Onzin.... Ik draai ios10 al een maand, de eerste releases waren buggy, maar sinds vorige week de GM, helemaal prima.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Nooit meteen installeren. Altijd paar maanden wachten totdat ze alle bugs eruit hebben gehaald.
Onzin. Je hebt dan geluk gehad. Zegt verder niks over mijn uitspraak.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Onzin.... Ik draai ios10 al een maand, de eerste releases waren buggy, maar sinds vorige week de GM, helemaal prima.
Onzin. iOS 9 is reuze stabiel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het geval van iOS 10 is dat onzin. iOS 10 is veel smoother, sneller en stabieler dan iOS 9.
Bij Windows software ben ik het met je eens, dat moet op zoveel HW dat je een risico loopt... Dit is zo'n gesloten environment dat de kans op serieuze bugs klein is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt dan geluk gehad. Zegt verder niks over mijn uitspraak.
Ik heb een iPhone 6s dus ik heb genoeg redenen om hier te komen. Ik zeg dat mijn volgende upgrade geen iPhone zal zijn. Dat jij geen leven hebt en druk maakt over mijn koopgedrag zegt meer over jou.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat zal jij een leeg leven hebben, dat je in een iPhone topic je gal moet spuwen over een toestel dat je naar eigen zeggen nooit zult kopen.
twitter:jmauldn twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 19:33:03During the middle of the iOS 10 update it bricked my ipad. Can't downgrade or upgrade. Thanks @Apple reageer retweet
twitter:Louis_Abate twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 19:33:03Well #iOS10 update bricked my 6S. Now in recovery mode trying to downgrade to 9.3.5. Awesome. @AppleSupport take note. #earlyadopter #fail reageer retweet
Typische "wat je zegt ben je zelf"-reactie. Hoe oud ben je, 14?quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 6s dus ik heb genoeg redenen om hier te komen. Ik zeg dat mijn volgende upgrade geen iPhone zal zijn. Dat jij geen leven hebt en druk maakt over mijn koopgedrag zegt meer over jou.
Dat is geen vreemde gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:02 schreef Kauai het volgende:
Heb het idee dat m'n 5S door de update sneller is geworden
Ik doe door deze post nu toch een backup.quote:
Dat je de homeknop moet indrukken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Heel irritant dat lockscreen. Dit gaat echt minder snel.
Het gaat minder snel als je je code wil gebruiken, maar het zou niks uit moeten maken als je touchID hebtquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
Heel irritant dat lockscreen. Dit gaat echt minder snel.
2x ipv 1 keer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat je de homeknop moet indrukken?
Ik niet? 1x indrukken om scherm op te starten en dan heel ff wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |