Alleen 150 mb. Dat is 10 foto's of zo. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou een voordeel is dat ik met 10 bepaalde apps van Apple zelf kan gaan wissen dus er hopelijk qua ruimte op vooruit ga.
De foto's die ik maak zijn op de hoogste resolutie zo 2 MB dus dat zijn zeg 75 foto's.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Alleen 150 mb. Dat is 10 foto's of zo. Lekker boeiend.
Gewoon aan je PC hangen, geen gezeik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst allemaal apps wissen omdat de update 2 GB nodig heeft, heb ik wat te doen tijdens het eten
#5C8GB
Op de iPhone 6 is 150mb 10 seconden filmen of zo. Ga weg man. Ik heb niks aan 150mb.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De foto's die ik maak zijn op de hoogste resolutie zo 2 MB dus dat zijn zeg 75 foto's.
Nog steeds niet veel.
Goede tip, doe ik dat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon aan je PC hangen, geen gezeik.
Je blijft ook met dezelfde argumenten komen die ik niet koop. Dan kun je mij verwijten in herhaling te vallen en niet open te staan voor discussie maar volgens mij kun je dan net zo goed in de spiegel kijken, als je daar tenminste de adaptors voor hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik noem je geen jankerd omdat je een andere mening hebt. Ik snap prima dat veel mensen het irritant vinden dat de Jack weg is gehaald. Ik noem je een jankerd omdat je een jankerd bent die nu al bijna twee topics lang zichzelf blijft herhalen en helemaal niet open staat voor discussie.
Overigens weet ik dat niet iedereen gebruik maakt van lightning. Maar de apparaten die het meest gebruikt worden icm headphones hebben wel lightning. Daarnaast kan de ontwikkeling van lightning audio parallel lopen met USB-C ontwikkeling (wellicht in de vorm van verwisselbare kabels op dezelfde headset), waarmee je pakweg 100% van mobiele muziekluisteraars bereikt. Voor de puristen is er de $3200,- kostende walkman. Voor de rest van de wereld is dit op lange termijn positief en zet Apple een trend die de rest de komende jaren zal volgen.
Die had het ook prima met een jack gedaan, heus. Wat een gelul weerquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nogmaals, ze hebben de W1 chip als innovatie ter vervanging. Je leest niet eens wat ik type maar begint gelijk te blaten. En nogmaals, het mag misschien niet jouw oplossing zijn, maar ze hebben wel degelijk een andere oplossing.
Conclusie, heb je een 6S of een 6 nog een jaartje wachten. Volgend jaar gaat een knaller van een telefoon worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Verge is er rap bij.
TechCrunch ook.
6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:31 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Conclusie, heb je een 6S of een 6 nog een jaartje wachten. Volgend jaar gaat een knaller van een telefoon worden.
Alhoewel je met de 6 wel veel meer vooruit gaat, veel betere camera in de 7.
True.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
Tot het ergens achter blijft hangen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:46 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
True.
Maar de lens kan niet krassen, dus maakt het uitstekende wat minder uit.
Niemand wordt gedwongen om een iPhone 7 te kopen. Kabeltjesfanaten kunnen hun hart ophalen bij een ruime hoeveelheid Androids en oude iPhones.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je blijft ook met dezelfde argumenten komen die ik niet koop. Dan kun je mij verwijten in herhaling te vallen en niet open te staan voor discussie maar volgens mij kun je dan net zo goed in de spiegel kijken, als je daar tenminste de adaptors voor hebt.
Maar ik ben benieuwd naar je collectie lightningapparaten die allemaal al werken met bestaande headsets zonder dat die de boel extra kwetsbaar maakt.
Get your head out of your ass dude.
[..]
Die had het ook prima met een jack gedaan, heus. Wat een gelul weer
"Ja, we halen er een veel gebruikte poort af, maar je krijgt er een chip voor terug waar je met kabels geen kut aan hebt".
Knap hoor, maar die hadden ze gewoon naast een jack kunnen bieden en een voordeel kunnen bieden waarna mensen doorstromen naar een ander format. Nu wordt je gewoon gedwongen, hoe je het ook draait.
Dat klopt. Maar dat is niet echt een argument te noemen om iets weg te laten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niemand wordt gedwongen om een iPhone 7 te kopen. Kabeltjesfanaten kunnen hun hart ophalen bij een ruime hoeveelheid Androids en oude iPhones.
Twee jaar na dato lees ik "uitstekende lens" (of camera) nog steeds als "heel goede lens"quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
6 is dan ook een kneiter van een generatie, die behalve de uitstekende lens eigenlijk nauwelijks flaws heeft.
18.59 zit ik er klaar voor, heb al Jonagold en cider gekocht om het te vieren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:05 schreef Bolasie het volgende:
Downloaden jullie om 19:00 direct? Of wachten jullie nog even af ivm drukte?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:05 schreef Bolasie het volgende:
Downloaden jullie om 19:00 direct? Of wachten jullie nog even af ivm drukte?
Via beta.apple.com kan je al beginnen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
18.59 zit ik er klaar voor, heb al Jonagold en cider gekocht om het te vieren.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Verge is er rap bij.
TechCrunch ook.
Vind het enigszins debiel dat (Amerikaanse) media doen alsof de 6 al antiek is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Via beta.apple.com kan je al beginnen hoor.
Nooit installerenquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:28 schreef Cici het volgende:
Zodra iOS 10 uitkomt installeren of nog even wachten?
Wat is jullie mening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |