Ja nee Crip heeft me haar gehaktballen niet gegeven dan betaal ik ook geen kleding.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik kom nooit op vliegvelden
anders bestelt crip gwn dr kleding en dan zet ze t gwn op jouw creditcard aangezien je toch zo'n rijke boi bent
misgunner ben jequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee Crip heeft me haar gehaktballen niet gegeven dan betaal ik ook geen kleding.
quote:
beetje sick welquote:
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergastquote:
godverdommequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergast
lolquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ja lach maar maar hij bracht d'r naar het asiel omdat 'ie op vakantie ging niemand wou d'r hebben en nu is ze vergast
vraag of je d'r owner mag zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:33 schreef Trollscience het volgende:
zit ook qt meisje in de bus met blauw haar
hjbquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:33 schreef Trollscience het volgende:
zit ook qt meisje in de bus met blauw haar
quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als de camera een beetje naar boven gaat zie je wss een kale kop
geef dan aan ts die houdt van zulke meisjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Altijd al een meisje met blauw haar willen geven
wat is flinkquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:35 schreef Trollscience het volgende:
ja ze is al uitgestapt nu
ze was ook klein en btje flink vind dat schattig altijd
Ik ruik leugens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:35 schreef Trollscience het volgende:
ja ze is al uitgestapt nu
ze was ook klein en btje flink vind dat schattig altijd
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef iemand het volgende:
Waar maken ze zich druk over. Het is een belangrijk persoon uit de geschiedenis. Dat er joodse personen bij zijn betekend niet dat het meteen kwetsend zou moeten zijn. Mensen maken zich tegenwoordig ook overal druk om.
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenementquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreefiemand het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die de Joodse aanwezigen wel een leuk detail vind de man blijft gewoon deel van onze geschiedenis kunnen we na 70 jaar nog steeds wel heel krampachtig over doen. Maar het lijkt mij handiger om ons te focussen op de huidige problemen op dat gebied.
ja man doe beetje chil of zo hmmm miss niet zo aardig maar miss wel terecht zie jequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenement
is dit in opdracht van Danny om uit te maken wie ad blocker gebruikt?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef jamesdeen het volgende:
Krijgen jullie ook die amnesty int. ad over ruslan (21) die is gearresteerd voor pokemon go spelen?
Ja joh jammer dit waar is de l okquote verdomme.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
ligt het nou aan mij dat ik dit heel vreemde reacties vind bij een bericht van een kind dat zich verkleedde als hitler voor een schoolevenement
bij mij is altijd andersomquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
nee, maar sowieso terechtquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef jamesdeen het volgende:
Krijgen jullie ook die amnesty int. ad over ruslan (21) die is gearresteerd voor pokemon go spelen?
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ja man doe beetje chil of zo hmmm miss niet zo aardig maar miss wel terecht zie je
maak je eens niet zo druk mijn goeie vriend deadprezquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
jij hebt nu al code roodquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit in opdracht van Danny om uit te maken wie ad blocker gebruikt?
waarom zou je nws volk hierheen willen lokkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja joh jammer dit waar is de l okquote verdomme.
Hitler did nothing wrong.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
al die moraalridders tegenwoordig als je al niet meer als hitler mag verkleden wat mag dan wel nog??
is gewoon een belangrijke man in onze geschiedenisquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je nws volk hierheen willen lokken
hmm, misschien toch maar eens in verdiepenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
gwn niet zo krampachtig doen en focussen op de huidige problemen op dat gebiedquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
nou ja sommige dingen waren neit ok maar ze hebben we lmooie autowegen tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
tjaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstukquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.
Wederom, goed punt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstuk
Vergeet de demonisering van 'die linksen' nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
die rechtse complotten ook altijddoor geenstijl is die shit echt een beetje in de mainstream gekomen
Zullen we het over drugs hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
Van wie is dit nu weer een kloontje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
dWcquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van wie is dit nu weer een kloontje?
slice je laterquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh.
Ja dan ben ik weg. Later.
niet alles, maar genoeg.quote:
Ja gaat wel lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alles, maar genoeg.
en daar?
hoe gaat het geile gozerquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is koffietijd,
voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
tijd voor jezelf... koffie, koffietiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjd.
ik ben de eerste die een kopie kooptquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker, dagje aan mijn boek werken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de eerste die een kopie koopt
1 maar?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net een Vietnamese loempia gehad.
fictie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker, dagje aan mijn boek werken.
o okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, academisch dingetje.. passie
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.quote:
hoe doe je dat?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar 'ns m'n spel opstarten. Toen ik gisteren keek was het een aardig zooitje. 25% van de wereld platgenuked.
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
dat is toch net als chips? je kunt er nooit maar 1 eten..
hmm, oke.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.
okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
i shake it off i shake it off ah ah i shake it off i shake it off WOOHOOHOOO
hahahahahahahahahahahahahhaahaaahahsquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
Is een gegenereerde kaart. Geen real world map.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
en wat wordt het avondeten?
wat voor lekkers heeft ie gegetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
is rozeklaplong jouw broertje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
niks mis meequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.
quote:
NOELquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Owh jammer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is een gegenereerde kaart. Geen real world map.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, alleen tijdens werkdagen verdient ie
Kotsen is voor de zwakkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn wel veel mensen die moeten kotsen vandaag.
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij jequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah en mijn mattie Drug is er ook
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij je
Ga jij eens even lekker gamen ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij je
Heb je geen oude shirts die je daarna kan ophangen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nergens op, waarom zou ik op iets slaan met een forumbericht
Jij bent echt grappig weet je datquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nergens op, waarom zou ik op iets slaan met een forumbericht
ik kan toch gewoon gamen en FOK!ken tegelijk hambakquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker gamen ofzo.
ja maar bevestiging is altijd fijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig weet je dat
tenminste nog iemand die grappig isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig weet je dat
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzakquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon gamen en FOK!ken tegelijk hambak
welke dag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzak
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann is een dikke vleesfabriek
Wat zie ik hier?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor spel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Oei, gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://speld.nl/2016/09/0(...)ten-eigen-homosauna/
Keihard gelachen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.
Gvd
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebtquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gevoelens![]()
ben je gayhommotje ofzo
ben geen gitaar doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt?
Ik ben nooit boosquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebt
noel wil gewoon graag weer op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.quote:
Heb niet zoveel dagen meer dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noel wil gewoon graag weer op vakantie
Nu is het me alsnog niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.quote:
Pauw kijken, bende 80quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
een spelletjequote:
wie? wat? waar?quote:
Aah dat spel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Civilization III. Vrij oud spel al. Turn based.
Ja wat is daar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.quote:
Als je weer met je sneue ongein aankomt over het eitje van die dat, zus zo bevruchten, tover je maar lekker opquote:
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shitquote:
Oh ik zat te janken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shit
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappijquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.
Haha ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
en of zeer hier wel durfde met zijn holmaatjes
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje sneue neusjes hier. Gvde
maar anderen waren mad, tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
niks mis met mijn neusquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappij
ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso. Makkelijk op de kast te krijgen hier. Genieten
klopt, ben straight edgequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij propt hem niet vol nee.
de elite van duindorp?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je weer met je sneue ongein aankomt over het eitje van die dat, zus zo bevruchten, tover je maar lekker op
sry komt doordat haags iedereen mad op de kast krijgt :squote:
Ik speel nu op monarch niveau. Nog nooit zo ver gekomen op deze moeilijkheidsgraad.quote:
nerdquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel nu op monarch niveau. Nog nooit zo ver gekomen op deze moeilijkheidsgraad.
Wel vervelend dat ik geen olie of uranium heb.
Ik ga dit sowieso niet winnen. De tie breaker op 100.000 cultural points is al voorbij, maar ik begin wel door te hebben hoe te voorkomen dat ze me gaan aanvallen.
Nog 1 screenshot van een gedeelte van mijn gebied.
[ afbeelding ]
echt, ik kook van woedequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
sry komt doordat haags iedereen mad op de kast krijgt :s
Haags en ik komen wel eens even langs om jullie mores te lerenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen we morgen tijdens de koffie lachen om noel en haags?
ben ook echt woestquote:
pls TARDIS. zit op fitnessquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haags en ik komen wel eens even langs om jullie mores te leren
ohja kutquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gebruikt nog geen hoofdletters dus niet zo jokkebrokken
pics voordat je in het outfitje zat en naquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo leuk outfitje aan. Bijna ready voor het feestje.
picsquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap er niks van, maar door jou krijg ik wel weer zin in dat soort spellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik speel nu op monarch niveau. Nog nooit zo ver gekomen op deze moeilijkheidsgraad.
Wel vervelend dat ik geen olie of uranium heb.
Ik ga dit sowieso niet winnen. De tie breaker op 100.000 cultural points is al voorbij, maar ik begin wel door te hebben hoe te voorkomen dat ze me gaan aanvallen.
Nog 1 screenshot van een gedeelte van mijn gebied.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pics voordat je in het outfitje zat en na
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.quote:
Boekenkast of garderobekast?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
sry komt doordat haags iedereen mad op de kast krijgt :s
Lekker, een zwarte koffie met een knapperige oogquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haags en ik komen wel eens even langs om jullie mores te leren
voor de spiegel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.
met een cameraquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zou niet weten hoe ik er een foto van moet maken.
Feessie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
kan ik niet zien van hierbovenquote:
latersquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik ga weer. Daaaaaaaaaagggg
dat deed je snelquote:
Matig, dat kan beterquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Net gehoord dat 13 jaar geleden 2 studenten zijn vermoord op de campus.
Ik wil terug naar huis.
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschietenquote:
statistieken laten zien dat moordenaars altijd 13 jaar na dato teruggaan naar hun slachtofferplekkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
oh ripquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschieten
Jeetje, indrukwekkend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
misschien een keer niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschieten
komt wel goed bbyquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
dit land is door en door verrotquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.
Ik verwacht een rip Etsu-topic van jou, ik ga het checken vanaf hierbovenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
statistieken laten zien dat moordenaars altijd 13 jaar na dato teruggaan naar hun slachtofferplekken
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.
ik maak nooit topics dus veel plezier met wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht een rip Etsu-topic van jou, ik ga het checken vanaf hierboven
Massa spectra oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk piekje wat je bovenin ziet, bestaat uit allerlei fragmenten (onderste). Aan mij om te kijken wat wat is, maar veel shit is gewoon niet achter te komen.
hoe weet jij dat zo goedquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt zo.En dan heb ik het over de stad trouwens.
Soms lukt dat, vaak heb ik maar 1 taak openstaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien een keer niet hetzelfde doen
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Massa spectra oplossen
ik snap er weinig van maar het lijkt me een ongelooflijk kutwerkje, trekte klaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk piekje wat je bovenin ziet, bestaat uit allerlei fragmenten (onderste). Aan mij om te kijken wat wat is, maar veel shit is gewoon niet achter te komen.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee. San Pedro Sula en Caracas.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Kurovski het volgende:
Gevaarlijkste steden ter wereld (in aantal moorden per dag) Johannesburg en Mexico City dacht ik.
oh okequote:
Natuurlijk is dat zoquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt zo.En dan heb ik het over de stad trouwens.
Is die weer bezig?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is mijn neefje in hart van nederland. Ik ga dan hier ook de link droppen. Dat jullie het alvast weten. Kan Jimmy alvast gaan haten.
wat naïef en schattigquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo
Schrik er gewoon alleen een beetje van. De wereld is klein en het is een grote familie hiero, en dan ga je twee moorden plegen omdat de slachtoffers geld hadden
Levenslang opgesloten in de gevangenis trouwens.
Ik mocht niet meer over mijn neefje praten van hem. Maar ik geef geen fuck.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over mijn neefje praten van hem. Maar ik geef geen fuck.
Ik heb stiekem ook een hekel aan dat programma. Maar ze gaan aandacht besteden aan mijn neefje zijn mishandeling (hij is ook in beeld zie ik op de foto's nu) dus dan ga ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
ik kan niet beloven dat ik niet ga haten op hart van nederland eerlijk gezegd
gewoon zeggen dat ie een slechte docent is en een paar minuten later is ie op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over mijn neefje praten van hem. Maar ik geef geen fuck.
Goeiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie een slechte docent is en een paar minuten later is ie op vakantie
Mishandeld toen iemand hem wou overvallen. Nu heeft hij o.a. zijn oogkas gebroken.quote:
je schrikt van 2 moorden die 13 jaar geleden zijn gebeurd, op een campus van waarschijnlijk enkele duizenden mensen.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mishandeld toen iemand hem wou overvallen. Nu heeft hij o.a. zijn oogkas gebroken.
gaquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow moet ik je x'tje een o'tje van maken?
Nope.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrikt van 2 moorden die 13 jaar geleden zijn gebeurd, op een campus van waarschijnlijk enkele duizenden mensen.
dat redelijk verwaarloosbaar
Het is leuk als je wat kan achterhalen, maar dat is 1 keer per 3 uurquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap er weinig van maar het lijkt me een ongelooflijk kutwerkje, trekte klaag
Geen idee. Maar ik ga toch kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
maar wat gaat hart van nederland dan doen?hoe kut ook, zo bijzonder is zoiets toch niet en de kans dat zij veel tips zullen krijgen lijkt me bij iets dat zo lokaal is vrij klein
ja snap k welquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga toch kijken.
een boel geld verdienen over de rug van een gehandicapte jochie dat in elkaar geslagen isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
maar wat gaat hart van nederland dan doen?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Lees nog eens goed en verdiep je eens in. Anders houd je gewoon je mond.
veel meer valt er niet te lezen he..quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
een boel geld verdienen over de rug van een gehandicapte jochie dat in elkaar geslagen is
die gasten zijn ook honds en honds brutaal, hebben een familielid eens op z'n werk gebeld, zonder aankondiging of wat dan ook en ze stonden laatst zomaar in de tuin van m'n ouders met draaiende camera![]()
bergen op fucking zoom of all placesquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet niet wat de statistieken nu zijn, maar Marseille is een tijd de gevaarlijkste stad van West-Europa geweest en Bergen op Zoom, klinkt vreemd, van Nederland.
daar ben ik geborenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
bergen op fucking zoom of all places
is dat uberhaupt een stad?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
bergen op fucking zoom of all places
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |