis te nemen of om ongewenste eigen bestanden of programmatuur op de bedrijfscomputer te zetten.
pi_165283298
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Riparius het volgende:
Dat is niet de enige reden. Ik zweer zelf bij PS/2 toetsenborden en gebruik ook nog een PS/2 muis. PS/2 heeft in vergelijking met USB een veel lagere latency, je kunt geen lagging krijgen omdat andere devices van dezelfde USB controller gebruik willen maken, en je hebt geen last van key rollover.
Daar doelde ik op met de functionaliteit.

quote:
Interessant is trouwens dat PS/2 poorten op moederborden een comeback lijken te maken. Ook de meeste actuele (Skylake) moederborden hebben tenminste één PS/2 poort en het is niet eens zo moeilijk om actuele borden te vinden die weer twee PS/2 poorten hebben, net als 'vroeger'. Voor kantoormachines hebben 2 PS/2 poorten het voordeel dat de ICT beheerder in het BIOS alle USB poorten kan deactiveren zodat werknemers geen meegebrachte USB sticks aan kunnen sluiten om bijvoorbeeld gevoelige informatie te kopiëren en mee naar huis te nemen of om ongewenste eigen bestanden of programmatuur op de bedrijfscomputer te zetten.
Dat laaste is zoiets wat we hadden moeten zien aankomen. Het ligt zo erg voor de hand om op die manier te voorkomen dat mensen zonder toestemming data kopiëren van/naar een extern medium.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-09-2016 23:18:55 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165285034
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat sowieso maar er speelt nu wat meer dan alleen dat. ;)
Mensen willen dat bedrijven zoals Apple innoveren, iets weghalen wat veel mensen nodig hebben is niet innoveren
Wel als er iets beters in de plaats komt. Ergens aan vasthouden enkel omdat het de status quo is, dat is juist anti innovatie.
pi_165286208
Kan iemand mij een PM sturen als de nerdjes hier uitgeouwehoerd zijn over de headphoneaansluiting? Dan kan ik het topic weer in myAT zetten. Thanks!
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:36:51 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165286493
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wel als er iets beters in de plaats komt. Ergens aan vasthouden enkel omdat het de status quo is, dat is juist anti innovatie.
Het probleem is dat er niet per definitie iets beters uit voorkomt maar dat er een functie uitgesloopt is terwijl die innovatie daarnaast gestart had kunnen worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165286522
Vanavond iOS10 _O_
SOONY
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:44:54 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165287405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:02 schreef Funkel het volgende:
Kan iemand mij een PM sturen als de nerdjes hier uitgeouwehoerd zijn over de headphoneaansluiting? Dan kan ik het topic weer in myAT zetten. Thanks!
Echt he. Schijtziek van die mongolen.

Moet dan wel weer lachen om het nieuws van de o zo grote rivaal Samsung die vanaf volgende week hun nieuwe vlaggenschip op afstand uit gaan zetten omdat ze ontploffen.
pi_165287645
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niet per definitie iets beters uit voorkomt maar dat er een functie uitgesloopt is terwijl die innovatie daarnaast gestart had kunnen worden.
Dat hebben ze ook gedaan met de w1 chip. Het is niet alleen zo dat ze iets weggehaald hebben, er is ook iets voor bijgekomen. Of dat 'to your liking is' , dat is een andere discussie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165287767
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik maak me er wel een voorstelling bij maar in tegenstelling tot jou wacht ik even rustig af wat het 'veldonderzoek' voor resultaten oplevert in plaats van blind te varen op mijn voorstelling. Misschien is dat ook voor jou een goed idee. ;)
Wow, wat een hypocriete reactie van iemand die talloze keren het topic loopt te verzieken met statements dat Apple toch echt te vroeg is en een grote fout heeft gemaakt door de Jack te verwijderen.. Nee, jij blijft inderdaad neutraal tot de resultaten van het "veldonderzoek" bekend zijn :')
pi_165287856
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het probleem is dat er niet per definitie iets beters uit voorkomt maar dat er een functie uitgesloopt is terwijl die innovatie daarnaast gestart had kunnen worden.
Nee dus. Zo werkt dat niet. Als je een nieuwe standaard er doorheen wilt drukken, moet je de oude standaard links laten liggen. Mensen zijn gewoontedieren: als je ze de keuze geeft, kiezen ze bijna altijd voor wat vertrouwd is, ongeacht of dit nou beter is of niet. Apple is nooit het halfbakken bedrijf geweest dat hierin voorzichtig was. Dat is Samsung, daar waren ze als de dood om ook maar iets achterwege te laten wat de consument kon missen. Dat leidde tot onsamenhangende, onevenwichtige producten. Het is pas toen Samsung holistischer naar hun product ging kijken en dingen (zowel hardware als software) weg liet om een beter geheel te maken, dat men erkende dat ze kwaliteitsproducten maakten (sinds de S6).

En laat ik je de moeite besparen: ja, ik weet dat die producten een 3,5mm Jack hebben. Misschien moet je je denkkader Iers verder verbreden dan dat ene argument.
  dinsdag 13 september 2016 @ 10:58:57 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165288639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook gedaan met de w1 chip. Het is niet alleen zo dat ze iets weggehaald hebben, er is ook iets voor bijgekomen. Of dat 'to your liking is' , dat is een andere discussie.
Een standaard die al jaren prima gebruikt wordt weghalen en mensen forceren de lightningaansluiting te gebruiken is geen functie erbij doen. Bovendien is een headphone jack ook wel waterdicht te krijgen, ook de lightningpoort kent sleepcontacten met verende contactpunten. Dus dat mag niet hét excuus zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165288749
oke laten we nog minstens 2 topics doorgaan met welles nietes ^O^ ^O^
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:50 #204
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165288756
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee dus. Zo werkt dat niet. Als je een nieuwe standaard er doorheen wilt drukken, moet je de oude standaard links laten liggen. Mensen zijn gewoontedieren: als je ze de keuze geeft, kiezen ze bijna altijd voor wat vertrouwd is, ongeacht of dit nou beter is of niet. Apple is nooit het halfbakken bedrijf geweest dat hierin voorzichtig was. Dat is Samsung, daar waren ze als de dood om ook maar iets achterwege te laten wat de consument kon missen. Dat leidde tot onsamenhangende, onevenwichtige producten. Het is pas toen Samsung holistischer naar hun product ging kijken en dingen (zowel hardware als software) weg liet om een beter geheel te maken, dat men erkende dat ze kwaliteitsproducten maakten (sinds de S6).

En laat ik je de moeite besparen: ja, ik weet dat die producten een 3,5mm Jack hebben. Misschien moet je je denkkader Iers verder verbreden dan dat ene argument.
Alle voorbeelden waarbij Apple voorop liep waren er parallel nieuwe, betere technieken verkrijgbaar voordat een oude standaard weg ging. Floppydiskettes, DVD-ROM, allemaal pas weg toen het nieuwe gemeengoed was. Nu niet. En daar schuilt het "probleem" voor velen in.

Als er nu al tijden lightningadapters waren en headphones die erop werkten, dan dikke prima. Nu is het als consument een gok of er een adequaat elegante oplossing op gevonden wordt die goed aansluit bij wat je in of op je oren stopt.

Als ze dit nu eerst een generatie geprobeerd hadden, was het hier een stuk minder rellend gok ik.

En als mijn fabrikant een nieuw koppelstuk op de markt zet wat elegant werkt itt die lomp grote convertor van apple zelf, dan wil ik die zeker de kans geven. Alleen zijn we nog niet zo ver.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:03 schreef Strugglemaster het volgende:
oke laten we nog minstens 2 topics doorgaan met welles nietes ^O^ ^O^
Welkom op aarde, waar mensen wel eens een mening hebben over wat zij belangrijk vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165288760
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een standaard die al jaren prima gebruikt wordt weghalen en mensen forceren de lightningaansluiting te gebruiken is geen functie erbij doen. Bovendien is een headphone jack ook wel waterdicht te krijgen, ook de lightningpoort kent sleepcontacten met verende contactpunten. Dus dat mag niet hét excuus zijn.
Dat is ook niet hét excuus. Sterker nog, het is helemaal geen excuus.
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:05:39 #206
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165288787
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is ook niet hét excuus. Sterker nog, het is helemaal geen excuus.
Dan vertel me, wat krijg ik voor het weglaten werkelijk terug?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165288825
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alle voorbeelden waarbij Apple voorop liep waren er parallel nieuwe, betere technieken verkrijgbaar voordat een oude standaard weg ging. Floppydiskettes, DVD-ROM, allemaal pas weg toen het nieuwe gemeengoed was. Nu niet. En daar schuilt het "probleem" voor velen in.

Als er nu al tijden lightningadapters waren en headphones die erop werkten, dan dikke prima. Nu is het als consument een gok of er een adequaat elegante oplossing op gevonden wordt die goed aansluit bij wat je in of op je oren stopt.

Als ze dit nu eerst een generatie geprobeerd hadden, was het hier een stuk minder rellend gok ik.

En als mijn fabrikant een nieuw koppelstuk op de markt zet wat elegant werkt itt die lomp grote convertor van apple zelf, dan wil ik die zeker de kans geven. Alleen zijn we nog niet zo ver.
Je gaat totaal aan het punt voorbij.. Fabrikanten forceren zich te richten op lightning headphones door de jack weg te laten in de best verkochte smartphone (en meest gebruikte portable muziekspeler) ter wereld is precies het punt: door de ontwikkeling te forceren, zal hij sneller gaan. Als je de optie voor 3,5mm headphones in het toestel laat, stagneer je de ontwikkeling.

Het is niet de ontwikkeling die voorafgaat aan het weglaten van de Jack; het is het weglaten van de Jack die de ontwikkeling van de techniek moet stimuleren. Dat je daarbij met jankerds als jij te maken krijgt, is iets wat Apple al decennia op de koop toeneemt.
pi_165288855
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:38 schreef DKUp het volgende:
Vanavond iOS10 _O_
Vanavond pas? -O-
pi_165288858
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan vertel me, wat krijg ik voor het weglaten werkelijk terug?
Het is niet het punt dat je wat terug krijgt. Je moet eens leren verder kijken dan je neus lang is. Bij duurzame ontwikkeling is niet elke feature een 1-op-1 ruil met een andere
pi_165288879
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:03 schreef Strugglemaster het volgende:
oke laten we nog minstens 2 topics doorgaan met welles nietes ^O^ ^O^
Er zit blijkbaar niets anders op. Beter het te accepteren denk ik.
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:28:43 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165289320
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je gaat totaal aan het punt voorbij.. Fabrikanten forceren zich te richten op lightning headphones door de jack weg te laten in de best verkochte smartphone (en meest gebruikte portable muziekspeler) ter wereld is precies het punt: door de ontwikkeling te forceren, zal hij sneller gaan. Als je de optie voor 3,5mm headphones in het toestel laat, stagneer je de ontwikkeling.

Het is niet de ontwikkeling die voorafgaat aan het weglaten van de Jack; het is het weglaten van de Jack die de ontwikkeling van de techniek moet stimuleren. Dat je daarbij met jankerds als jij te maken krijgt, is iets wat Apple al decennia op de koop toeneemt.
Nu ga je alleen doen alsof iedereen op de lightningaansluiting gaat overstappen terwijl we allebei weten dat dat never nooit niet gaat gebeuren.

Dus dan zit je met een aansluiting die alleen op de iPhone en iPad gebruikt wordt maar nergens anders voor geschikt is. Niet te gebruiken met andere telefoons, niet te gebruiken op versterkers, niet te gebruiken op al het andere tenzij je het allemaal draadloos gaat doen wat weer maakt dat je met batterijduur zit.

Innovatie om de innovatie is ongewenst.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is niet het punt dat je wat terug krijgt. Je moet eens leren verder kijken dan je neus lang is. Bij duurzame ontwikkeling is niet elke feature een 1-op-1 ruil met een andere
Jawel, anders heeft het dus geen zin, brainiac. En dan kun je leuk redeneren dat het vooruitgang is, maar gezien de velen die erover vallen is niet iedereen het daar mee eens.

En mensen jankerds noemen omdat ze een andere mening hebben, echt, grow the fuck up.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165289385
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:38 schreef DKUp het volgende:
Vanavond iOS10 _O_
Eerst allemaal apps wissen omdat de update 2 GB nodig heeft, heb ik wat te doen tijdens het eten :P


#5C8GB ;(
pi_165289399
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Eerst allemaal apps wissen omdat de update 2 GB nodig heeft, heb ik wat te doen tijdens het eten :P


#5C8GB ;(
En dan? Krijg je die 2 Gb terug na de update?
pi_165289445
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef Atak het volgende:

[..]

En dan? Krijg je die 2 Gb terug na de update?
Ja, dus dan mag ik weer alles opnieuw installeren :P
pi_165289566
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nu ga je alleen doen alsof iedereen op de lightningaansluiting gaat overstappen terwijl we allebei weten dat dat never nooit niet gaat gebeuren.

Dus dan zit je met een aansluiting die alleen op de iPhone en iPad gebruikt wordt maar nergens anders voor geschikt is. Niet te gebruiken met andere telefoons, niet te gebruiken op versterkers, niet te gebruiken op al het andere tenzij je het allemaal draadloos gaat doen wat weer maakt dat je met batterijduur zit.

Innovatie om de innovatie is ongewenst.

[..]

Jawel, anders heeft het dus geen zin, brainiac. En dan kun je leuk redeneren dat het vooruitgang is, maar gezien de velen die erover vallen is niet iedereen het daar mee eens.

En mensen jankerds noemen omdat ze een andere mening hebben, echt, grow the fuck up.
Ik noem je geen jankerd omdat je een andere mening hebt. Ik snap prima dat veel mensen het irritant vinden dat de Jack weg is gehaald. Ik noem je een jankerd omdat je een jankerd bent die nu al bijna twee topics lang zichzelf blijft herhalen en helemaal niet open staat voor discussie.

Overigens weet ik dat niet iedereen gebruik maakt van lightning. Maar de apparaten die het meest gebruikt worden icm headphones hebben wel lightning. Daarnaast kan de ontwikkeling van lightning audio parallel lopen met USB-C ontwikkeling (wellicht in de vorm van verwisselbare kabels op dezelfde headset), waarmee je pakweg 100% van mobiele muziekluisteraars bereikt. Voor de puristen is er de $3200,- kostende walkman. Voor de rest van de wereld is dit op lange termijn positief en zet Apple een trend die de rest de komende jaren zal volgen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:52:26 #216
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165289860
Hey jongens jongens!

Vanaf iOS 10 kan je niet meer unlocken door te swipen! Kunnen we daar anders nog een discussie over doen?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_165289888
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, dus dan mag ik weer alles opnieuw installeren :P
Dus eigenlijk doe je de update voor niks.
pi_165289969
het is niet waar dat er voor de weggelaten aansluiting niets beters in de plaats komt. het is inderdaad, wat splackavellie aangeeft, een techniek aan de kant schuiven om met een andere door te gaan. nu zal er in het begin niet direct heel veel aanbod zijn, dat heb je als je zo'n transitiefase afdwingt, maar het "dwingt" leveranciers van koptelefoons tot mee innoveren.

conclusie: voor een flink aantal users is dit even kut. ik ben er daar 1 van, aangezien ik een dure iem heb die straks enkel via een verloopje compatibel is met mijn iphone. fabrikanten gaan hun producten en catalogus hierop aanpassen, dus over een poos is dit geen punt meer.

maar laten we vooral nog een paar delen vol janken :7
pi_165290059
Op de Bluetooth ontvanger die aangesloten is op de AUX input in me auto luister ik altijd muziek via Spotify in mijn auto. Het volume hiervan is altijd prima. Echter, als er iemand belt hoor ik diegene érg zacht en moet het volume van de auto naar 100%. Is er ergens een instelling waarbij ik het belvolume (dus niet het volume van de ringtone) hoger kan zetten?
pi_165290112
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Een standaard die al jaren prima gebruikt wordt weghalen en mensen forceren de lightningaansluiting te gebruiken is geen functie erbij doen. Bovendien is een headphone jack ook wel waterdicht te krijgen, ook de lightningpoort kent sleepcontacten met verende contactpunten. Dus dat mag niet hét excuus zijn.
Nogmaals, ze hebben de W1 chip als innovatie ter vervanging. Je leest niet eens wat ik type maar begint gelijk te blaten. En nogmaals, het mag misschien niet jouw oplossing zijn, maar ze hebben wel degelijk een andere oplossing.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165290177
Echt jongens, ga lekker door, mijn lachspieren zijn weer getraind :D.

USB-C is ook een gare standaard met überslechte kwalitatieve kabels met alle gevolgen van dien..

Buiten dat bestaat BT al heel erg lang en zie ik nog steeds bijna iedereen lopen met bekabelde oortjes, hoe zou dat nu komen :z.

De zogenaamde "af te dwingen" motivatie om te innoveren zie ik niet gebeuren. Persoonlijk gezien zit IK niet te wachten op nog meer verloopstukken / op te laden accessoires, allemaal meeslepen en moeten laden :r

De tijd zal leren hoe het uitpakt. Wat de update naar iOS10 betreft, ik wacht nog wel even met updaten :Y
pi_165290900
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus eigenlijk doe je de update voor niks.
Nou een voordeel is dat ik met 10 bepaalde apps van Apple zelf kan gaan wissen dus er hopelijk qua ruimte op vooruit ga.
pi_165290966
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou een voordeel is dat ik met 10 bepaalde apps van Apple zelf kan gaan wissen dus er hopelijk qua ruimte op vooruit ga.
je kunt ze niet echt wissen, meer verbergen. las dat dat totaal ~150 MB oplevert
pi_165291059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:03 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

je kunt ze niet echt wissen, meer verbergen. las dat dat totaal ~150 MB oplevert
150 MB.... dat is nog geeneens een enkel Taylor Swift album met een behoorlijke bitrate :')
pi_165291954
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou een voordeel is dat ik met 10 bepaalde apps van Apple zelf kan gaan wissen dus er hopelijk qua ruimte op vooruit ga.
Alleen 150 mb. Dat is 10 foto's of zo. Lekker boeiend.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 september 2016 @ 13:58:22 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165292000
The Verge is er rap bij.


TechCrunch ook.



[ Bericht 33% gewijzigd door D_A op 13-09-2016 14:10:23 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165292363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Alleen 150 mb. Dat is 10 foto's of zo. Lekker boeiend.
De foto's die ik maak zijn op de hoogste resolutie zo 2 MB dus dat zijn zeg 75 foto's.
Nog steeds niet veel.
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:19:24 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165292366
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Eerst allemaal apps wissen omdat de update 2 GB nodig heeft, heb ik wat te doen tijdens het eten :P


#5C8GB ;(
Gewoon aan je PC hangen, geen gezeik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165292392
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:19 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De foto's die ik maak zijn op de hoogste resolutie zo 2 MB dus dat zijn zeg 75 foto's.
Nog steeds niet veel.
Op de iPhone 6 is 150mb 10 seconden filmen of zo. Ga weg man. Ik heb niks aan 150mb. _O-
pi_165292401
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gewoon aan je PC hangen, geen gezeik.
Goede tip, doe ik dat.
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:26:53 #232
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165292497
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik noem je geen jankerd omdat je een andere mening hebt. Ik snap prima dat veel mensen het irritant vinden dat de Jack weg is gehaald. Ik noem je een jankerd omdat je een jankerd bent die nu al bijna twee topics lang zichzelf blijft herhalen en helemaal niet open staat voor discussie.

Overigens weet ik dat niet iedereen gebruik maakt van lightning. Maar de apparaten die het meest gebruikt worden icm headphones hebben wel lightning. Daarnaast kan de ontwikkeling van lightning audio parallel lopen met USB-C ontwikkeling (wellicht in de vorm van verwisselbare kabels op dezelfde headset), waarmee je pakweg 100% van mobiele muziekluisteraars bereikt. Voor de puristen is er de $3200,- kostende walkman. Voor de rest van de wereld is dit op lange termijn positief en zet Apple een trend die de rest de komende jaren zal volgen.
Je blijft ook met dezelfde argumenten komen die ik niet koop. Dan kun je mij verwijten in herhaling te vallen en niet open te staan voor discussie maar volgens mij kun je dan net zo goed in de spiegel kijken, als je daar tenminste de adaptors voor hebt.

Maar ik ben benieuwd naar je collectie lightningapparaten die allemaal al werken met bestaande headsets zonder dat die de boel extra kwetsbaar maakt.

Get your head out of your ass dude.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nogmaals, ze hebben de W1 chip als innovatie ter vervanging. Je leest niet eens wat ik type maar begint gelijk te blaten. En nogmaals, het mag misschien niet jouw oplossing zijn, maar ze hebben wel degelijk een andere oplossing.
Die had het ook prima met een jack gedaan, heus. Wat een gelul weer :')

"Ja, we halen er een veel gebruikte poort af, maar je krijgt er een chip voor terug waar je met kabels geen kut aan hebt".

Knap hoor, maar die hadden ze gewoon naast een jack kunnen bieden en een voordeel kunnen bieden waarna mensen doorstromen naar een ander format. Nu wordt je gewoon gedwongen, hoe je het ook draait.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165292615
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Verge is er rap bij.


TechCrunch ook.

Conclusie, heb je een 6S of een 6 nog een jaartje wachten. Volgend jaar gaat een knaller van een telefoon worden.

Alhoewel je met de 6 wel veel meer vooruit gaat, veel betere camera in de 7.
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:41:07 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165292814
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:31 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Conclusie, heb je een 6S of een 6 nog een jaartje wachten. Volgend jaar gaat een knaller van een telefoon worden.

Alhoewel je met de 6 wel veel meer vooruit gaat, veel betere camera in de 7.
6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165292931
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
True.
Maar de lens kan niet krassen, dus maakt het uitstekende wat minder uit.
  dinsdag 13 september 2016 @ 14:57:31 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165293158
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:46 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

True.
Maar de lens kan niet krassen, dus maakt het uitstekende wat minder uit.
Tot het ergens achter blijft hangen.
Daarnaast, je telefoon niet gewoon neer kunnen leggen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165293247
plus (en voor mij het enige wat telt) is dat het gewoon fucking lelijk is op een verder fraai toestel. was een van de belangrijkste redenen voor mij om van 6 naar se te gaan :D
pi_165293283
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je blijft ook met dezelfde argumenten komen die ik niet koop. Dan kun je mij verwijten in herhaling te vallen en niet open te staan voor discussie maar volgens mij kun je dan net zo goed in de spiegel kijken, als je daar tenminste de adaptors voor hebt.

Maar ik ben benieuwd naar je collectie lightningapparaten die allemaal al werken met bestaande headsets zonder dat die de boel extra kwetsbaar maakt.

Get your head out of your ass dude.

[..]

Die had het ook prima met een jack gedaan, heus. Wat een gelul weer :')

"Ja, we halen er een veel gebruikte poort af, maar je krijgt er een chip voor terug waar je met kabels geen kut aan hebt".

Knap hoor, maar die hadden ze gewoon naast een jack kunnen bieden en een voordeel kunnen bieden waarna mensen doorstromen naar een ander format. Nu wordt je gewoon gedwongen, hoe je het ook draait.
Niemand wordt gedwongen om een iPhone 7 te kopen. Kabeltjesfanaten kunnen hun hart ophalen bij een ruime hoeveelheid Androids en oude iPhones.
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:03:11 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165293307
Ik hoef niet zo nodig het nieuwste van het nieuwste, als ik mijn 4S nog had dan was dat prima. Maar nu heb ik de 6, de overstap was minder geweldig als ik wellicht had gewild, dus gebruik deze nog minstens een jaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:04:05 #240
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165293324
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Niemand wordt gedwongen om een iPhone 7 te kopen. Kabeltjesfanaten kunnen hun hart ophalen bij een ruime hoeveelheid Androids en oude iPhones.
Dat klopt. Maar dat is niet echt een argument te noemen om iets weg te laten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165293335
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
Twee jaar na dato lees ik "uitstekende lens" (of camera) nog steeds als "heel goede lens" :')
pi_165293353
Downloaden jullie om 19:00 direct? Of wachten jullie nog even af ivm drukte?
pi_165293750
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:05 schreef Bolasie het volgende:
Downloaden jullie om 19:00 direct? Of wachten jullie nog even af ivm drukte?
18.59 zit ik er klaar voor, heb al Jonagold en cider gekocht om het te vieren.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:00:18 #244
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165294849
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:05 schreef Bolasie het volgende:
Downloaden jullie om 19:00 direct? Of wachten jullie nog even af ivm drukte?
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

18.59 zit ik er klaar voor, heb al Jonagold en cider gekocht om het te vieren.
Via beta.apple.com kan je al beginnen hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:01:05 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165294881
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Verge is er rap bij.


TechCrunch ook.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
Vind het enigszins debiel dat (Amerikaanse) media doen alsof de 6 al antiek is. :') De iPhone 6 is nog uitermate prima.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165296015
En de jacht naar een goede provider is begonnen. Ik ben vandaag gebeld door KPN voor een "persoonlijk aanbod". Ze las gewoon letterlijk het aanbod die voor een ieder (lees: ook nieuwe klanten) voor. Kortom: trap er niet in. (lol, denk).

Maar dat terzij; het is wel gunstig dat ik volgens KPN met 10GB zorgeloos kan internetten binnen de EU zonder extra kosten. Sterker nog, 5 euro minder met KPN-compleet. Dat maakt het wel weer interessant.
pi_165297165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Via beta.apple.com kan je al beginnen hoor.
Ik niet.
pi_165297174
Zodra iOS 10 uitkomt installeren of nog even wachten?
Wat is jullie mening?
pi_165297199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:28 schreef Cici het volgende:
Zodra iOS 10 uitkomt installeren of nog even wachten?
Wat is jullie mening?
Nooit installeren
pi_165297332
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:29 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nooit installeren
:')
pi_165297389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:28 schreef Cici het volgende:
Zodra iOS 10 uitkomt installeren of nog even wachten?
Wat is jullie mening?
Nooit meteen installeren. Altijd paar maanden wachten totdat ze alle bugs eruit hebben gehaald.
pi_165297422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]


[..]

Vind het enigszins debiel dat (Amerikaanse) media doen alsof de 6 al antiek is. :') De iPhone 6 is nog uitermate prima.
Precies. Het heeft gewoon hetzelfde scherm en van die extra rekenkracht merk je toch niks van. Ik ga liever voor 6s als ik dom genoeg was om voor Apple te kiezen.
pi_165297570
Vorige week heb ik een 6 Plus gevonden op straat, heb mij suf gezocht naar de uitknop, op mijn 5C zit die gewoon bovenop. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165297902
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies. Het heeft gewoon hetzelfde scherm en van die extra rekenkracht merk je toch niks van. Ik ga liever voor 6s als ik dom genoeg was om voor Apple te kiezen.
Wat zal jij een leeg leven hebben, dat je in een iPhone topic je gal moet spuwen over een toestel dat je naar eigen zeggen nooit zult kopen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:05:15 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165297907
Volgens de leveranciers van Apple verbreekt de iPhone 7 alle verkooprecords


http://www.telegraaf.nl/d(...)voor_iPhone7___.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165298181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens de leveranciers van Apple verbreekt de iPhone 7 alle verkooprecords


http://www.telegraaf.nl/d(...)voor_iPhone7___.html
Duidelijk eronder voor Apple dit jaar :')
pi_165298217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Vorige week heb ik een 6 Plus gevonden op straat, heb mij suf gezocht naar de uitknop, op mijn 5C zit die gewoon bovenop. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow. Eerlijke mensen bestaan nog.
pi_165298257
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Nooit meteen installeren. Altijd paar maanden wachten totdat ze alle bugs eruit hebben gehaald.
Zelf heb je geen iPhone en je raad een ander aan om maanden te wachten?
Hmmmmmm
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:45:53 #259
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165298691
Ik heb een iPhone 5 dus ik wacht even op de reviews.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165298712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik heb een iPhone 5 dus ik wacht even op de reviews.
Koop een 6s. :7
For great justice!
pi_165298728
For great justice!
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:50:00 #262
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165298774
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Koop een 6s. :7
Meh. Vind iOS wat saai worden. Volgende wordt een Android denk ik :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165298829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:50 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Meh. Vind iOS wat saai worden. Volgende wordt een Android denk ik :)
Ik snap echt niet dat mensen bewust kiezen voor dat inferieure speelgoed-OS. iOS is zo veel beter.
For great justice!
pi_165298855
BIJNA IOS 10! ZO SPANNEND! *O*
For great justice!
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:54:27 #265
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165298879
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat mensen bewust kiezen voor dat inferieure speelgoed-OS. iOS is zo veel beter.
Wat is er inferieur en speelgoed aan Android?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165298967
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat mensen bewust kiezen voor dat inferieure speelgoed-OS. iOS is zo veel beter.
Met Android kun je veel meer dan met iOS en dus is het inferieur?
pi_165299050
Nu bezig met downloaden :) Ben benieuwd.
pi_165299082
1GB, sow
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:01:32 #269
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165299084
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Nooit meteen installeren. Altijd paar maanden wachten totdat ze alle bugs eruit hebben gehaald.
In het geval van iOS 10 is dat onzin. iOS 10 is veel smoother, sneller en stabieler dan iOS 9.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:02:52 #270
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165299119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Vind het enigszins debiel dat (Amerikaanse) media doen alsof de 6 al antiek is. :') De iPhone 6 is nog uitermate prima.
Nieuw, nieuw, NIEUW!

En mensen die daar eindeloos achteraan hollen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:03:02 #271
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165299126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met Android kun je veel meer dan met iOS en dus is het inferieur?
Dat zegt hij niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:54 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wat is er inferieur en speelgoed aan Android?
Naar mijn mening:
- Lelijke UI
- Onoverzichtelijke UI
- Animaties en scrollen voelt een stuk minder natuurlijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:50 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Meh. Vind iOS wat saai worden. Volgende wordt een Android denk ik :)
Dat is echt de slechtste reden om te switchen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik heb een iPhone 5 dus ik wacht even op de reviews.
Ik heb iOS 10 getest op de iPhone 5, werkt prima.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:03:41 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165299148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:54 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wat is er inferieur en speelgoed aan Android?
Het is rommelig qua opzet. Maar dat is een kwestie van wennen.
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:53 schreef Q. het volgende:
BIJNA IOS 10! ZO SPANNEND! *O*
Via iTunes is 9.3.5 nog de laatste versie, via telefoon pakt ie meteen iOS 10 :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:05:57 #273
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165299228
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:03 schreef TC03 het volgende:
Dat is echt de slechtste reden om te switchen.
Ja wat moet ik hier mee dan :?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:07:12 #274
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165299264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:05 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja wat moet ik hier mee dan :?
Switch alleen als je verwacht iets beters te vinden, niet als je verwacht iets anders te vinden. Als je switch enkel omdat het anders is is de kans groot dat het eindigt in teleurstelling.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:10:39 #275
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165299359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Switch alleen als je verwacht iets beters te vinden, niet als je verwacht iets anders te vinden. Als je switch enkel omdat het anders is is de kans groot dat het eindigt in teleurstelling.
Weet ik niet.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165299378
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Nooit meteen installeren. Altijd paar maanden wachten totdat ze alle bugs eruit hebben gehaald.
Onzin.... Ik draai ios10 al een maand, de eerste releases waren buggy, maar sinds vorige week de GM, helemaal prima.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165299457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Onzin.... Ik draai ios10 al een maand, de eerste releases waren buggy, maar sinds vorige week de GM, helemaal prima.
Onzin. Je hebt dan geluk gehad. Zegt verder niks over mijn uitspraak.
pi_165299471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

In het geval van iOS 10 is dat onzin. iOS 10 is veel smoother, sneller en stabieler dan iOS 9.
Onzin. iOS 9 is reuze stabiel.
pi_165299488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt dan geluk gehad. Zegt verder niks over mijn uitspraak.
Bij Windows software ben ik het met je eens, dat moet op zoveel HW dat je een risico loopt... Dit is zo'n gesloten environment dat de kans op serieuze bugs klein is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_165299500
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat zal jij een leeg leven hebben, dat je in een iPhone topic je gal moet spuwen over een toestel dat je naar eigen zeggen nooit zult kopen.
Ik heb een iPhone 6s dus ik heb genoeg redenen om hier te komen. Ik zeg dat mijn volgende upgrade geen iPhone zal zijn. Dat jij geen leven hebt en druk maakt over mijn koopgedrag zegt meer over jou.
pi_165299882
De eerste problemen zijn inmiddels alweer een feit. Zit op social media te kijken en ook ik heb dit:


Moet nu weer terug naar 9.3.x :')
jmauldn twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 19:33:03 During the middle of the iOS 10 update it bricked my ipad. Can't downgrade or upgrade. Thanks @Apple reageer retweet
Louis_Abate twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 19:33:03 Well #iOS10 update bricked my 6S. Now in recovery mode trying to downgrade to 9.3.5. Awesome. @AppleSupport take note. #earlyadopter #fail reageer retweet


[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 19:34:25 ]
pi_165300193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone 6s dus ik heb genoeg redenen om hier te komen. Ik zeg dat mijn volgende upgrade geen iPhone zal zijn. Dat jij geen leven hebt en druk maakt over mijn koopgedrag zegt meer over jou.
Typische "wat je zegt ben je zelf"-reactie. Hoe oud ben je, 14? :')
pi_165300279
Brickfest. *O*
For great justice!
pi_165300568
Geen brick! *O*
For great justice!
pi_165300646
Heb het idee dat m'n 5S door de update sneller is geworden
pi_165300687
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:02 schreef Kauai het volgende:
Heb het idee dat m'n 5S door de update sneller is geworden
Dat is geen vreemde gedachte.
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:08:55 #287
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165300764
Heel irritant dat lockscreen. Dit gaat echt minder snel.
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:09:15 #288
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165300771
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:47 schreef Q. het volgende:
Brickfest. *O*
Ik doe door deze post nu toch een backup.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165300792
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:05 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is geen vreemde gedachte.
Na iOS9 werd hij veel langzamer bij mij dus dit is wel nice.
pi_165300797
Vooral A9-devices lijken problemen te hebben, mn iPhone 6 deed het probleemloos.
For great justice!
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:12:29 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165300830
Geen brick, alles lijkt te werken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165300843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Heel irritant dat lockscreen. Dit gaat echt minder snel.
Dat je de homeknop moet indrukken?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165300863
Eindelijk iOS 10 binnen. Het is echt veel sneller inderdaad.

Beginscherm is echt lelijk :') !

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 20:16:31 ]
pi_165300906
Swiftkey is ook veel sneller, moest daar normaal wel 1, 2 seconden op wachten en nu instant. *O*
For great justice!
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:19:34 #295
308981 Narcotical
Best in the World
pi_165300950
Iemand nog interesse in een baksteen?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_165300964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Heel irritant dat lockscreen. Dit gaat echt minder snel.
Het gaat minder snel als je je code wil gebruiken, maar het zou niks uit moeten maken als je touchID hebt
pi_165301017
Crash nu maar even via iTunes proberen :+
iPhone SE...
SOONY
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:43:29 #298
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165301497
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:13 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dat je de homeknop moet indrukken?
2x ipv 1 keer.
pi_165302112
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

2x ipv 1 keer.
Ik niet? 1x indrukken om scherm op te starten en dan heel ff wachten.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165302211
iOS 10 werkt prima, maar wel zonde dat er geen directe reply knop meer is als je een SMS krijgt op je homescreen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')