fictie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker, dagje aan mijn boek werken.
o okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, academisch dingetje.. passie
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.quote:
hoe doe je dat?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar 'ns m'n spel opstarten. Toen ik gisteren keek was het een aardig zooitje. 25% van de wereld platgenuked.
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
dat is toch net als chips? je kunt er nooit maar 1 eten..
hmm, oke.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.
okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
i shake it off i shake it off ah ah i shake it off i shake it off WOOHOOHOOO
hahahahahahahahahahahahahhaahaaahahsquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
Is een gegenereerde kaart. Geen real world map.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
en wat wordt het avondeten?
wat voor lekkers heeft ie gegetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
is rozeklaplong jouw broertje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
niks mis meequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.
quote:
NOELquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Owh jammer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is een gegenereerde kaart. Geen real world map.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, alleen tijdens werkdagen verdient ie
Kotsen is voor de zwakkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn wel veel mensen die moeten kotsen vandaag.
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij jequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah en mijn mattie Drug is er ook
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij je
Ga jij eens even lekker gamen ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is je mattie drug dagelijks bij je
Heb je geen oude shirts die je daarna kan ophangen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nergens op, waarom zou ik op iets slaan met een forumbericht
Jij bent echt grappig weet je datquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nergens op, waarom zou ik op iets slaan met een forumbericht
ik kan toch gewoon gamen en FOK!ken tegelijk hambakquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker gamen ofzo.
ja maar bevestiging is altijd fijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig weet je dat
tenminste nog iemand die grappig isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig weet je dat
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzakquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon gamen en FOK!ken tegelijk hambak
welke dag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzak
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann is een dikke vleesfabriek
Wat zie ik hier?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor spel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Oei, gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://speld.nl/2016/09/0(...)ten-eigen-homosauna/
Keihard gelachen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.
Gvd
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebtquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gevoelens![]()
ben je gayhommotje ofzo
ben geen gitaar doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt?
Ik ben nooit boosquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebt
noel wil gewoon graag weer op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.quote:
Heb niet zoveel dagen meer dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noel wil gewoon graag weer op vakantie
Nu is het me alsnog niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.quote:
Pauw kijken, bende 80quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
een spelletjequote:
wie? wat? waar?quote:
Aah dat spel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Civilization III. Vrij oud spel al. Turn based.
Ja wat is daar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.quote:
Als je weer met je sneue ongein aankomt over het eitje van die dat, zus zo bevruchten, tover je maar lekker opquote:
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shitquote:
Oh ik zat te janken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shit
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappijquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.
Haha ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
en of zeer hier wel durfde met zijn holmaatjes
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje sneue neusjes hier. Gvde
maar anderen waren mad, tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
niks mis met mijn neusquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |